Tini Ruijs.

20 dec 2013 15:53 20 dec 2013 15:54 door Rijstartel.
Rijstartel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #421
Te triest voor woorden dat Tini en Cookie om deze redenen onze club verlaten. Een trainer een opsodemieter verkopen en ook nog eens zijn gezin bedreigen. Schandalig!

Een tijd geleden was het woord RESPECT volop in de belangstelling. Helaas zijn er een paar hersenloze die dit woord niet begrijpen. Ze hebben denk ik te weinig verstand om het woord zelfs te kunnen lezen. Hopelijk komt MVV hier bovenop. We staan aan de rand van de afgrond maar dit zou zo maar eens de laatste duw kunnen zijn. Dan is Tini en Cookie weg, maar MVV ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 16:05
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Tini Ruijs. #422
Ik ben het met Tini eens wat hij zegt op L1 'Een inktzwarte dag'. Voor MVV een inktzwarte week!
Maar toch is dit het beste voor beide partijen.

MVV zou nu helemaal schoon schip moeten maken. Nieuwe spelers, aflopende contracten niet verlengen, nieuwe trainer, nieuw bestuur. Helemaal opnieuw beginnen, mocht MVV blijven bestaan.
Dan (mocht MVV blijven) zal je wel de komende 2,3 jaar bij de onderste 6,7 spelen, het zij zo...

20 dec 2013 16:48
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #423
Ik sta helemaal achter de keuze van Tini om te stoppen. Dit is het echt niet waard. Familie gaat boven alles en als je op zo'n manier behandeld wordt dan houdt het op.
Voor MVV is dit ook verschrikkelijk, want de club heeft absoluut imago schade geleden. Ik denk dat Alfa bier zich ook afvragen waar ze terecht zijn gekomen.
Alle goodwill die door ons supporters is gecreëerd is na een zwarte week helemaal verpest.
Had het gevoel dat we goed bezig waren met de acties en dat dit uiteindelijk ook sponsors over de streep zouden trekken, maar dit werpt ons weer helemaal terug.
En dan de berichten dat Tini niet met de pers kon omgaan, who cares!!! Hij is aangesteld als voetbaltrainer en ik zag wel verbetering in vergelijking met begin van het seizoen, maar dat is mijn beleving.
Van Gaal kan ook niet met de pers omgaan, maar dat zal hem worst wezen..
Deze week kwam hard aan bij ons MVV supporters en dit moet nog even bezinken, maar eerste thuiswedstrijd zal ik er toch weer zijn omdat dit clubje toch speciaal blijft en ik mijn liefde voor de club niet laat verpesten door een aantal kinderen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

20 dec 2013 17:22
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #424
Verschrikkelijk voor tiny ,Mvv is op sterven na dood ben benieuwd of we volgend jaar nog bestaan.

20 dec 2013 17:22
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #425
Ik heb twee dagen gewacht met reageren, mijn mooie club gaat naar de kloten (sorry).

-de spelers hebben het laten liggen
-de trainer kreeg ze niet "aan de geng"
-het bestuur moet dweilen met de kraan open.

en het ergste van alles;
-Het crapuul heeft gewonnen.....

Tiny en Coocky, ik ben nooit een fan van jullie geworden net zoals er ook spelers rondlopen waar ik niet warm voor loop. Maar toch...heel erg bedankt voor wat jullie voor deze mooie club betekend hebben en veel succes en gezondheid gewenst voor de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Us Clubke, opadiehard, La Chouffe

20 dec 2013 17:26
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #426
Ik schaam me kapot.

ik weet gewoon niet wat te zeggen.

Maar dit mag nooit meer voorkomen, alweer ja.
In augustus gingen er mensen, absoluut geen supporters van MVV al over de schreef en nu een paar maanden later alweer.

Rinkens heeft gewoon een punt, aanpakken dit volk.......maar hoe ? ze blijven het toch weer steeds verstieren voor heel veel fans, spelers, sponsoren.

Ik hoop dat alle daders opgepakt worden en hun verdiende straf krijgen.

MVV blijft in mijn hart, dat krijgt niemand kapot.
Maar ik ben hier nu wel goed ziek van.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver, tanteke, La Chouffe

20 dec 2013 17:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #427
ik vraag me af wie nu nog trainer wil worden van mvv als je ziet wat er kan gebeuren als het niet naar wens gaat voor een aantal supporters

20 dec 2013 17:49
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #428
Ben eens benieuwd of die nieuwe trainer nog nodig is !!!!!

20 dec 2013 18:15
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #429

Danny 72 schreef : De manier waarop ruijs nu eventueel vertrekt is zeker niet goed en geen goed gebaar van de supporters.
Maar laten we blij zijn dat hij vertrekt, want hij heeft echt helemaal niets gepresteerd bij mvv, behalve mooie praatjes.
Hij heeft ervoor gezorgd dat mvv angstig en achteruit voetbald zonder passie of strijd, geen tactiek. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat veel mensen geen zin meer hebben om naar mvv te gaan, omdat ze geen fatsoenlijk voetbal zien.
Dus aub ga nu niet zeggen dat we hopen dat hij nu blijft omdat dit gebeurd is.
Het is niet de juiste man voor mvv.
Wat niet wil zeggen dat ik het eens ben hoe het misschien tot stand komt, want dat is niet goed te praten.

Beste danny. De prestaties van Ruijs maken helemaal niks uit. Daar gaat het hier helemaal niet over. Het gaat hier over een groep randdebielen die het al een tijd probeert te verzieken. Knap dat er nog mensen zijn die onze club willen helpen. Denk hierbij aan mensen als Rinkens maar vooral ook die supoosten die echt hun nek letterlijk en figuurlijk uitsteken voor ons. Laten we het bestuur nu eens gaan steunen en zorgen dat deze figuren weg blijven bij mvv. Wat een helden zeg. Een vrouw bwustenloos slaan, de vrouw van ruijs bedreigen. Te gek voor woorden.

Het is echt niet belangrijk of ruijs een goede of slechte trainer is. Belangrijk is dat we van die figuren af moeten. Lul nu eens niet over de juiste man voor mvv en nog meer bla bla bla. Veroordeel nu gewoon eens wat die mafkezen doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

20 dec 2013 18:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Tini Ruijs. #430

Mie leef Mestreech schreef : Dan (mocht MVV blijven) zal je wel de komende 2,3 jaar bij de onderste 6,7 spelen, het zij zo...

Wie zegt dit? Haal heel het amateur 11-tal Quijk naar Maastricht en je speelt bij de eerste 3!!!

20 dec 2013 18:46
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #431
Is het misschien niet een idee om Tini en zijn vrouw een weekend weg te geven vanuit de supporters?

Zijn keuze hierin is zeker te begrijpen. Iedereen zou dit doen. En het is gewoon triest dat dit is gebeurd.
Al heb ik hem in het begin de tijd te geven om zijn visie in te brengen binnen het elftal, werd ik later teleurgesteld door zijn speelstijl. Maar zo'n einde gun je niemand.

Tini bedankt en ik hoop dat jij en je vrouw snel weer rust vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

20 dec 2013 19:01
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #432
Ik vind het ook heel erg voor Ruys persoonlijk, ook al vond ik hem de slechtste trainer sinds Fuat Capa. Maar dit hele gedoe..
Welke sponsor gaat nu MVV nog redden? De motivatie bij de spelers zakt nog verder weg..Financiele consequenties van de uitschakeling..en welke trainer durft nog te komen? Wat een ellende...Hadden ze maar gewoon gewonnen daar in Cuijk..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

20 dec 2013 19:23
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #433
Het gaat in dit topic wel of Ruijs, Danny mag dat best zo benoemen.....
Dat wij ons schamen voor de "supporters" die de boel verziekt hebben hoort niet in dit topic...

Ik ben ook geen fan van Ruijs en ben er niet rouwig om dat hij vertrekt maar NOOIT op deze manier!

20 dec 2013 19:25
Kalemaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #434
Es MVV noa de kloete geit, daan is het neet door het bestuur, neet door Rinkems, neet door de speulers en auch neet door den trainer, mer door die herseloze randdebiele die de zaak altied weer opneujts verkloete.

Foi Foi Foi de ongeleufelikke lamzakke, altied hetzelfde gezeik!

Tiny, iech wins diech en dien vruiwke unne röstige Keersemis zoonder die achterlikke die diech en dien gezin bedreige!
Iech had hetzelfde gedoon es diech: wegweze bij die idiote.

Iech bin d'r eve kotsmisselik vaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke, Knuvelke

20 dec 2013 19:29 20 dec 2013 19:35 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #435
Wat ik niet begrijp is hoe nu gereageerd wordt ..... Geloof mij Capa heeft nog wel meer naar zijn hoofd gekregen (niet fysiek maar wel aan bedreigingen en woorden) toen hij opstapte interesseerde niemand dat hier een biet en waren we allemaal aan het juichen en op Goumans aan het zeiken dat hij ons als racist neerzette ..... nu 4 jaar later is de situatie niet gek veel erger het ineens het ergste wat we OOIT gedaan hebben. Ik heb bij Tini nog geen spandoeken gezien met zijn naam en op rotten.

Daarmee praat ik overigens niet goed wat er gebeurd is (in tegendeel) maar probeer ik wel aan te geven dat relativeren ook een kunst is ......

Ik vind dat typisch een verschijnsel van de laatste jaren dat politieke correcte gedoe waarin iedereen om het hardst schreeuwt wat anderen wel en niet moeten doen.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Ekstertjj

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden