Tini Ruijs.

17 dec 2013 11:51
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #331
Stel tini ruimt het veld wie neemt het dan over en zal het echt zoveel beter gaan. Denk dat tegen venlo tini weinig te verwijten valt?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2013 15:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Tini Ruijs. #332
Daar ben ik het mee eens. Tini kan moeilijk zelf de ballen erin schieten.
Mocht Tini inderdaad het veld ruimen, dan zal Ron Elsen de honneurs waarnemen, denk ik.
Maar ik denk dat Tini het seizoen zeker afmaakt.

18 dec 2013 21:53
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #333
Zal wel niet gebeuren, in de winter gaat de stekker eruit, misschien laatste seizoen van MVV door mislopen van extra inkomsten.

18 dec 2013 22:09
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #334
Tiny maag veur miech gratis trök nao Aachen Nord en Elsen daan mer ut seizoen aofmaake, sjeelt ouch weer loenkoste es heer oet ziechzelvers opsodemietert. Veur miech hadde ze Tiny in Cuyck maage laote.

18 dec 2013 22:40
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #335

kribbebieter schreef : Stel tini ruimt het veld wie neemt het dan over en zal het echt zoveel beter gaan. Denk dat tegen venlo tini weinig te verwijten valt?

Wat een onzin, natuurlijk is een trainer de belangrijkste man, en is hem dit te verwijten.
Hij bepaald de opstelling en bepaald of er geroteerd wordt met de selectie (bv Stankov, Gilles, de Jong). Spelers uit de jeugd probeert hij ook niet.
Stankov heeft hij helemaal op een zijspoor gezet (details ken ik niet)
En hij bepaald hoe gemotiveerd de spelers zijn (leidinggevende spelers zoals Rutjes heeft hij al eens gepasseerd, wat meen je dan dat voor een spanningen in een ploeg ontstaan).
Hij heeft in principe 4 goede middenveld spelers tot zijn beschikking (Smeets, vanHyfte, Rutjes en secerovits) maar weet de ploeg niet om te bouwen dat die alle 4 kunnen spelen.
Als ik dan hoor in het radio commentaar dat het middenveld over wordt geslagen met lange ballen van achteruit....(omdat daar een paar trage sukkels zonder techniek rondlopen....)

Tiny krijgt deze groep niet aan de praat omdat hij teweinig fantasie (met de opstelling) heeft.

19 dec 2013 00:36
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #336
Dat hij klappen krijgt vind ik te ver gaan.
Maar deze trainer hoort echt niet bij mvv, speelt laf voetbal, kan niet overweg met de spelers, en ligt niet lekker bij de supporters.
Hoeveel krediet heeft deze man nog.
Zondag tegen Venlo hoorde ik hier mensen zeggen , was Venlo dan zo goed.
Maar boeit doet het gaat om mvv, hebben niets met Venlo te maken.
Tiny wordt tijd dat je vertrekt, jij bent de zwakke schakel je krijgt de spelers niet aan het voetballen sorry.

19 dec 2013 01:19
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #337
je blijft gewoon met je handen van trainer, spelers en ook bestuursleden af !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, tanteke, tcb, La Chouffe

19 dec 2013 07:43 19 dec 2013 07:44 door Bradam.
Bradam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #338
Maar ze trainen wel lekker... :rolleye:

19 dec 2013 08:06
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #339
Dat er ook maar iemand nog iets durft te zeggen over onze trainer,schande gewoon.
Het zijn de spelers met voorop van hyfte die de club in de steek laten,sinds het niet doorgaan van een transfer met de zomer is hij er niet meer.
Ruis kan er niks aan doen dat Kuiper 2 x verschrikkelijk in de fout gaat.
Ruis kan er niks aan doen dat niemand met passie aan de wedstrijd begint of ook maar beseft waar het om ging.
De hele ploeg heeft Ruis in de steek gelaten.
En dan lees je in de krant dat de politie 1 aanhouding heeft gepleegd,mensen hoelang laten we nog toe dat die zogenaamde supporters MVV kapot blijven maken?
Hopelijk hebben ze genoeg beelden om iedereen eindelijk eens goed aan te pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, opadiehard, peter ruiver, tanteke, Gamin, Zoeper, tcb, La Chouffe

19 dec 2013 09:04
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #340

glowwie schreef : Dat er ook maar iemand nog iets durft te zeggen over onze trainer,schande gewoon.
Het zijn de spelers met voorop van hyfte die de club in de steek laten,sinds het niet doorgaan van een transfer met de zomer is hij er niet meer.
Ruis kan er niks aan doen dat Kuiper 2 x verschrikkelijk in de fout gaat.
Ruis kan er niks aan doen dat niemand met passie aan de wedstrijd begint of ook maar beseft waar het om ging.
De hele ploeg heeft Ruis in de steek gelaten.
En dan lees je in de krant dat de politie 1 aanhouding heeft gepleegd,mensen hoelang laten we nog toe dat die zogenaamde supporters MVV kapot blijven maken?
Hopelijk hebben ze genoeg beelden om iedereen eindelijk eens goed aan te pakken.

Helemaal mee eens, Glowwie!

19 dec 2013 10:07
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #341

glowwie schreef : Ruis kan er niks aan doen dat Kuiper 2 x verschrikkelijk in de fout gaat.

Ruijs is verantwoordelijk voor de mannen in het veld.
Als je 5x verliest van de 7 wedstrijden en je verandert niks aan je verdediging, dan geef ik Tini daar de schuld van.
Als je de spelers niet kunt motiveren en kunt overtuigen welke belangen er op het spel staan, dan geef ik Tini daar de schuld van.
Natuurlijk moeten de spelers ook in de spiegel kijken, maar Tini is ervoor om te zorgen dat de boel op scherp staat.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

19 dec 2013 11:35
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Tini Ruijs. #342
Ook al speelt Tini defensief, er moet dan toch op het veld iemand opstaan en zeggen 'jongens, kom op! Wij zijn de profs. Wij moeten het waarmaken'! Dit zouden Verdellen, Rutjes en vooral van Hyfte als aanvoerder moeten doen.

Ruijs is verantwoordelijk voor de opstelling, maar hij houdt vast aan zijn vaste 11. Veel beter materiaal dan wat nu speelt, is er niet. Wellicht Gillis nu eens een fatsoenlijke kans geven. Niet dat het dan beter gaat of zal lopen, maar je moet iets doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

19 dec 2013 11:37
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #343
Gister woort nao de wedstrijd dudelek wat sommege speulers voonte vaan Tini, en eindelek dege ze de moond ope. Geine chemie dus, d'r oet mèt m.

Wat de fout(e) vaan de Kuper betrùf, dat is meh deils woer. Op wee z'n plaots maakde heer die foute? Op de plaots boe Rick Geenen had mote stoon. En wee zèt die speulers neer?? Tini toch?

Ein vaan de speulers gaof aon tot d'r veural mèt de lange bal gespäöld moos weure. Dao höbste lekker väöl aon es Schreurs nog gein 1,80 is...

Jao, de speulers zien 't sjöld. Meh es de motivatie geminimalizeerd weurt, en alle plezeer in 't späölserke d'ch oontnome weurt, ligk die fout dus neet bij de speulers, en moot de trainer zien conclusies trèkke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

19 dec 2013 11:44 19 dec 2013 11:50 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #344
Je verliest toch alle hoop voor de mensheid als je dan vandaag dit soort teksten op facebook tegenkomt?

oprotten tiny de rest geen respect voor problemen mee? kom t me maar zeggen en tiny kan je er nog een paar krijgen achterlijke mongool eiegn jeugd weg laten gaan acgterlijke jeugd de kans geven en waar heeft Tiny leren praten in Ditsland Maastricht en Nederand snappen ze niks van zijn bla bla

of deze dan, gepost gistermiddag. Dus ruim voor de wedstrijd. Dit schrijft iemand die zich als supporter beschouwt over de trainer van ONZE club:

Ik laat hem rennen naar KERKRADE voor de bus uit die lamlul ik maak hem kapot

Ik ga mijn facebook eens opschonen. Hier wil ik op geen enkele wijze mee geassocieerd worden.

19 dec 2013 11:46
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #345
Als je een baas hebt waar je je niet mee pruimt, dan doe je alleen nog het minimum. Dan heb je vervolgens 3 opties:
1. je conformeren met de bestaande zaak (maar niet tot het uiterste gaan, alleen het nodige)
2. een andere afdeling/baas zoeken binnen het bedrijf
3. een andere baan (lees andere club)

Tiny is te star mbt tot zijn opstelling (van de laatste 8 wedstrijden gingen er 6 verloren) en toch verandert hij weinig aan de opstelling. Het is dood zonde om jongens als Smeets, Stankov, Gilles, Knops en Maria op de bank te hebben zitten (steunpillars het laatste jaar) en nu te spelen met spelers als Kuipers en Winkens (die physiek sterk zijn maar oooooh zo traag en heel weinig techniek). Als je dat niet inziet ben je niet geschikt als trainer (sorry).

Vraag me nu af of Verberne dat wel ziet (mocht Tiny de eer aan zich zelf laten, en zijn ontslag nemen naar al deze commotie, en zaterdag niet meer op de bank ziet).
Maar wat ik zo lees dan is de Gifbeker nog niet leeg en gaat Tiny verder (en denkt dat de winterpause net op tijd komt)....

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden