>
Ontvangen bedankjes 38
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
kribbebieter schreef : Stel tini ruimt het veld wie neemt het dan over en zal het echt zoveel beter gaan. Denk dat tegen venlo tini weinig te verwijten valt?
glowwie schreef : Dat er ook maar iemand nog iets durft te zeggen over onze trainer,schande gewoon.
Het zijn de spelers met voorop van hyfte die de club in de steek laten,sinds het niet doorgaan van een transfer met de zomer is hij er niet meer.
Ruis kan er niks aan doen dat Kuiper 2 x verschrikkelijk in de fout gaat.
Ruis kan er niks aan doen dat niemand met passie aan de wedstrijd begint of ook maar beseft waar het om ging.
De hele ploeg heeft Ruis in de steek gelaten.
En dan lees je in de krant dat de politie 1 aanhouding heeft gepleegd,mensen hoelang laten we nog toe dat die zogenaamde supporters MVV kapot blijven maken?
Hopelijk hebben ze genoeg beelden om iedereen eindelijk eens goed aan te pakken.
glowwie schreef : Ruis kan er niks aan doen dat Kuiper 2 x verschrikkelijk in de fout gaat.
Ruis kan er niks aan doen dat niemand met passie aan de wedstrijd begint of ook maar beseft waar het om ging.
oprotten tiny de rest geen respect voor problemen mee? kom t me maar zeggen en tiny kan je er nog een paar krijgen achterlijke mongool eiegn jeugd weg laten gaan acgterlijke jeugd de kans geven en waar heeft Tiny leren praten in Ditsland Maastricht en Nederand snappen ze niks van zijn bla bla
Ik laat hem rennen naar KERKRADE voor de bus uit die lamlul ik maak hem kapot