Tini Ruijs.

28 okt 2013 11:28
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #271

Hughes schreef :

Punker73 schreef : Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.

Ik vind met dit interview helemaal niks mis. Ik houd er wel van dat we nu een uitgesproken trainer hebben en ik vind dat hij niks miszegt heeft. Wij willen toch dat hij open is en dat we inzicht krijgen in het wel en wee van de club. Zo creëert hij ook begrip voor zijn spelers als hij uitlegt dat hoe de groep het slechte nieuws gereageerd heeft. En iedereen kon toch zien dat Rick Geenen een domme overtreding maakte, dat mag hij dan toch ook zeggen en dit plaatst zijn kritiek op Stankov ook in een ander daglicht, Ruijs ontziet niemand.

2 dingen ... 1: Er werd niet eens gevraagd hoe de spelers op het slechte nieuws reageren. Er werd met geen woord gesproken over het tekort van bijna een half miljoen maar Tini brengt dit echt ongevraagd naar buiten. Wat is de toegevoegde waarde hiervan?
2: Iedereen kan zien dat Geenen deze overtreding maakt ja maar ik vind het de taak dit intern te bespreken. Je kunt intern Geenen gigantisch op zijn flikker geven maar dit doe je niet extern op TV (idem voor Stankov).

Tini mag voor mij uitgesproken zijn en niemand ontzien (graag zelfs) maar met externe club en spelers in diskrediet te brengen bereik je naar mijn mening niets. Nu lijkt het er alleen maar op alsof Tini zijn eigen rug vrij aan het maken is.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2013 11:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #272

Punker73 schreef :

Hughes schreef :

Punker73 schreef : Tot nog toe heb ik eigenlijk nooit lopen zeiken over Tini maar nadat ik vandaag toch het interview op JL.nl heb zitten kijken denk ik toch echt dat hij een goede media training moet krijgen ..... ik vind het leuk dat je eerlijk bent maar je kunt ook te eerlijk zijn. Hou eens een keer op met namen noemen (in dit geval had Geenen het gevreten) en geef alleen antwoord op vragen (ga dus niet zomaar een heel verhaal afsteken over het "slechte" nieuws en het nul moraal binnen de groep). Dat soort dingen bespreek je intern en gooi je niet ongevraagd op de tv / internet.

Ik vind met dit interview helemaal niks mis. Ik houd er wel van dat we nu een uitgesproken trainer hebben en ik vind dat hij niks miszegt heeft. Wij willen toch dat hij open is en dat we inzicht krijgen in het wel en wee van de club. Zo creëert hij ook begrip voor zijn spelers als hij uitlegt dat hoe de groep het slechte nieuws gereageerd heeft. En iedereen kon toch zien dat Rick Geenen een domme overtreding maakte, dat mag hij dan toch ook zeggen en dit plaatst zijn kritiek op Stankov ook in een ander daglicht, Ruijs ontziet niemand.

2 dingen ... 1: Er werd niet eens gevraagd hoe de spelers op het slechte nieuws reageren. Er werd met geen woord gesproken over het tekort van bijna een half miljoen maar Tini brengt dit echt ongevraagd naar buiten. Wat is de toegevoegde waarde hiervan?
2: Iedereen kan zien dat Geenen deze overtreding maakt ja maar ik vind het de taak dit intern te bespreken. Je kunt intern Geenen gigantisch op zijn flikker geven maar dit doe je niet extern op TV (idem voor Stankov).

Tini mag voor mij uitgesproken zijn en niemand ontzien (graag zelfs) maar met externe club en spelers in diskrediet te brengen bereik je naar mijn mening niets. Nu lijkt het er alleen maar op alsof Tini zijn eigen rug vrij aan het maken is.

Ben het met je eens dat een trainer zich primair met het voetbal moet bezig houden....
ook hoef je idd niet alles uit te leggen wat je vind en waarom je het vind...
Echter vind ik de opmerking over Geenen niet van het nivaeu van Stonkov....dit moet een trainer kunnen zeggen.
Wat Tini bedoeld heeft te zeggen inzake de finacieele perrikelen is het gevoel wat er leeft onder de spelers.
Normaal ben ik de eerste die op de baricade staat maar in dit geval heb ik niets tegen het interview en kan ik er mee leven, wel gebied te zeggen dat ( en dat is ook jouw gevoel) dat Tini alleen voetbal gericht het interview geeft....
Echter wat we ook weer eerlijk in moeten zijn, hij zit wel vandaag van 13-17.00 uur , kaartjes te verkopen voor morgen....

28 okt 2013 13:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #273
Ik raak juist steeds meer onder de indruk van de kwaliteiten van Tini, om eerlijk te zijn. Wil toch iets delen dat mij vrijdag erg opviel.

Als ik afgelopen vrijdag de manier van coachen van de beide coaches vergelijk, dan ben ik echt heel blij dat wij Tini hebben. Streppel stond 90 minuten lang als een varken te schreeuwen en te schelden langs de lijn. Constant in discussie met de vierde man. Ik ben er van overtuigd dat je daar het team niet mee helpt, integendeel. Tini daarentegen coachte heel duidelijk (en dat valt me al vaker op en is ook door Ron Elsen bevestigd) enkel en alleen op de gemaakte afspraken. Tini wordt niet boos als iemand een goede passmogelijkheid ziet, maar helaas geen goede pass geeft. Of als iemand goed vrijloopt, maar bij de aanname springt de bal van iemands voet. Dat soort momenten zijn voor een fan erg frustrerend en reden tot schelden, maar Tini begrijpt dat het pure onkunde is, als iedere pass en aanname goed was, speelden de jongens bij Barcelona. Wel werd Tini een paar keer heel boos op Gianluca Maria, als ik het goed begreep omdat Maria niet naar buiten bewoog in de opbouw, terwijl Ospitalieri daar een paar keer achter elkaar de bal in de ruimte speelde. Was duidelijk een afspraak in de opbouw.

Streppel daarentegen schold een eigen speler verrot die een bal probeerde binnen te houden maar knullig struikelde. Alsof die speler dat opzettelijk deed, of alsof die speler de volgende keer niet meer struikelt doordat Streppel hem de volle lading gaf.

Ik ben ook echt niet zo kapot van de presentatie van Tini in interviews. Maar zo lang hij spelers beter maakt en het in het veld goed neerzet, heeft hij bij mij heel veel krediet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

28 okt 2013 13:28
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #274

Jacques schreef : Maar zo lang hij spelers beter maakt en het in het veld goed neerzet, heeft hij bij mij heel veel krediet.

Mee eens en ik heb ook absoluut geen probleem met Tini als trainer (sterker ik denk dat het op dit oment de beste trainer voor MVV is) ik heb alleen "kritiek" op zijn interview.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques

28 okt 2013 17:13
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #275
Had altijd al respect vóór de manier van werken van onze trainer,
Maar moest vanmiddag nog 5 kaarten halen,en tiny stond aan de kassa

En stond echt te glunderen dat de verkoop zo goed liep,
Toch weer een bewijs dat deze man het :thumbsup: beste met mvv vóór heeft
Zie niet veel andere trainers dit ook zouden doen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon

28 okt 2013 17:22
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #276
Hoe goed liep de verkoop? Enig idee van het aantal verkochte kaarten?

28 okt 2013 17:32
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #277
Leuk dat Tiny dit doet, complimenten aan deze man!

Inmiddels is de online verkoop gestopt. Ik denk, en hoop dat dit te maken heeft met het feit dat alle online tickets uitverkocht zijn. MVV is verplicht om een 'xx'% aantal kaarten vrij te houden voor de verkoop aan de kassa's. Dus hopenlijk morgen met een man of 6000 in het stadion.

28 okt 2013 17:49
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #278
Ik hoop op een ouderwetse sfeeractie van de Ultras met groot doek, zodat de sfeer er meteen goed inzit. KOM OP DIE ROEJE, NAO VEURE DR KIN US NIKS GEBEURE........ :thumbsup:

28 okt 2013 21:13
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #279
Tini Ruijs moet je zijn ding laten doen.
Hij zegt soms dingen op tv en weet ik waar en niet altijd iedereen is daar tevreden mee. (Ik ook niet)
Maar toch denk ik dat hij het goed doet en dit misschien de spelers ook steeds op scherp houd.
Dit is niet zijn eerste opmerking waar je je twijfels over zal hebben ,maar het zal ook niet het laatste zijn en dat is Tini.

28 okt 2013 22:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #280
De online verkoop vanmiddag is gestopt, op last van de gemeente en politie.
Ook wilde men niet zeggen hoeveel kaarten er waren verkocht, waarom weet ik ook niet.

28 okt 2013 22:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #281

middenstip schreef : De online verkoop vanmiddag is gestopt, op last van de gemeente en politie.
Ook wilde men niet zeggen hoeveel kaarten er waren verkocht, waarom weet ik ook niet.

Mischien Den Haag supporters kaarten online gekocht ?

01 nov 2013 12:56
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #282
Zonder andere / voormalige trainers tekort te willen doen ( Trost staat nog steeds hoog bij mij aangeschreven) is Tini een klasbak.

Niet alleen kent hij de (meeste) namen van de vaste supporters die de training volgen ( respect :thumbsup: ),
maar toen hij deze week vernam dat ze geen koffie kunnen krijgen in klein Geusselt en daar zelf voor moeten zorgen...
schrok hij en reageerde meteen door te zeggen dat hij zich wou inzetten om dit te veranderen voor deze hondstrouwe fans.

Afgezien van het feit of dit iets oplevert, is dit net (zoals die ton bier die hij in de ster spendeerde na de wedstrijd tegen VVV) prachtig en voorbeeldig hoe de man zich betrokken voelt bij us clubke en haar fans.
Chappoo ...! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, tcb

17 nov 2013 19:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #283
Citaat van L1.nl: 'Spijt van mijn overgang naar MVV heb ik niet, maar dit lijkt een voorbeeld van de verkeerde plek en het verkeerde tijdstip. Ik laat de club niet in de steek en ga voorop in de strijd, maar het valt me tegen dat niet meer mensen in Maastricht warm te maken zijn voor MVV."

Tini, serieus, er zijn veel redenen waarom mensen niet meer naar het stadion komen en 1 hele belangrijke daarvan is dat het voetbal niet om aan te zien is!!
Tactiek is er niet (of athans, niet te ontdekken), onbegrijpelijke opstellingen (Smeets ipv Rutjes), onbegrijpelijke wissels (zoals vandaag Gillis 2 minuten laten spelen voor Smeets).
Ik heb sterk het gevoel dat Tini de ploeg niet krijgt gemotiveerd, is natuurlijk ook lastig met alle negatieve omstandigheden, maar als het niet lukt qua technisch spel dan de schouders eronder, mouwen opstropen en 110% er voor gaan. Die inzet, passie mis ik compleet.

Ik waardeer zijn inzet op en naast het veld, maar de man mist toch een bepaalde vorm van realiteitszin.

Een paar maanden geleden zei hij nog: "in november staat het échte MVV er". Nu is het half november en kijk waar we staan en hoe we spelen...
17 duels zijn er al gespeeld en we hebben weer bar weinig kunnen genieten.

17 nov 2013 19:55 17 nov 2013 19:57 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #284
Dit mvv verdiend nog geen 2000 toeschouwers! Wat denkt die ruys niet? We hebben nog altijd op 3 ploegen na de meeste toeschouwers. Ruys kan alleen maar afgeven, zoekt nooit de schuld bij zn eigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

17 nov 2013 20:03
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #285
@Maosbrogk: Ruijs heeft natuurlijk wel een punt op het gebied van de supportersbasis; 3000 man en niet meer. Als we een reeks neerzetten dan worden het er met pijn en moeite 5000. Kijk naar vorig seizoen, toen waren we Herbstmeister en de toeschouwersaantallen vielen toen ook al tegen. We zien usMVV graag als een 'sleeping giant', maar dat 'giant' is nergens (meer) op gebaseerd.

Verder ben ik met je eens dat mensen ook voor de spelopvatting naar het stadion komen en dat laat zeker te wensen over: geen vaste patronen, vreemd wisselbeleid etc. Maar de financiële problemen treffen nu ook de prestaties op het veld, vanwege een naderend vertrek van enkele spelers...

Tiny is niet te benijden, maar WIJ supporters zeker niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Maosbrögk

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden