>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Us Clubke schreef : Tini is een te goede trainer voor MVV, vergelijkbaar als Sef Vergoosen.
De filosofie is veel voetbalend vermogen, maar dat zit nu eenmaal niet zo snel in een team.
De ene pikt dat sneller op dan de andere. Daarnaast zie je dat de kwaliteit bij sommige nog te kort komt, maar dat kan nog komen, zie Braeken. Deze jongen wordt afgekraakt alsof hij het elftal moet leiden....nee hij moet door het elftal op sleeptouw worden genomen.
Smeets ernaast, terrecht of onterrecht ? Wie de situatie kent weet waarom en blijkbaar kennen de meeste deze niet.
Smeets viel trouwens heel goed in tegen Emmen. Deze jongen moeten we koesteren en een keer ernaast maakt spelers ook beter. De motivatie "ik speel toch" is weg dus hij moet iedere het laten zien. Zo kan hij het Talent ontgroeien en beter worden.
Over Tini, tja dat hij anders praat en daardoor anders overkomt dan dat iemand gewend is zegt mij meer over het persoon die zich daaraan stoort. Hij komt nu eenmaal niet uit Maastricht.
Daarnaast kan je op alles wat iemand zegt het negatieve uithalen, maar deze man is gewoon heel erg gedreven, resulteert dat hij misschien te veel zegt, ik heb daar geen probleem mee als een trainer iets motiveert. (deden meer trainers dat maar)
Zoals voor het seizoen al gemeld moeten we wachten tot dat Schreurs en Daerden terug zijn van de blessures, er is nl geen geld om vergelijkbare spelers te halen. Zie ook de resultaten van MVV in 2013 zonder Schreurs.......of kon Trost het opeens niet meer.
Geenen, Stankov of Kuipers ? Is heel simpel, Stankov speelde tot nu toe als een dweil, verdiende ook een oorwassing, Kuipers is ook geblesserd geweest, voldoet misschien nog niet aan de eisen van de technische staf en Geenen heeft zich aangemeld omdat hij bij Rostock niet meer aan spelen toekwam. De beste op dit moment speelt en wie dit is maakt mij geen ene moer uit.
Wat hoor ik allemaal voor een complot theoriën pffff....vermoeiend hoor.
Geenen doet het in mijn ogen steeds beter, Stankov zal deze concurentie moeten aangaan.
Kuipers is in mijn ogen meer een centrale man met zijn lengte...de Thal van vroeger.
Tiny krijgt voor mij ook de tijd om er iets van te maken en ik zie dat helemaal zitten, eigenlijk meer dan bij Trost die heel erg resultaat voetbalt speelde, die kans komt wel en achter alles dichtgooide (was ook een verdediger !!).....achteraf gezien resulteerde dit ook in heel weinig wedstrijden die echt goed waren. Dit is een speel methode, maar die kan ook tegen je keren.
Ik ben heel blij met de filosofie die Tiny nastreefd.....oa. afgeleid van Wiel Korver
Achteraf gezien mee eens wat betreft Marco, maar dat vind ik wel ietwat gemakkelijk praten achteraf. Nogmaals, op het moment zelf vond ik het nog niet zo'n verkeerde zet. Emmen zakte ver terug dus er lag best wel wat ruimte voor Sjoerd, helaas gaf Emmen Marco niet dezelfde ruimte, die hadden ook wel door dat er een betere voetballer op linksachter kwam te staan.Napoleon schreef : Wacht ff Jacques.... Ruijs had Gillis niet eens op de bank vrijdag...dus met het uitvallen van Knops en wilde hij het centrum met een rechtsbeen en een linksbeen blijven spelen moest hij dit zo doen.
Daarbij vond ik Marco erg goed spelen...ook aanvallend, deze jongen moet geen linksback staan
Napoleon schreef : Laten we hopen dat MVV snel gaat presteren en dat er punten worden gepakt er meer publiek na het stadion komt en dat er weer wat te beleven valt.....maar ben het niet eens dat een speler als Koen Daerden daar iets aan gaat toevoegen...die vond ik verleden jaar niet opvallen en t zal nu alleen nog meer moeilijker voor hem worden
Van Danny Schreurs gaan we wel wat zien...
Tsja, Tini heeft bij alle drie de clubs gezeten en bij die twee anderen in de jeugdopleiding. Van iemand die niet clubgebonden is, kan ik nog wel begrijpen dat hij dit soort dingen zegt.Nao Väöre schreef : Vanmorgen stond een stukje in de krant waarin Tini pleit voor een gezamenlijke opleiding voor de jeugd.
De jongste spelertjes zouden in Kerkrade gaan trainen, terwijl de oudere naar de Sportzone in Sittard zouden moeten gaan.
De sportzone is ideaal, omdat de velden daar op loop afstand liggen van de scholen.
Jacques schreef : Ik snap niet zo goed dat Fortuna-mensen zo op die scholen blijven hameren.
Nao Väöre schreef : Vanmorgen stond een stukje in de krant waarin Tini pleit voor een gezamenlijke opleiding voor de jeugd.
De jongste spelertjes zouden in Kerkrade gaan trainen, terwijl de oudere naar de Sportzone in Sittard zouden moeten gaan.
De sportzone is ideaal, omdat de velden daar op loop afstand liggen van de scholen.
MVVke schreef :
Nao Väöre schreef : Vanmorgen stond een stukje in de krant waarin Tini pleit voor een gezamenlijke opleiding voor de jeugd.
Es Tini oonder väöl supporters al neet a-populair waor, daan weurt 't 'r wel door dit soort oetspraoke...
Spesjaol veur de mètlezende Tini daan: NEIN TINI!!!! M.V.V. MOOT M.V.V. BLIEVE EN NÉÉT SAMEWÈRKE MÈT DIE BOERE OF DIE MOFFE!!!
Ps: Kleine tip veur Tini: Speulers volwasse make, begint al mèt 't bijbringe vaan norme en weerdes. Eine daovaan is beveurbeeld netjes 't pebliek bedaanke dat ziech de meujte nùmp um hun club achternao te goon....
Mienclub1902 schreef : Wat een ongelukkige uitspraak (alweer) van Ruijs.
FSC zit alweer in de financiële problemen, zoals de afgelopen 10-15 jaar steeds, zonder enige sportieve prestaties( behalve vorig seizoen). Donderdag staat de licentie ter discussie bij KNVB. Salarissen kuinnen alweer niet betaald worden. Moet je dit belonen door in Sittard de jeugdopleiding te laten spelen, zonder enig financieel draagvlak??????
RJC presteert de afgelopen jaren sportief ook maar matig, komt nauwelijks talent door (alleen Huppertz).
MVV haalt de afgelopen jaren telkens play offs en laat jeugdspelers debuteren.
Waar is Ruijs mee bezig?
Misschien dat hij kan zorgen dat de spelpatronen die onder Trost zichtbaar waren, weer terugkomen.Dat lijkt me momenteel meer aandacht nodig te hebben.Dit verdedigend voetbal is niks, al; ben ik blij dat we weer eens winnen.