Tini Ruijs.

29 sept 2013 09:24
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #226

Aloy Agu schreef :

serke schreef : Ruijs bedankte het publiek op een nette normale manier, hij reageerde inderdaad door met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken, dit was echter alleen bedoeld voor die paar "supporters" die op een zeer overdreven manier zich afreageerden op onze trainer door op hem te schelden en hem hun middelvinger te tonen !
Ik had precies hetzelfde gedaan.

Als je je als trainer laat gaan door je vingers tegen je hoofd te tikken. Dan zegt dat meer over deze trainer dan van de fans. Wat een niveau!

Sorry, maar dat vind ik dus echt een kromme redenatie. Ruijs reageert m.i. op een hele normale manier. Het is dus in JOUW ogen normaal dat supporters HUN EIGEN coach uitschelden, een middelvinger naar hem opsteken en ik weet niet wat nog meer toewensen?

Dat gaat er bij echt niet in. Moet Ruijs dit dan maar over zich heen laten komen? Mag Ruijs geen mening hebben, hij geeft met het tegen zijn hoofd tikken aan dat die gasten niet goed snik zijn. Hij heeft meer dan gelijk! Bah, wat een dwazen! En dan nog te bedenken dat jij het nog normaal vindt ook....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke, SoerenBusk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2013 09:38
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #227

Aloy Agu schreef :

serke schreef : Ruijs bedankte het publiek op een nette normale manier, hij reageerde inderdaad door met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken, dit was echter alleen bedoeld voor die paar "supporters" die op een zeer overdreven manier zich afreageerden op onze trainer door op hem te schelden en hem hun middelvinger te tonen !
Ik had precies hetzelfde gedaan.

Als je je als trainer laat gaan door je vingers tegen je hoofd te tikken. Dan zegt dat meer over deze trainer dan van de fans. Wat een niveau!

Volgens mij weet je niet waar je over spreekt, dit zegt meer over jouw niveau als dat van UZZE TRAINER !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

29 sept 2013 11:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #228
Laten we (c.q. sommigen) eens ophouden met onze trainer af te kraken. Als ik hier op het Forum lees hoe goed Ruijs zijn trainingen verzorgt, met oefeningen en variaties die onder Trost nog nooit te zien waren, dan verdient hij respect van ons allemaal. Ik vind het ook niet slim van de trainer om dan met zijn vinger op zijn voorhoofd te wijzen, want daar zou hij, hoe moeilijk dat ook is (hij is i.t.t. zijn uitstraling naar de pers volgens mij een trainer met een pittig karakter) boven moeten staan. Het geeft wel iets aan van de druk waaronder hij bij MVV Maastricht moet werken.

Doet Ruijs het dan zo ontzettend slecht? Okay, hij is kritisch naar spelers die ook ik in mijn hart heb gesloten (Stankov, Smeets), maar kunnen al die criticasters beoordelen of dat juist of onjuist is? Ik in ieder geval niet, want ik heb voorlopig nog geen tijd om trainingen te volgen. Ik ga ervan uit dat de trainer in alle integriteit afwegingen maakt over de selectie. Daar is hij verantwoordelijk voor en dat is zijn keuze.

Ik heb het gevoel dat Ruijs de MVV-machine weer op gang aan het brengen is, waar die vanaf de winterstop gehaperd heeft. En als Schreurs (en La Rosa) weer fit zijn, dan krijgt de voorhoede ook weer meer scorend vermogen. Elke supporter wil aanvallend voetbal zien, maar dan moet je die kwaliteiten wel in je selectie hebben. En echte spitsen heeft MVV momenteel niet: geen eentje die de achterlijn haalt en geen eentje met een killersinstinct. Heeft Ruijs deze selectie samengesteld? Hij moet roeien met de riemen die hij heeft; onder hem zie ik bijv. Ospitalieri maar ook Maria per wedstrijd beter voetballen.

MVV Maastricht zal deze trainer dus niet ontslaan. Daar is inhoudelijk ook geen enkele reden voor. En financieel is daar ook geen enkele ruimte voor, zoals sommigen al terecht opmerken. Deze trainer zal zijn contract uitdienen, daarvan ben ik overtuigd.

Kortom: deze trainer verdient m.i. respect van ons allemaal. Laat hem zijn gang gaan en geef hem wat vertrouwen, dan komt dat echt weer helemaal goed en plaatsen we ons voor de nacompetitie. Met Danny er binnenkort weer erbij gaat dit elftal echt weer aanvallend voetballen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, ouwe rot, damske, Sjotelsplak, serke, jesfen, middenstip, tcb, SoerenBusk

29 sept 2013 18:54
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #229
Ruijs is de beste trainer die mvv in jaren gehad heeft. Met La Rosa, Schreurs en Gilles hebben we nog enige troeven achter de hand. Geenen speelde een goede wedstrijd, en is net als Stankov op amateur basis bij mvv (dus bijna hetzelfde geval). Laten we blij zijn dat we relatieve rust in de tent hebben, of willen jullie de Capa dagen weer terug hebben. Dit is bovendien heel slecht voor het imago van mvv. Op het laatst, met sjizofrene supporters, wil hier niemand met bekwaamheid ueberhaupt nog werken of voetballen.Jullie mogen sjizofreen zijn tijdens de wedstrijd als het om de sfeer gaat :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

29 sept 2013 19:45 29 sept 2013 19:50 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #230
Hoewel ik het met Frank en Nathan eens ben merk ik ook dat de chemie tussen de supporters en Ruijs ontbreekt. Door het houterige media optreden van hem en de kritische houding van de fans lijkt het op het tijdperk Capa, die kon vanaf het begin (al dan niet terecht) ook geen goed doen. En als de resultaten dan niet meezitten gaat zoiets een eigen leven leiden.
Tini Ruijs heeft een brok aan ervaring en dat probeert hij ook uit te stralen, en met zijn kennis en achtergrond zou hij momenteel ook de ideale MVV trainer moeten zijn. Alleen lijkt hij gebukt te gaan onder de druk die het trainerschap bij MVV met zich mee brengt. Het beloofde aanvallende spel en spektakel blijven vooralsnog uit in de Geusselt, maar we zien wel een degelijk MVV dat momenteel weinig weggeeft en zelf ook weinig creëert. Ruijs lijkt het resultaat voorlopig voorop te stellen.
Met de aanstaande terugkeer van Schreurs wordt MVV aanvallend weer sterker waardoor het vertrouwen zal toenemen en er ook voor Ruijs betere tijden aanbreken. Na de winterstop zal er een MVV moeten staan dat een echte rol in de play offs kan gaan spelen, want daar draait het uiteindelijk toch om.
Tot die tijd moeten we maar op de koop toenemen dat het soms moeilijk is om 90 minuten naar MVV te kijken, maar dat was vorig seizoen (vooral na de winterstop) niet anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, damske

30 sept 2013 08:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #231
Dat er op dit moment onrust is en ontevredenheid bij een gedeelte van de MVV richting de trainer is te begrijpen denk ik.
Supporters mogen hun eigen mening hebben en mogen dat ook kenbaar maken, de toon is natuurlijk wel vaak van belang maar we zijn niet allemaal het zelfde opgevoed en spreken ook niet allemaal de zelfde taal.

Het feit is wel dat er veel meer aan de hand is dan dat we denken binnen de groep en dat heeft misschien ook weer een direct gevolg gehad op het vertoonde spel en de punten.

Ruijs heeft zijn eigen voorkeuren , dat mag daar is hij immers trainer voor. De benadering echter na zijn spelers toe is twijfelachtig en vaak niet gepast....Het voorbeeld Stankov hebben we allemaal kunnen horen , hoe hij afgebrand werd in de media.....we zien het gevolg hij speelt niet meer. Ook met Smeets klikt het niet met de trainer , gevolg ook hij speelt niet en lijkt na het tweede plan geschoven te zijn. Wat denk je van Cor Gilles die zat niet eens bij de reserves afgelopen vrijdag ( hij was niet geblesseerd maar gepasseerd ) ook hij leeft min of meer in onvrede en krijgt geen credit of respect van de trainer....

Ik noem nu 3 voorbeelden van goede voetballers die waardevol voor MVV zijn waar Ruijs op een dergelijke manier mee omgaat die niet past en die conflicten oproept.
Daarbij komt zijn hele manier van presenteren in de media het doorlopend verwijzen na zijn loopbaan als speler ( alsof die zo imposant was) en de splitsing maken tussen zij ( de spelers ) en wij ( de trainers) vooral als het niet loopt...

Het mag dan zo zijn dat Ruijs geweldige oefenvormen op de training laat zien, volgens mij is dat een cover voor zijn tekort als coach van dit team voornamelijk het aspect richting zijn spelers waar hij het niet in ziet zitten.

Kijk voor mij hoeft deze trainer niet weg....laat hem maar zitten, alleen verwacht ik niet veel van MVV op dit moment, het doorlopend in percentage uitdrukken waar we staan, mentaal 40%, conditioneel x % en ga maar door...wat moet je daarmee als supporter...
Het kan zijn dat Schreurs dadelijk ( wanneer in vorm) wat van bovenstaande problemen gaat verbloemen en dat we daardoor wat beter gaan presteren.

Als ik het kort samenvat , dan is er veel meer aan de hand binnen de MVV spelers groep en Ruijs....en aantal zaken hebben wij als supporter ook kunnen waarnemen...en dat gebeurd binnen 3 maanden na aanstelling , ik vind dat niet in het voordeel spreken van een trainer.

30 sept 2013 10:08 30 sept 2013 10:10 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #232

Napoleon schreef : Dat er op dit moment onrust is en ontevredenheid bij een gedeelte van de MVV richting de trainer is te begrijpen denk ik.
Supporters mogen hun eigen mening hebben en mogen dat ook kenbaar maken, de toon is natuurlijk wel vaak van belang maar we zijn niet allemaal het zelfde opgevoed en spreken ook niet allemaal de zelfde taal.

Het feit is wel dat er veel meer aan de hand is dan dat we denken binnen de groep en dat heeft misschien ook weer een direct gevolg gehad op het vertoonde spel en de punten.

Ruijs heeft zijn eigen voorkeuren , dat mag daar is hij immers trainer voor. De benadering echter na zijn spelers toe is twijfelachtig en vaak niet gepast....Het voorbeeld Stankov hebben we allemaal kunnen horen , hoe hij afgebrand werd in de media.....we zien het gevolg hij speelt niet meer. Ook met Smeets klikt het niet met de trainer , gevolg ook hij speelt niet en lijkt na het tweede plan geschoven te zijn. Wat denk je van Cor Gilles die zat niet eens bij de reserves afgelopen vrijdag ( hij was niet geblesseerd maar gepasseerd ) ook hij leeft min of meer in onvrede en krijgt geen credit of respect van de trainer....

Ik noem nu 3 voorbeelden van goede voetballers die waardevol voor MVV zijn waar Ruijs op een dergelijke manier mee omgaat die niet past en die conflicten oproept.
Daarbij komt zijn hele manier van presenteren in de media het doorlopend verwijzen na zijn loopbaan als speler ( alsof die zo imposant was) en de splitsing maken tussen zij ( de spelers ) en wij ( de trainers) vooral als het niet loopt...

Het mag dan zo zijn dat Ruijs geweldige oefenvormen op de training laat zien, volgens mij is dat een cover voor zijn tekort als coach van dit team voornamelijk het aspect richting zijn spelers waar hij het niet in ziet zitten.

Kijk voor mij hoeft deze trainer niet weg....laat hem maar zitten, alleen verwacht ik niet veel van MVV op dit moment, het doorlopend in percentage uitdrukken waar we staan, mentaal 40%, conditioneel x % en ga maar door...wat moet je daarmee als supporter...
Het kan zijn dat Schreurs dadelijk ( wanneer in vorm) wat van bovenstaande problemen gaat verbloemen en dat we daardoor wat beter gaan presteren.

Als ik het kort samenvat , dan is er veel meer aan de hand binnen de MVV spelers groep en Ruijs....en aantal zaken hebben wij als supporter ook kunnen waarnemen...en dat gebeurd binnen 3 maanden na aanstelling , ik vind dat niet in het voordeel spreken van een trainer.

Beste Napoleon

Je zegt 'Het feit is wel dat er veel meer aan de hand is dan dat we denken binnen de groep'...Of je bent een spion of je hebt een bron. Welke feiten hebben we het over?

Hoe kom je erbij dat het niet klikt tussen Smeets en de trainer? Smeets was degene die niet wilde tekenen bij MVV, maar na een gesprek met Tini Ruys kreeg Brian een heel goed gevoel en tekende hij (Aflevering 5 MVV TV) Natuurlijk kan een relatie verslechteren maar die klik zou er dus volgens Brian wel zijn.

Als ik even de historie Gillis bekijk moet je bij Trost en Elsen zijn. Die hebben deze jongen gehaald en niet voor de bank natuurlijk. Nu na een jaar Trost-bank-zitten dacht hij nieuwe trainer nieuwe kansen, maar ook nu moet hij weer plaats maken. Gillis zit in de leeftijd waarin hij stappen moet maken en iedereen weet dat dat op de MVV bank niet gaat dus dat zijn carriere zwaar in het slop zit. Dat gaat natuurlijk knagen. Als het niet goed in zijn hoofd zit kan hij ook niet max presteren. Ik zie het dus meer als een ongelukkig huwelijk Gillis - MVV dan Gillis- Ruys.

Wat ik van de spelers hoor (Rutjes bijv) is dat het prima gaat tussen trainer en spelers. Vele supporters hebben onderbuikgevoel bij de trainer, en ja mediaoptreden is onhandig maar ik baseer me liever op feiten (Spelers die openlijk commentaar geven aan supporters). Kom daar dan ook mee, anders ben je tendentieus!!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

30 sept 2013 10:48
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #233
Ik wil even reageren op het commentaar dat tini krijgt vanwege zijn vinger tegen zijn hoofd.

Ik liep op dat moment net de trap af, eigenlijk had ik en foto moeten maken van de 2 personen die tini aanhef uitschelden waren en hun middel vingers aan het opsteken waren. Deze 2 personen waren compleet doorgedraaid en gooiden alles eruit wat ze van agressie of woede in zich hadden.
Kortweg 2 idioten die zichzelf niet kunnen beheersen. Ik heb ze ook uitgelachen en geklapt voor de trainer.
Wel zonde om te zien dat er van die idioten bij zitten die het spel gewoon niet snappen.
Ooit komen die eens een verkeerd tegen en zullen ze erna 2x denken voor zoiets te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, middenstip, opadiehard

30 sept 2013 12:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #234

Boe is dat feeske? schreef :

Napoleon schreef : Dat er op dit moment onrust is en ontevredenheid bij een gedeelte van de MVV richting de trainer is te begrijpen denk ik.

Beste Napoleon

Je zegt 'Het feit is wel dat er veel meer aan de hand is dan dat we denken binnen de groep'...Of je bent een spion of je hebt een bron. Welke feiten hebben we het over?

Hoe kom je erbij dat het niet klikt tussen Smeets en de trainer? Smeets was degene die niet wilde tekenen bij MVV, maar na een gesprek met Tini Ruys kreeg Brian een heel goed gevoel en tekende hij (Aflevering 5 MVV TV) Natuurlijk kan een relatie verslechteren maar die klik zou er dus volgens Brian wel zijn.

Als ik even de historie Gillis bekijk moet je bij Trost en Elsen zijn. Die hebben deze jongen gehaald en niet voor de bank natuurlijk. Nu na een jaar Trost-bank-zitten dacht hij nieuwe trainer nieuwe kansen, maar ook nu moet hij weer plaats maken. Gillis zit in de leeftijd waarin hij stappen moet maken en iedereen weet dat dat op de MVV bank niet gaat dus dat zijn carriere zwaar in het slop zit. Dat gaat natuurlijk knagen. Als het niet goed in zijn hoofd zit kan hij ook niet max presteren. Ik zie het dus meer als een ongelukkig huwelijk Gillis - MVV dan Gillis- Ruys.

Wat ik van de spelers hoor (Rutjes bijv) is dat het prima gaat tussen trainer en spelers. Vele supporters hebben onderbuikgevoel bij de trainer, en ja mediaoptreden is onhandig maar ik baseer me liever op feiten (Spelers die openlijk commentaar geven aan supporters). Kom daar dan ook mee, anders ben je tendentieus!!

Het zijn bronnen, die ga ik hier op het forum niet naar voren brengen.

Ik hoop toch dat jij de lijn ziet tussen Stankov..Smeets...Gillis, en de uitlating van de trainer over bv Stankov.
Bedoel het maakt me verder niet uit, er waren in geval van Gillis voldoende momenten geweest waarop Ruijs hem een kans had kunnen geven voor of Verdellen of Knops, dat heeft hij niet gedaan.
Ik vraag me af of Gillis vrijdag wel gaat spelen als Knops geblesseerd blijft....ik denk dat Winkens centraal gaat spelen en Marco linksback....
Maar goed hoop van niet....Cor is een prima prof met voldoende kwaliteiten.

Nogmaals van mij hoeft Ruijs niet weg hoor....en ik hoop echt dat MVV gaat presteren onder zijn leiding want dat is alleen maar in het belang van de club.

30 sept 2013 13:13
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #235
Het zijn bronnen, die ga ik hier op het forum niet naar voren brengen.

Foei Gunther Thiebaut, niet zo roddelen over je oude club als de nieuwe trainer het niet in een speler uit jouw stal ziet zitten !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

30 sept 2013 13:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #236

OOFUS! schreef : Het zijn bronnen, die ga ik hier op het forum niet naar voren brengen.

Foei Gunther Thiebaut, niet zo roddelen over je oude club als de nieuwe trainer het niet in een speler uit jouw stal ziet zitten !!!

sinds wanneer zitten Stankov en Smeets in stal van Gunter Thiebaut ??
en dat Gillis niet speelt en zelfs gepasseerd wordt heeft toch niets met roddelen te maken dat zag toch iedereen ...
begrijp je punt niet !!!

30 sept 2013 13:19 30 sept 2013 13:19 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #237

Napoleon schreef :

OOFUS! schreef : Het zijn bronnen, die ga ik hier op het forum niet naar voren brengen.

en dat Gillis niet speelt en zelfs gepasseerd wordt heeft toch niets met roddelen te maken dat zag toch iedereen ...
begrijp je punt niet !!!

Kom op Napoleon ... gooi dat kwaaie mannetje eens van je schouder af en lach eens een keer om een post zonder meteen als een gek te reageren. Humor herkennen is ook een punt he?

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

30 sept 2013 13:22 30 sept 2013 13:23 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #238

Punker73 schreef :

Napoleon schreef :

begrijp je punt niet !!!

Kom op Napoleon ... gooi dat kwaaie mannetje eens van je schouder af en lach eens een keer om een post zonder meteen als een gek te reageren. Humor herkennen is ook een punt he?

ik lachte ook .....mijn reactie was met veel humor geschreven....kwam er alleen niet zo lekker uit ;-)

even los van de humor....is er natuurlijk wel iets gaande en zie je wel een bepaalde lijn hierin...kan me echt voorstellen dat sommige spelers het zelf ook niet meer snappen

30 sept 2013 13:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #239
Tsja, je kunt jouw redenering over Gillis ook omdraaien, jij redeneert vanuit Gillis en dan is het raar/voelt het als passeren als zelfs Winkens eerder centraal komt te staan. Maar Tini kan het oprecht als een aanvallende wissel bedoeld hebben. Met Sven een verse aanvallend ingestelde speler er in, en Marco naar linksachter met alle drang naar voren die Marco nu eenmaal heeft. Dat heeft dan verder niets te maken met of hij Gillis wel of niet goed genoeg vindt als centrale verdediger.

Het pakte helaas niet zo uit, maar ik vond het eigenlijk nog niet zo'n rare zet, proberen wat meer druk naar voren te krijgen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

30 sept 2013 13:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #240

Jacques schreef : Tsja, je kunt jouw redenering over Gillis ook omdraaien, jij redeneert vanuit Gillis en dan is het raar/voelt het als passeren als zelfs Winkens eerder centraal komt te staan. Maar Tini kan het oprecht als een aanvallende wissel bedoeld hebben. Met Sven een verse aanvallend ingestelde speler er in, en Marco naar linksachter met alle drang naar voren die Marco nu eenmaal heeft. Dat heeft dan verder niets te maken met of hij Gillis wel of niet goed genoeg vindt als centrale verdediger.

Het pakte helaas niet zo uit, maar ik vond het eigenlijk nog niet zo'n rare zet, proberen wat meer druk naar voren te krijgen.

Wacht ff Jacques.... Ruijs had Gillis niet eens op de bank vrijdag...dus met het uitvallen van Knops en wilde hij het centrum met een rechtsbeen en een linksbeen blijven spelen moest hij dit zo doen.
Daarbij vond ik Marco erg goed spelen...ook aanvallend, deze jongen moet geen linksback staan

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden