Tini Ruijs.

18 nov 2013 10:01
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #286
Onbegrijpelijke wissel, Gilles (verdediger) voor Smeets (middenvelder). En dit als je 1-2 achterstaat :?: :?:
Ik snap dat Kuipers mee naar voor ging, maar je staat toch al achter. Je moet er thuis voor zorgen dat je dan de 3 punten hier houdt (of op z'n minst 1 puntje). JE zet er dan toch nog een aanvaller erbij of zie ik dit verkeerd?

En dan staat hij na 80min ineens als een gek te wijzen dat ze naar voor moeten, dit had eerder gemoeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat enkele jonge spelers (waaronder Braken) vooruit gang boeken, maar soms snap ik hem niet helemaal.

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2013 10:13 18 nov 2013 10:14 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #287

Gamin schreef : Onbegrijpelijke wissel, Gilles (verdediger) voor Smeets (middenvelder). En dit als je 1-2 achterstaat :?: :?:
Ik snap dat Kuipers mee naar voor ging, maar je staat toch al achter. Je moet er thuis voor zorgen dat je dan de 3 punten hier houdt (of op z'n minst 1 puntje). JE zet er dan toch nog een aanvaller erbij of zie ik dit verkeerd?

Je geeft het antwoord zelf al.. dus wat snap je hier niet aan?
Of denk je dat Ruijs op de bank een goede aanvaller erbij kan toveren die hij in kan brengen? Kuijpers speelde na de inbreng van Gillis alleen nog maar voorin en hij kan met zijn lengte iets extra's brengen.

18 nov 2013 10:24
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #288
Nee geen extra aanvaller. Ik bedoelde waarom spelen we achterin dan niet met een verdediger minder? 1 op 1 en met kuipers extra voorin.

Verder snap ik ook niet waarom Rutjes (zo een gedreven jongen vol passie) op de bank moet plaats nemen.
Is een van de betere spelers in dit MVV, een speler waarvoor mensen naar de Geusselt komen!

Hoop dat Veltmate en Schreurs snel hun vorm terug krijgen want we hebben ze hard nodig nu.

Kompleminte
Gamin!

18 nov 2013 22:22
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #289
Iech höb lang gezweege, mer vollegens miech zit d'r Ruijs op de communicatielijn tusse trainer en sommige speulers.

Stankov, Smeet, Rutjes, daan weer wel, daan weer neet in de basis. Iech preuf oonvreij beij de speulers. Iech höb Ruijs ut veurdeil vaan d'n twiefel gegeeve, mer iech zeen neet tot heer dit op de rails geit kriege. Ut voetbal is um te jenke, daan mer weijer met Elsen op de baank veur de res vaan ut sezoen.

19 nov 2013 10:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #290
SintServaos, leks diech daan ff un ton bij um Tini oet te kaope?

Onvrede proeven? Ik proef onvrede bij de supporters, heel logisch ook. Maar laten we zelf niet meer onrust creëren over onderbuikgevoelens.

Trainer beslist wie er in de basis staat en ik vind (zeer zwart wit gezegd) het systeem van ruijs 'niemand is zeker van basis', beter dan systeem trost ' 11 spelers stel ik altijd op, de rest is bankvulling'. Heb het idee dat, omdat spelers niet vanzelfsprekend in de basis staan, ze zich meer willen bewijzen. Tini heeft dat gedaan bij Rutjes, Guardiola bij Arjen Robben. Gebeurt dus overal.

Ik ken de redenen voor het ernaast zetten van Stankov, Smeets. Niks mis mee. Kom naar het praotkaffee als je een opbouwende, respectvolle discussie met Tini wilt aangaan.

Boe is dat feeske?

19 nov 2013 11:16
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #291
waarom zitten Stankov en Smeets er dan naast?
Stankov kwam vorig seizoen na de winterstop zelfs gratis iedere wedstrijd ballen(lag er misschien nog wel op bij, kwam met de trein), dan vind ik dat deze speler toch wel iets meer krediet verdiend, toch?

Kompleminte
Gamin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

19 nov 2013 11:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #292
Tsja, maar Geenen voetbalt nu ook voor niets. Die twee zitten echt in precies hetzelfde schuitje, dus dat argument gaat niet op, Gamin. Los daarvan vind ik dat Tini gewoon het team moet opstellen waarvan hij denkt dat het het beste zal presteren. Ik waardeer het enorm dat Stankov gratis kwam voetballen, maar we hebben het wel over sport op serieus niveau. Het beste team moet spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

19 nov 2013 11:42
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #293

Jacques schreef : Tsja, maar Geenen voetbalt nu ook voor niets. Die twee zitten echt in precies hetzelfde schuitje, dus dat argument gaat niet op, Gamin. Los daarvan vind ik dat Tini gewoon het team moet opstellen waarvan hij denkt dat het het beste zal presteren. Ik waardeer het enorm dat Stankov gratis kwam voetballen, maar we hebben het wel over sport op serieus niveau. Het beste team moet spelen.

Ben volkomen met je eens dat je het sterkste team moet opstellen, maar toen Geenen erbij kwam werd hij meteen in de basis gezet ten koste van Stankov en is er ook niet meer uit geweest. Dit terwijl Geenen in het begin redelijk wat steekjes liet vallen, ver dekken van de man (doet Stankov ook hoor).
Ik vroeg alleen aan SintServaos (en dit geldt ook voor alle anderen), dat er heel vaak geroepen wordt door supporters : wij weten dit en wij weten dat, maar dat deze supporters nooit precies willen zeggen hoe het werkelijk zit. Dit houdt ook in de financiele situatie, we horen heel veel mensen roepen dat het water aan de lippen staat en dit geloof ik volledig, maar we horen nooit hoe mensen zoiets weten en hoe het er ECHT voor staat. Is allemaal gewoon heel erg onduidelijk nu bij de meeste supporters. Daarbij komt dat wij hier lezen op het forum, een kleine 1000 leden, maar de meeste supporters weten helemaal niet hoe het allemaal zit. Ik heb wekelijks nieuws voor mijn buurman bij MVV omdat hij hier bijv helemaal niet leest.

We willen gewoon duidelijkheid, maar zullen helaas moeten wachten totdat Rinkens of mensen die wel echt iets weten ons ook iets laten weten.

Kompleminte
Gamin!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

19 nov 2013 11:58
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #294

Gamin schreef : waarom zitten Stankov en Smeets er dan naast?
Stankov kwam vorig seizoen na de winterstop zelfs gratis iedere wedstrijd ballen(lag er misschien nog wel op bij, kwam met de trein), dan vind ik dat deze speler toch wel iets meer krediet verdiend, toch?

Beste Gamin,

ik snap dat je duidelijkheid wilt, iedereen wil het naadje van de kous weten. Ik kan zo 10 dingen vragen die ik graag zou weten (Wie gaan er nou weg in winterstop, hoever is koen Daerden in zijn herstel, wanneer is voor het laatst kunstmest gestrooid op klein geusselt...) Reëel is dat echter niet, bij geen enkele club.

Tini is al een 'open boek', velen vinden al dat hij veel te veel zegt, en zijn spelers in bescherming moet nemen. Moet hij dan in de pers alles 100% uitleggen als een speler niet opgesteld is?
Over veel dingen heeft hij verdere uitleg gegeven tijdens de ALV van de SC. Was leuke discussie. Heeft geen zin om dat allemaal op forums te knallen. Wordt vaak verkeerd geïnterpreteerd en is in niemands belang. Communicatie is fucking lastig, zeker op een forum, laatste wat MVV nu kan gebruiken is onrust.

Maar jij hebt zeker het recht om deze vragen te stellen!

Ik zeg het tegen jou daarom nu ook: Kom naar het praotkaffee als je een opbouwende, respectvolle discussie met Tini wilt aangaan.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

07 dec 2013 16:28
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #295
Beste heer Ruijs,

Waar was dat gisteren voor nodig om Cor Gillis zo lang voor de bok z'n **** te laten warm lopen.
Beseft u wel goed dat je dit niet kunt maken ? Om een volwassen vent, en tevens een goede voetballer zo
publiekelijk te kijk te zetten.
U doet dit wel vaker, spelers publiekelijk "afzeiken" (sorry voor m'n taalgebruik).Ook in de pers.
Ik erger me daar aan.

Groeten , de Boer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, de bok, Nao Väöre, opadiehard, harke1992

07 dec 2013 17:40
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #296
Ruijs heeft nog altijd meerdere credits:
1. Heeft Geenen en Secerovits naar MVV gehaald ZEER bruikbare spelers.
2. Haalt waarschijnlijk (als hij ze scherp houdt) de volgende rondon van de knvb beker en verdient dan VEEL Geld voor MVV
3. heeft meer verstand van voetbal als Trost (betere analyses) en maakt enige spelers (Braken ?) waarschijnlijk beter
4. kan nog altijd gemakkelijk de playoffs halen

Dat mvv financieel slecht ervoor staat daarvoor is hij niet verantwoordelijk (en het weggaan van Sema en...) en de teruglopende toeschouwers in deze verwaterde armoede competitie ook niet.
Zijn media optreden is misschien niet slim maar wel eerlijk en direct (daar moeten spelers maar tegen kunnen, ze zijn toch niet van peperkoek?)
Ook ik zag liever dat hij Kuipers en Winkens zou vervangen door Gilles en Stankov (vorig jaar nog een vaste waarde)
Dan heb je een ploeg met veel meer voetballend vermogen van achteruit :)
(en dat zal uiteindelijk zijn succes mede bepalen)

07 dec 2013 17:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #297

Boer458 schreef : Beste heer Ruijs,

Waar was dat gisteren voor nodig om Cor Gillis zo lang voor de bok z'n **** te laten warm lopen.
Beseft u wel goed dat je dit niet kunt maken ? Om een volwassen vent, en tevens een goede voetballer zo
publiekelijk te kijk te zetten.
U doet dit wel vaker, spelers publiekelijk "afzeiken" (sorry voor m'n taalgebruik).Ook in de pers.
Ik erger me daar aan.

Groeten , de Boer.

Waarschijnlijk verschillen wij daarover van mening, maar ik zie warmlopen niet als publiekelijk afzeiken. Het hoort bij hun werk.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u tuutsje

07 dec 2013 22:05
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #298
Blijf voor 100% achter onze trainer staan,
Als er na de winterstop meer duidelijk is over onze financiele situatie
En danny is weer 100% komt alles dik voor mekaar :thumbsup:

08 dec 2013 18:54
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #299
De teams die Ruijs getraint heeft, begonnen allemaal pas in de 2de compitie helft te draaien. :thumbsup:

11 dec 2013 20:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #300

Vluuzak schreef : De teams die Ruijs getraint heeft, begonnen allemaal pas in de 2de compitie helft te draaien. :thumbsup:

Ja klopt.

Waar Trost het vorig jaar liet liggen gaan wij dit jaar sprongen maken!

Ik zie ons liever nu op deze positie staan en straks bij de top dan in de winterstop eerste staan en na winterstop geen ene wedstrijd winnen behalve op Veendam alleen gingen hun failliet dus had je er niks aan.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden