>
Ontvangen bedankjes 18
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gamin schreef : Onbegrijpelijke wissel, Gilles (verdediger) voor Smeets (middenvelder). En dit als je 1-2 achterstaat : :
Ik snap dat Kuipers mee naar voor ging, maar je staat toch al achter. Je moet er thuis voor zorgen dat je dan de 3 punten hier houdt (of op z'n minst 1 puntje). JE zet er dan toch nog een aanvaller erbij of zie ik dit verkeerd?
Jacques schreef : Tsja, maar Geenen voetbalt nu ook voor niets. Die twee zitten echt in precies hetzelfde schuitje, dus dat argument gaat niet op, Gamin. Los daarvan vind ik dat Tini gewoon het team moet opstellen waarvan hij denkt dat het het beste zal presteren. Ik waardeer het enorm dat Stankov gratis kwam voetballen, maar we hebben het wel over sport op serieus niveau. Het beste team moet spelen.
Gamin schreef : waarom zitten Stankov en Smeets er dan naast?
Stankov kwam vorig seizoen na de winterstop zelfs gratis iedere wedstrijd ballen(lag er misschien nog wel op bij, kwam met de trein), dan vind ik dat deze speler toch wel iets meer krediet verdiend, toch?
Waarschijnlijk verschillen wij daarover van mening, maar ik zie warmlopen niet als publiekelijk afzeiken. Het hoort bij hun werk.Boer458 schreef : Beste heer Ruijs,
Waar was dat gisteren voor nodig om Cor Gillis zo lang voor de bok z'n **** te laten warm lopen.
Beseft u wel goed dat je dit niet kunt maken ? Om een volwassen vent, en tevens een goede voetballer zo
publiekelijk te kijk te zetten.
U doet dit wel vaker, spelers publiekelijk "afzeiken" (sorry voor m'n taalgebruik).Ook in de pers.
Ik erger me daar aan.
Groeten , de Boer.
Vluuzak schreef : De teams die Ruijs getraint heeft, begonnen allemaal pas in de 2de compitie helft te draaien.