>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik vind dat je hier het tijdperk René Trost iets te mooi voorstelt. De tweede helft van het vorig seizoen kon ook deze trainer "Us MVV-ke" niet meer aan het voetballen krijgen. Tini Ruijs was aan het begin van dit seizoen uiterst gemotiveerd om MVV te trainen. Ik kan me voorstellen dat hij voorzichtig is geworden met name vanwege zijn gezin.Punker73 schreef : Ik heb eigenlijk tot gisteren nooit het gevoel gehad dat hij weg moest hoewel ik wel steeds meer scheuren in de fundering begin te zien maar als ik zo de andere commentaren lees (voor dat van Och jeh) ben ik ook van mening dat hij maar beter weg kan gaan. Het werkt gewoon niet .... alleen jammer dat dit dat de 2e coach gaat worden waardoor we weer een slechte naam krijgen.
Bij Capa waren wij als fans ook al de racistische supporters die het onmogelijk maakte om te blijven (maar geen woord over het ronduit beschaamde voetbal destijds) en ik ben bang dat het hier weer het zelfde wordt ....... bedreigingen zijn het schuld dat hij weg moet maar over het feit dat het hele seizoens het voetbal al niet om aan te zien is waarschijnlijk niks. Raar toch dat bij Trost (waar het wel redelijk goed ging) we allemaal de braafste jongetjes van de klas waren maar bij coaches waar het niet loopt het altijd aan de fans ligt dat ze weg moeten.
H.29 schreef : Laat ik voorop stellen dat ik niks met de onzin van gister te maken heb. Maar van mij mag Ruijs nu ook wel opflikkeren.
1. Trainer is verantwoordelijk voor het voetbal, wil, passie en sfeer in de spelersgroep
2. Deze man praat louter onzin in de interviews. Over opstellingen, hij maakt supporters belachelijk, terwijl wij er wel elke week zitten en ook weer met 1000 man naar cuijk komen. KOmop hey maar als het ergens niet aan ligt zijn het de supporters.
3. Wij zitten gvd op allerlei manier geld in te zamelen. En de jonges op t veld hebben niet de passie en de wil om hieraan een bijdrage te leveren. Verantwoorlijke? De trainer.
4. Gillis 45 minuten warm laten lopen
deze man dwingt zowel binnen de spelersgroep geen respect af als onder ons als supporter.
Laat ik nogmaals duidelijk zijn dat bedreigingen en als die onzin totaal verkeerd is en ik me hiervan distantieer. Maar Tini mag nu tog wel zijn koffers pakken. Laten we de jonges een keer steunen weer. Het vertouwen geven onder een interm trainer. Van mijn part met een sfeeractie bij een training met vuurwerk.
En dat gezuer van doek de club maar op. Pffff die mensen......
KOM OP. Laote vr weer wie eine maan achter us MVVke stoon. en de Jonges op de veld op un positieve meneer laote zien tot vr ze oet dit deepe dal wille trikke. zoonder tini haha
H.29 schreef : Mensen Mensen Mensen. Waarom zo negatief. Laten we duidelijk zijn dat dit niet kan. Maar dat er de hele tijd gepraat wordt over het eventueel failliete MVV van volgend seizoen. Pffff. Laten we praten over HET MVV van volgend seizoen. En als 1 man achter onze jongens gaan staan. En dit ook laten blijken. Laten we die rellende stadionverboden van gister aub niet hun zin geven en aandacht geven die ze willen.
les rouges blancs schreef :
H.29 schreef : Mensen Mensen Mensen. Waarom zo negatief. Laten we duidelijk zijn dat dit niet kan. Maar dat er de hele tijd gepraat wordt over het eventueel failliete MVV van volgend seizoen. Pffff. Laten we praten over HET MVV van volgend seizoen. En als 1 man achter onze jongens gaan staan. En dit ook laten blijken. Laten we die rellende stadionverboden van gister aub niet hun zin geven en aandacht geven die ze willen.
Je hebt gelijk en normaal gesproken zou ik ook zo positief zijn, maar dit was voor mij de bekende druppel:
Neem daarbij ook de houding en actie van het bestuur ( vaak overhaast en niet op feiten gebaseerd t.o.v supporters, het voorliegen over de daadwerkelijke financiele situatie: "transparantie...? My arse... het omgaan met waardevolle mensen: geen openlijke dank aan Mental, Huib op het praotckaffee of de schoffering van een ex sponsor bijvoorbeeld ), het gebrek aan inzet en strijdlust van het team, de behandeling als je de Geusselt binnen komt en (het gebrek aan) fatsoenlijke ( Bestuur R U watching ?!!!) faciliteiten...
Het lijkt erop dat hoe sterker en beter de supporters ( van jong tot oud) zich inzetten, zelfs jong ( Ultra's) en oud nader tot elkaar komen... hoe verder deze club afglijdt en dezelfde supporters hun beleving kwijt raken en de liefde langzaam sterft...
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar op dit moment zegt LRB... veer zien us wel weer...mer neet mie in de Geusselt !
Neet met dees selleksie en dit bestuur ...Ciao tutti en 'ne groete merci aon uuch alle veur eur kompanei !