Tini Ruijs.

19 dec 2013 11:48
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #346
Zoveel is het team niet veranderd tegen over vorig jaar.
Toen konden we de eerste seizoenshelft wel nog wat presteren.

Aangezien het tot op heden toe niet loopt kan en vind ik dat ik mag concluderen dat ruijs dit team niet kan of wil laten voetballen.
Geen kansen creëren tegen amateurs dat komt omdat je zelf voetbalt als een amateur.

Ik denk dat voor mij gister avond de druppel was.
Ruijs van mij mag je vertrekken want dit werkt niet

Hopelijk hoeven we dit niet 10 wedstrijden lang te zingen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 12:23 19 dec 2013 12:23 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #347
Een trainer moet de spelers kunnen opladen alles te geven. De spelers moeten zich echter ook kunnen opladen aan feit dat ze voor MVV en supporters voetballen. Beiden lukt maar sporadisch, het nivo op het veld is drama. De positie van Tini onhoudbaar, als ik hem was pakte ik mijn spullen.

Boe is dat feeske?

19 dec 2013 12:50
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #348
Het lijkt mij ook het beste dat Tini snel zijn spullen pakt en dat heeft niks met die bedreigingen enz te maken.
Het werkt gewoon niet, de spelers zijn geen schim meer van vorige jaar in de periode voor de winterstop. Ruijs heeft totaal geen connectie met de supporters, de resultaten zijn slecht en het voetbal niet om aan te zien. Alleen in de wedstrijd tegen Den Haag heb ik passie gezien. Helaas dat we met zoveel bombarie een trainer hebben losgeweekt waarvan in de eerste competitiehelft al duidelijk word dat het niet gaat werken. Hij zal echter wel de knoop zelf moeten doorhakken, geen idee waar ze anders geld vandaan moeten halen om dat contract af te kopen. Ik zou overigens Edwin Hermans het seizoen laten afmaken.

19 dec 2013 12:55
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #349
Ik heb eigenlijk tot gisteren nooit het gevoel gehad dat hij weg moest hoewel ik wel steeds meer scheuren in de fundering begin te zien maar als ik zo de andere commentaren lees (voor dat van Och jeh) ben ik ook van mening dat hij maar beter weg kan gaan. Het werkt gewoon niet .... alleen jammer dat dit dat de 2e coach gaat worden waardoor we weer een slechte naam krijgen.

Bij Capa waren wij als fans ook al de racistische supporters die het onmogelijk maakte om te blijven (maar geen woord over het ronduit beschaamde voetbal destijds) en ik ben bang dat het hier weer het zelfde wordt ....... bedreigingen zijn het schuld dat hij weg moet maar over het feit dat het hele seizoens het voetbal al niet om aan te zien is waarschijnlijk niks. Raar toch dat bij Trost (waar het wel redelijk goed ging) we allemaal de braafste jongetjes van de klas waren maar bij coaches waar het niet loopt het altijd aan de fans ligt dat ze weg moeten.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

19 dec 2013 13:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #350
Bedreigde Ruijs overweegt op te stappen

MVV-coach Tini Ruijs overweegt om met onmiddellijke ingang op te stappen. Hij werd woensdagavond na de smadelijke uitschakeling in de beker door topklasser JVC Cuijk (2-1) belaagd en bedreigd door de eigen fans. In Maastricht wordt nu op meerdere fronten crisisberaad gevoerd.

Maastricht
Van onze verslaggever

Uit veiligheidsoverwegingen reisde Ruijs woensdagavond niet met de spelersbus terug naar Maastricht. Zijn huis stond woensdagnacht onder politiebewaking. Ruijs kreeg na de wedstrijd de ergste verwensingen naar zijn hoofd. Zijn vrouw verliet het sportpark al eerder, omdat ze vreesde voor haar veiligheid. De coach zegt dat hij al eerder dit seizoen bedreigingen heeft gekregen. MVV maakt een teleurstellend seizoen door en staat in de competitie op de dertiende plaats.
MVV-voorzitter Paul Rinkens wil dat de hooligans zo snel mogelijk worden gestraft. De Maastrichtse club zal contact zoeken met Justitie. De training van MVV werd donderdagochtend afgelast.

19 dec 2013 14:16 19 dec 2013 14:17 door De Zwarte Vogel. Reden: te vaak nu
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #351

Punker73 schreef : Ik heb eigenlijk tot gisteren nooit het gevoel gehad dat hij weg moest hoewel ik wel steeds meer scheuren in de fundering begin te zien maar als ik zo de andere commentaren lees (voor dat van Och jeh) ben ik ook van mening dat hij maar beter weg kan gaan. Het werkt gewoon niet .... alleen jammer dat dit dat de 2e coach gaat worden waardoor we weer een slechte naam krijgen.

Bij Capa waren wij als fans ook al de racistische supporters die het onmogelijk maakte om te blijven (maar geen woord over het ronduit beschaamde voetbal destijds) en ik ben bang dat het hier weer het zelfde wordt ....... bedreigingen zijn het schuld dat hij weg moet maar over het feit dat het hele seizoens het voetbal al niet om aan te zien is waarschijnlijk niks. Raar toch dat bij Trost (waar het wel redelijk goed ging) we allemaal de braafste jongetjes van de klas waren maar bij coaches waar het niet loopt het altijd aan de fans ligt dat ze weg moeten.

Ik vind dat je hier het tijdperk René Trost iets te mooi voorstelt. De tweede helft van het vorig seizoen kon ook deze trainer "Us MVV-ke" niet meer aan het voetballen krijgen. Tini Ruijs was aan het begin van dit seizoen uiterst gemotiveerd om MVV te trainen. Ik kan me voorstellen dat hij voorzichtig is geworden met name vanwege zijn gezin.
Te bedenken is wel dat het voor elke trainer nu een bijzonder moeilijke opgave wordt om dit team over het dode punt heen te helpen. Ik kies ervoor, zeker na gisteravond, dat Tini Ruijs blijft met de steun van de ware MVV-supporters die daarbij best hem kritisch mogen blijven volgen, als het maar op een fatsoenlijke manier gebeurt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

19 dec 2013 14:23
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #352
Triest dat Tiny de verantwoordelijkheid in zijn schoenen krijgt geschoven, van de puinzooi van zijn voorganger en de beslissingen van derden. We hebben een half jaar lang geen wedstrijd gewonnen vorig seizoen in de Geusselt. Was dat Tiny ook schuld? Nee, dat waren diezelfde lamzakken schuld die dit seizoen ook weer op het veld staan. En eigenlijk moet je hogerop kijken, wie heeft deze jongens voor deze functie aangetrokken. Zoveel clubs staan op kiepen en liggen op het kerkhof, de werkgelegenheid krimpt en wat trek je allemaal aan? Spelers die op één gebied uitblinken, maar allround niet uit de voeten komen. De één kan een moordpass geven, maar krijgt geen bal uit de lucht gecontroleerd. De ander heeft meer scharen dan een kapper, maar een voorzet komt niet hoger dan het lipje van de wreef. De ander kan geweldig stofzuigen, maar ziet totaal geen diepte. En dan heb je nog de aanvoerder ertussen staan, die gewend is te draaien hoe een draaitol, maar nu de bal moeten komen halen bij de keeper. Nu het geluk uit de ploeg is geslopen, zie je het ware elftal op het veld staan. Inzet, kan zoveel camoufleren, maar dat zit er al een jaar niet meer in.

Wat ben ik blij dat van de helft van de selectie het contract afloop in juni. Als in juni de lampen nog branden, mag MVV van mij meteen schoon schip maken. Tijd voor een nieuwe groep, die samen voor elkaar willen gaan, die iedere wedstrijd willen groeien, die ook al verliezen ze, kruipend het veld afgaan en een staande ovatie krijgen. Niet deze broodvoetballers, die alleen willen winnen als ze een premie kunnen binnenhalen.

En als het dan toch de trainer schuld is (wat ik ten strengste betwijfel). Ik heb ze hier een half jaar geleden voor liggen waarschuwen, maar nee, toch weer een twee jarig contract onder de neus geduwd. Leer toch godverdomme eens wat van het verleden bestuur.! Al staat van Gaal voor de poort, trainerschap bestaat uit goodwill (zeker in de huidige markt), die hoef je niet contractueel vast te leggen. Nu heb je, als dit zo doorgaat, een onhoudbare werksituatie en geen middelen voor een vervanger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

19 dec 2013 14:44
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #353
Laat ik voorop stellen dat ik niks met de onzin van gister te maken heb. Maar van mij mag Ruijs nu ook wel opflikkeren.

1. Trainer is verantwoordelijk voor voetbal, wil, passie en sfeer in de spelersgroep
2. Deze man praat louter onzin in interviews. Met opstelling, supporters belachelijk maken, terwijl wij er wel elke week zitten en ook weer met 1000 man naar cuijk komen. KOmop hey maar als het ergens niet aan ligt is zijn het de supporters.
3. Wij zitten gvd op allerlei manier geld in te zamelen. En de jonges op t veld hebben niet de passie en de wil om hieraan een bijdrage te leveren. Verantwoorlijke? De trainer.
4. Gillis 45 minuten warm laten lopen

deze man dwingt zowel binnen de spelersgroep geen respect af als onze supporters.

Laat ik nogmaals duidelijk zijn dat bedreigingen en als die onzin totaal verkeerd is en ik me hiervan distantieer. Maar Tini mag nu tog wel zijn koffers pakken. Laten we de jonges een keer steunen weer. Het vertouwen geven onzen een interm trainer. Van mijn part met een sfeeractie bij een training met vuurwerk.

En dat gezuer van doek de club maar op. Pffff die mensen...... :schamen: :schamen:

KOM OP. Laote vr weer wie eine maan achter us MVVke stoon. en de Jonges op de veld op un positieve meneer laote zien tot vr ze oet dit deepe dal wille trikke. zoonder tini haha

19 dec 2013 14:51
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #354

H.29 schreef : Laat ik voorop stellen dat ik niks met de onzin van gister te maken heb. Maar van mij mag Ruijs nu ook wel opflikkeren.

1. Trainer is verantwoordelijk voor het voetbal, wil, passie en sfeer in de spelersgroep
2. Deze man praat louter onzin in de interviews. Over opstellingen, hij maakt supporters belachelijk, terwijl wij er wel elke week zitten en ook weer met 1000 man naar cuijk komen. KOmop hey maar als het ergens niet aan ligt zijn het de supporters.
3. Wij zitten gvd op allerlei manier geld in te zamelen. En de jonges op t veld hebben niet de passie en de wil om hieraan een bijdrage te leveren. Verantwoorlijke? De trainer.
4. Gillis 45 minuten warm laten lopen

deze man dwingt zowel binnen de spelersgroep geen respect af als onder ons als supporter.

Laat ik nogmaals duidelijk zijn dat bedreigingen en als die onzin totaal verkeerd is en ik me hiervan distantieer. Maar Tini mag nu tog wel zijn koffers pakken. Laten we de jonges een keer steunen weer. Het vertouwen geven onder een interm trainer. Van mijn part met een sfeeractie bij een training met vuurwerk.

En dat gezuer van doek de club maar op. Pffff die mensen...... :schamen: :schamen:

KOM OP. Laote vr weer wie eine maan achter us MVVke stoon. en de Jonges op de veld op un positieve meneer laote zien tot vr ze oet dit deepe dal wille trikke. zoonder tini haha

19 dec 2013 15:00 19 dec 2013 15:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #355
Ben het met Zwarte Vogel eens:

- de eerste 2 jaar onder Trost leefden we op een te (mooie en onrealistische) roze wolk. Niettemin was dat na 10 - 13 jaar een prachtig gevoel en verademing ( vooral onder de oudere toeschouwers die betere tijden gekend hebben) !
En ja....ook deze "awwe buul" stond twee keer de spelers en trainer op te wachten toen ze 2 keer de periode titel naar huis brachten en genoot nog meer dan van de promoties. Het enige excuus en enige reden om ze "op te wachten"
Ter info: bij de laatste promotie was ik er op de markt niet bij omdat ik walgde: meer dan de helft van die 10.000 die er toen waren, waren nooit in de Geusselt aanwezig; sterker nog...in de winter van dat seizoen zaten we soms ook maar met 2.000 man in in lege en ijskoude Geusselt. Al gunde ik het Frenske ( de Körver) de spelers en dhr Wesly wel om van die sfeer oppe merret te genieten!

- de tweede seizoenshelft onder Trost was het ook kommer en kwel, grote bagger wat de "matadoren" lieten zien. Zich willoos naar de slachtbank leidden ( en ons supporters met lange "ij" lieten lijden...)

- Tini is een uiterst gemotiveerde en idealistische man (over dit laatste kun je discussiëren, maar beter een man met visie dan eentje zonder...denk maar eens aan Capa).
Daarnaast heeft Tini best wel zijn sporen verdient: ook al kun je zijn prestatie in die zandbak minimaliseren, maar toch heeft hij daar met spelers van een hoog nivo gewerkt.

- Ook is de technische staf er beter en sterker op geworden door Cooky's aanwezigheid. Mensen die de training wel eens gevolgd hebben en of met beide heren gesproken hebben, zullen en kunnen dit bevestigen.

Conclusie: het ligt niet aan Tini & Cooky, maar op een of andere manier draait dit elftal al een jaar totaal niet!

Nu kun je wel zeggen dat het kwaliteit is, of gebrek aan ... maar dat gaat maar voor een gedeelte op. We hebben inderdaad wel geluk gehad in die eerste 2 Trost jaren, maar de ploeg heeft wel laten zien dat er muziek in zit, in kan zitten...
Ook zal het wel zijn dat de chemie tussen een enkeling en Tini weg is, maar dat is geen excuus voor de prestatie van de ploeg.

Waar dit probleem van het onderpresteren ligt, is juist de grote vraag. En er zijn wel excuses te vinden...jonge selectie, bij individuele spelers, maar toch...

Deze trainer hoeft voor mij nu niet te verdwijnen, integendeel: laat hem het karwij afmaken ( tenminste dit seizoen) en begin komend jaar met een schone lei en een compleet nieuwe selectie ( en bestuur ook gezien de huidge situatie van mismanagement en leugens die het afgelopen jaar aan ons verteld werden) !

Hooguit is er plaats voor die paar spelers die zich wel laten zien : strijd en passie tonen !
( zoals wij supporters van 8 tot 80 dat al 1 tot 50 jaar lang doen).

Zou de trainer kiezen om op te stappen, laat Elzen als hij het hoogste diploma heeft de selectie op papier trainen ( wat Twente kan, kunnen wij ook) en laat Cooky met een tweede man ( Hansie Hansie?) proberen om van de huidige ruïne weer een vesting te bouwen, waar tegenstanders weer met samengeknepen billen naar toe komen, waar de bonte störm weer op de tribunes door de Geusselt waart!

Gisteren had ik na meer dan 40 jaar al afscheid genomen van mien...us... MVV-ke...
ook nadat ik tussen de regels las wat mijn oude makkers van vroeger (Opadiehard, Pinobel en TCB/the King) schreven...
Ook de geluiden van Anita die haar beleving verloren heeft en enkele oudere heren die altijd op de training aanwezig zijn en overwegen te stoppen...doen pijn! Ik weet het niet maar dit kan LRB's laatste jaar zijn...met veel pijn in m'n hart !

Een laatste woord aan die figuren die "verhaal" gingen halen :
zoals Forlaajf al schreef, was het vroeger vaker best wel heftig. In de tijd voor Forlaajf ( de jaren 70) toen er nog geen kombi's waren, de harde kern nog niet zo georganiseerd was als tien jaar later en ook niet altijd supporters groepen gescheiden werden, ging het er soms hard aan toe. Gewoon om je vege lijf te redden in de grote steden en hier om je de idioten van dezelfde steden van je lijf te houden. Idem in Kerkrade. We schoven zelden of nooit, voor niemand!
Later werd het door de groep na ons ( de tijd van Zwijntje en Forlaajf) wat gestructureerder maar ook even heftig.
Niet dat wat er toen gebeurde allemaal goed te praten is, integendeel....er ging toen ook veel mis.
maar NOOIT.... NOOIT durfde maar iemand er aan te denken om richting bestuur, technische staf of spelers maar iets te doen!
Aan iemand van ons ( de hele club dus) kom je niet ! Figuren die dat nu wel willen doen, kunnen blij zijn dat we niet promoveren, want als je dan tegenover echte hardcore fans / firms komt te staan, ben je er (zeker mentaal) niet tegen opgewassen en worden er meteen korte metten met je gemaakt. Zo ver dient het niet te komen:
Kern van de zaak is en blijft dat dit geen plaats heeft in Mestreech en bij us MVV-ke. NEVER EVER !

Als laatste wil ik als MVV supporter ( en hoop ook namens veel oud en nog steeds fanatieke supporters) mijn excuses aanbieden aan Tini Ruijs en ook aan zijn vrouw !
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, tanteke, tcb, La Chouffe

19 dec 2013 15:19
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #356
Bedreigde Ruijs overweegt op te stappen

MVV-coach Tini Ruijs overweegt om met onmiddellijke ingang op te stappen. Hij werd woensdagavond na de smadelijke uitschakeling in de beker door topklasser JVC Cuijk (2-1) belaagd en bedreigd door de eigen fans. In Maastricht wordt nu op meerdere fronten crisisberaad gevoerd.

Maastricht
Van onze verslaggever

Uit veiligheidsoverwegingen reisde Ruijs woensdagavond niet met de spelersbus terug naar Maastricht. Zijn huis stond woensdagnacht onder politiebewaking. Ruijs kreeg na de wedstrijd de ergste verwensingen naar zijn hoofd. Zijn vrouw verliet het sportpark al eerder, omdat ze vreesde voor haar veiligheid. De coach zegt dat hij al eerder dit seizoen bedreigingen heeft gekregen. MVV maakt een teleurstellend seizoen door en staat in de competitie op de dertiende plaats.
MVV-voorzitter Paul Rinkens wil dat de hooligans zo snel mogelijk worden gestraft. De Maastrichtse club zal contact zoeken met Justitie. De training van MVV werd donderdagochtend afgelast.

Bron de Limburger

Ruys was niet mijn favoriete keuze voor onze trainersvacature maar dit zou een dramatisch einde zijn van 2013. Ik hoop dat er nog een seizoen 2014/2015 zal zijn voor US MVV'ke

19 dec 2013 15:23
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #357
Mensen Mensen Mensen. Waarom zo negatief. Laten we duidelijk zijn dat dit niet kan. Maar dat er de hele tijd gepraat wordt over het eventueel failliete MVV van volgend seizoen. Pffff. Laten we praten over HET MVV van volgend seizoen. En als 1 man achter onze jongens gaan staan. En dit ook laten blijken. Laten we die rellende stadionverboden van gister aub niet hun zin geven en aandacht geven die ze willen.

19 dec 2013 15:27
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #358
Er is ook echt altijd wat met ons he..
Vorig jaar hebben we 1 goeie seizoenshelft gehad.. de 2 daarop ( vorig seizoen, dit seizoen) zijn gewoon KUT!
We hebben overrated "talenten" zoals Smeets Braken die gewoon al aan hun plafond zitten, hebben een spits Veldmate wat me doet verlangen naar Harry... het is gewoon te matig allemaal.

Dan naar Tiny..
Kut voetbal, geen passie.. maar ook zeer weinig kwaliteit tot zijn beschikking.
De beste speler ( Van Hyfte) heeft er sinds het begin al geen zin meer in.. en tuurlijk moet een trainer motiveren, maar die lamzakken moeten het ook zelf opbrengen! Het zijn toch profs? Wij werken ook ons kapot terwijl we geen zin hebben! Waarom doen de spelers dat niet?

De toekomt van us MVVke ziet er slecht uit, al jaren geen geld, nu sportief een inzinking, er zit geen hond meer.. what to do..

19 dec 2013 15:35 19 dec 2013 15:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #359

H.29 schreef : Mensen Mensen Mensen. Waarom zo negatief. Laten we duidelijk zijn dat dit niet kan. Maar dat er de hele tijd gepraat wordt over het eventueel failliete MVV van volgend seizoen. Pffff. Laten we praten over HET MVV van volgend seizoen. En als 1 man achter onze jongens gaan staan. En dit ook laten blijken. Laten we die rellende stadionverboden van gister aub niet hun zin geven en aandacht geven die ze willen.

Je hebt gelijk en normaal gesproken zou ik ook zo positief zijn, maar dit was voor mij de bekende druppel:
Neem daarbij ook de houding en actie van het bestuur ( vaak overhaast en niet op feiten gebaseerd t.o.v supporters, het voorliegen over de daadwerkelijke financiele situatie: "transparantie...? My arse... het omgaan met waardevolle mensen: geen openlijke dank aan Mental, Huib op het praotckaffee of de schoffering van een ex sponsor bijvoorbeeld ), het gebrek aan inzet en strijdlust van het team, de behandeling als je de Geusselt binnen komt en (het gebrek aan) fatsoenlijke ( Bestuur R U watching ?!!!) faciliteiten... :thumbsdown:

Het lijkt erop dat hoe sterker en beter de supporters ( van jong tot oud) zich inzetten, zelfs jong ( Ultra's) en oud nader tot elkaar komen... hoe verder deze club afglijdt en dezelfde supporters hun beleving kwijt raken en de liefde langzaam sterft...
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar op dit moment zegt LRB... veer zien us wel weer...mer neet mie in de Geusselt !
Neet met dees selleksie en dit bestuur ...Ciao tutti en 'ne groete merci aon uuch alle veur eur kompanei !

19 dec 2013 15:55
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #360

les rouges blancs schreef :

H.29 schreef : Mensen Mensen Mensen. Waarom zo negatief. Laten we duidelijk zijn dat dit niet kan. Maar dat er de hele tijd gepraat wordt over het eventueel failliete MVV van volgend seizoen. Pffff. Laten we praten over HET MVV van volgend seizoen. En als 1 man achter onze jongens gaan staan. En dit ook laten blijken. Laten we die rellende stadionverboden van gister aub niet hun zin geven en aandacht geven die ze willen.

Je hebt gelijk en normaal gesproken zou ik ook zo positief zijn, maar dit was voor mij de bekende druppel:
Neem daarbij ook de houding en actie van het bestuur ( vaak overhaast en niet op feiten gebaseerd t.o.v supporters, het voorliegen over de daadwerkelijke financiele situatie: "transparantie...? My arse... het omgaan met waardevolle mensen: geen openlijke dank aan Mental, Huib op het praotckaffee of de schoffering van een ex sponsor bijvoorbeeld ), het gebrek aan inzet en strijdlust van het team, de behandeling als je de Geusselt binnen komt en (het gebrek aan) fatsoenlijke ( Bestuur R U watching ?!!!) faciliteiten... :thumbsdown:

Het lijkt erop dat hoe sterker en beter de supporters ( van jong tot oud) zich inzetten, zelfs jong ( Ultra's) en oud nader tot elkaar komen... hoe verder deze club afglijdt en dezelfde supporters hun beleving kwijt raken en de liefde langzaam sterft...
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar op dit moment zegt LRB... veer zien us wel weer...mer neet mie in de Geusselt !
Neet met dees selleksie en dit bestuur ...Ciao tutti en 'ne groete merci aon uuch alle veur eur kompanei !

Vind dit echt triest om te lezen. dat er trouwe supporters zijn die het niet meer zien zitten. Ja ook ik vind dat het bestuur foute beslissingen maakt, ook ik vind dat er te weinig passie op het veld is en ook ik vind dat de ongeregeldheden van gister gestraft en aan gepakt moeten worden.

Maar kom op mensen. Later we er dan voor zorgen dat er verbetering komt. En dat komt er niet door op vrijdagavond thuis te blijven zitten. Er zaten gister veel stadionverboden tussen de relschoppers. Later we ons daardoor zo kennen? Laten we kijken naar hoe wij ons bestuur in de, volgens ons, goede richting kunnen krijgen. En hoe wij de spelers op het veld weer kunnen later voetballen? En dan bedoel ik qua passie en beleving. Steek GVD een fakkel aan bij een training als sfeer. Maar ga niet eigen spelers intimideren. Thuisblijven helpt niet.

Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden