>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
H.29 schreef :
Vind dit echt triest om te lezen. dat er trouwe supporters zijn die het niet meer zien zitten. Ja ook ik vind dat het bestuur foute beslissingen maakt, ook ik vind dat er te weinig passie op het veld is en ook ik vind dat de ongeregeldheden van gister gestraft en aan gepakt moeten worden.
Maar kom op mensen. Later we er dan voor zorgen dat er verbetering komt. En dat komt er niet door op vrijdagavond thuis te blijven zitten. Er zaten gister veel stadionverboden tussen de relschoppers. Later we ons daardoor zo kennen? Laten we kijken naar hoe wij ons bestuur in de, volgens ons, goede richting kunnen krijgen. En hoe wij de spelers op het veld weer kunnen later voetballen? En dan bedoel ik qua passie en beleving. Steek GVD een fakkel aan bij een training als sfeer. Maar ga niet eigen spelers intimideren. Thuisblijven helpt niet.
les rouges blancs schreef :
H.29 schreef :
Vind dit echt triest om te lezen. dat er trouwe supporters zijn die het niet meer zien zitten. Ja ook ik vind dat het bestuur foute beslissingen maakt, ook ik vind dat er te weinig passie op het veld is en ook ik vind dat de ongeregeldheden van gister gestraft en aan gepakt moeten worden.
Maar kom op mensen. Later we er dan voor zorgen dat er verbetering komt. En dat komt er niet door op vrijdagavond thuis te blijven zitten. Er zaten gister veel stadionverboden tussen de relschoppers. Later we ons daardoor zo kennen? Laten we kijken naar hoe wij ons bestuur in de, volgens ons, goede richting kunnen krijgen. En hoe wij de spelers op het veld weer kunnen later voetballen? En dan bedoel ik qua passie en beleving. Steek GVD een fakkel aan bij een training als sfeer. Maar ga niet eigen spelers intimideren. Thuisblijven helpt niet.
Bedank voor je positieve en opbeurende woorden! Hetgeen mij dit seizoen op de been hield, waren iedere keer weer Opa, Marke ( toppertje en voorbeeld voor velen : hoe zij ondanks "uitdagingen" in haar leven zich inzet en achter us MVV-ke staat ) , Jeroen, piellemuiske Maurice en z'n maatjes in vak G, DE Snuf, Boredass, Serke, Aajt Wief, Ali, Pinobel, Anita, Huib en nog velen die ik nu vergeet te zien en spreken, "de sjetters" ( waarbij zelfs Mismood gisteren fantastisch was! )
maar eens breekt het ook bij een ( deze) diehard! ...Je hebt Opa niet gezien op het eind van de tweede helft bij de laatste thuiswedstrijden ...
Al zal ik us MVV-ke en de fans altijd in mien hertsje metdraage ...Dit bestuur en team maakt meer kapot dan je lief hebt...
Napoleon schreef : Beste houtengerard,
je vraagt in je laatste alinea naar een plan voor de toekomst, maar dat is er toch !!
DJ-AMIGO schreef : wijsneuzen????