Tini Ruijs.

19 dec 2013 22:47
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #376
Tini denkt aan opstappen? Prima!
De reden vind ik erg jammer en dat had absoluut niet mogen gebeuren, maar als ik kijk naar: spelopvatting, tactiek, ontwikkeling van spelers, omgang met spelers, communicatieve vaardigheden (in de pers) en resultaten, dan kan ik alleen maar concluderen dat Tini op ALLE gebieden heeft gefaald.
Hij voegt niets toe aan MVV.
Een "vrijwillig" vertrek zou het beste zijn voor beide partijen. Er is totaal geen chemie tussen hem aan de spelers.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2013 23:03
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #377

Maosbrögk schreef : Tini denkt aan opstappen? Prima!
De reden vind ik erg jammer en dat had absoluut niet mogen gebeuren, maar als ik kijk naar: spelopvatting, tactiek, ontwikkeling van spelers, omgang met spelers, communicatieve vaardigheden (in de pers) en resultaten, dan kan ik alleen maar concluderen dat Tini op ALLE gebieden heeft gefaald.
Een "vrijwillig" vertrek zou het beste zijn voor beide partijen. Er is totaal geen chemie tussen hem aan de spelers.

IDD voor mijn part zetten ze Frankie Huisman als stand-in . Frank weet tenminste hoe hij met mensen om moet gaan . Spelers als Gillis en Stankov hebben geen enkele kans gekregen .

19 dec 2013 23:10
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #378
Ja dat zou inderdaad het beste zijn, een einde maken aan deze periode en misschien weer een nieuw begin. Kan me niet goed voorstellen dat Tiny zaterdag weer vrolijk in de bus zit naar Amsterdam, met spelers die maar half willen. Mvv zou zich ook totaal ongeloofwaardig maken op de lange duur.
Trouwens zet ik ook steeds meer vraagtekens bij Rinkens, die vrolijk in London is tijdens zo een belangrijke wedstrijd/periode waar veel te verdienen was vor Mvv. Hij weet niet eens wat speelt tussen spelers en trainer vermoed ik. 2 Banen tegelijk, dat gaat eigenlijk niet want een dag heeft maar 24 uur :) en ik weet niet of Mvv wel zo leuk is als bijbaantje/hobby of om meer naamsbekendheid. Het niet aanpakken van de catering als hotelier (wat bij VVV, FSC en Rda beter gaat) en de censuur met spandoeken daar heb ik het dan niet eens over.
Kwam onlangs nog iemand tegen die bij het Mercedes Call centrum werkte (daar werken zeeeer veel mensen en buitenlanders en het is wel frapant dat dit juist in Maastricht ligt). Dat Mvv zulke bedrijven niet weet te strikken met shirt reclame (maar dan moet je wel niet in het nieuws komen zoals vandaag/gisteren). Deze club heeft te weinig fantasie en nog een heel lange weg te gaan naar professionalisering. Zuid-limburg zou 'verkocht' moeten worden aan Belgie of Duitsland, dat zou voor dit gebied het beste zijn (en dan een ander competitie :) )

19 dec 2013 23:41
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #379

NathanR schreef : Ja dat zou inderdaad het beste zijn, een einde maken aan deze periode en misschien weer een nieuw begin. Kan me niet goed voorstellen dat Tiny zaterdag weer vrolijk in de bus zit naar Amsterdam, met spelers die maar half willen. Mvv zou zich ook totaal ongeloofwaardig maken op de lange duur.
Trouwens zet ik ook steeds meer vraagtekens bij Rinkens, die vrolijk in London is tijdens zo een belangrijke wedstrijd/periode waar veel te verdienen was vor Mvv. Hij weet niet eens wat speelt tussen spelers en trainer vermoed ik. 2 Banen tegelijk, dat gaat eigenlijk niet want een dag heeft maar 24 uur :) en ik weet niet of Mvv wel zo leuk is als bijbaantje/hobby of om meer naamsbekendheid. Het niet aanpakken van de catering als hotelier (wat bij VVV, FSC en Rda beter gaat) en de censuur met spandoeken daar heb ik het dan niet eens over.
Kwam onlangs nog iemand tegen die bij het Mercedes Call centrum werkte (daar werken zeeeer veel mensen en buitenlanders en het is wel frapant dat dit juist in Maastricht ligt). Dat Mvv zulke bedrijven niet weet te strikken met shirt reclame (maar dan moet je wel niet in het nieuws komen zoals vandaag/gisteren). Deze club heeft te weinig fantasie en nog een heel lange weg te gaan naar professionalisering. Zuid-limburg zou 'verkocht' moeten worden aan Belgie of Duitsland, dat zou voor dit gebied het beste zijn (en dan een ander competitie :) )

MVV ..... Mercedes als shirt sponsor ??

19 dec 2013 23:45
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #380

Sjonnie schreef :

NathanR schreef : Ja dat zou inderdaad het beste zijn, een einde maken aan deze periode en misschien weer een nieuw begin. Kan me niet goed voorstellen dat Tiny zaterdag weer vrolijk in de bus zit naar Amsterdam, met spelers die maar half willen. Mvv zou zich ook totaal ongeloofwaardig maken op de lange duur.

Dat lijkt me wel wat :woohoo:
Beter met Mercedes op je shirt lopen dan met dat vreselijke Opel wat Feyenoord heeft..
De MVV spelers krijgen dan van de club allemaal een mercedes, daar waar de Feyenoord spelers in een k#t opel rijden haha Dan haal je tenminste op een andere manier de voorpagina van de krant lol

19 dec 2013 23:49
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #381

Ekstertjj schreef :

Sjonnie schreef :

Dat lijkt me wel wat :woohoo:
Beter met Mercedes op je shirt lopen dan met dat vreselijke Opel wat Feyenoord heeft..
De MVV spelers krijgen dan van de club allemaal een mercedes, daar waar de Feyenoord spelers in een k#t opel rijden haha Dan haal je tenminste op een andere manier de voorpagina van de krant lol

Blijf lekker dromen ..lol Mercedes/BMW/Coca cola enz enz zijn zo bekend , die hebben geen shirt reclame nodig .

20 dec 2013 00:01
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #382

Maosbrögk schreef : Tini denkt aan opstappen? Prima!

Stel nou eens dat iedereen (dus: Technische Staf en voltallig bestuur) zondagmorgen een verklaring af geeft dat ze per direct hun functie neerleggen.......en dan? :rolleye:

Heeft MVV haar laatste wedstrijd dan op "De Toekomst" gespeeld? :thinking:

20 dec 2013 00:47
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #383
Laten we eerlijk zijn......de spelers hebben het gewoon verkloot.
Geen passie, geen strijd, geen lef, niet op het randje spelen (of zelfs erover heen)
Al dat wat wij wel verwachten.......maar dat is er al lang niet meer.
Vorig jaar konden ze het nog verbloemen door gemakkelijk te scoren maar dat hield ook op.

Er zitten gewoon geen winnaars, geen leiders in het team, vroeger heette dat nog "clubmannen".
Zet je de huidige generatie op zijn plaats zijn ze boos en op hun pikkie getrapt, vroeger ging je aan de klere en de eerste de beste wie je tegen kwam had pech.
Tegenwoordig gaan ze voor een euro al weg naar een andere club.

Stel Korver zou voor deze groep staan.......de spelers zouden meteen hun contract inleveren.

Beker wedstrijd tegen Cuijk, 1/8 finale.......met zo'n instelling, pfff je had toch op beter gehoopt. Maar gezien het afgelopen jaar, kon je weten dat het fout zou gaan. De spelers moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken met de vraag of ze alles hebben gegeven ?
Verliezen mag, geen punt........maar het zal de tegenstander dan wel bloed zweet en tranen moeten kosten.
Dan komen de mensen kijken, dan zijn de wedstrijden ook leuker, dan komen de sponsoren wel weer.

Kortom dit heeft niks met de trainer of staf te maken. Je kan afvragen of ze de spelers op scherp hebben gezet. Dat proefde ik bij Hansie weldegelijk. Maar dat zou je bij een prof toch mogen verwachten, zelfs bij een amateur.
Een trainer kan je wel op de resultaten afrekenen, maar geweld richting onze eigen club, beschamend, idioot, walgelijk.

Net als het vuurwerk gooien begin deze competitie.......dit houd niet op.....publiek blijft hierdoor ook weg.
Hopelijk krijgen we geen boetes, we hebben het al moeilijk.

Ik vindt dat Tiny het seizoen moet afmaken en dan eens goed evalueren of beide partijen door moeten gaan.

20 dec 2013 02:06
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #384

Us Clubke schreef : Laten we eerlijk zijn......de spelers hebben het gewoon verkloot.
Geen passie, geen strijd, geen lef, niet op het randje spelen (of zelfs erover heen)
Al dat wat wij wel verwachten.......maar dat is er al lang niet meer.
Vorig jaar konden ze het nog verbloemen door gemakkelijk te scoren maar dat hield ook op.

Er zitten gewoon geen winnaars, geen leiders in het team, vroeger heette dat nog "clubmannen".
Zet je de huidige generatie op zijn plaats zijn ze boos en op hun pikkie getrapt, vroeger ging je aan de klere en de eerste de beste wie je tegen kwam had pech.
Tegenwoordig gaan ze voor een euro al weg naar een andere club.

Stel Korver zou voor deze groep staan.......de spelers zouden meteen hun contract inleveren.

Beker wedstrijd tegen Cuijk, 1/8 finale.......met zo'n instelling, pfff je had toch op beter gehoopt. Maar gezien het afgelopen jaar, kon je weten dat het fout zou gaan. De spelers moeten allemaal eens goed in de spiegel kijken met de vraag of ze alles hebben gegeven ?
Verliezen mag, geen punt........maar het zal de tegenstander dan wel bloed zweet en tranen moeten kosten.
Dan komen de mensen kijken, dan zijn de wedstrijden ook leuker, dan komen de sponsoren wel weer.

Kortom dit heeft niks met de trainer of staf te maken. Je kan afvragen of ze de spelers op scherp hebben gezet. Dat proefde ik bij Hansie weldegelijk. Maar dat zou je bij een prof toch mogen verwachten, zelfs bij een amateur.
Een trainer kan je wel op de resultaten afrekenen, maar geweld richting onze eigen club, beschamend, idioot, walgelijk.

Net als het vuurwerk gooien begin deze competitie.......dit houd niet op.....publiek blijft hierdoor ook weg.
Hopelijk krijgen we geen boetes, we hebben het al moeilijk.

Ik vindt dat Tiny het seizoen moet afmaken en dan eens goed evalueren of beide partijen door moeten gaan.

Het is een feit dat de maatschappij aan het verloederen is. Waar je vroeger met knikkende knieën naar huis ging als je straf van de meester had gekregen, gaan de ouders tegenwoordig mee naar de scholen toe om daar met het verhaal te komen dat hun prinsje/prinsesje zoiets nooit zou doen. De huidige generatie is te verwend en heeft totaal geen discipline meer.

Maar zoals andere mensen hier op het forum ook al hebben aangegeven zijn er genoeg punten waar de staf wel verantwoordelijk voor is en op afgerekend moet worden.
Het is zo dat Tini niet in het veld staat en de ballen er zelf niet kan inschoppen, maar om in het begin van het seizoen al te komen met het zinnetje: zelfs mijn oma kan ze erin schoppen... dan kweek je zelf ook al niet echt sympathie binnen een spelersgroep.
Buiten dat bepaald de staf welke speelstijl er wordt gehanteerd. De jaren onder Trost hebben we combinatie-voetbal gezien. En ook al waren de resultaten slechter aan het begin van dit kalenderjaar, het zag er i.i.g. beter uit dan wat ze nu laten zien.

En de mensen die komen met het zinnetje: wat kan een trainer hier nu aan doen? snappen denk ik maar de helft van het gehele spelletje voetbal.

20 dec 2013 04:59
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #385
Denk dat voor beide partijen beter is dat Ruijs opstapt deze man voegt niks toe aan MVV heeft geen uitstraling kan zijn spelers niet beter maken eerder slechter hij heeft geen binding met de supporters.
Wat er gebeurt is keur ik zekers niet goed maar het was te verwachten dat dit ooit zou gebeuren,
we moeten als club mvv vooruit maar op dit moment vallen we als een baksteen steil omlaag en dat moet tot stoppen gebracht worden alleen weet ik op dit moment ook niet hoe.
MVV IS VAAN US

20 dec 2013 07:43 20 dec 2013 07:45 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #386

Sjonnie schreef :

jong weer uns wakker!
Door dit gedrag van "supporters" hoeft MVV voorlopig nergens aan te kloppen. De supporters zijn net zogoed het uithangbord van MVV als de selectie,bestuur, enz.

20 dec 2013 08:49
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #387
Zo maar en quote uit het stuk in de Limburger

Ruijs: „Begin niet aan deze club, zei mijn vrouw een halfjaar geleden. En er zijn er meer die me gewaarschuwd hebben. Ik heb toch de handschoen opgepakt. Het werd de laatste weken steeds onvriendelij- ker. Ik zette bij uitwedstrijden mijn auto al niet meer bij De Geusselt, bang dat die helemaal gesloopt zou worden. Na een wedstrijd in Helmond werd ik ook al aangesproken door een boze fan. Stuur me maar een opstelling, zei ik. Die kreeg ik ook prompt. Diezelfde persoon stormde woensdag op me af. Geluk- kig kon een steward erger voorkomen.”

Dit soort uitspraken zijn natuurlijk ook niet handig. Ik denk nu inderdaad ook dat hij ermee gaat stoppen.

20 dec 2013 11:20
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #388
Op de ierste plaots: ut geweld riechting d'n trainer is NOT DONE, men bleijf met de han van iemand aof.
Wat betref ut functioneere en daor kritiek op höbbe is un aander verhaol.
Met rech maag ziech aofgevraog weure of deezen trainer de zjuste maan op dees plaots is.
Wee bepaold de opstelling, wee bepaold d'n taktiek, wee moot de speulers beeter maake en motiveere?
Zjus: d'n trainer! In mien ouge heet heer daorin gefaald en ich zeen ouch neet tot heer de ploog nog op de rails geit kriege.
Heer heet speulers die tot vaste draagende steunpileere waore oonder Trost, geschfeerd, deenk aon Stankov, Rutjes en Gillis.
Zoe geit me neet met speulers um en dat werrek door op de ganse groep.
Nao unne verloore wedstrijd kraakte heer openlijk speulers aof, sorry mer dat kin dus ech neet.
Mien advies is tot heer de ier aon ziechzellef moot hawwe en moot towgeeve tot heer gefaald heet en oet zien eige moot opstappe. Daan tot ut eind vaan ut sezoen mer ut duo Elsen/Hermans.
In d'n hoop tot veer finansjeel euverleeve, oetjenke en opnuij beginne met un openbaar plan um MVV structureel gezoond en hoegerop te bringe. Mien idee is um es bestuur vaan MVV weijer te goon kieke es Limburg en probeere groete internasjonaal sponsore te vinde, zoes misjiens Pallen, Kaufland of in un greujende economische groetmach wie China un bedrief te zeuke wat in Europa ziene naom welt vestige.

20 dec 2013 11:33 20 dec 2013 11:35 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #389
Ik lees hier nu heel veel reacties dat het beter is dat hij weg gaat. Dat ontgoochelt mij eigenlijk.

Ik zou veel liever zien dat er nu, net vanuit de supporters, een initiatief ontstaat om Ruijs te laten weten dat er ook supporters zijn die geen malloot zijn. Dat dit een actie was van enkele individu's die helemaal niets met MVV te maken (horen te) hebben.
En dan hoef je nog helemaal geen fan te zijn van de trainer Ruijs.

Een aantal MVV-"supporters" hebben de club in een bijzonder slecht daglicht gesteld. Het zou mooi zijn dat er nu echte fans opstaan die laten zien wat voor club MVV wèl is. Het zou een grote overwinning zijn voor MVV als Ruijs alsnog aanblijft als trainer. Een vertrek van Ruijs, met dit als oorzaak, zal ons alleen maar dieper doen zakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb, La Chouffe

20 dec 2013 11:42 20 dec 2013 11:42 door glowwie. Reden: foutje
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #390
Ruijs vertrekt zoveel is zeker en met hem Voorn en met hun is het lot van MVV bezegeld.
Dank aan alle hersenloze figuren die hier aan mee gewerkt hebben.
Na 48 jaar MVV voor mij komt er een eind aan.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden