Tini Ruijs.
20 dec 2013 11:51
De manier waarop ruijs nu eventueel vertrekt is zeker niet goed en geen goed gebaar van de supporters.
Maar laten we blij zijn dat hij vertrekt, want hij heeft echt helemaal niets gepresteerd bij mvv, behalve mooie praatjes.
Hij heeft ervoor gezorgd dat mvv angstig en achteruit voetbald zonder passie of strijd, geen tactiek. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat veel mensen geen zin meer hebben om naar mvv te gaan, omdat ze geen fatsoenlijk voetbal zien.
Dus aub ga nu niet zeggen dat we hopen dat hij nu blijft omdat dit gebeurd is.
Het is niet de juiste man voor mvv.
Wat niet wil zeggen dat ik het eens ben hoe het misschien tot stand komt, want dat is niet goed te praten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 dec 2013 11:52
Peter Pan
Platinum Boarder
Hoor net dat Ruys op advies van politie gaat opstappen.
Geef hem eens ongelijk, godverdomme.
20 dec 2013 12:00
Dus de terreur wint?
Een grote schande is het!
Ruijs is een prima trainer en als hij die gasten niet aan het voetballen krijgt hoeft dat niet perse aan de trainer te liggen. Zoals al eerder gemeld, het tweede half jaar onder Trost was het ook bagger. Er staan grotendeels dezelfde spelers op de mat. Het probleem ligt hem eerder in de mentaliteit van de spelers en hun gebrek aan professionele houding als zij voor deze trainer niet voor het vuur willen gaan. Dat doe je godverdomme voor de club, voor de supporters en desnoods voor jezelf! Een absoluut zwaktebod om je eigen falen aan een trainer te wijten.
En die hersenloze idioten die de trainer bedreigen krijgen nu hun zin. Echt schandalig.
Geweldig jongens, wees maar trots op jezelf. Ik ben voorlopig klaar met MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, les rouges blancs, Belgske, De Zwarte Vogel, tcb
20 dec 2013 12:06
Als Ruijs vertrekt stelt Voorn zich solidair op en vertrekt ook. Waar gaat dit eindigen. Elsen en Hermans zie ik dit niet rechtbreien op voetbalvlak. Voor de bestuurlijke zaken zie ik ook nog mensen vertrekken. Door deze onverlaten staan we op een 20% helling zonder handrem, en we weten niet waar dit gaat eindigen.
Ben benieuwd wat morgen gaat brengen in Amsterdam. overal word je nu met de nek aangekeken.
Dit voorval was wel het laatste wat we nu konden gebuiken in onze overlevingstocht onze club gezond te krijgen. Alleen met collecteren redden we het met alle respect niet.
Dit is zeer triest voor de welwillende supporters onder ons, het is sommige mensen hun leven, en dit dit sttat nu serieus op het spel. Ik heb er gewoon al 2 dagen buikpijn van en zit er constant mee in mijn hoofd.
Hoop echt dat dit een positief vervolg gaat krijgen en dat we toch mogen blijven genieten van US MVV, US LEVE !!
20 dec 2013 12:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Ik ben tot nu toe geen fan van Tini, maar als hij blijft en hij gaat het integendeel bewijzen van ons dat hij wel een goede trainer is dan heb ik alleen maar respect en zeker als het hem ook lukt.
Ik weet niet wat precies waar is en wat ik nou moet geloven.
Maar slaan of iemand bedreigen gaat te ver als dit echt gebeurd is.
Nu hoorde ik vanmiddag ook dat ze de spelers wilde aanvallen nota bene door een familielid van een van de spelers??
Maar goed volgens mij is het allemaal erger geworden in de media dan het was.
Zover ik op beelden zie en die tijd dat ik daar was heb ik niks echt iets ergs gezien.
20 dec 2013 12:48
20 dec 2013 12:49 door Och jeh.
De bedreigde MVV-coach Tini Ruijs is vrijdagochtend weer op de training teruggekeerd. De oefenmeester wordt door een deel van de achterban verantwoordelijk gehouden voor de magere resultaten. Woensdag liep het volledig uit de hand toen MVV door JVC Cuijk uit het bekertoernooi geknikkerd werd.
MVV gelaste te training van donderdag af, nadat Ruijs met de dood bedreigd werd. De trainer liet weten dat het al enkele weken aan de gang was en dat hij zich beraadt op zijn toekomst. "De veiligheid van mij en mijn familie is in het geding. Dat kan natuurlijk niet. Doodsbang zijn voor je eigen fans, waar gaat het in het voetbal naartoe?", zei Ruijs.
Woensdagavond bestormden supporters het veld in Cuijk en wilden Ruijs aanvallen. De oefenmeester kreeg een rake klap op weg naar de dug-out. Na een dag rust keerde hij vrijdag weer terug op de training, meldt L1. MVV gaat zaterdag op bezoek bij Jong Ajax.
Dus hij blijft?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske
20 dec 2013 12:50
20 dec 2013 12:51 door Belgske.
Tini Ruijs weg bij MVV
Trainer Tini Ruijs van MVV heeft ontslag genomen. Dat heeft hij vrijdag bekend gemaakt.
Later meer
Bron l1
Zucht
20 dec 2013 12:52
Ruijs opgestapt volgens. L1
20 dec 2013 12:52
Het beste voor alle partijen helaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!, tuutsje
20 dec 2013 13:00
Met dank aan een paar klootzakken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Gamin, Zoeper
20 dec 2013 13:02
Aon de geng!
Expert Boarder
Precies zoals je zegt: helaas maar heel logisch....slecht voor de club maar zo kon het ook niet verder.
Ben benieuwd wie hier nu wil komen....
20 dec 2013 13:05
De_Lange
Platinum Boarder
Trainer Tini Ruijs weg bij MVV door supportersgeweldTrainer Tini Ruijs van MVV heeft ontslag genomen. Dat heeft directeur Paul Rinkens van MVV vrijdag bekend gemaakt.
Ook assistent Cookie Voorn vertrekt. Wie zaterdag op de bank bij zit bij Jong Ajax - MVV is nog niet bekend.
MVV heeft nog overwogen om niet te spelen, maar na overleg met Ajax gaat de wedstrijd toch door.
Cuijk
Tini Ruijs werd woensdag bij de bekerwedstrijd tegen JVC Cuijk bedreigd en kreeg in de rust een klap. Na die ongeregeldheden werd zijn huis in België bewaakt door de politie.
bericht L1
Gedacht om de wedstrijd tegen Ajax niet te spelen, waar gaat dit over en sinds wanneer is Rinkens directeur?
Ik denk verder wel goed voor beide partijen, alleen ben ik zeer ontevreden over de manier waarom Tini weggaat.
Nu is het aan de spelers om te laten zien wat ze waard zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh
20 dec 2013 13:06
houtengerard
Administrator
Tiny Merci, bedankt voor het vertrouwen dat je had in dit gedrocht. Jammer dat het niet wederzijds was. Heel veel succes in de toekomst! Een pikzwarte dag in de MVV geschiedenis en het betaald voetbal.
Haal hem maar weer uit de kast, stof hem maar helemaal af: RU RU RU RONNNIIE EEELSUUUNN!! De opblaastrainer.. De Co-Piloot van het trainerskerkhof 'De Geusselt". Pak hem maar weer van de wand af Ron en scan hem maar in.. dat betaaldvoetbalcoach diploma. Het is weer zover, het publiek vond je aankopen niks...
20 dec 2013 13:07
josoetgebrook
Senior Boarder
Triest dat een stelletje idioten ook nog beloond worden voor hun wandaden.
Wel is het begrijpelijk dat hij keuze heeft gemaakt, als je zelfs privé al niet meer veilig bent voor je eigen 'fans', dan moet je voor je familie kiezen.
Ik had gehoopt dat Tini Ruijs de tijd kreeg om zijn karwei af te ronden, van het MVV-bestuur en van de meeste supporters kreeg hij die tijd, maar een select gezelschap weet het te verpesten.
Ben benieuwd wie nu nog trainer wilt zijn van MVV, bij de vacature mag het onderschrift:
Let op: werkzaamheden zijn op eigen risico.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper, tcb, La Chouffe
20 dec 2013 13:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Goed dat ie weg is, alleen de reden is natuurlijk niet goed. Snap hem wel. Zoiets zet je hele wereld op de kop en Tini heeft de inkomsten niet meer nodig, deed het puur voor plezier.
Zoals ik al eerder schreef: ik zie geen vooruitgang of positieve zaken onder Ruijs. Langer aanmodderen heeft geen zin.
Wel dank ik hem voor alle tijd en energie die hij in de club heeft gestoken!
Het ga je goed.
Gaan we voor een tussenpaus, of een structurele oplossing? Het moment om als trainer nu binnen te komen is heel erg slecht. Geen geld, geen kwaliteit, geen vertrouwen. Op alle gebieden een dalende lijn.
Wordt dus niet gemakkelijk om iemand te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden