Tini Ruijs.

29 dec 2013 09:17 29 dec 2013 09:21 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #451
Ik zag net op TVL Sportarena Cooky Voorn. MVV kon via de contacten van Tiny Ruijs naar Quatar, zou daar bovendien nog € 30.000 voor ontvangen (vanuit Quatar), maar MVV heeft dit geweigerd, zou niet goed voor het imago van de club zijn.

Dit is te gek voor woorden, alsof MVV financieel zo lekker draait.
Je weet nooit wat daarvoor zakelijke contacten uit voort had kunnen komen. Ik denk dat Tiny Ruijs MVV mee heeft willen laten profiteren van zijn contacten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 11:07
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Tini Ruijs. #452

Mienclub1902 schreef : Ik zag net op TVL Sportarena Cooky Voorn. MVV kon via de contacten van Tiny Ruijs naar Quatar, zou daar bovendien nog € 30.000 voor ontvangen (vanuit Quatar), maar MVV heeft dit geweigerd, zou niet goed voor het imago van de club zijn.

Dit is te gek voor woorden, alsof MVV financieel zo lekker draait.
Je weet nooit wat daarvoor zakelijke contacten uit voort had kunnen komen. Ik denk dat Tiny Ruijs MVV mee heeft willen laten profiteren van zijn contacten.


Ik vind het niet vreemd dat men dit weigert, dat imago probleem ontstaat misschien later op het jaar, als je in de financiële problemen zit, dat gaat die 30.000 euro niet goedmaken blijkbaar. En dat zakenlijkcontact is geen zekerheid. Dan komen er wel van die beschuldigende vingertjes: "En jullie zijn wel op trainingskamp geweest in Quatar, toe maar?" Waarom hebben jullie nu dan onze hulp/medewerking nodig? Ik denk dat MVV dit scenario voor wilt zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 11:28 29 dec 2013 11:28 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #453
Ik vind dit wel vreemd, als je geen financieel alternatief achter de hand hebt en wellicht Van Hyfte gaat verkopen in de winterstop. MVV heeft de laatste 15-20 jaar alleen maar grote sponsors verloren (Sphinx, Vacansoleil), terwijl Q-park ook minder betaald dan voorheen, daarnaast leningen moeten treffen met Nol hendriks, Nico Jongen en co om te overleven, ,waarom zou dit nu anders zijn???? En hoe je het ook doet er is altijd wel iets te zeuren...
De huidige hoofdsponsors betalen een schijntje van voorheen.
Wat mij betreft mag een investeerder komen, wel onder de constructie dat de meerderheidsbelang bij MVV blijft liggen, alleen dan kunnen we terug naar de eredivisie. Anders is slechts voetbal in de kelder van de J-league haalbaar. En verder dromen dat het ooist goed komt.Spannend Eindhoven uit voor een paar honderd toeschouwers.
En ja, ik ben echt blij dat MVV nog bestaat, maar wat moet onze huidige en toekomst doelstelling zijn met de huidige financiën. IK ben al 32 jaar supporter en niemand is het gelukt om MVV financieel op de rails te krijgen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 14:45
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Tini Ruijs. #454

houtengerard schreef :
Ik vind het niet vreemd dat men dit weigert, dat imago probleem ontstaat misschien later op het jaar, als je in de financiële problemen zit, dat gaat die 30.000 euro niet goedmaken blijkbaar. En dat zakenlijkcontact is geen zekerheid. Dan komen er wel van die beschuldigende vingertjes: "En jullie zijn wel op trainingskamp geweest in Quatar, toe maar?" Waarom hebben jullie nu dan onze hulp/medewerking nodig? Ik denk dat MVV dit scenario voor wilt zijn.


Die beschuldigende vingertjes zouden dan onkundige mensen zijn. Als MVV hier echt geld voor zou kríjgen, is het dus een sponsordeal. Die zal vast en zeker zwart op wit staan. In dat geval zou MVV die contract dus altijd kunnen overleggen..
Overigens zou ik er dan niet vanuit gaan dat we ineens thuiskomen met een sjeik. Moet je ook niet willen trouwens..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 15:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Tini Ruijs. #455

Karakter schreef :

houtengerard schreef :
Ik vind het niet vreemd dat men dit weigert, dat imago probleem ontstaat misschien later op het jaar, als je in de financiële problemen zit, dat gaat die 30.000 euro niet goedmaken blijkbaar. En dat zakenlijkcontact is geen zekerheid. Dan komen er wel van die beschuldigende vingertjes: "En jullie zijn wel op trainingskamp geweest in Quatar, toe maar?" Waarom hebben jullie nu dan onze hulp/medewerking nodig? Ik denk dat MVV dit scenario voor wilt zijn.


Die beschuldigende vingertjes zouden dan onkundige mensen zijn. Als MVV hier echt geld voor zou kríjgen, is het dus een sponsordeal. Die zal vast en zeker zwart op wit staan. In dat geval zou MVV die contract dus altijd kunnen overleggen..
Overigens zou ik er dan niet vanuit gaan dat we ineens thuiskomen met een sjeik. Moet je ook niet willen trouwens..


MVV had wel wat meer kunnen krijgen uit Quater voor sponsorschap vanuit daar.
En dat zou ik dan wel weer kunnen begrijpen dat ze dat niet accepteren.

En dat verhaal dat ze op trainingskamp naar Quater konden en geld ervoor kregen heb ik inderdaad 2 maanden geleden al gehoord en dat MVV dit niet wou.
En bij dat verhaal heb ik ook gehoord dat ze ons wilden sponsoren met paar ton.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 18:38
Kalemaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
Tini Ruijs. #456
Ward Vleugels was er tegen, om precies die redenen die Houtengerard aangeeft in zijn post.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 22:10
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Tini Ruijs. #457
Als je vanaf het eerste moment kenbaar maakt dat je daar alleen heen gaat om 30000 euro op te halen, dan zal niemand daar een probleem me hebben. Denk eerder dat er straks mensen (sponsors) zijn die zeggen, kom je nu om geld vragen terwijl je er 30000 hebt laten liggen in de winterstop. Niet erg slim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 dec 2013 23:55
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Tini Ruijs. #458

Mienclub1902 schreef : Ik zag net op TVL Sportarena Cooky Voorn. MVV kon via de contacten van Tiny Ruijs naar Quatar, zou daar bovendien nog € 30.000 voor ontvangen (vanuit Quatar), maar MVV heeft dit geweigerd, zou niet goed voor het imago van de club zijn.

Dit is te gek voor woorden, alsof MVV financieel zo lekker draait.
Je weet nooit wat daarvoor zakelijke contacten uit voort had kunnen komen. Ik denk dat Tiny Ruijs MVV mee heeft willen laten profiteren van zijn contacten.



Hahahaha., Tiny en zijn contacten, hou toch op. De beste spelers zitten op de bank en wat hij zelf heeft gehaald heeft rendement 0 en staat er wel in!! Blij dat die vent opgesodemietert is. En die vrouw van hem zei al direct tegen Tiny, wat moet je toch bij DIE club. En dat noemt zich een Maastrichtse, pfff. Trainer, bestuur en spelers hebben de club kapot gemaakt!! Kom ervan ah kotsen. En dan ook nog geld inzamelen, come on!! Dit is niet meer mijn MVV, Ezzebleef.
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2013 00:11
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Tini Ruijs. #459
Wat een bullshit hierboven alsof jij weet wat tiny zijn vrouw tegen hem zegt????? Daarbij tiny had ook 000000000,0000000000 voor aankopen te doen lekker makkelijk lullen ben eens benieuwd of mvv het nu zoveel beter gaat doen Dream on man de spelers zal zelf te lui en geen instelling.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2013 11:24
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Tini Ruijs. #460
De tekst van RedWhiteArmy klopt wel. Dit stond in de Limburger. Heb ik eerder gepost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2013 13:39
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Tini Ruijs. #461
Blijkbaar is de financiële situatie niet zo erg, anders grijp je toch die 30.000 euro ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2013 15:17
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Tini Ruijs. #462

Sjotelsplak schreef : Blijkbaar is de financiële situatie niet zo erg, anders grijp je toch die 30.000 euro ?

Dat mag MVV en haar bestuur inderdaad wel even uitleggen. Als ze straks de 10K van de MVVfans wel aannemen.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2013 18:50 30 dec 2013 18:52 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Tini Ruijs. #463
Met alle respect voor Rinkens & Co die een beleidsplan/hebben hadden met promotie naar de eredivisie in ca. 2018(?).
Met regionale sponsors als Hansen Dranken en Alfa, gelukkig dat ze er zijn, blijf je , misschien bestaansrecht houden voor de Jupilerleague, maar meer ook niet. Ik denk dat Tini Ruijs mee heeft willen denken en contacten heeft willen aanboren in Quatar, om inkomsten te genereren, maar enkele bestuurders willen toch hun eigen koers (misschien wel tegen beter weten in) varen. En kijk eens waar we staan......Wacht maar eens tot einde seizoen, dan we wel waar we sportief en financieel staan en wat dan de gemiddelde publieke belangstelling is geweest in De Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 16:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Tini Ruijs. #464
Duidelijke taal van Van Hyfte over Tiny Ruijs.

Ik heb begrepen dat de selectie blij is met de aanpak van Ron Elsen. ''Ja dat klopt , ik denk dat ie het vrij simpel heeft gehouden , de groep toch allemaal de neuzen in dezelfde richting heeft kunnen duwen , ik denk dat we na nieuw jaar opzich een degelijk parcour hebben afgelegd , had je voor de winterstop het op die manier aangepakt , dan stonden we nu niet te vechten voor de play offs , maar hadden we het denk ik al gehaald.''

Rinkens mag blij zijn dat de supporters hun woede hebben geuit. (Degene die dit op verbale wijze hebben gedaan, wat 99% ook deed) Je moet er toch niet aan denken dat Ruijs nog 2,5 jaar moest aanblijven omdat MVV geen geld zou hebben om de trainer te ontslaan. Dat het team 2,5 jaar lang zich niet zou kunnen vinden in de werkwijze van Ruijs. Hopelijk heeft het bestuur ervan geleerd en geven ze niet meer zomaar iemand een contract van 3 jaar.

Achteraf gezien zou het me ook niks verbazen als Ruijs al een aantal weken het idee had dat hij dit MVV niet aan de praat zou krijgen. Het incident in Cuijk was dan ook een goede reden voor Ruijs om zonder gezichtsverlies op te stappen. Ook gezien de werkelijke feiten die in Cuijck zijn gebeurd.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2014 17:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Tini Ruijs. #465
Als Van Hyfte dit daadwerkelijk gezegd heeft valt hij genadeloos door de mand. Dan had hij zijn aanvoerdersband moeten inleveren als hij zoveel kritiek had op de werkwijze van Ruijs. Dit lijkt meer op natrappen om zijn eigen falen te maskeren. Bah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, mvv4ever, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden