Tini Ruijs.

20 dec 2013 13:14
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #406
De ene zijn dood de ander zijn (Ruud) Brood?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 13:23
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #407
Verschrikkelijk dit.. ik heb er geen woorden voor.
Tini, bedankt voor je inzet voor MVV, meer kan ik er nu niet van maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

20 dec 2013 13:23
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #408

Boschpoort schreef : Dus de terreur wint?
Een grote schande is het!

Inderdaad een grote schande! Ik schaam me dood! Met zo'n club wil je niet geassocieerd worden... En begin nu niet over: ja maar het bestuur dit en de trainer dat... Verantwoordelijkheid voor iets nemen begint bij jezelf en niet bij het met de vinger naar iemand anders wijzen.

Ongeacht of het 100% waar is, maar de beelden van het ochtendjournaal van gisterochtend blijven echt hangen bij de publieke opinie en om dan de schuld te leggen bij de media, politie, spelers, bestuur of trainer is natuurlijk grote onzin!

Bah bah bah, totale schaamte!

20 dec 2013 13:26
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #409

Maosbrögk schreef : Goed dat ie weg is, alleen de reden is natuurlijk niet goed. Snap hem wel. Zoiets zet je hele wereld op de kop en Tini heeft de inkomsten niet meer nodig, deed het puur voor plezier.
Zoals ik al eerder schreef: ik zie geen vooruitgang of positieve zaken onder Ruijs. Langer aanmodderen heeft geen zin.
Wel dank ik hem voor alle tijd en energie die hij in de club heeft gestoken!
Het ga je goed.

Gaan we voor een tussenpaus, of een structurele oplossing? Het moment om als trainer nu binnen te komen is heel erg slecht. Geen geld, geen kwaliteit, geen vertrouwen. Op alle gebieden een dalende lijn.
Wordt dus niet gemakkelijk om iemand te vinden.

We hebben geen trainer meer nodig

Mvv is overleden.

20 dec 2013 13:29
Thomas007
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #410
Wie denkt dat mvv nu wel gaat winnen?

20 dec 2013 13:32
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #411
triest voor Tini ... maar van de andere kant vind ik het wel ook een steek in de rug voor de 4000 wel goedwillende supporters in de Geusselt. Nu lijkt het of wij allemaal een stelletje losgeslagen hooligans zijn die alweer een trainer eruit weten te krijgen terwijl voor mijn gevoel dit echt niet zo is.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Schapendonk, opadiehard, Boer458, tuutsje, tcb

20 dec 2013 13:50
reddevil1408
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Tini Ruijs. #412

Punker73 schreef : triest voor Tini ... maar van de andere kant vind ik het wel ook een steek in de rug voor de 4000 wel goedwillende supporters in de Geusselt. Nu lijkt het of wij allemaal een stelletje losgeslagen hooligans zijn die alweer een trainer eruit weten te krijgen terwijl voor mijn gevoel dit echt niet zo is.

Ben ik met je eens Punker!
Nog triester is het dat Coocky met hem mee gaat, toch iemand met de nodige ervaring en aanzien bij grote oranje spelers die hier voor een appel en ei zijn diensten aan bood.

20 dec 2013 13:58
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #413
Tini kiest voor zijn gezin en daar sta ik voor de volle 100% achter.
In deze maatschappij wint geweld het van fatsoen.
Tini bedankt je was op de goede weg ook zien de meeste het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoeper

20 dec 2013 14:13
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #414
Hij heeft er bijzonder veel voor over gehad om bij MVV als trainer aan de slag te gaan. Al heeft onze club geen cent te makken, Tini Ruijs verdient het dubbel en dwars om van club en ware supporters een echte blijk van waardering te ontvangen. Wat mij betreft storten we de € 10.000 naar huize Ruijs of we moeten een nieuwe actie starten om deze waardering te laten blijken.
Ledenraad, vereniging, Veer Zien MVV, Ultras en Supportersclub MVV steek de koppen bij elkaar en ga aan de slag
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, Raffalaldo

20 dec 2013 14:15 20 dec 2013 14:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #415

reddevil1408 schreef :

Punker73 schreef : triest voor Tini ... maar van de andere kant vind ik het wel ook een steek in de rug voor de 4000 wel goedwillende supporters in de Geusselt. Nu lijkt het of wij allemaal een stelletje losgeslagen hooligans zijn die alweer een trainer eruit weten te krijgen terwijl voor mijn gevoel dit echt niet zo is.

Ben ik met je eens Punker!
Nog triester is het dat Coocky met hem mee gaat, toch iemand met de nodige ervaring en aanzien bij grote oranje spelers die hier voor een appel en ei zijn diensten aan bood.

Steek in de rug?

Ik was vanochtend om 10u op de training van MVV, er stonden 6 supporters. Rinkens was toen al langsgeweest.
Tini trilde nog, zo aangeslagen was de arme man!

Tini stond ons kort te woord. Een supporter zei:Ik hoop ook dat u aan de goede supporters denkt Tini naar de toekomst. Ja zegt Tini ik weet het, die zijn er veel meer dan die andere categorie.

Vervolgens heeft Coocky een training van een uur gegeven, Verdellen en Stankov ontbraken, geloof ook Ospitalieri. Rond 11 ging iedereen van selectie en staf naar binnen. Geen woord werd gedeeld met de pers. Rond 1u kwam Rinkens weer aan en werd het duidelijk dat Tini en Coocky opgestapt waren.

Geen woorden voor...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

20 dec 2013 14:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #416

serke schreef : Ruijs opgestapt volgens. L1

Als je alleen al die aanval ziet van die,,supporter,,op hem alleen al!....in en in triest...ben er ff helemaal klaar mee...gr opa :schamen:

....

20 dec 2013 14:27
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #417

Nogal makkelijk gedacht van je. als je zelf vrouw en kinderen hebt kun je je toch wel een beetje inleven in zijn situatie?? zou jij nog in een omgeving willen werken waar jij en je gezin meerdere malen met geweld en zelfs de dood bedreid worden?
Dat heeft verder niks te maken met de 4000 andere supporters.

Je moet die idoten erop aankijken, niet Ruijs!

20 dec 2013 14:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #418
Verschrikkelijk voor Tini en Coocky dat je op deze manier het werken onmogelijk wordt gemaakt en zelfs moet besluiten om per direct te stoppen
Ik kan dit wel heel goed begrijpen en steun hun beslissing en wil hun danken voor het inzet
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke, tcb

20 dec 2013 14:47
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #419
Het is vreselijk dat Tini opstapt omdat hij zich bedreigd voelt. Maar voor de rest ben ik eerlijk gezegd niet zo rouwig om zijn vertrek. De reden daarvoor is simpel: hij kreeg MVV maar niet aan het voetballen en zeker de afgelopen maand leek het erop alsof de spelers voor het eerst met elkaar voetbalden. Ook vond ik zijn omgang met de media en met spelers vaak ronduit 'sukkelig'. Hopelijk hoeft MVV geen ontslaggeld te betalen, want geld, dat heeft MVV niet.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Aon de geng!, Hill28

20 dec 2013 14:52
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #420
Dank je wel zo genaamde supporters,
Vóór jullie wangedrag,wie denken jullie
Dat onder deze omstandigheden nog trainer bij ons wil zijn

tini en coocky bedankt vóór jullie inzet
Hadden ook op de training ook altijd tijd vóór tekst en uitleg,
Zou een van deze relschoppers ooit na de training in gesprek zijn gegaan
Met de trainers, zal wel niet!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver, Ekstertjj

Tijd voor maken pagina: 0.335 seconden