>
Ontvangen bedankjes 185
les rouges blancs schreef :
Jim Cemint schreef :
les rouges blancs schreef : Magic Maijk was teleurgesteld dat "Marke" niet meer beschikbaar is, maar toen hij zag van wie de concurrentie had te duchten, begreep hij het wel.
Zei Majk dat "de concurrentie" wel voor even goede vervanging zou zorgen!
Sorry LRB... maar dit stukje begrijp ik niet helemaal. Wie is Marke? Veldmate?
Marke is een van onze vrouwelijke supporters die hier vaker ook schrijft en bekend is binnen de supporterswereld enzowel uit als thuis er (bijna) altijd bij is. Maar ze heeft al een vriend ( die daarbij nog een uiterst toffe en sympathieke gast is)..
Naast deze grap, bedoelde ik het serieuss dat een vriendin voor Maic zou helpen met zijn taalprobleem te ovrbrugggen en het makkelijker maakt de Nederlandse taal aan te leren ...Sorry als dat niet duidelijk of verkeerd over kwam!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Bieske schreef :
reddevil1408 schreef : Het zou een leuke avondje moeten zijn, maar voor de meeste is het een bron van ergernis!
Is dat niet een terugkerend thema bij us clubke? Je zou bijna zeggen dat het onderdeel van de charme van MVV is
tcb schreef : En nog even en danny is er weer bij zal ook een stuk schelen
serke schreef : Sorry, maar dit moet ik even kwijt, Ruijs is vandaag uitgescholden, maar dit slaat nergens op. Geef die man een kans, we komen eraan. Schaamde hoe sommige supporters vandaag reageerden.
Hill28 schreef : Verkoop Ruijs maar terug aan Roda. Ik verlies liever met aanvallend voetbal, dan dat ik een punt haal in een wedstrijd die 90 minuten uit gaat als een nachtkaars.
Dat kin inderdaad neet. Geef dee mins 'ne kans! Heer heet noe al miejer punte es Trost in zien letste haaf jaor (ongeveer).serke schreef : Sorry, maar dit moet ik even kwijt, Ruijs is vandaag uitgescholden, maar dit slaat nergens op. Geef die man een kans, we komen eraan. Schaamde hoe sommige supporters vandaag reageerden.
Als je je als trainer laat gaan door je vingers tegen je hoofd te tikken. Dan zegt dat meer over deze trainer dan van de fans. Wat een niveau!serke schreef : Ruijs bedankte het publiek op een nette normale manier, hij reageerde inderdaad door met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken, dit was echter alleen bedoeld voor die paar "supporters" die op een zeer overdreven manier zich afreageerden op onze trainer door op hem te schelden en hem hun middelvinger te tonen !
Ik had precies hetzelfde gedaan.