Tini Ruijs.

11 sept 2013 18:39
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #211

les rouges blancs schreef :

Jim Cemint schreef :

les rouges blancs schreef : Magic Maijk was teleurgesteld dat "Marke" niet meer beschikbaar is, maar toen hij zag van wie de concurrentie had te duchten, begreep hij het wel. :thumbsup:
Zei Majk dat "de concurrentie" wel voor even goede vervanging zou zorgen!

Sorry LRB... maar dit stukje begrijp ik niet helemaal. Wie is Marke? Veldmate?

Marke is een van onze vrouwelijke supporters die hier vaker ook schrijft en bekend is binnen de supporterswereld enzowel uit als thuis er (bijna) altijd bij is. Maar ze heeft al een vriend ( die daarbij nog een uiterst toffe en sympathieke gast is)..
Naast deze grap, bedoelde ik het serieuss dat een vriendin voor Maic zou helpen met zijn taalprobleem te ovrbrugggen en het makkelijker maakt de Nederlandse taal aan te leren ...Sorry als dat niet duidelijk of verkeerd over kwam!

Jaomer tot 't verkierd begreepe is gewoore LRB.
Mer moot Jim cemint un complimint maake,tot heer dach Mark veldmate is inderdaad neet zoeveul versjil met Marke ;) Mer wel leef vaan diech tot ste toch aon miech gedach hads mer zoe es ste wets oonder 1.90 koume ze bij miech neet drin :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 22:04
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #212

Bieske schreef :

reddevil1408 schreef : Het zou een leuke avondje moeten zijn, maar voor de meeste is het een bron van ergernis! :unsure:

Is dat niet een terugkerend thema bij us clubke? Je zou bijna zeggen dat het onderdeel van de charme van MVV is ;)

Ich zegk al joare, Tsjeh ut mot wel MVV blieve!! hahaha

Natus et suscitavit in Marsana

27 sept 2013 23:41
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Tini Ruijs. #213
Mijn grootste kritiek op de trainer op dit moment is het niet opstellen van Stankov en Smeets.

Smeets had een veelbelovende start van het seizoen en werd meteen geslachtofferd na twee mindere wedstrijden om vage redenen.

Stankov leek al vanaf het begin niks goed te kunnen doen in de ogen van deze trainer terwijl hij bewezen heeft van meerwaarde te zijn voor dit team. Deze jongen heeft zich vorig jaar kapot gewerkt zonder vergoeding en verdient meer krediet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Gamin, Bradam

27 sept 2013 23:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #214
Mee eens Jeoff. Behalve de goed genomen corners heb ik Secerovic niet op veel goede acties kunnen betrappen. Hier hoeft onze eigen kweekspeler Smeets absoluut niet voor te schuiven. Ik heb het idee dat hier meer achter zit (Knol Hendriks?). En Geenen speelde vandaag verdedigend best een goede partij, maar mee aanvallend is Stankov van veel grotere waarde als hem.
Tini moet oppassen dat de kritiek van de fans niet zo groot wordt, dat het onomkeerbaar wordt (zoals bij Capa), anders dient hij zijn contract hier niet uit.

28 sept 2013 00:25
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #215
Verkoop Ruijs maar terug aan Roda. Ik verlies liever met aanvallend voetbal, dan dat ik een punt haal in een wedstrijd die 90 minuten uit gaat als een nachtkaars.

28 sept 2013 00:47
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #216
Sorry, maar dit moet ik even kwijt, Ruijs is vandaag uitgescholden, maar dit slaat nergens op. Geef die man een kans, we komen eraan. Schaamde hoe sommige supporters vandaag reageerden.

28 sept 2013 02:49
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #217
Schaam me al geruime tijd over enige supporters bij mvv. Wat zij dat voor mensen die 5 minute voor het eind naar huis gaan als een kans gemist wordt en die schreeuwen roeie roeie.... (als een back 1 goed moment in een wedstrijd heeft). Thiebaut zou zeggen mvv supporters zijn sjizofreen. Geen andere trainer zou momenteel meer uit dit team halen, en zo slecht was het niet. Geene is een slimme verdediger. Stankov liet verdedigend de eerste wedstrijden steken vallen, is wel aanvallend robust vooral bij hoekschoppen. Kan Stankov niet op de linker flank uit de voeten ipv van winkens? Mvv heeft momenteel een bredere selectie als vorig jaar; het is goed om spelers als La Rosa Schreurs Gilles achter de hand te hebben. Ik denk dat we in de nacompetitie dit jaar verder komen.

28 sept 2013 07:58 28 sept 2013 08:00 door Robster-85.
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Tini Ruijs. #218
Normaal laat ik mij niet uit over trainers, maar Ruijs maakt er een potje van.

Hij geeft speler totaal geen zelfvertrouwen.
Smeets die een paar wedstrijden één van de betere was laat hij nu op de bank plaats nemen. Secerovic komt voor hem en brengt veel onrust in het spel met domme ballen.
Stankov maakt inderdaad een blunder een paar wedstrijden geleden. Direct op de bank.

Frank de Boer geeft Vermeer nog meer vertrouwen terwijl die crusiale fouten maakt. ;) om maar een voorbeeld te noemen.

Op dit moment komt Ruijs bij mij in de buurt van Capa. Ja ik dacht die naam ook nooit meer te gebruiken. Negatief / angsthazen voetbal en klote interviews.

Toen ze Ruijs wilde halen snapte ik de commotie sowieso niet. Jan van Dijk wilde komen en hij heeft bewezen dat hij altijd voor de bovenste plaatsen wilde gaan. Wat heeft Ruijs bewezen als trainer. Naar mijn mening niets.

Zo dit is ook weer van mij af :P

28 sept 2013 09:32
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Tini Ruijs. #219
Wil beginnen met te zeggen dat ik gisteren ook niet genoten heb,
Maar om ruijs hier de schuld van te geven gaat mij iets te ver,punt 1,doet de scheids zijn plicht en geeft een rode
kaart aan emmen,en worden de kansen benut win je en hoor je niemand over ruijs,
Dan het klagen over het niet spelen van smeets,vorig jaar werd hij bij ieder balcontact uitgefloten,dachten deze mensen dat dit goed is geweest vóór zijn zelfvertrouwen,
Ander voorbeeld malcolm,kon volgens vele supporters ook niks,
Diezelfde supporters klagen nu dat mvv hem heeft laten gaan,
Ik bezoek geregeld de trainingen en naar mijn mening is de sfeer en de training
Gewoon goed,ik blijf in ieder geval in onze trainer geloven,
Gewoon bij Fortuna winnen en iedereen vind het weer prima
Prijzen worden op het eind uitgedeeld en dan staan we er gewoon weer bij,
En nog even en danny is er weer bij zal ook een stuk schelen

28 sept 2013 10:34
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #220

tcb schreef : En nog even en danny is er weer bij zal ook een stuk schelen

Gisteren tijdens de wedstrijd VZM - Aaijd MVV (0-6 of 0-7) uitvoerig gesproken met Danny. Hij gaf aan dat, als hij vanavond gespeeld zou hebben, 20min zou kunnen spelen. Zelf verwacht hij er tegen Den Bosch weer bij te zijn.

Verder ben ik het helemaal eens met de rest van je bericht!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

28 sept 2013 11:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #221

serke schreef : Sorry, maar dit moet ik even kwijt, Ruijs is vandaag uitgescholden, maar dit slaat nergens op. Geef die man een kans, we komen eraan. Schaamde hoe sommige supporters vandaag reageerden.

Ik weet waar jij op doelt en dit is eigenlijk al sinds dag 1 dat hij hier trainer is dat hij totaal geen krediet heeft door zijn uitstraling als huismus waar hij ook niets aan kan doen.

Ik ben het ook zeker niet eens hoe hij zich in interviews uit laat over spelers. Blijkbaar zou dat een tactiek moeten zijn van hem als ik het stukje in de Limburger moet geloven. Ook ben ik van mening dat Stankov en Smeets moeten spelen en ze nu tandenknarsend moeten toekijken hoe hun vervangers Geenen en Secerovic aan het voetballen zijn, terwijl die zeker niet laten zien waarom ze daar dan staan. Geenen moet zich vastbijten in een tegenstander in plaats van op 5 meter dekken en gaat niets van uit. Secerovic is veel te licht en moet het enkel hebben van zijn goede techniek waardoor hij dan een goede corner kan trappen. Nou Rutjes kan dat net zo goed hoor.

Echter als je structureel de trainer als supporter zijnde zo afbrand en zo tekeer gaat na nu weer een wedstrijd waarvan ik vind dat we die winnend hadden moeten afsluiten dan ben je zelf verantwoordelijk voor een onwerkbare situatie in de toekomst. Ruijs wees niet voor niets naar zijn hoofd toen hij de tunnel inliep, want je kan ook te ver gaan om de trainer kapot te maken. Kritiek kan je ook op een normale manier geven in mijn ogen. Ik hoop dat hij het nog op de rails krijgt, want een ontslag van de trainer waardoor MVV weer diep in de buidel moet gaan tasten voor een afkoopregeling plus het bedrag voor zijn opvolger daar zit niemand op te wachten.

28 sept 2013 12:04
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #222
Ruijs bedankte het publiek op een nette normale manier, hij reageerde inderdaad door met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken, dit was echter alleen bedoeld voor die paar "supporters" die op een zeer overdreven manier zich afreageerden op onze trainer door op hem te schelden en hem hun middelvinger te tonen !
Ik had precies hetzelfde gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak

28 sept 2013 12:06 28 sept 2013 12:07 door pepernoot.
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #223

Hill28 schreef : Verkoop Ruijs maar terug aan Roda. Ik verlies liever met aanvallend voetbal, dan dat ik een punt haal in een wedstrijd die 90 minuten uit gaat als een nachtkaars.

Als je gister aanvallend voetbal had gespeeld had je waarschijnlijk met 0-3 verloren. Ik ben iig blij dat de verdediging goed staat. De aanval dat gaat de komende weken wel lopen.

28 sept 2013 22:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Tini Ruijs. #224

serke schreef : Sorry, maar dit moet ik even kwijt, Ruijs is vandaag uitgescholden, maar dit slaat nergens op. Geef die man een kans, we komen eraan. Schaamde hoe sommige supporters vandaag reageerden.

Dat kin inderdaad neet. Geef dee mins 'ne kans! Heer heet noe al miejer punte es Trost in zien letste haaf jaor (ongeveer).
D'r zien luij al op heum aon ut sjelle sinds de ierste wedstrijd...
Iech snap de irritaties, mer iech snap neet wie sommige dao met um goon.
Ouch de trainer huurt beij de MVV femillie.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

29 sept 2013 09:00
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Tini Ruijs. #225

serke schreef : Ruijs bedankte het publiek op een nette normale manier, hij reageerde inderdaad door met zijn vinger tegen zijn voorhoofd te tikken, dit was echter alleen bedoeld voor die paar "supporters" die op een zeer overdreven manier zich afreageerden op onze trainer door op hem te schelden en hem hun middelvinger te tonen !
Ik had precies hetzelfde gedaan.

Als je je als trainer laat gaan door je vingers tegen je hoofd te tikken. Dan zegt dat meer over deze trainer dan van de fans. Wat een niveau!

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden