Erik Noor

18 sept 2020 09:20
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Erik Noor #46
Gelukkig is de Limburger een journalistiek hoogtepunt. Ik kan dit artikel dan ook niet helemaal serieus nemen. Zullen vast wel wat gedeeltelijke waarheden inzitten, maar het is toevallig wel erg negatief geschreven allemaal.

Misschien mag ik het niet zeggen, maar Napoleon loop je al met de borst voorruit in de Koel? Blij dat Noor zo wordt neergezet in de Limburger. Ik heb een paar post van Napoleon terug gelezen. Welke vinger heb jij hierbij en de pap gehad?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, mvvke4life, Lijnsje@tappunt, Puppie, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 09:21
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Erik Noor #47
Zo , ook goedemorgen allemaal. Dat is even wakker worden. Ik denk dat dit het begin gaat zijn van een hele lange soap rondom onze algemeen directeur helaas. Een aantal dingen die mij opvallen en te binnen schieten;

- Het verhaal is gebaseerd op anonieme bronnen (die wel bij Dagblad de Leugeneer bekend zijn), twee Roemenen en de immers uiterst betrouwbare wel edel gestelde heer John van Zweden. Dat is hetzelfde dat een man een verklaring laat schrijven in een krant door zijn ex-vrouw. Iets goeds zal er nooit uit voortkomen.

- Een topic is geopend in de week dat dit stuk wordt gepubliceerd. Ik heb al geen hoge pet op van Napoleon, waardoor het mij ook niet zou verbazen als hij hier ook iets mee te maken heeft. Maar goed, ik heb ook al een oordeel over Napoleon zoals de Roemenen over E. Noor hebben.

- Een faillissement is natuurlijk nooit leuk. Dit neemt altijd emoties met zich mee en mensen gaan elkaar verwijten dat ze dingen niet goed hebben gedaan. Zoals ik het lees is Noor soms ingesprongen bij bedrijven die eigenlijk al waren opgegeven. Als hij aangeeft iets te redden en dit vervolgens, om wat voor een reden dan ook, niet lukt gaan de mensen met het vingertje wijzen. Bij centen zijn altijd emoties gemoeid.

- Meneer Noor heeft geen strafblad. Hij is een zakenman met faillissementen op naam. Ook top dat De Limburger, al was het één regel, ook ergens had geschreven dat een bedrijf van hem (soms) ook successen kenden. Maar dat is natuurlijk niet wat de lezers willen voorgeschoteld krijgen.

- Typisch dat Noor heeft gereageerd richting het dagblad om een rectificatie. Hebben ze dit als een aanval gezien op hun ''journalistieke vrijheid''?

Conclusie: het is te vroeg voor een conclusie ;). Zoals ik het nu zie is Eric Noor een zakenman die enkele faillissementen op naam heeft staan waarbij hij soms bij bedrijven is ingesprongen die al opgegeven waren. Dat kan , dat mag. Dat er aan het eind van een faillissement spelletjes worden gespeeld wie welk aandeel in het faillissement heeft gehad, lijkt me duidelijk. Dat deze dan allemaal naar Noor wijzen (en Noor naar hun lijkt mij gezien bijvoorbeeld het verhaal rondom het ophalen van de kleding bij J.v. Zweden) past perfect in het straatje van de Lulburger.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Frank Salemans, serke, jovkle, Brncic, Draankörgel, Puppie, M-MVV, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 09:37
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Erik Noor #48
Typisch weer dat dagblad de Leugeneer juist nu met zo’n artikel komt nadat ze zijn aangesproken door Erik Noor op hun subjectieve berichtgeving en om een rectificatie gevraagd is. Wat een gekleurde krant is het toch. Hier hebben ze wel tijd voor, maar voor de illegale gemeenschapssteun in het Oosten niet. Dat ze eens zo’n “uitgebreid” onderzoek doen na hoe het kan dat 045 huurverlaging nodig heeft omdat ze geen cent te makken hebben, maar wel dure spelers kunnen aantrekken.

Nee ik ben wel klaar met deze sensatiekrant. Misschien is het goed als mvv journalisten van deze krant de komende maanden de toegang ontzegt tot alles wat met mvv te maken heeft. Periode van bezinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 09:40
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Erik Noor #49
John van Zweden
@johnvanzweden

Volgende week een mooi stukje in @delimburger
over over @mvvmaastricht
voorzitter en meesteroplichter Erik Noor. #byebyeErik

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 10:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Erik Noor #50
Dit artikel heeft natuurlijk niets te maken met de ingezonden brief van Noor in de Limburger, zoals hierboven gesuggereerd wordt.
Ik heb geen hoge pet op van de Limburger maar dit verhaal krijg je niet in een week in elkaar gezet.

Het lijkt wèl een doelbewuste afrekening van een paar personen. Een poging om Erik Noor én MVV (bestuur) te beschadigen.

Of Noor na dit verhaal verder kan als directeur weet ik niet. Wat er van het verhaal ook klopt, de beeldvorming die hiermee gecreëerd is, is gewoon schadelijk voor de club. Veel potentiele zakenpartners en sponsoren zullen toch denken 'waar rook is, is vuur'.
Vooralsnog is hij nergens voor veroordeeld en als hij de oplichter is die het artikel suggereert dan waren er al tal van strafrechtelijke onderzoeken geweest. En failliet gaan is niet strafbaar.

Ik zou hem vooralsnog het voordeel van de twijfel geven en hem beoordelen op de zaken die hij voor MVV doet. Laten we geen podium geven aan rancuneuze mannetjes die een persoonlijk geschil over de rug van MVV willen uitvechten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, Frostie_999, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 10:38
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Erik Noor #51
Als je hier toch neutraal naar gaat kijken zonder te oordelen over het verleden van Dhr. Noor is dit niet goed voor de naam MVV.

Het enige wat dit kan veranderen is heel snel met goed nieuws komen dat mvv vooruit helpt laten zien dat hij een topper voor mvv is.

Maar we kunnen er niet omheen dat deze man beschadigd is kwa naam en straks dus ook mvv.

Persoonlijk denk ik met elkaar om de tafel gaan zitten en een uitweg vinden zodat hij stil zonder kleerscheuren door de achterdeur kan vertrekken en mvv een nieuw iemand kan aanstellen die niet achtervolgt wordt door zijn verleden.

Voor alle twee het beste
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 10:39 18 sept 2020 10:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Erik Noor #52
Hoe krijgen we MVV toch kapot is de vraag van de Limburger en L1 de afgelopen 25 jaar. Nu hopen ze weer op een sponsorstop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 10:40 18 sept 2020 10:50 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #53
We kunnen ook onze kop in het zand steken want niemand mag aan ons mvvke komen,maar waar rook is is ook vuur.en dit is niet goed voor het vertrouwen die eventuele sponsors willen hebben voor ze in zee gaan met mvv.Waarom is er nog steeds geen hoofdsponsor hoelang gaat dit nog duren,wie heeft deze man doorgelicht .mijn mening en gevoel zegd mij tot er hier iets niet klopt.het is natuurlijk heel makkelijk om de Limburger de schuld te geven .want als er geen bewijs zou zijn dan kun je er vanuit gaan dat ze een flinke claim aan hun broek zouden krijgen en ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 10:42 18 sept 2020 10:43 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Erik Noor #54
Buiten dat het schadelijk is voor de club denk ik ook dat MVV niet veel keuze heeft dan door te gaan met Noor. Hij heeft een contract, en volgens mij zijn wat beschuldigen vanuit anonieme bronnen en charlatans in een regionaal dagblad geen geldige reden voor ontslag. Ze kunnen hem ook niet op non-actief stellen zonder opvolger want daarvoor heeft de club veel te weinig mankracht.

Het is aan Noor om te laten zien wat voor positieve bijdragen hij kan leveren aan MVV om zo de criticasters hun ongelijk te bewijzen. We zullen zien de komende tijd.... Hij heeft in ieder geval de schijn flink tegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 11:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #55
Wat een verhaal zeg !!
Aanstaande dinsdag is op Chateau Neercanne een sponsorbijeenkomst wellicht komt daar een reactie van Noor of het bestuur.

wordt vervolgd of niet dat kan natuurlijk ook !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 12:05
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #56
Hoe wil zo een man nog geloofwaardig over komen op zo een bijeenkomst,als hij een kerel was kwam hij voor zijn eigen op en daagde hij de Limburger uit voor de rechtbank en niet met geen commentaar ik zou als nieuwe sponsor kandidaat niet in zee gaan voor zijn onschuld bewezen was.is puur mijn gevoel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 12:13
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Erik Noor #57
Dreeke, je bent in dit land onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 12:16
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Erik Noor #58
Mooie semi-verbaasde reactie Napoleon. Je hebt nu waar je op uit was, dan had ik toch een scherpere reactie verwacht. Het lijkt net alsof je hier al meer van wist......

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 12:25
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Erik Noor #59
Ah ah ah we hebben weer wat aangetrokken .Dit kan niet zomaar uit de duim gezogen zijn Dit gaat ons sponsors kosten enz..
Het houd nooit op bij onze club saai is het nooit pff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 12:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Erik Noor #60

Frostie_999 schreef : Mooie semi-verbaasde reactie Napoleon. Je hebt nu waar je op uit was, dan had ik toch een scherpere reactie verwacht. Het lijkt net alsof je hier al meer van wist......

Dat lijkt me nu wel duidelijk...
Het openen van dit topic daags voor dit artikel is net even té toevallig. En de quasi verbaasde reactie ligt er nét even te dik bovenop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, mvvke4life, Ekstertjj, Lijnsje@tappunt, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden