Erik Noor

06 feb 2023 15:26
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #241
MVV zat toendertijd nog in hun oude structuur. Naar mijn weten was er überhaupt nog geen RVC. Was Kenneth Slechten financieel directeur ai en en werd de BV gerund door 3 directeuren(financieel, technisch en algemeen die toendertijd nog even hoog in de pikorde stonden. Noor werd nog ingewerkt en zat er amper 4 a 5 maanden.

Zoals ik al een keer hier heb gezegd, de financiën waren een puinzooi. Helaas hadden we die toen nog niet uitbesteed anders was dit wellicht helemaal niet gebeurd.

Maar wat ben jij toch een ontiechlijk zielig mannetje. Vraag me oprecht af wat je hier nog überhaupt doet en je niet gewoon lekker met je engeltjes bij je vriendjes in Venlo blijft. Ben je werkelijk zo op dat kleine pikkie van je getrapt dat je hier maar stampij moet blijven maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2023 15:26
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #242
MVV zat toendertijd nog in hun oude structuur. Naar mijn weten was er überhaupt nog geen RVC. Was Kenneth Slechten financieel directeur ai en en werd de BV gerund door 3 directeuren(financieel, technisch en algemeen die toendertijd nog even hoog in de pikorde stonden. Noor werd nog ingewerkt en zat er amper 4 a 5 maanden.

Zoals ik al een keer hier heb gezegd, de financiën waren een puinzooi. Helaas hadden we die toen nog niet uitbesteed anders was dit wellicht helemaal niet gebeurd.

Maar wat ben jij toch een ontiechlijk zielig mannetje. Vraag me oprecht af wat je hier nog überhaupt doet en je niet gewoon lekker met je engeltjes bij je vriendjes in Venlo blijft. Ben je werkelijk zo op dat kleine pikkie van je getrapt dat je hier maar stampij moet blijven maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2023 15:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Erik Noor #243
Ik vind het NOW dossier ook niet fraai maar, nu moeten ze de neuzen naar voren wijzen, en naar de toekomst kijken in plaats naar de verledentijd.
en eens gaan kijken voor een opvolger voor Erik Noor.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2023 15:37
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Erik Noor #244
Napoleon waar was jij op het forum toen het goed ging?

Je zaait alleen maar rotzooi en komt alleen maar als je negatieve inbreng kan geven.
Zoek je een andere club uit en ga daar rotzooi trappen.
Al die lange riedeltjes met alleen maar negativiteit leest amper nog iemand.

Zijn gister verslagen door onze aardsvijand en jij begint weer te raaskallen over Noor.
Om moe van te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, jasonke7, mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2023 12:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #245
Over 1,5 maand vertrekt Noor .

Hoe gaat t met de sollicitatie procedures , wie zit er dicht bij het vuur en hoort hierover geluiden !?

Plan B is natuurlijk als er geen invulling is gevonden om a.i Frans Erens aan te stellen ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2023 14:01
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Erik Noor #246
stel dat het klopt dat de AD vastloopt in de regio zal het dan met een andere AD wel loslopen??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2023 14:50 30 mrt 2023 14:51 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Erik Noor #247
Binnenkort is hij vertrokken, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er lijken uit de kast gaan vallen.
Eerlijk is eerlijk, sinds Erik Noor is er binnen MVV wel geprofessionaliseerd op diverse vlakken.
Maar van de belofte van het vorige bestuur: 'geen geld uitgeven wat je niet hebt' om niet weer in problemen te komen is weinig tot niks terecht gekomen.
Bijna alles heeft flink wat geld gekost,
De ins en outs ken ik natuurlijk niet, maar het is niet te hopen dat we straks ook nog aan contracten vasthangen die hij met diverse partijen afgesloten heeft.
De schuld die MVV weer opgebouwd heeft (ondanks de stijgende bezoekersaantallen) baart me zorgen, en ik denk dat dat nog niet alles is.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar Erik Noor stapt niet voor niks nu op. Over een niet al te lange tijd zullen we het weten......
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2023 08:20
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Erik Noor #248

Zwegel schreef : Binnenkort is hij vertrokken, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er lijken uit de kast gaan vallen.
Eerlijk is eerlijk, sinds Erik Noor is er binnen MVV wel geprofessionaliseerd op diverse vlakken.
Maar van de belofte van het vorige bestuur: 'geen geld uitgeven wat je niet hebt' om niet weer in problemen te komen is weinig tot niks terecht gekomen.
Bijna alles heeft flink wat geld gekost,
De ins en outs ken ik natuurlijk niet, maar het is niet te hopen dat we straks ook nog aan contracten vasthangen die hij met diverse partijen afgesloten heeft.
De schuld die MVV weer opgebouwd heeft (ondanks de stijgende bezoekersaantallen) baart me zorgen, en ik denk dat dat nog niet alles is.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar Erik Noor stapt niet voor niks nu op. Over een niet al te lange tijd zullen we het weten......


Hierbij sluit ik me aan.
Niet om negatief te zijn, maar zegt ook al genoeg dat al die jaren positief vermogen wat je hebt opgebouwd binnen een korte tijd naar een negatief vermogen is gegaan.
Hij heeft inderdaad een goeie upgrade gedaan, maar dit heeft flink wat geld allemaal gekost.
Denk dat de opvolger een zware taak gaat krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2023 09:36
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Erik Noor #249
geld uitgeven is makkelijk zat. maar kosten en baten analyse is schijnbaar niet uitgevoerd. als je geen geld heb voor een meer professionele organisatie en als die organisatie niet extra inkomsten vergaard tja vul maar in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2023 18:29
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Erik Noor #250
Is al iets bekend over de opvolger van Noor, die op 1 mei 2023, dus over precies een week, is vertrokken? Wordt een opvolger ingewerkt, of blijft Noor tot het bittere einde gewoon bezig met zijn 'professionaliseren' van MVV. De inkomsten van MVV zullen in de toekomst vooral moeten komen uit de verkoop van talentvolle jeugdspelers. Ik krijg de indruk dat die basis, de verkoop van jonge spelers, momenteel nog niet goed geregeld is door Noor (en zijn team?). Slik.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 10:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Erik Noor #251

Ben Salemans schreef : Is al iets bekend over de opvolger van Noor, die op 1 mei 2023, dus over precies een week, is vertrokken? Wordt een opvolger ingewerkt, of blijft Noor tot het bittere einde gewoon bezig met zijn 'professionaliseren' van MVV. De inkomsten van MVV zullen in de toekomst vooral moeten komen uit de verkoop van talentvolle jeugdspelers. Ik krijg de indruk dat die basis, de verkoop van jonge spelers, momenteel nog niet goed geregeld is door Noor (en zijn team?). Slik.


In mijn ogen vertrekt hij nu van een zinkend schip.
Er staan allemaal plannen klaar of zijn klaar gemaakt voor de helft.
De Ster verdwijnt en ze hebben niks ervoor terug. Ja ze zijn ermee bezig, maar dat plan hadden ze allang klaar moeten hebben voordat ze de ster dicht zouden doen.
Ook met fouten reken ik hem in persoon aan zoals met Waem.
En fatsoenlijke dingen hadden ze allang klaar moeten hebben liggen voor als je echt van het kunstgras af wilt. En niet zo'n onhaalbaar ding als een zwevend trainingsveld voor het stadion.

Vraag me trouwens echt af wie de functie van Noor op dit moment zou willen overnemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2023 12:05
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Erik Noor #252
Volgens de Limburger zijn er nog twee kandidaten over. Over een aantal weken zou een nieuwe directeur gepresenteerd worden.

Hoorde zelf uit een betrouwbare bron dat er 13 sollicitanten waren. Maar neem dat aantal met een korreltje zout, kan het niet 100% bevestigen.

Ben benieuwd. Vraag me af of het een bekend iemand is uit de regio, of een (jonge) onbekende die een kans krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden