Erik Noor

21 sept 2020 11:45
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Erik Noor #121
Nog een kleine toevoeging (niet alleen voor Dreeke maar in het algemeen): het hebben van een mening is prima maar het zou prettig zijn als deze mening ook beargumenteerd zou worden. Niet alleen laten weten dat je ergens iets van vindt maar ook uitleggen (o.a. door voorbeelden) waarom je dat vindt. Dit zal de gevoerde discussies meer inhoud geven en het forum alleen maar kwalitatief sterker maken.

Zomaar iets roepen kan elke idioot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel, Kotspoejer, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 14:02 21 sept 2020 14:07 door De reservebank. Reden: taalfout
De reservebank
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Erik Noor #122
Al jarenlang volg ik het Forum passief, maar de discussie over Erik Noor heeft mij over de streep getrokken om ook eens mijn bescheiden mening te ventileren.

Ik noem mijzelf een passieve supporter op afstand, ik heb wel een seizoenskaart, maar door de afstand ben ik vaker afwezig dan aanwezig in de Geusselt.
Een disclaimer vooraf: ik ben niet bekend met alle ins en outs met betrekking tot onze club, niet werkzaam bij de Limburger/1Limburg en heb geen belang in het bedrijf van Napoleon.

Wat mij opvalt is dat de focus door een groot deel van actieve forumdeelnemers met name ligt in mijn ogen op randzaken: dagblad De Limburger die zogenaamd MVV willen kapot maken (en dan nemen we 1Limburg ook mee) en Napoleon met zijn adjudant Dreeke. Ik ben er van overtuigd dat veel supporters van de andere BVO's uit Limburg net zo over de Limburger en 1Limburg denken. Kranten hebben maar één belang en dat is verkoop, af en toe kan dan een berichtje smeuïger worden gemaakt om de verkoop te promoten. In landen als Spanje en UK waar ze leven van de KIOSK verkoop is dit nog vele malen erger. Napoleon zal best wat rancuneus zijn, maar hij is niet verantwoordelijk voor de track record van Erik Noor en de belabberde openheid daarover vanuit MVV.

De kern van het probleem is dat de mensen die bij MVV verantwoordelijk zijn voor het aanstellen van een AD mijns inziens gefaald hebben.
Het heeft er namelijk alle schijn van dat er onvoldoende aandacht is besteed aan de track record van Erik Noor. Natuurlijk heeft hij een VOG (wie niet?) en geen strafblad, maar dat is volgens mij compleet irrelevant in deze discussie. Als je als AD meerdere keren de pech hebt gehad dat je onderneming failliet is gegaan, dan doe je waarschijnlijk in de essentie van het ondernemerschap iets niet goed. Het is dan ook een verwijt aan laksheid aan degene die Erik Noor hebben aangesteld als AD. Op deze mensen zouden de supporters hun pijlen moeten richten.

Deze onnodige onrust was te voorkomen geweest. Het gevolg is nu dat er wantrouwen is ontstaan en imago- en reputatieschade met mogelijk daarbij horende inkomsten verlies. Zeker in deze moeilijke tijd voor MVV doodzonde. Wat doet MVV en Erik Noor na de publicatie en de onrust die is ontstaan bij supporters en sponsoren? Zij reageren niet op de berichten en gooien er alleen een aantal inhoudsloze oneliners uit. Teken aan de wand?

Waarom wil je als MVV zijnde Erik Noor hebben als AD? Wat maakt hem een geschikte AD? Zijn track record kan het niet zijn. Buiten het veel ,totaal niet relevante, gelezen argument op dit forum " hij komt van buitenaf" lees ik nergens waarom Erik Noor op de stoel van de AD bij MVV zit. MVV maak een statement als je (nog) vertrouwen hebt in Erik Noor. Nu wekt het alle schijn dat MVV met een nieuw pijnlijk dossier in de maag zit.

Met vriendelijke groet,

Een bezorgde MVV supporter
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, middenstip, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 14:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Erik Noor #123
Zo kan het ook. Reservebank komt tenminste met een onderbouwd verhaal. Dank daarvoor.
Ik heb de laatste twee pagina's van dit onderwerp even opgeschoond en het geraaskal van Dreeke en de onvermijdelijke reacties maar even verwijderd om het allemaal wat leesbaar te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 14:45 21 sept 2020 14:46 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Erik Noor #124
Mischien heeft Dhr. Noor negatieve punten en word zijn naam vaak genoemd in dubieuze zaken. Maar waarom hebben deze personen die hem beschuldigen in het verleden dan geen aangiftes gedaan? Is het nou jaloezie wat komt opspelen of speelt er veel en veel meer. Ik vind het ook wel raar dat de Limburger onderzoek zou hebben gedaan, maar dus ook niet verder komt dan een zakenpartners die zelf ook in de vreemdste zaakjes zitten. Halve crimineel van Zweden daarin meegerekend.

Wij kunnen Erik Noor alleen afrekenen op de zaken die bij MVV fout gaan of juist de hemel in prijzen met de dingen die goed gaan. Hij zou er wel slim aan doen om eens wat openheid naar de supporters te geven. Hoe is de stand van zaken mbt hoofdsponsor? hoe zien de financiën er op dit moment uit?

Mischien kan daar eens dieper op ingegaan worden. Het heden en de toekomst is belangrijker dan het verleden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 14:47 21 sept 2020 14:48 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #125
Nou Mr sjaan om maar iedereen een idioot te noemen is wel heel erg makkelijk maar ik heb el 100 x aangegeven waar het fout gaat maar blijkbaar mag je niet naam en paard noemen,anders ben je een onruststoker maar dat ben ik echt niet .als ik vind dat onze td niet capabel is voor deze functie dan zeg ik dat .hoelang zijn we nu al bezig om weer een voetbalclub te worden waar men in Maastricht recht op heeft,hoe vaak heb ik al gezegd dat we met de jeugd aan het werk moeten en niet met afdankertjes van andere clubs wat nu al jaren gebeurd .een algemeen directeur met een schone representieve uitstraling en een gezonde kijk naar sponsors en zaken die voor mvv en zijn supporters heel belangrijk zijn.dat is wat ik wil en voor mijn gevoel komt er veel te weinig naar buiten ,waar de supporters op zitten te wachten het is allemaal zo geheimzinnig en dat maakt de supporters argwanend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Erik Noor #126

dreekemvvke schreef : Nou Mr sjaan om maar iedereen een idioot te noemen is wel heel erg makkelijk maar ik heb el 100 x aangegeven waar het fout gaat maar blijkbaar mag je niet naam en paard noemen,anders ben je een onruststoker maar dat ben ik echt niet .als ik vind dat onze td niet capabel is voor deze functie dan zeg ik dat .hoelang zijn we nu al bezig om weer een voetbalclub te worden waar men in Maastricht recht op heeft,hoe vaak heb ik al gezegd dat we met de jeugd aan het werk moeten en niet met afdankertjes van andere clubs wat nu al jaren gebeurd .een algemeen directeur met een schone representieve uitstraling en een gezonde kijk naar sponsors en zaken die voor mvv en zijn supporters heel belangrijk zijn.dat is wat ik wil en voor mijn gevoel komt er veel te weinig naar buiten ,waar de supporters op zitten te wachten het is allemaal zo geheimzinnig en dat maakt de supporters argwanend.


Dreeke.... estebleef... Je geeft nu zelf aan waarom men hier een probleem met jou posts heeft. En je begrijpt het nog steeds niet? Je schrijft:
- ik heb el 100 x aangegeven...
- hoe vaak heb ik al gezegd dat...

Oftewel: je valt constant in herhaling
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:23 21 sept 2020 15:27 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #127
Je moet het maar zien als die tv reclame ik blijf het toch zeggen.maar ik ga jullie gerust stellen ik stop met heel mvv en blijft lekker naar het echte voetbal kijken van mijn favoriete Ajax want er is niks mooier en beter als deze club dus de groetjes aan alle mvv supporters dit was mijn laatste mail.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Belgske, opadiehard, jovkle, Sjefsjengko, Jim Cemint, Kotspoejer, Frostie_999, Larsbak, Lijnsje@tappunt en6 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 15:57
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Erik Noor #128

dreekemvvke schreef : Je moet het maar zien als die tv reclame ik blijf het toch zeggen.maar ik ga jullie gerust stellen ik stop met heel mvv en blijft lekker naar het echte voetbal kijken van mijn favoriete Ajax want er is niks mooier en beter als deze club dus de groetjes aan alle mvv supporters dit was mijn laatste mail.


Geniet ervan en....................de mazzel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 16:18
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Erik Noor #129

dreekemvvke schreef : Je moet het maar zien als die tv reclame ik blijf het toch zeggen.maar ik ga jullie gerust stellen ik stop met heel mvv en blijft lekker naar het echte voetbal kijken van mijn favoriete Ajax want er is niks mooier en beter als deze club dus de groetjes aan alle mvv supporters dit was mijn laatste mail.


Dan ga maar gauw met je kids clubkaart naar je echte club Ajakkes. Wij hebben hier liever "echte" supporters van MVV en geen meelopers. Tip: kijk eens bij die k**mpelclub, mischien kun je daar het forum gaan vervuilen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 16:27 21 sept 2020 16:28 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Erik Noor #130
Om er zeker van te zijn dat hij ook echt weg blijft heb ik hem maar een permanente ban gegeven. Die laatste post was de druppel.

Nu weer terug naar het onderwerp svp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, serke, opadiehard, jovkle, josoetgebrook, mvvke4life, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, Boys_in_Red en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 16:41 21 sept 2020 16:43 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Erik Noor #131
Het blijft toch een oud MVV-speler...een ban gaat wel erg ver. Ik denk daarbij dat Dree ook al flink op leeftijd is. Maar goed als we toch bans uitdelen..neem Noor dan ook direct even mee ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 16:44
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Erik Noor #132

Hill28 schreef : Het blijft toch een oud MVV-speler...een ban gaat wel erg ver. )


Hij heeft nooit voor MVV gespeeld, wel voor Maastrichtse amateurverenigingen en die geelzwarten uit het oosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 17:03 21 sept 2020 17:04 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Erik Noor #133
Het is dat ik het momenteel heel druk heb met me rijbewijs halen maar telkens als ik even tijd heb en ik lees dit forum merk ik dat er constant wel ergens een ruzie gaande is of er is onderling gezever, zo jammer :(
Ik volg het niet elke dag, gelukkig maar zeg ik er voorzichtig bij, want het maakt het lezen hier niet leuk.
Ik weet niet waar alle ruzies over gaan, ook de 'eeuwige' discussies tussen de meeste hier en Napoleon begint behoorlijk vervelend te worden (persoonlijk gezien) ook dat volg ik niet maar het begint vervelend te worden allemaal.. Laten we gewoon met z'n allen stoppen met al dat gezever onderling en die zinloze 'ruzie-achtige' discussies en irritaties en ons met onze mooie club bezighouden <3
Morgenavond uit tegen FC Den Bosch spelen we hopelijk iets mooier/beter voetbal dan tegen Telstar maar wel graag, als het kan, met eenzelfde resultaat!
Hup Hup MVVke 3 punten mee terug naar Mestreech svp :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boschpoort, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 17:24 21 sept 2020 17:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Erik Noor #134

Mr Sjaan schreef :

Hill28 schreef : Het blijft toch een oud MVV-speler...een ban gaat wel erg ver. )


Hij heeft nooit voor MVV gespeeld, wel voor Maastrichtse amateurverenigingen en die geelzwarten uit het oosten.


Dat verklaart misschien een hoop:D

Nou back on topic...Noor, bewijs het ongelijk van DDL maar eens en tover bv de naam van Basic Fit op dat MVV-shirt. Dat moet toch lukken met al die textiel-ervaring;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 16:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Erik Noor #135
Het logo is teruggeplaatst op het veld. Best grappig om dit aan te halen terwijl je gewoon wilt dat supporters lezen dat de stoeltjes schoon zijn gemaakt. Wat een topper die Noor, die leest gewoon mee hier op het forum. Nu maar hopen dat hij niet met een Roemeens schoonmaakbedrijf dit project heeft opgezet.

Meneer Noor, LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden