Erik Noor
- LRB
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Erik Noor
18 Sep 2020 14:04 - 18 Sep 2020 14:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
18 Sep 2020 14:14LRB wrote: Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?
Op welke manier hebben wij als supporters op dit moment dan wel invloed op het voetbal, LRB?

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
18 Sep 2020 14:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Erik Noor
18 Sep 2020 14:28Brncic wrote: www.mvv.nl/nieuws/reactie-op-artikel-erik-noor
Toch enige nuance: natuurlijk is dit alles behalve goed voor het imago van MVV en is het niet positief voor Erik Noor. Maar het verhaal is met name gebaseerd op beroepscrimineel Van Zweden en twee Roemenen. Faillissementen zijn niet strafbaar, Noor heeft geen strafblad en hij is nergens door curatoren persoonlijk aansprakelijk gesteld. Dat zijn zaken waar MVV op af moet gaan. En nu is het vooral zaak waakzaam te zijn op de reacties van sponsoren.
Wel heel toevallig trouwens dat precies deze week dit topic is geopend...
Die laatste regel helemaal mee eens,was ook mijn gedachte....Gr opa.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Sep 2020 14:30 - 18 Sep 2020 14:30Maar ik wil niet iemand op basis van krantenberichten gebaseerd op op zijn minst dubieuze bronnen bij voorbaat afbranden.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 14:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 14:43 - 18 Sep 2020 14:45Komopdieroeie wrote:LRB wrote: Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?
Op welke manier hebben wij als supporters op dit moment dan wel invloed op het voetbal, LRB?
Op het aanstellen van een AD, eventuele juridische zaken hebben we geen invloed. Daarnaast is iemand onschuldig totdat zijn schuld bewezen is.
Vraag die we eventueel moeten stellen aan het bestuur of de RvC waarom men zijn achtergrond of niet beter bekeken heeft en indien dit wel zo was, waarom men bewust een risico aangegaan is....en deze keus heeft gemaakt?
Tenzij er niemand voor de job beschikbaar of te vinden was. Als dit laatste het geval was, dan moet je een andere discussie voeren waarom er niemand te vinden is voor de prachtige club...?
En daar zijn ten dele duidelijke antwoorden voor te vinden als je je oren te luister legt binnen het Mestreechse zakenleven.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 16:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Sep 2020 16:57Ik kan niet beoordelen of het feiten zijn. En ik kan ook niet beoordelen of Noor wel of niet eerlijk is. Jij wel?mvv4ever wrote: Je kunt alles zeggen wat je wilt. Het is dagblad de leugeneer. Maar dit zijn wel allemaal feiten die erin staan. Daar kan niemand omheen draaien. En het zou Noor ook sieren als hij eerlijk is.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 17:08Zwegel wrote: Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken.
Kijk eens aan, wat een mensenkennis.....
Dit alles zal denk ik nu in een stroomversnelling komen.
Maar wat zijn sommigen van jullie toch naïef ?
Was dit bij onze oosterburen het geval geweest, dan was het alweer Hosanna, en was het de waarheid.
Maar nu in ons geval ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is

Wat willen jullie nog meer horen.
Feit is dat er weer wat moois binnengehaald is in Maastricht, en de verantwoordelijken slapen gewoon verder.
Belachelijk overigens dat er mensen zijn die denken dat Napoleon hierachter zit.
Al zou dit zo zijn, So what ?
Ik ken Napoleon zelf niet maar ik had graag gezien dat MVV met hem in zee was gegaan, maar daar heb ik helaas geen invloed op.
Hij had in ieder geval goede bedoelingen. Ik zeg: 'een gemiste kans'.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 17:33Niks mis met kritiek als het iets positiefs bijdraagt. Als het niet goed gaat mag het benoemd worden maar in deze vind ik het niet gepast. Het stuk in de leugenaar worden aannames voor feiten aangezien. En de personen die dit aandragen zijn alles behalve nette zaken mannen. Dit is dus zeer twijfelachtig. Wel echt weer iets vd leugeneer om dit zo te brengen. Erg geloofwaardig
- Punterke
-
- New Member
-
18 Sep 2020 18:10Van de rancuneuze louche Hagenees waren we al op de hoogte, daar is een wraakzuchtige Roemeen bij gekomen.
Dat er in het verleden een aantal faillissementen waren was ook al bekend.
Het stuk bevat geen "smoking gun" op basis waarvan je de samenwerking zou moeten beëindigen. MVV was door de behangkoning een paar maanden geleden al gewaarschuwd, ik vind dit verhaal daarom eigenlijk niets toevoegen, behalve een hoop onrust.
- Willy
-
- New Member
-
18 Sep 2020 22:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
18 Sep 2020 23:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Sep 2020 23:51Kijk even er even naar .... ?