>
Ontvangen bedankjes 660
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brncic schreef : www.mvv.nl/nieuws/reactie-op-artikel-erik-noor
Toch enige nuance: natuurlijk is dit alles behalve goed voor het imago van MVV en is het niet positief voor Erik Noor. Maar het verhaal is met name gebaseerd op beroepscrimineel Van Zweden en twee Roemenen. Faillissementen zijn niet strafbaar, Noor heeft geen strafblad en hij is nergens door curatoren persoonlijk aansprakelijk gesteld. Dat zijn zaken waar MVV op af moet gaan. En nu is het vooral zaak waakzaam te zijn op de reacties van sponsoren.
Wel heel toevallig trouwens dat precies deze week dit topic is geopend...
Komopdieroeie schreef :
LRB schreef : Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?
Op welke manier hebben wij als supporters op dit moment dan wel invloed op het voetbal, LRB?
Ik kan niet beoordelen of het feiten zijn. En ik kan ook niet beoordelen of Noor wel of niet eerlijk is. Jij wel?mvv4ever schreef : Je kunt alles zeggen wat je wilt. Het is dagblad de leugeneer. Maar dit zijn wel allemaal feiten die erin staan. Daar kan niemand omheen draaien. En het zou Noor ook sieren als hij eerlijk is.
Zwegel schreef : Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken.