Erik Noor

18 sept 2020 14:04 18 sept 2020 14:05 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #76
Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 14:14
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Erik Noor #77

LRB schreef : Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?

Op welke manier hebben wij als supporters op dit moment dan wel invloed op het voetbal, LRB?;)

18 sept 2020 14:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #78
In het artikel staat dat een advocaat van mening is dat Erik Noor paulianeus - strafbaar - zou hebben gehandeld. Kennelijk is daarvoor onvoldoende bewijs geweest, dus is het niet tot vervolging gekomen. Zoals ik al zei, het blijft verontrustend. Wellicht willen andere media dan De Limburger en L1 ook eens diepgaand onderzoek doen. Ik denk dat dat voor alle criticasters van deze twee gekleurde bronnen meer helderheid kan geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

18 sept 2020 14:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #79

Brncic schreef : www.mvv.nl/nieuws/reactie-op-artikel-erik-noor

Toch enige nuance: natuurlijk is dit alles behalve goed voor het imago van MVV en is het niet positief voor Erik Noor. Maar het verhaal is met name gebaseerd op beroepscrimineel Van Zweden en twee Roemenen. Faillissementen zijn niet strafbaar, Noor heeft geen strafblad en hij is nergens door curatoren persoonlijk aansprakelijk gesteld. Dat zijn zaken waar MVV op af moet gaan. En nu is het vooral zaak waakzaam te zijn op de reacties van sponsoren.
Wel heel toevallig trouwens dat precies deze week dit topic is geopend...

Die laatste regel helemaal mee eens,was ook mijn gedachte....Gr opa.

....

18 sept 2020 14:30 18 sept 2020 14:30 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Erik Noor #80
Eens met Zwarte Vogel. De publicatie geeft voldoende aanleiding tot zorg en verder onderzoek.
Maar ik wil niet iemand op basis van krantenberichten gebaseerd op op zijn minst dubieuze bronnen bij voorbaat afbranden.

18 sept 2020 14:42
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #81
Het is behoorlijk vreemd dat een dagblad zo'n groot onderzoek instelt naar een voorzitter van een voetbalclub. Genoeg clubs of ondernemingen waar afgelopen jaren onderzoek gedaan had kunnen worden, maar hoe toevallig doet men dit nu wel weer zo uitgebreid bij mvv. En dat mede gebruikmakend van wat iemand op LinkedIn heeft staan. Hier zijn flink wat uren in gaan zitten. Denk echter wel gevoed door externe input, want ik zie de journalisten van de Limburger niet zo'n gedegen onderzoek doen. Maar alhoewel zoiets mvv geen goed doet, staan er ook geen mega schokkende dingen in. Wellicht niet geheel fris, maar hieraan ook geen strafblad overgehouden. Bovendien de waarheid zal waarschijnlijk wel ergens in het midden liggen. Misschien is dit wel een van de redenen waarom het zo rustig was vanuit de algemeen directeur naar buiten toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

18 sept 2020 14:43 18 sept 2020 14:45 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #82

Komopdieroeie schreef :

LRB schreef : Kunnen we het soms niet beter over voetbal hebben, dan zaken waar we geen invloed op hebben?

Op welke manier hebben wij als supporters op dit moment dan wel invloed op het voetbal, LRB?;)

Op het aanstellen van een AD, eventuele juridische zaken hebben we geen invloed. Daarnaast is iemand onschuldig totdat zijn schuld bewezen is.
Vraag die we eventueel moeten stellen aan het bestuur of de RvC waarom men zijn achtergrond of niet beter bekeken heeft en indien dit wel zo was, waarom men bewust een risico aangegaan is....en deze keus heeft gemaakt?

Tenzij er niemand voor de job beschikbaar of te vinden was. Als dit laatste het geval was, dan moet je een andere discussie voeren waarom er niemand te vinden is voor de prachtige club...?
En daar zijn ten dele duidelijke antwoorden voor te vinden als je je oren te luister legt binnen het Mestreechse zakenleven.

18 sept 2020 16:44
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #83
Je kunt alles zeggen wat je wilt. Het is dagblad de leugeneer. Maar dit zijn wel allemaal feiten die erin staan. Daar kan niemand omheen draaien. En het zou Noor ook sieren als hij eerlijk is.

18 sept 2020 16:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Erik Noor #84

mvv4ever schreef : Je kunt alles zeggen wat je wilt. Het is dagblad de leugeneer. Maar dit zijn wel allemaal feiten die erin staan. Daar kan niemand omheen draaien. En het zou Noor ook sieren als hij eerlijk is.

Ik kan niet beoordelen of het feiten zijn. En ik kan ook niet beoordelen of Noor wel of niet eerlijk is. Jij wel?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

18 sept 2020 17:08
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #85

Zwegel schreef : Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken.

Kijk eens aan, wat een mensenkennis.....
Dit alles zal denk ik nu in een stroomversnelling komen.

Maar wat zijn sommigen van jullie toch naïef ?
Was dit bij onze oosterburen het geval geweest, dan was het alweer Hosanna, en was het de waarheid.
Maar nu in ons geval ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is :)
Wat willen jullie nog meer horen.
Feit is dat er weer wat moois binnengehaald is in Maastricht, en de verantwoordelijken slapen gewoon verder.

Belachelijk overigens dat er mensen zijn die denken dat Napoleon hierachter zit.
Al zou dit zo zijn, So what ?
Ik ken Napoleon zelf niet maar ik had graag gezien dat MVV met hem in zee was gegaan, maar daar heb ik helaas geen invloed op.
Hij had in ieder geval goede bedoelingen. Ik zeg: 'een gemiste kans'.

18 sept 2020 17:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #86
Misschien een idee voor ieder die geen "positieve" bijdrage kunnen leveren? de eer aan zichzelf houden en het forum eens een tijdje links laten liggen!
Niks mis met kritiek als het iets positiefs bijdraagt. Als het niet goed gaat mag het benoemd worden maar in deze vind ik het niet gepast. Het stuk in de leugenaar worden aannames voor feiten aangezien. En de personen die dit aandragen zijn alles behalve nette zaken mannen. Dit is dus zeer twijfelachtig. Wel echt weer iets vd leugeneer om dit zo te brengen. Erg geloofwaardig

18 sept 2020 18:10
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Erik Noor #87
Wat zijn we dankzij dit stuk in DDL feitelijk nu wijzer geworden?

Van de rancuneuze louche Hagenees waren we al op de hoogte, daar is een wraakzuchtige Roemeen bij gekomen.

Dat er in het verleden een aantal faillissementen waren was ook al bekend.

Het stuk bevat geen "smoking gun" op basis waarvan je de samenwerking zou moeten beëindigen. MVV was door de behangkoning een paar maanden geleden al gewaarschuwd, ik vind dit verhaal daarom eigenlijk niets toevoegen, behalve een hoop onrust.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Schapendonk, mvvke4life

18 sept 2020 22:09
Willy
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Erik Noor #88
Laten we het eens omdraaien. Wat heeft de beste man tot nu toe gedaan waar we enigszins van onder de indruk zijn. Of anders: op grond van welke kwalificaties die we nu van hem kennen, kunnen we enige hoop putten dat de man iets goeds gaat brengen (?) Ik zie het niet. Helaas. Hij biedt zich zelf aan en het bestuur heeft wat antecedenten gecheckt. Bravo. Wellicht is dit het beste wat we kunnen krijgen, maar ik ben niet onder de indruk. En ja: ik snap dat het wellicht wat kort dag is en dat de wereld er niet makkelijker op geworden is, maar heeft iemand enig idee welke visie de man heeft? En paar schoenen en turnpakjes (of wat was het) verkopen is leuk, maar wil niet zeggen dat je een BVO kunt leiden. En zeker MVV niet. Het is uiteraard ook niet zo dat hij daarom geen visie heeft, ik ben alleen oprecht benieuwd wie er enthousiast is over Noor en zijn visie op de toekomst van onze club. Dat hij wilde beginnen met om zich heen kijken is logisch, maar hij moet nu maar eens laten horen hoe hij het wilt aanpakken. Iemand enig idee?

18 sept 2020 23:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Erik Noor #89
Ik in ieder geval niet de man heeft tot nu toe niets gedaan waarvan ik zeg Yes dit is de man die mvv weer op de kaart gaat zettenTot nu toe nul komma nul.

18 sept 2020 23:51
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Erik Noor #90
Op rtl 5 is een serie waar ADO eigenaar John van Zweden faillisementen probeert opte lossen .

Kijk even er even naar .... ?

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden