>
Ontvangen bedankjes 276
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Erik Noor heeft een lang verleden in de sportkleding.
Hoe kan het dat:
- Het nieuwe MVV-shirt moeilijk te vinden is om te bestellen (bestellen kan via MVV.nl, maar ik kom er niet via de reguliere fanshop, alleen door zoeken op google)
- Het onmogelijk lijkt om het toch wel groots aangekondigde zwarte uitshirt te kopen (er is geen keuze voor uitshirt in de bestelprocedure)
- Het onmogelijk is om het shirt direct te laten bedrukken
- Het shirt niet verkrijgbaar is bij sportshops in Maastricht, ook niet bij de (voorheen?) officiele verkooppunten?
Als er ergens mee verdiend kan worden in deze tijd, dan zou het toch zijn met mooie shirts die goed verkrijgbaar zijn. Maar sportwinkels krijgen geen shirts geleverd en bestellen via mvv.nl is niet innovatief of zelfs onmogelijk in geval van het uitshirt...
Misschien niet, maar als hij niets doet dan helpt het sowieso niet.Napoleon schreef : Reactie op Blog Noor, ik vraag me af of zo'n 'oproep" of smeekbode ( hoe je t wilt noemen ) mensen over de streep gaat trekken om een kaart te kopen
Audiowaste schreef :
Misschien niet, maar als hij niets doet dan helpt het sowieso niet.Napoleon schreef : Reactie op Blog Noor, ik vraag me af of zo'n 'oproep" of smeekbode ( hoe je t wilt noemen ) mensen over de streep gaat trekken om een kaart te kopen
Brncic schreef : Noor kan bij jou niks goed doen omdat hij niet uit jouw koker komt Napoleon. Kritisch zijn prima, maar je speelt tegenwoordig in elk topic op de man. Als Wouter vd Berkmortel deze tekst had ondertekend had je waarschijnlijk gezegd: schande dat de directeur die niet doet. Bij jou is het niet goed, of het deugt niet. Dat is geen kritisch vermogen meer, dat is gewoon zeiken om het zeiken.
Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....
Audiowaste schreef :
Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....
Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.
Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.