>
Ontvangen bedankjes 290
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ouwe rot schreef : Erik Noor.
Mooiweerdirecteur.
Vandaag in de dagbad de limburger.
Een veeg uit de pan.
Ticketing is wel degelijk uitbesteed. Aan een bedrijf dat daarin gespecialieerd is, CM.com. Zij werden destijds zelfs als sponsor gepresenteerd. Overigens was dat waarschijnlijk wel een goede beslissing gezien de problemen die we daarvoor hadden met de wedstrijd- en seizoenskaarten.Zicco schreef : Beste Ben,
Je stuk staat niet alleen vol aannames maar ook feitelijk onjuistheden. De ticketing outsourcen? Volgens mij heeft MVV juist Noel de graaf aangenomen die verantwoordelijk is voor de ticketing. Helemaal geen extern bedrijf die hier verantwoordelijk voor is.
Boschpoort schreef :
Ticketing is wel degelijk uitbesteed. Aan een bedrijf dat daarin gespecialieerd is, CM.com. Zij werden destijds zelfs als sponsor gepresenteerd. Overigens was dat waarschijnlijk wel een goede beslissing gezien de problemen die we daarvoor hadden met de wedstrijd- en seizoenskaarten.Zicco schreef : Beste Ben,
Je stuk staat niet alleen vol aannames maar ook feitelijk onjuistheden. De ticketing outsourcen? Volgens mij heeft MVV juist Noel de graaf aangenomen die verantwoordelijk is voor de ticketing. Helemaal geen extern bedrijf die hier verantwoordelijk voor is.
De (nabije) toekomst zal uitwijzen wat Noor daadwerkelijk voor de club betekend heeft.
Iedereen mag een mening hebben over onze voormalige directuer - voor, tegen, neutraal, maakt niet uit - maar het is een beetje jammer dat mensen die niet blind achter Noor aanlopen gelijk op een onheuse en persoonlijke manier bejegend moeten worden. Dat kan ook anders.
Ben Salemans schreef : Zelf ben ik niet zo rouwig erover dat Noor per 1 mei vertrekt als commercieel directeur van MVV Maastricht.