Erik Noor

02 feb 2023 13:41 02 feb 2023 13:50 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Erik Noor #211

Napoleon schreef : Maar nogmaals het stuk van Ben , daar kan ik prima mee leven , en ik snap ook heel goed dat andere dat lastiger vinden, mensen die goed met Noor hebben gewerkt voelen zich misschien geroepen om hem te ondersteunen / verdedigen . En ook dat mag . Eigenlijk vind ook goed dat dat geluid hier wordt neergezet .


Ach kerel, als jij blij bent , Ben blij is of pietje blij dat ie vertrekt zal mij men ballen jeuken. Dat is allemaal prima. Een mening over zijn vertrek respecteer ik gewoon. Voor mijn part organiseer je een feest en laat je je cloud angels met hun blote tieten op een tafel dansen met een bord, bye bye Erik. Probeer hier nou niet de psyche uit te leggen van enkele reacties , of quasi geïnteresseerd te doen. Het gaat hier om moedwillig iemand beschadigen met aannames en hier ben je ook niet vies van. Dat je hier mee ook de club beschadigd naar de buitenwereld al 3 jaar ontgaat je ook kennelijk. Dus bespaar me je Judas kus of praten in verbinding. Wat voor vlees we in de kuip hebben weten we allang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, mosasaurus, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 15:10
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Erik Noor #212
Och och alle mensen wat niks bijdragen aan onze club hebben weer wat negatiefs te schrijven. moet toch gvd lekker zijn zelf niks bijdragen en maar mensen anoniem zwart maken.

Voor het leeuwendeel van de supporters was noor een verademing. eindelijk iemand wat doet wat ie zegt. zeker op supporters gebied geen betere geweest.

Buiten de supporters heeft ie ook de club weer op de kaart gezet nieuwe en grotere sponsors zijn onder zijn bewind hierna toe gehaald. hij heeft geneugden hierna toe gehaald en stappen gemaakt naar proffesionalisering.

Wss zal die ook dingen niet goed of minder goed hebben gedaan. Maar hij heeft het veel beter gedaan als zn laatste x aantal voorgangers samen.

Kijk tot zo een klein ondernemertje uit Roermond stik jaloers is op een ondernemer als noor dat begrijp ik wel. noor presteert daar waar die andere alleen maar hier wat mensen probeert op te jutten alleen omdat ie niet met de grote jongens om tafel mag. bij venlo geprobeert komt ie niet eraan. en bij roda waren ze nog sneller klaar met zn onzin.

Maar goed als die knul daar voldoening uit haalt moeten we hem maar laten. denk de rest hem buiten die paar hier dan uitlacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 16:05
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Erik Noor #213
De vergelijking met zijn voorgangers vind ik niet opgaan. Zijn voorgangers in de laatste jaren hielden onze club wel in de zwarte cijfers. Ondernemen op de pof is makkelijk en dan ziet het er van buiten heel goed uit. Maar onder Noor hebben we de laagste spelersbegroting ooit, is er weinig tot geen groei geweest in sponsoren en hebben we de aandelen moeten verkopen om in leven te blijven. Jaar op jaar een gigantisch negatief resultaat, met een grote schuld op dit moment als gevolg. Noor is goed geweest in geld uitgeven, maar dat lukt iedere ondernemer. Hij ziet de bui natuurlijk al hangen en heeft niet voor niks de uitspraak 'op het bordes staan bij de gemeente' genoemd. We staan er financieel ontzettend slecht voor.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 16:44
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
Erik Noor #214
wat een onzin. we zaten in een neerwaartse spiraal die uiteindelijk ertoe hadden geleid dat onze club werd opgedoekt. feiten verdraaien of niet benoemen waarom noor op 0 moest beginnen is best een beetje zielig.

ehrens saneerde de club kapot en penders heeft met usta gegokt en alles uitgegeven wat er was. klopt dus geen klote van wat je zegt.

vervolgens in de corona tijd beginnen, waar ook alle bedrijven in de min liepen zal noor ook wel schuld zijn?

tot je hem niet kan uitstaan dat is geen probleem. maar dat er hier een grotere hekel hebben aan noor in plaats van blij zijn waar je club nu staat dat snap ik niet helemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 16:49
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #215
Het was toch echt Penders die met het idee kwam dat we geen geld op de bank moesten hebben maar dat het geld op het veld moest staan. Dat we daarna met een flink verhoogd spelersbudget onder Usta ons slechtse seizoen draaiden en daarmee de malaise werd ingezet moet je niet vergeten.

Vergeet ook niet dat bij alle voorgangers van Noor er onder aanvoering van Vleugels een kapitaalkrachtige groep rondom MVV zat die helaas hun biezen hebben gepakt. In mijn ogen dus niet echt met elkaar te vergelijken.

Zoals al vaker hier gezegd het is lekker om iemand af te rekenen op jaren waarin de hele wereld op zijn kop stond. Buiten Ajax en wellicht enkele andere clubs ga je niemand vinden die zwarte cijfers heeft geschreven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:11
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Erik Noor #216

webmastersfm schreef :

Boschpoort schreef :

Zicco schreef : Beste Ben,

Je stuk staat niet alleen vol aannames maar ook feitelijk onjuistheden. De ticketing outsourcen? Volgens mij heeft MVV juist Noel de graaf aangenomen die verantwoordelijk is voor de ticketing. Helemaal geen extern bedrijf die hier verantwoordelijk voor is.

Ticketing is wel degelijk uitbesteed. Aan een bedrijf dat daarin gespecialieerd is, CM.com. Zij werden destijds zelfs als sponsor gepresenteerd. Overigens was dat waarschijnlijk wel een goede beslissing gezien de problemen die we daarvoor hadden met de wedstrijd- en seizoenskaarten.

De (nabije) toekomst zal uitwijzen wat Noor daadwerkelijk voor de club betekend heeft.
Iedereen mag een mening hebben over onze voormalige directuer - voor, tegen, neutraal, maakt niet uit - maar het is een beetje jammer dat mensen die niet blind achter Noor aanlopen gelijk op een onheuse en persoonlijke manier bejegend moeten worden. Dat kan ook anders.


Software afnemen lijkt me niet outsourcen. Straks vertel je me ook nog dat Microsoft sponsor is geworden omdat mvv zijn spreadsheets in Excel maakt. Afhandeling van tickets, problemen, groepen, klaarmaken , uitgifte , promotie etc moet je toch bij mvv terecht.

Op je laatste opmerking mbt het persoonlijk wordt. Dus jij in vind dat iemand op basis van aannames wel beschadigd mag worden online maar zodra het om mensen op het forum gaat dan is het not done. Is dat inherent aan het publiek figuur zijn zoals.een voetballer zijn? Waar is de grens en fatsoen om iemand die zich niet kan verdedigen nog meer de grond in te schoppen met bullshit en aannames?


Haha, geweldig webmasterfm.
Ja 'outsourcing' is toch wel het woord van het jaar hier op het forum. Jammer inderdaad dat de meeste gebruikers blijkbaar geen idee hebben wat het betekent!
Mocht je Noor een veeg uit de pan wil geven, gewoon een paar keer blind 'outsourcing' roepen en de rest volgt vanzelf!

PS Mooi om te lezen dat Erik op de valreep Microsoft nog heeft weten te strikken!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:17
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Erik Noor #217
veel is er al geschreven en uiteraard ook veel aannames. maar als Noor zegt dat hij vastloopt in de regio. wat is dan de rede daarvoor?
Dat het stadion niet meer voldoet aan de eisen van deze tijd is duidelijk maar of dat sponsoren of partners afschrikt? lijkt me niet.
De gemeente Maastricht zal flink in de buidel moeten tasten om het stadion op te knappen. Als dat gebeurt zal de huur waarschijnlijk
ook omhoog moeten gaan. Kan Mvv dat betalen? verder komt het kip en het ei verhaal weer om de hoek kijken. moet je investeren op sportief vlak
of organisatorisch. Beide is gedaan Penders volgens zicco op sportief gebied en nu Noor op organisatorisch gebied. Maar hoe dan ook moet
je geld hebben om dat te realiseren. ik lees hier dat er rode cijfers worden geschreven en met de conclusie van Noor dat hij vastloopt in de regio denk
ik dat je eredivisie plannen moet laten varen, We zullen dus ons tevreden moeten stellen met een plaatst in de KKD met af en toe een plek in de play-offs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:28
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #218
Het is heel simpel. Hoe wil jij ooit Eredivisie spelen als je als BVO welgeteld 1 kunstgrasveld hebt. Hier moet je eerste elftal op trainen/spelen maar ook de gehele jeugdopleiding. Dan zal ik het nog niet hebben over de faciliteiten rondom het stadion, kleedkamers enz.

Je zult in de toekomst toch echt een accomodatie moeten hebben waar de acadamy naar toe verhuist om zich verder te ontwikkelen.

Commercieel gezien is de Geusselt ontiechelijk beperkt. Je ziet aan het succes van de 'skyboxen' dat er bij iets grotere sponsoren gewoon enorme behoefte is dat ze een speciale behandeling hebben en zich willen afzonderen van de kleinere sponsoren. Zonder fatsoenlijke faciliteiten ga je in mijn ogen nooit grote sponsoren vinden als je ze niet meer te bieden hebt dan een grote ruimte waar je ook samen staat met de plaatselijke stukadoor of schilder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:36
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Erik Noor #219
Sommige vallen hier zo over elkaar heen, dat we straks ook een VAR op het forum nodig hebben :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:47
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Erik Noor #220

Charmeur schreef : Sommige vallen hier zo over elkaar heen, dat we straks ook een VAR op het forum nodig hebben :(


De VAR/moderators op dit forum doen er even hard aan mee aan deze stemmingmakerij. Tijd voor dit achterhaalde medium om naar de eeuwige jachtvelden te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 17:49
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #221
Een goede discussie is nooit verkeerd zolang het met respect gaat en je elkaars mening respecteert. Ik denk echter wel dat het niet verkeerd is als er op dit forum eens wat tegengas is. Het belang van MVV moet altijd bij een ieder bovenaan staan en ik betwijfel of dat hier bij een aantal het geval is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, webmastersfm, mosasaurus, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 18:13
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Erik Noor #222
tuurlijk begrijp ik dat je faciliteiten top moeten zijn als je topprestaties wilt leveren. van academie tot 1e elftal moet dat kloppen.
De vraag is moet de belastingbetaler, de Gemeente dat bekostigen,? Is een nieuw stadion of eredivisie waardig stadion een zekerheid voor succes?
Ik schreef het al eerder Kerkrade heeft een eredivisie waardig stadion de club betaalt echter geen huur en dat stadion hangt als een molensteen om de nek van de gemeente. ook fortuna kreeg een nieuw stadion en is uiteindelijk gered door een Turkse investeerder. en zo zijn er nog meer voorbeelden te vinden waarbij het stadion niet het financiële bedrag gehaald werd dat beoogd werd. Het is en blijft een moeilijk verhaal. En gedachten ziijn mooi maar de realiteit blijkt vaak anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 19:08
Zicco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Erik Noor #223
Als eigenaar van het stadion heeft de gemeente zeker verplichtingen richting mvv. Mvv betaald evenveel zo niet meer aan de gemeente voor de Geusselt dan onze oosterburen voor hun stadion.

De gemeente heeft ook een x bedrag opzij gezet echter zit MVV dus al een jaar te wachten op een rapport. De kosten die hieruit boort komen moeten eerst van dat bedrag afgetrokken worden waarna MVV de rest zou kunnen investeren. Helaas verdient de gemeente op dit moment gewoon goed geld aan de geusselt anders was het wellicht mogelijk geweest om het stadion terug te kopen. Overigens betaald MVV gewoon elke investering van de afgelopen jaren gewoon netjes terug aan de gemeente.

Verbetering van het stadion is gewoon een essentieel punt wil je verder groeien. Zoals jij al zegt is dit zeker geen garantie voor groei en zal je nog altijd fatsoenlijk beleid moeten voeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 21:11
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Erik Noor #224
Eric Noor liep erbij als een clochard, veel te kleine hemden , colberts te eng knopen er op waar de action zich voor schaamt ,gympen uit het jaar toeback en een niet gewassen uiterlijk ,volgens mij wekt dat weinig vertrouwen op als je MVV Maastricht vertegenwoordigt bij toekomstige partners en in publieke organisaties met ook nog een CV met heel veel krassen . .....

Natuurlijk mag dat niet ten na dele vallen van zij cappisiteiten als direkteur van Mvv en zeker ook niet als mens maar toch de buiten wereld rekent je er af en dat komt niet ten goede van MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2023 21:39
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Erik Noor #225
Natuurlijk kun je een oordeel geven over Erik Noor zonder dat je ooit met hem gesproken hebt. Ik heb via de Commissie Stadionverboden zeer regelmatig contact met hem gehad. Ik kan je verzekeren dat hij in de omgang met mensen joviaal en sociaal vaardig is.

Zijn visie om MVV aan te pakken op het ons-kent-ons-karakter kan ik grotendeels onderschrijven. Daarbij is het onvermijdelijk dat hij op zere tenen is gaan staan van mensen die zich al jaren met hart en ziel inzetten voor de club. Wellicht soms discutabel en hard, ook financieel-economisch (daar kan ik niet over oordelen want daar heb ik de ballen verstand van). Maar ook met open vizier open staan voor andere ideeën en zijn visie ijv. bijstellend t.a.v. veiligheids- en supportersbeleid. Dat hebben we als CSM zelf ook soms zo ervaren. En supportersvertegenwoordifers ook. Volgens mij wel altijd vanuit de visie en de beste bedoeling de club verder te professionaliseren. Daar ben ik wel van overtuigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, webmastersfm, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden