>
Ontvangen bedankjes 1603
opadiehard schreef : Heldere uitleg bij L1…..mvrgr Opa.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
CatenaccioMestreech schreef : Zolang de gemeente niet wil meewerken staan we eigelijk stil in de ontwikkeling dus.
Dan kun je inderdaad iedere directeur neerzetten maar dan kom je gewoon niet verder.
Maar je kunt niet voor eeuwig blijven. Noor met zijn (discutabel) verleden, wil dit keer op een positieve piek weggaan. Op zich slim bekeken. Of er écht een stevig fundament is opgebouwd, óf dat alles op puinhopen staat, gaat in de toekomst blijken.Napoleon schreef :
opadiehard schreef : Heldere uitleg bij L1…..mvrgr Opa.
Noor noemt zich zelf een ondernemer in beweging die vast loopt , en dus wat doet hij , hij neemt de uitgang
Om straks bij een andere BVO aan de slag te gaan ( dat wordt binnenkort bekend en hij heeft al blijkbaar een nieuwe club)
Een ondernemer die vastloopt is geen ondernemer , echte ondernemers vinden altijd een oplossing !
( later meer)
Huib schreef : Vreemd al deze negatieve reacties. Altijd heel plezierig samengewerkt met de Erik Noor. Hij heeft veel moeilijke dossiers wèl opgelost, waarbij zijn voorgangers stuk liepen of de doortastendheid misten. Dat niet altijd alles lukte zoals op het sponsorgebied, is zuur maar vaak niet onbegrijpelijk. Richting de supporters zorgde Erik voor een frisse wind; eerlijk en duidelijk. Geen verborgen agenda’s. Met andere woorden, voor mij komt zijn vertrek te vroeg ik had graag gezien dat hij nog twee à drie dossiers had opgelost. Erik bedankt voor je inzet.
Aan het RvC en Bestuur: aub in de vacature opnemen om dit topic niet te lezen. Ik gun MVV graag een nieuwe directeur.
webmastersfm schreef :
Huib schreef : Vreemd al deze negatieve reacties. Altijd heel plezierig samengewerkt met de Erik Noor. Hij heeft veel moeilijke dossiers wèl opgelost, waarbij zijn voorgangers stuk liepen of de doortastendheid misten. Dat niet altijd alles lukte zoals op het sponsorgebied, is zuur maar vaak niet onbegrijpelijk. Richting de supporters zorgde Erik voor een frisse wind; eerlijk en duidelijk. Geen verborgen agenda’s. Met andere woorden, voor mij komt zijn vertrek te vroeg ik had graag gezien dat hij nog twee à drie dossiers had opgelost. Erik bedankt voor je inzet.
Aan het RvC en Bestuur: aub in de vacature opnemen om dit topic niet te lezen. Ik gun MVV graag een nieuwe directeur.
Strontvliegen zijn sommige Huib. Jammer dat mensen enkel de negatieve en suggestieve reacties durven te plaatsen onder hun forumnaam. Op facebook zie je niks van dit terug.
Ik denk enkel prettig terug aan Erik Noor. Op gepaste tijden transparant en open maar wist zeker op gepaste tijden goed de vertrouwelijkheid te waarborgen. Waar in andere jaren er behoorlijk gelekt werd uit de organisatie werden we toch regelmatig verrast met mooi nieuws wat onder andere directeuren / leidinggevende op straat lag.
De club heeft weer kleur op zijn wangen, een verrassende en goed betalende hoofdsponsor gevonden, waar andere kennelijk het vies geld vinden. Get a life! Dat er al sinds mensenheugenis prive clubs cq hoeren knallen sponsoren hoorde je ze niet. Er is een visie document gepresenteerd waar alle partijen zich aan verbinden. Heeft de merchandise record omzetten gedraaid. Het aantal shirts is duizelingwekkend voor een club als MVV. zelfs sommige Eredivisie clubs zouden hier jaloers op zijn. Ik weet de aantallen en die komen zelfs niet in de buurt van eerder genoemde aantallen. Als Angel-Side hebben we altijd met veel respect voor elkaars standpunten om de tafel gezeten met Erik en mede met MVV is er een fantastische nieuwe sfeerbeleving in de Geusselt ontstaan. Ook daar hadden we met Eric een perfecte partner! In de gehele linie heeft de club een inhaalslag gemaakt. Zijn het aantal handjes op kantoor gestegen. Werd ticketing een volwaardige afdeling en kreeg MVV zelfs een kitmanager. Vroeger moest nog net niet de poetsvrouw de shirts klaar leggen. Toeschouwersaantallen zijn practisch verdubbeld, is de club ook gaan inzetten op fanbeleving van de kleinste op de gamin tribune , werden de speakers aangepakt, is er een proffesioneel kledingmerk met wereldwijde uitstraling in MVV gestapt. Mvv maakt achter de schermen werk van de ruimtes en vierkante meters die potentieel MVV verder kunnen helpen, werd een schitterende buisnessruimte gebouwd en werd er een investeerder gevonden.
Dat de mensen maar niet begrijpen dat deze club al 30 jaar verwaarloosd is en Erik in Corona tijd heeft puin geruimd. Ging alles perfect ? Nee, maar hij verdiend zeker meer credits zoals hij hier -anoniem- wordt neergesabeld. Lijken uit de kast en weet ik veel wat langs komt. Kennelijk staat er hier niemand bij stil dat er controlerende organen meekijken in de vorm van het bestuur en de RVC!
Erik bedankt!
Wel heel makkelijk om het te hebben over lijken uit de kast terwijl niemand afvraagt hoeveel lijken er in de kast lagen voordat Erik Noor kwam. Blijkbaar kon Noor bij heel veel mensen niets goeds doen, terwijl hij veel meer goeds heeft gedaan dan fout.Hill28 schreef : Lijken uit de kast in 3..2..1
Maar alle gekheid. Dit geeft me toch niet het gevoel dat Noor iets heeft neergezet waarin hij zelf heel veel vertrouwen had voor de toekomst. Schulden maken, allerlei kosten maken en dat compenseren met aandelenverkoop en toevallige goede sportieve resultaten houdt je niet eeuwig vol natuurlijk. En dan alvast de schuld van eventuele stagnatie neerleggen bij extrrne factoren.
Aan de andere kant, toegegeven natuurlijk enkele positieve zaken zoals het nauwer betrekken van de Van Bommels en Van Marwijk, goede communicatiegozer neergezet. En van geneugden die het aardig probeert. Een toevalstreffer met Verberne die een goede sfeerbrenger bleek
Alsnog ben ik niet rauwig om zijn vertrek.
Napoleon schreef : Ik kan heel goed begrijpen dat mensen die veel met iemand hebben gewerkt of samengewerkt daar een bepaalde sympathie voor krijgen.
Daar is niks mee , de vraag is alleen hoe objectief beoordeel je dan de resultaten
Als we naar resultaten in geld uit drukken en dit afzetten toen Erik Noor in Juni 2020 aantrad bij MVV dan vallen de volgende zaken op
Het eigen vermogen was toen nog een kleine 400,000 positief en de langlopende schuld was 340.000 euro
De laatste gepubliceerde cijfers die van 2022 geven aan dat de langlopende schuld rond het miljoen ligt en het eigen vermogen een kleine 560,000 euro negatief is
Volgens de cijfers heeft onder leiding van Noor MVV in 2020-2021 en 2021-2022 een verlies geleden van 380.000 en vorig jaar 560,000 samen goed voor bijna 1 miljoen euro
En dan is het heel fijn als er er meer handjes zijn gekomen en meer shirtjes worden verkocht , maar als ik het aan de voorkant met bakken uit geef dan wel op een andere manier niet aangevuld krijg dan lopen de tekorten op , want inderdaad anders loopt een bedrijf vast en niet alleen de persoon die een bedrijf aanstuurt ! Maar blijkbaar heeft Noor geen vertrouwen in het grote geheel en is hij goed in het verkopen van shirts en wat andere zaken, niks mee trouwens , maar trek een niet te grote broek aan , die past namelijk nooit !
Ik ken Noor niet als persoon maar ik vind hem geen goede ondernemer , uiteindelijk moet een bedrijf een positief resultaat boeken om de continuiteit te waarborgen, moeilijke dossiers oplossen die niet lijden tot zichtbaar resultaat ( in geld) hebben in een bedrijf geen zin .
Ik ga hem niet missen , maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die met hem prettig hebben samengewerkt dat wel doen, goed zo gaat het nu eenmaal . De man kiest voor zich zelf en MVV was een avontuur voor hem wat hij goed kon gebruiken
De club moet verder en er komen genoeg dossiers aan die verborgen zitten in de langlopende schuld en het negatief eigen vermogen die weg gepoetst moeten worden
Voor nu laat Noor MVV niet achter als een club die zwarte cijfers schrijft maar staat er nog een stevig verlies in de boeken ( de aandelen transactie daar even uit gelaten ) , maar goed hij heeft nog 3 maanden !
Trouwens wat me bevreemd waarom gaat hij 1-5 weg , de competitie is niet klaar dan en de PO moeten nog worden gespeeld . Maak het seizoen dan netjes af , of heeft hij haast ?
Napoleon schreef : Ik kan heel goed begrijpen dat mensen die veel met iemand hebben gewerkt of samengewerkt daar een bepaalde sympathie voor krijgen.
Daar is niks mee , de vraag is alleen hoe objectief beoordeel je dan de resultaten?