>
Ontvangen bedankjes 479
Napoleon schreef :
Audiowaste schreef :
Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....
Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.
Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.
Ik denk dat mijn kritiek op die blog geheel terecht is
Het is een blog van niks !! Mensen “warm” maken op basis waarvan ... in deze fase van t seizoen lopen er meers spelers de deur uit dan dat er binnen komen .
Op grond waarvan moeten mensen een clubkaart kopen die niet tot die diehards behoren zoals wij ( of die 1100 die er een gekocht hebben)
Geef de mensen / supporters iets om aan te hakken
Business seats , nieuwe business ruimte , dug outs , wat hebben supporters daar aan ??
Die willen ander zaken lezen of zien , spelers een supportershome of leuke zaken waar je iets mee kunt
Deze blog is zo slecht inhoudelijk geschreven dat Noor dat beter had kunnen laten . Als je seizoenkaarten wilt verkopen aan mensen die dat normaal niet zouden doen of lang overwegen dan moet je ze wat bieden
Noor biedt deze groep helemaal niks , daarom is t ook een aanfluiting van een blog !! Gepruts in de marge !!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
Audiowaste schreef :
Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....
Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.
Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.
Ik denk dat mijn kritiek op die blog geheel terecht is
Het is een blog van niks !! Mensen “warm” maken op basis waarvan ... in deze fase van t seizoen lopen er meers spelers de deur uit dan dat er binnen komen .
Op grond waarvan moeten mensen een clubkaart kopen die niet tot die diehards behoren zoals wij ( of die 1100 die er een gekocht hebben)
Geef de mensen / supporters iets om aan te hakken
Business seats , nieuwe business ruimte , dug outs , wat hebben supporters daar aan ??
Die willen ander zaken lezen of zien , spelers een supportershome of leuke zaken waar je iets mee kunt
Deze blog is zo slecht inhoudelijk geschreven dat Noor dat beter had kunnen laten . Als je seizoenkaarten wilt verkopen aan mensen die dat normaal niet zouden doen of lang overwegen dan moet je ze wat bieden
Noor biedt deze groep helemaal niks , daarom is t ook een aanfluiting van een blog !! Gepruts in de marge !!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Het probleem met de blog is niet zozeer wat er wél in staat, maar juist wat er niet staat. Je wint sneller mijn respect door ook de moeilijkere punten toe te geven en te benoemen. Natuurlijk in een constructie waarin wel de positieve en hoopgevende punten de boventoon voeren. Zwijgen als het moeilijk wordt en vervolgens komen met deze goed-weershow is velen te makkelijk.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef :
Hill28 schreef : Het probleem met de blog is niet zozeer wat er wél in staat, maar juist wat er niet staat. Je wint sneller mijn respect door ook de moeilijkere punten toe te geven en te benoemen. Natuurlijk in een constructie waarin wel de positieve en hoopgevende punten de boventoon voeren. Zwijgen als het moeilijk wordt en vervolgens komen met deze goed-weershow is velen te makkelijk.
Dus als jij iets fout doet blijf jij dat ook elke dag aan iedereen die het horen wil vertellen?
En dus ook in een positief verhaal, blijf je toch nog even de dingen die fout zijn gegaan aanstippen?
Denk dat de seizoenskaarten dan niet aan te slepen zijn!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef :
Audiowaste schreef :
Wees gewoon eerlijk en zeg dan ook dat Noor niks goed kan doen bij jou. Zowel jij als ik als alle anderen op dit forum weten ook dat dat niet aan Noor ligt maar aan jou. En als je bij iedere reactie weer terugvalt op de NOW dan lijkt het ook alsof hij heel veel fout doet, maar dat komt gewoon omdat je het 500 keer herhaalt. Al eerder heb ik het hier aangegeven, ja het missen van de NOW aanvraag was een blunder, een onherstelbare blunder. Aangezien het onherstelbaar is, heeft het ook geen zin om het iedere keer op te rakelen.Napoleon schreef : Noor kan bij mij niet veel goed doen....
Nogmaals, je hoeft van mij absoluut niet te geloven in zijn positieve woorden. Maar hij plaatst gewoon een blog met de vraag aan supporters om een seizoenskaart te kopen. Dit kan maar twee uitkomsten hebben:
1. In het beste geval zijn er misschien mensen die toch denken laat ik maar eens een seizoenskaart kopen.
2. In het allerslechtste geval worden er geen extra seizoenskaarten verkocht maar dan heeft Noor in ieder geval iets geprobeerd.
Om zelfs al hier kritiek op te hebben, vind ik echt heel ver gezocht. Zelfs in mijn meest pessimistische, donkere, zure dagen kan ik hier geen kritiek op hebben.
Ik denk dat mijn kritiek op die blog geheel terecht is
Het is een blog van niks !! Mensen “warm” maken op basis waarvan ... in deze fase van t seizoen lopen er meers spelers de deur uit dan dat er binnen komen .
Op grond waarvan moeten mensen een clubkaart kopen die niet tot die diehards behoren zoals wij ( of die 1100 die er een gekocht hebben)
Geef de mensen / supporters iets om aan te haken
Business seats , nieuwe business ruimte , dug outs , wat hebben supporters daar aan ??
Die willen ander zaken lezen of zien , spelers een supportershome of leuke zaken waar je iets mee kunt
Deze blog is zo slecht inhoudelijk geschreven dat Noor dat beter had kunnen laten . Als je seizoenkaarten wilt verkopen aan mensen die dat normaal niet zouden doen of lang overwegen dan moet je ze wat bieden
Noor biedt deze groep helemaal niks , daarom is t ook een aanfluiting van een blog !! Gepruts in de marge !!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Zondag 18 september 2022
Seizoen 2022-2023 is alweer goed op stoom. Wat heerlijk dat supporters weer volop naar de stadions kunnen komen en heerlijk dat dit – in ons geval - gebeurt voor een goedgevulde Geusselt. Want linksom of rechtsom: voetballen doe je voor je publiek, je sponsoren, je trouwe fans.
Toch, en ik weet dat ik daarmee in herhaling val, kijken we op kantoor lang niet alleen naar onze groene mat. Willen we stappen zetten met onze club, dan zijn er simpelweg meer euro’s nodig. Maar niet alleen meer euro’s, want dat is in de voetbalwereld vrij simpel via grote investeerders die een hele club opkopen. Als MVV Maastricht willen we ook groeien in kennis en kunde. Op het veld met een technisch hart dat de lijnen uitzet, de focus op de Academy, goed opgeleide trainers, de juiste basis voor medische begeleiding en gezondheid enzovoorts. Naast het veld door in te zetten op het vergroten van onze achterban, zowel qua partners als qua supporters. In mijn eerste twee jaar bij deze mooie club heb ik ervaren dat we het met alleen Maastricht als achterland helaas niet redden. De stad is daarvoor qua voetbalhart te klein. Begrijp me niet verkeerd: ik waardeer elke Maastrichtse partner en elke Maastrichtse supporter misschien wel meer dan welke andere, maar met alleen Maastricht kunnen we de club niet laten groeien. Dan blijft de rood-witte olievlek te klein. En zaak is om deze olievlek uit te breiden. Vandaar dat we in zee zijn gegaan met juist deze aandeelhouder. World Soccer Holdings bezit het vermogen om én de merknaam Maastricht meer in te zetten voor onze strategie, maar ook om via slimme marketing onze olievlek te laten uitbreiden. De naam ‘Maastricht Region’ op ons shirt is daar een eerste uitvloeisel van.
In deze regio gebeurt veel, heel veel! Er zit heel veel potentieel, zeker als je de landsgrenzen wegdenkt. Maar we slagen er te weinig in dat potentieel te benutten. Niet alleen MVV, want je ziet deze ambitie ook terug in bijvoorbeeld politieke allianties. Maar ik denk wel dat een voetbalclub als de onze als vliegwiel kan dienen voor stad en regio. Kijk alleen al eens wat er in Maastricht gebeurt qua evenementen en congressen. Maar waar komt al die kennis en kunde nou samen? Wie zorgt er voor verbroedering tussen die echte Maastrichtse ingrediënten. Als MVV Maastricht willen we daar een rol in spelen. Als bindmiddel in de stad, als promotie van stad en regio, maar ook om regionale en landelijke partners aan ons te binden. Met alleen een gezellige vrijdagavond eens in de twee weken maken we het verschil niet meer, is mijn overtuiging. Met die gezellige vrijdagavond gekoppeld aan de ijzersterke merknaam Maastricht, met alle moois dat die stad te bieden heeft, is die kans dat we het verschil maken al veel groter. Dan kunnen we meer partners aan ons binden, naast al die fantastische partners die de club nu al kent. Zo hoop ik dat we aan die kant onze achterban vergroten. Wat zou het dan mooi zijn als we daarnaast onze supportersschare kunnen laten groeien. Ik weet het: dat valt en staat natuurlijk met resultaten.
En toch denk ik dat de groei van onze club nu al nog meer supporters verdient. Ik weet zeker dat er vele Maastrichtenaren zijn die niet meer in de Geusselt komen, maar toch elke vrijdagavond even kijken wat hun club gemaakt heeft. Als het nou eens lukt om die groep weer richting de Geusselt te krijgen. Dat we structureel op 5000 supporters zitten elke thuiswedstrijd. Zou dat niet mooi zijn? Dat gaat mij als algemeen directeur in mijn eentje niet lukken. Daar zijn, zoals gezegd, resultaten voor nodig. Maar daar is ook enthousiasme voor nodig.
Als elke supporter die nu naar de Geusselt gaat eens één iemand met een MVV-hart die nu alleen nog naar de uitslag kijkt mee richting stadion krijgt, dan gaan we groeien. Doet u mee? Laten we samen alles doen om die rood-witte olievlek te laten groeien!
Erik Noor,
Algemeen directeur MVV Maastricht
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ASR schreef :
Napoleon schreef : Zondag 18 september 2022
Seizoen 2022-2023 is alweer goed op stoom. Wat heerlijk dat supporters weer volop naar de stadions kunnen komen en heerlijk dat dit – in ons geval - gebeurt voor een goedgevulde Geusselt. Want linksom of rechtsom: voetballen doe je voor je publiek, je sponsoren, je trouwe fans.
Toch, en ik weet dat ik daarmee in herhaling val, kijken we op kantoor lang niet alleen naar onze groene mat. Willen we stappen zetten met onze club, dan zijn er simpelweg meer euro’s nodig. Maar niet alleen meer euro’s, want dat is in de voetbalwereld vrij simpel via grote investeerders die een hele club opkopen. Als MVV Maastricht willen we ook groeien in kennis en kunde. Op het veld met een technisch hart dat de lijnen uitzet, de focus op de Academy, goed opgeleide trainers, de juiste basis voor medische begeleiding en gezondheid enzovoorts. Naast het veld door in te zetten op het vergroten van onze achterban, zowel qua partners als qua supporters. In mijn eerste twee jaar bij deze mooie club heb ik ervaren dat we het met alleen Maastricht als achterland helaas niet redden. De stad is daarvoor qua voetbalhart te klein. Begrijp me niet verkeerd: ik waardeer elke Maastrichtse partner en elke Maastrichtse supporter misschien wel meer dan welke andere, maar met alleen Maastricht kunnen we de club niet laten groeien. Dan blijft de rood-witte olievlek te klein. En zaak is om deze olievlek uit te breiden. Vandaar dat we in zee zijn gegaan met juist deze aandeelhouder. World Soccer Holdings bezit het vermogen om én de merknaam Maastricht meer in te zetten voor onze strategie, maar ook om via slimme marketing onze olievlek te laten uitbreiden. De naam ‘Maastricht Region’ op ons shirt is daar een eerste uitvloeisel van.
In deze regio gebeurt veel, heel veel! Er zit heel veel potentieel, zeker als je de landsgrenzen wegdenkt. Maar we slagen er te weinig in dat potentieel te benutten. Niet alleen MVV, want je ziet deze ambitie ook terug in bijvoorbeeld politieke allianties. Maar ik denk wel dat een voetbalclub als de onze als vliegwiel kan dienen voor stad en regio. Kijk alleen al eens wat er in Maastricht gebeurt qua evenementen en congressen. Maar waar komt al die kennis en kunde nou samen? Wie zorgt er voor verbroedering tussen die echte Maastrichtse ingrediënten. Als MVV Maastricht willen we daar een rol in spelen. Als bindmiddel in de stad, als promotie van stad en regio, maar ook om regionale en landelijke partners aan ons te binden. Met alleen een gezellige vrijdagavond eens in de twee weken maken we het verschil niet meer, is mijn overtuiging. Met die gezellige vrijdagavond gekoppeld aan de ijzersterke merknaam Maastricht, met alle moois dat die stad te bieden heeft, is die kans dat we het verschil maken al veel groter. Dan kunnen we meer partners aan ons binden, naast al die fantastische partners die de club nu al kent. Zo hoop ik dat we aan die kant onze achterban vergroten. Wat zou het dan mooi zijn als we daarnaast onze supportersschare kunnen laten groeien. Ik weet het: dat valt en staat natuurlijk met resultaten.
En toch denk ik dat de groei van onze club nu al nog meer supporters verdient. Ik weet zeker dat er vele Maastrichtenaren zijn die niet meer in de Geusselt komen, maar toch elke vrijdagavond even kijken wat hun club gemaakt heeft. Als het nou eens lukt om die groep weer richting de Geusselt te krijgen. Dat we structureel op 5000 supporters zitten elke thuiswedstrijd. Zou dat niet mooi zijn? Dat gaat mij als algemeen directeur in mijn eentje niet lukken. Daar zijn, zoals gezegd, resultaten voor nodig. Maar daar is ook enthousiasme voor nodig.
Als elke supporter die nu naar de Geusselt gaat eens één iemand met een MVV-hart die nu alleen nog naar de uitslag kijkt mee richting stadion krijgt, dan gaan we groeien. Doet u mee? Laten we samen alles doen om die rood-witte olievlek te laten groeien!
Erik Noor,
Algemeen directeur MVV Maastricht
Prachtige blog, en tegen Willem II zijn weer doodleuk de kassa's gesloten....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boys_in_Red schreef :
ASR schreef :
Napoleon schreef : Zondag 18 september 2022
Seizoen 2022-2023 is alweer goed op stoom. Wat heerlijk dat supporters weer volop naar de stadions kunnen komen en heerlijk dat dit – in ons geval - gebeurt voor een goedgevulde Geusselt. Want linksom of rechtsom: voetballen doe je voor je publiek, je sponsoren, je trouwe fans.
Toch, en ik weet dat ik daarmee in herhaling val, kijken we op kantoor lang niet alleen naar onze groene mat. Willen we stappen zetten met onze club, dan zijn er simpelweg meer euro’s nodig. Maar niet alleen meer euro’s, want dat is in de voetbalwereld vrij simpel via grote investeerders die een hele club opkopen. Als MVV Maastricht willen we ook groeien in kennis en kunde. Op het veld met een technisch hart dat de lijnen uitzet, de focus op de Academy, goed opgeleide trainers, de juiste basis voor medische begeleiding en gezondheid enzovoorts. Naast het veld door in te zetten op het vergroten van onze achterban, zowel qua partners als qua supporters. In mijn eerste twee jaar bij deze mooie club heb ik ervaren dat we het met alleen Maastricht als achterland helaas niet redden. De stad is daarvoor qua voetbalhart te klein. Begrijp me niet verkeerd: ik waardeer elke Maastrichtse partner en elke Maastrichtse supporter misschien wel meer dan welke andere, maar met alleen Maastricht kunnen we de club niet laten groeien. Dan blijft de rood-witte olievlek te klein. En zaak is om deze olievlek uit te breiden. Vandaar dat we in zee zijn gegaan met juist deze aandeelhouder. World Soccer Holdings bezit het vermogen om én de merknaam Maastricht meer in te zetten voor onze strategie, maar ook om via slimme marketing onze olievlek te laten uitbreiden. De naam ‘Maastricht Region’ op ons shirt is daar een eerste uitvloeisel van.
In deze regio gebeurt veel, heel veel! Er zit heel veel potentieel, zeker als je de landsgrenzen wegdenkt. Maar we slagen er te weinig in dat potentieel te benutten. Niet alleen MVV, want je ziet deze ambitie ook terug in bijvoorbeeld politieke allianties. Maar ik denk wel dat een voetbalclub als de onze als vliegwiel kan dienen voor stad en regio. Kijk alleen al eens wat er in Maastricht gebeurt qua evenementen en congressen. Maar waar komt al die kennis en kunde nou samen? Wie zorgt er voor verbroedering tussen die echte Maastrichtse ingrediënten. Als MVV Maastricht willen we daar een rol in spelen. Als bindmiddel in de stad, als promotie van stad en regio, maar ook om regionale en landelijke partners aan ons te binden. Met alleen een gezellige vrijdagavond eens in de twee weken maken we het verschil niet meer, is mijn overtuiging. Met die gezellige vrijdagavond gekoppeld aan de ijzersterke merknaam Maastricht, met alle moois dat die stad te bieden heeft, is die kans dat we het verschil maken al veel groter. Dan kunnen we meer partners aan ons binden, naast al die fantastische partners die de club nu al kent. Zo hoop ik dat we aan die kant onze achterban vergroten. Wat zou het dan mooi zijn als we daarnaast onze supportersschare kunnen laten groeien. Ik weet het: dat valt en staat natuurlijk met resultaten.
En toch denk ik dat de groei van onze club nu al nog meer supporters verdient. Ik weet zeker dat er vele Maastrichtenaren zijn die niet meer in de Geusselt komen, maar toch elke vrijdagavond even kijken wat hun club gemaakt heeft. Als het nou eens lukt om die groep weer richting de Geusselt te krijgen. Dat we structureel op 5000 supporters zitten elke thuiswedstrijd. Zou dat niet mooi zijn? Dat gaat mij als algemeen directeur in mijn eentje niet lukken. Daar zijn, zoals gezegd, resultaten voor nodig. Maar daar is ook enthousiasme voor nodig.
Als elke supporter die nu naar de Geusselt gaat eens één iemand met een MVV-hart die nu alleen nog naar de uitslag kijkt mee richting stadion krijgt, dan gaan we groeien. Doet u mee? Laten we samen alles doen om die rood-witte olievlek te laten groeien!
Erik Noor,
Algemeen directeur MVV Maastricht
Prachtige blog, en tegen Willem II zijn weer doodleuk de kassa's gesloten....
Wat een populistische reactie. MVV bepaalt dit soort dingen niet zelf. Altijd afgeven op de club is makkelijk en ook wel Maastrichtenaar eigen. In veel gevallen terecht, maar laten we het wel redelijk houden.
Desalniettemin vind ik het een nietzeggende blog van dhr. Noor. Ik heb er een hard hoofd in dat de 'Maastricht Region' aanslaat, want ik zie de toegevoegde waarde voor partners niet direct. Maar hé, we doen het sportief boven verwachting, dus laten we hier maar even van genieten zolang het duurt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ASR schreef :
Boys_in_Red schreef :
ASR schreef :
Napoleon schreef : Zondag 18 september 2022
Seizoen 2022-2023 is alweer goed op stoom. Wat heerlijk dat supporters weer volop naar de stadions kunnen komen en heerlijk dat dit – in ons geval - gebeurt voor een goedgevulde Geusselt. Want linksom of rechtsom: voetballen doe je voor je publiek, je sponsoren, je trouwe fans.
Toch, en ik weet dat ik daarmee in herhaling val, kijken we op kantoor lang niet alleen naar onze groene mat. Willen we stappen zetten met onze club, dan zijn er simpelweg meer euro’s nodig. Maar niet alleen meer euro’s, want dat is in de voetbalwereld vrij simpel via grote investeerders die een hele club opkopen. Als MVV Maastricht willen we ook groeien in kennis en kunde. Op het veld met een technisch hart dat de lijnen uitzet, de focus op de Academy, goed opgeleide trainers, de juiste basis voor medische begeleiding en gezondheid enzovoorts. Naast het veld door in te zetten op het vergroten van onze achterban, zowel qua partners als qua supporters. In mijn eerste twee jaar bij deze mooie club heb ik ervaren dat we het met alleen Maastricht als achterland helaas niet redden. De stad is daarvoor qua voetbalhart te klein. Begrijp me niet verkeerd: ik waardeer elke Maastrichtse partner en elke Maastrichtse supporter misschien wel meer dan welke andere, maar met alleen Maastricht kunnen we de club niet laten groeien. Dan blijft de rood-witte olievlek te klein. En zaak is om deze olievlek uit te breiden. Vandaar dat we in zee zijn gegaan met juist deze aandeelhouder. World Soccer Holdings bezit het vermogen om én de merknaam Maastricht meer in te zetten voor onze strategie, maar ook om via slimme marketing onze olievlek te laten uitbreiden. De naam ‘Maastricht Region’ op ons shirt is daar een eerste uitvloeisel van.
In deze regio gebeurt veel, heel veel! Er zit heel veel potentieel, zeker als je de landsgrenzen wegdenkt. Maar we slagen er te weinig in dat potentieel te benutten. Niet alleen MVV, want je ziet deze ambitie ook terug in bijvoorbeeld politieke allianties. Maar ik denk wel dat een voetbalclub als de onze als vliegwiel kan dienen voor stad en regio. Kijk alleen al eens wat er in Maastricht gebeurt qua evenementen en congressen. Maar waar komt al die kennis en kunde nou samen? Wie zorgt er voor verbroedering tussen die echte Maastrichtse ingrediënten. Als MVV Maastricht willen we daar een rol in spelen. Als bindmiddel in de stad, als promotie van stad en regio, maar ook om regionale en landelijke partners aan ons te binden. Met alleen een gezellige vrijdagavond eens in de twee weken maken we het verschil niet meer, is mijn overtuiging. Met die gezellige vrijdagavond gekoppeld aan de ijzersterke merknaam Maastricht, met alle moois dat die stad te bieden heeft, is die kans dat we het verschil maken al veel groter. Dan kunnen we meer partners aan ons binden, naast al die fantastische partners die de club nu al kent. Zo hoop ik dat we aan die kant onze achterban vergroten. Wat zou het dan mooi zijn als we daarnaast onze supportersschare kunnen laten groeien. Ik weet het: dat valt en staat natuurlijk met resultaten.
En toch denk ik dat de groei van onze club nu al nog meer supporters verdient. Ik weet zeker dat er vele Maastrichtenaren zijn die niet meer in de Geusselt komen, maar toch elke vrijdagavond even kijken wat hun club gemaakt heeft. Als het nou eens lukt om die groep weer richting de Geusselt te krijgen. Dat we structureel op 5000 supporters zitten elke thuiswedstrijd. Zou dat niet mooi zijn? Dat gaat mij als algemeen directeur in mijn eentje niet lukken. Daar zijn, zoals gezegd, resultaten voor nodig. Maar daar is ook enthousiasme voor nodig.
Als elke supporter die nu naar de Geusselt gaat eens één iemand met een MVV-hart die nu alleen nog naar de uitslag kijkt mee richting stadion krijgt, dan gaan we groeien. Doet u mee? Laten we samen alles doen om die rood-witte olievlek te laten groeien!
Erik Noor,
Algemeen directeur MVV Maastricht
Prachtige blog, en tegen Willem II zijn weer doodleuk de kassa's gesloten....
Wat een populistische reactie. MVV bepaalt dit soort dingen niet zelf. Altijd afgeven op de club is makkelijk en ook wel Maastrichtenaar eigen. In veel gevallen terecht, maar laten we het wel redelijk houden.
Desalniettemin vind ik het een nietzeggende blog van dhr. Noor. Ik heb er een hard hoofd in dat de 'Maastricht Region' aanslaat, want ik zie de toegevoegde waarde voor partners niet direct. Maar hé, we doen het sportief boven verwachting, dus laten we hier maar even van genieten zolang het duurt.
Even checken wat het woordje populistisch betekent voordat je hier iets dropt.
MVV kan ook eens tegengas geven tegen de lokale driehoek wat de impopulaire maatregelen betreft, maar zoals wel vaker komt de bezoeker, oftewel de 'klant' in dit geval, niet op de eerste plaats. We spelen nondeju tegen Willem II, als je bij dit soort wedstrijden accepteert de kassa's gesloten te houden houd ik mijn hart vast mochten we ooit weer terugkeren naar de Eredivisie...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.