>
Ontvangen bedankjes 64
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
dreekemvvke schreef : Laten we ons toch niks wijs maken mvvke4like wat al jaren stuk is allemaal wllien we dat er iets groots te gebeuren staat maar het is al tig jaren niets en ik zie het met deze man niet beter worden zo een negatieve Berichtenbox waar of niet waar is voor mvv is dat niet goed en laten we hopen dat het sportief wel goed gaat en eventuele sponsors daar moed uit putten om mvv een ruggen steuntje geven en er weer een echte club van te maken waar door Maastrichtenaren weer naar de Geusselt komen en weer achter de club te gaan staan.
dreekemvvke schreef : Ja lijnsje ik ben nou iemand die durf te zeggen hoe het is en niet zo een meeloper als de meeste hier op dit forum want kom niet aan mvv want dan pleeg je een moord hou toch eens op en geef je echte mening hoe bij mvv gaat .
dreekemvvke schreef : Laten we ons toch niks wijs maken mvvke4like wat al jaren stuk is allemaal wllien we dat er iets groots te gebeuren staat maar het is al tig jaren niets en ik zie het met deze man niet beter worden zo een negatieve Berichtenbox waar of niet waar is voor mvv is dat niet goed en laten we hopen dat het sportief wel goed gaat en eventuele sponsors daar moed uit putten om mvv een ruggen steuntje geven en er weer een echte club van te maken waar door Maastrichtenaren weer naar de Geusselt komen en weer achter de club te gaan staan.
mvvke4life schreef : Pfft ... De Limburger........ Geen belang bij kapot maken MVV???? Laat me niet lachen... Het zal de journalist niet uitmaken of dit verhaal klopt of niet. En er zal niemand bang zijn voor z'n carrière als ze over MVV iets schrijven. Er is voor hun maar een club in Limburg de rest mag kapot!
Misschien een idee om actie te ondernemen tegen deze rioolkrant!
Wordt tijd dat we hun laten weten hoe wij over hun denken.
dreekemvvke schreef : De mensen moeten eens naar hun eigen onzin kijken wat ze op dit forum plaatsen maar het is hier altijd met twee maten meten de een mag alles neer schrijven en de ander mag niks .een forum is om je mening weer te geven en een beetje humor is niet slecht geloof ik ,maar al je mij een ban wild geven dan doe je dat toch dat interesseerd mij geen moer maar daaruit blijkt maar weer wat een vriendjes politiek hier op dit forum plaats vind.je mag niks negatiefs schrijven over mvv en maar alles goed vinden wat de heren doen En ze nog een veer in hun reet stoppen ook dan is alles ok .maar helaas daar doe ik niet aan mee,dus doe wat je niet laten kunt.