Erik Noor

19 sept 2020 14:25
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Erik Noor #106
Er liggen eigenlijk maar 2 vragen voor: is onze directeur betrouwbaar en is onze directeur kundig. De rest is ruis. Op beide vragen wil je een volmondig ja. Ik kan die nu niet geven.

We moeten ons baseren op informatie uit De Limburger. Er bestaan blijkbaar nogal wat twijfels over de intenties van De Limburger. Ook dat is ruis. De limburger heeft geen enkel belang erbij om MVV kapot te maken. Sterker nog, dat zou in het nadeel zijn van de Limburger. Daarnaast is het schrijven van een journalistiek stuk zoals dit, met potentieel enorme gevolgen, een enorm risico voor een journalist. Mocht daar iets instaan wat niet waar is, mocht het bronnenonderzoek niet kloppen, mochten ze express een context hebben verzwegen, dan zijn ze klaar als journalisten. Zo simpel is het. Geloof maar dat alles wat in dit artikel staat kapot gecheckt is.

Een paar dingen die mij opvallen en waar ik van schrik:
- Noor verdedigt zichzelf door te zeggen dat iedere ondernemer dit soort dingen meemaakt en iedereen die lang onderneemt zo'n track record van ruzie en faillisementen heeft. Ik kan - als ondernemer - verzekeren dat dat ongelofelijke onzin is. Blijkbaar sluit het aan bij het beeld dat veel mensen hebben van ondernemers. Dat beeld klopt niet. Het is als zeggen dat het normaal is dat iedereen in loondienst 10x op staande voet ontslagen is.
- Er wordt hier gezegd dat er geen sprake lijkt te zijn van strafbare feiten. Ik vraag me af: is dat inmiddels de lat waarlangs we een directeur van onze mooie club beoordelen? Dat hij geef strafbare feiten heeft gepleegd? Wat zijn we dan diep gezakt.
- De feiten wijzen uit dat Noor op zijn minst een zeer twijfelachtige staat van dienst heeft als ondernemer. Dat kan door vele dingen komen en er hoeft geen kwaad in de zin te zijn geweest. Dat maakt het niet ineens goed. Het blijft een op zijn minst twijfelachtige staat van dienst. Is het goed om iemand met een twijfelachtige staat van dienst bij je club als directeur te hebben?

Ik zie al een tijd een existentieel gevaar voor onze club in de gevaarlijke cocktail van slechte prestaties van onszelf, goede prestaties van onze concurrenten, een zeer mager en consequent dalend sponsorbestand (en blijkbaar niet de mogelijkheden om daar iets aan te doen) en een onvermogen om op lange termijn te denken en handelen. Er blijven in zuid limburg in mijn ogen uiteindelijk maar 2 clubs over.

Kijk dan nog eens naar die cocktail hierboven en voeg daar nog 1 ingredient aan toe. Een kersverse directeur die (ook als hij niks strafbaars heeft gedaan) een reeks aan faillisementen op zijn conto heeft staan. Een reeks aan faillisementen.

Er is maar 1 reden om hem het voordeel van de twijfel te geven en dat is dat hij er pas net zit. Wees je er wel van bewust waar dat voordeel van de twijfel toe kan leiden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, BOCA, Tuor, Boer458, Hill28, Zoewiezoe, Driver, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 14:32
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #107
Pfft ... De Limburger........ Geen belang bij kapot maken MVV???? Laat me niet lachen... Het zal de journalist niet uitmaken of dit verhaal klopt of niet. En er zal niemand bang zijn voor z'n carrière als ze over MVV iets schrijven. Er is voor hun maar een club in Limburg de rest mag kapot!
Misschien een idee om actie te ondernemen tegen deze rioolkrant!
Wordt tijd dat we hun laten weten hoe wij over hun denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 15:31
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Erik Noor #108
Inderdaad, Is onze directeur betrouwbaar en is onze directeur kundig EN gaat hij bedachtzaam met het Geld om? Ja dat zijn de minimale eisen.
Iedere grotere uitgave moet verantwoord zijn en weer (in veelvoud) terugkomen.
Ik zet nu ook minimaal zoveel vraagtekens bij de mensen die zulke mensen in dienst stellen. Wie was dit?
Waar ik werk worden zeer vele kundige jonge mensen die zelfs niet veel kosten in dienst gesteld….bv Ingenieurs uit India.
MVV moet toch maar eens verder gaan zoeken en denken als NL alleen.
Meestal heb je toch een proeftijd van 3 maand en/of 1 jaar (zeker in deze tijd)?

Ps de Washington Post en NY times staat vol met leugens over climate change etc. (dat kan blijkbaar tegenwoordig zonder gevolgen).
In bepaalde korte articles staan 4 leugens op een rij. Dus alles wat de vooringenomen pers schrijft is nog slechts entertainment.
Goed dat we Internet hebben en zelf op zoek kunnen gaan naar de waarheid.

Wie staat er nu op het MVV truitje (heb alleen iets met Naga Solar op de achterkant in herinnering). Als je geen Sponsor hebt dan zet je toch minimaal die mensen die wel iets bijgedragen hebben op het truitje totdat je een betere sponsor gevonden hebt (goodwill)? Hansen Dranken, Ubachs etc.
Of zelfs Maastricht Horeca promoten.... misschien dragen ze volgend jaar wel wat bij?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 16:38
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #109
Laten we ons toch niks wijs maken mvvke4like wat al jaren stuk is allemaal wllien we dat er iets groots te gebeuren staat maar het is al tig jaren niets en ik zie het met deze man niet beter worden zo een negatieve Berichtenbox waar of niet waar is voor mvv is dat niet goed en laten we hopen dat het sportief wel goed gaat en eventuele sponsors daar moed uit putten om mvv een ruggen steuntje geven en er weer een echte club van te maken waar door Maastrichtenaren weer naar de Geusselt komen en weer achter de club te gaan staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 17:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Erik Noor #110

dreekemvvke schreef : Laten we ons toch niks wijs maken mvvke4like wat al jaren stuk is allemaal wllien we dat er iets groots te gebeuren staat maar het is al tig jaren niets en ik zie het met deze man niet beter worden zo een negatieve Berichtenbox waar of niet waar is voor mvv is dat niet goed en laten we hopen dat het sportief wel goed gaat en eventuele sponsors daar moed uit putten om mvv een ruggen steuntje geven en er weer een echte club van te maken waar door Maastrichtenaren weer naar de Geusselt komen en weer achter de club te gaan staan.


Je standpunt is voor de zoveelste keer in dit topic duidelijk waarvoor dank.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 18:32
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #111
Ja lijnsje ik ben nou iemand die durf te zeggen hoe het is en niet zo een meeloper als de meeste hier op dit forum want kom niet aan mvv want dan pleeg je een moord hou toch eens op en geef je echte mening hoe bij mvv gaat .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 18:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #112
Dreeke,
Misschien in je opgekomen om iemand die net begonnen is aan zijn functie eerst een kans te geven??
Al in je koppie opgekomen dat de leugeneer meestal onzin uitkraamt?
Controle is goed zeker in deze functie, maar om dan iemand meteen af te branden, te wantrouwen??
Ja het kan zijn dat hij onbetrouwbaar is. Ja het kan zijn dat hij fouten gaat maken. Maar beoordeel iemand niet meteen op zijn verleden. Hij heeft immers geen strafblad. En de verhalen die worden verteld komen nu niet vd meest betrouwbare personen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 20:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Erik Noor #113

dreekemvvke schreef : Ja lijnsje ik ben nou iemand die durf te zeggen hoe het is en niet zo een meeloper als de meeste hier op dit forum want kom niet aan mvv want dan pleeg je een moord hou toch eens op en geef je echte mening hoe bij mvv gaat .


Als je niet roeptoetert en met een genuanceerd verhaal komt, wil dat niet zeggen dat je geen mening hebt. Volgens mij durven veel forumleden gewoon hun mening te geven. Jij bent vast niet de enige. En ik lees ook genoeg kritische geluiden over het beleid van MVV (prima trouwens). Want eerlijk is eerlijk: er is veel ruimte voor verbetering.
Jammer dat je het gros van het forum wegzet als meelopers. Kennelijk omdat niet iedereen dezelfde mening heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 20:23
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Erik Noor #114

dreekemvvke schreef : Laten we ons toch niks wijs maken mvvke4like wat al jaren stuk is allemaal wllien we dat er iets groots te gebeuren staat maar het is al tig jaren niets en ik zie het met deze man niet beter worden zo een negatieve Berichtenbox waar of niet waar is voor mvv is dat niet goed en laten we hopen dat het sportief wel goed gaat en eventuele sponsors daar moed uit putten om mvv een ruggen steuntje geven en er weer een echte club van te maken waar door Maastrichtenaren weer naar de Geusselt komen en weer achter de club te gaan staan.


Je hebt bij deze je eigen record van “langste post zonder interpunctie” verbroken! Gefeliciteerd !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2020 02:52
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Erik Noor #115
[mention]Napoleon [/mention] Hadden ze gewoon de kans moeten geven binnen MVV. Als je bijvoorbeeld Usta? & Noor de kans geeft, waarom hebben ze die Napoleon dan niet gegeven.

Napoleon had een heel plan, en is volkomen logisch dat hij soms nog met “ modder “ gooit naar de directie van MVV als ze hem niet eens de kans gegeven hebben. Hij heeft trouwens ook goed recht om dit te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2020 06:20
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #116
Hmmm, nou de reden dat voor Noor is gekozen is al veelvuldig besproken.
Iemand van buitenaf (van buiten de regio) met een frisse kijk op de zaak.
En Napoleon tja als je het forum al langer volgt zou je weten waarom. Deze man zou ik ook niet in mijn bedrijf binnen laten.
Btw persoonlijk zou ik ook niet voor Noor hebben gekozen.
Ik ga deze discussie verlaten tot er "echt" iets te melden valt.
Blinden kun je niet laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2020 07:49
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Erik Noor #117
Ik heb vanmorgen Komt dat Schot gekeken waarin Patrick Delait en die andere, weet z'n naam ff niet, over de 4 Limburgse clubs spreken. Wat mij in deze editie opvalt is dat ze met geen woord reppen over MVV? Zou dat een reden hebben?

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 00:57
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Erik Noor #118

mvvke4life schreef : Pfft ... De Limburger........ Geen belang bij kapot maken MVV???? Laat me niet lachen... Het zal de journalist niet uitmaken of dit verhaal klopt of niet. En er zal niemand bang zijn voor z'n carrière als ze over MVV iets schrijven. Er is voor hun maar een club in Limburg de rest mag kapot!
Misschien een idee om actie te ondernemen tegen deze rioolkrant!
Wordt tijd dat we hun laten weten hoe wij over hun denken.


Wat mij betreft is Roel Wiche niet meer welkom in de Geusselt net zoals die fotograaf Ermindo Armino die een negatieve draai weer aan usmvvke supporters geeft en niet op de hoogte is of moeite doet om te informeren wat er leeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 10:27 21 sept 2020 10:28 door Jack Luijten.
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Erik Noor #119
Natuurlijk geen fijn artikel in de leugeneer, maar een aantal zaken vallen mij op.

11 juni twittert john van zweden "Ik wens @mvvmaastricht heel veel succes, nu ze een van de grootste oplichters van Nederland binnen hebben gehaald als directeur." Hier springt lulletje rozenwater sjors van beek meteen bovenop en wil maar al te graag praten met hem. De ingevoerde Tweet ID is fout

De gedachten gaan even terug naar de la vega en r*da. Ik heb op internet even gezocht naar hoe de berichtgeving destijds tot stand kwam. Hoe stond de leugeneer erin, wat brachten zij aan 'nieuws' naar buiten. Wat denk je? L1/1Limburg en de leugeneer publiceren op exact dezelfde dag twee volledig andere artikelen ( www.1limburg.nl/kritiek-op-mexicaanse-ro...esteerder-de-la-vega en www.limburger.nl/cnt/dmf20190605_0010882...r-nu-nog-groen-licht ). De leugeneer heeft uiteindelijk enkel het onderzoek gedaan door het NRC naar de la vega gekopieerd.

het artikel van de leugeneer over Erik Noor wordt door geen enkele andere nieuwsbron opgepikt wat de geloofwaardigheid van het hele verhaal mijns inziens niet ten goede komt. Veel meer dan moddergooien is het niet. Schadelijk voor de club is het wel degelijk. Het komt misschien niet sterk over om na dit artikel de limburger de toegang te ontzeggen tot de Geusselt maar ik vraag me oprecht af wat het oplevert om ze wel nog binnen te laten... Werk dan maar gewoon samen met L1/1Limburg die MVV niet/minder onnodig door het slijk halen.

Jack

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2020 11:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Erik Noor #120

dreekemvvke schreef : De mensen moeten eens naar hun eigen onzin kijken wat ze op dit forum plaatsen maar het is hier altijd met twee maten meten de een mag alles neer schrijven en de ander mag niks .een forum is om je mening weer te geven en een beetje humor is niet slecht geloof ik ,maar al je mij een ban wild geven dan doe je dat toch dat interesseerd mij geen moer maar daaruit blijkt maar weer wat een vriendjes politiek hier op dit forum plaats vind.je mag niks negatiefs schrijven over mvv en maar alles goed vinden wat de heren doen En ze nog een veer in hun reet stoppen ook dan is alles ok .maar helaas daar doe ik niet aan mee,dus doe wat je niet laten kunt.


Beste Dreeke,

Allereerst vind ik respecteer ik iedereen zijn mening. Als de mening niet in mijn straatje past, kwalificeer ik een mening niet per definitie als ''onzin''. Met twee maten meten vind kan ik ook niet echt vinden, omdat er (gelukkig) amper een ban wordt uitgedeeld op dit forum. Een forum is om discussies te voeren op een degelijk niveau zonder elkaar te beledigen en verwijten te maken over en weer. Grotendeels gebeurt dat ook geloof ik. Een lekker schepje humor erbij en je hebt het perfecte concept voor een forum.

Een andere kant van het forum is om niet telkens opnieuw je mening aan te kondigen en om bij iedere andere mening een tegenbericht te hoeven plaatsen. Zoals laatst aangegeven; jouw mening is volledig duidelijk. In jouw visie was Noor nooit en te nimmer aangenomen , is er spraken van vriendjespolitiek binnen de club en moeten bepaalde personen vertrekken. Dat mag , volledig jouw mening. Dat ik het niet eens ben met je mening, dat mag toch? Maar ik ga niet telkens als jij je mening geeft mijn mening opnieuw eroverheen gooien omdat mijn mening leidend is?

Zoals andere forumleden aangeven; er wordt vaak genoeg kritisch gereageerd. Daar is een forum voor. De een heeft een rood-witte bril op, de ander ziet overal het slechte in en andere zoeken een middenweg. Top toch?

Als je mening eenmaal bekend is gemaakt, lijkt me deze duidelijk. Ik denk dat de meeste mensen een forum raadplegen voor nieuwtjes en discussies. Een discussie is echter niet telkens in herhaling vallen en geen meerwaarde toe te voegen aan de discussie. Dat zal het grootste irritatiepunt zijn in jouw bijdrages. Is toch niet zo lastig om daar op te letten? Dat heeft niets te maken of iemand jouw mening wel of niet bevalt en deze mening deelt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, daan4suz, Bieske, Sjappie, Boschpoort, De Zwarte Vogel, Kotspoejer, M-MVV, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.913 seconden