Erik Noor

14 sept 2020 19:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #1
Volgens mij is er nog geen topic van de nieuwe algemeen directeur van MVV
Lijkt me goed om die eens te openen en de bevindingen van Noor en de bijna 4 maanden in dienst van MVV eens te belichten , wat is er tot op heden gerealiseerd wat staat er aan te komen , wat is de invloed van Noor op het beleid etc etc , verzin het maar !!

Wie trapt eraf over de de bevindingen van Erik Noor ?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 19:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #2
Ik weet niet waar je naar toe wild ik geef alleen mijn mening en die is dat ik van deze man niets verwacht een hoop gebakken lucht ,maar dat zullen de meeste ook van mij vinden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 20:10
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Erik Noor #3
Laten we het positief zien: het interieur staat in elk geval nog in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 20:14
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Erik Noor #4
Tot heden nog niet meer als Penders (over 3 jaar)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 21:08
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Erik Noor #5
Hij komt in ieder geval wel al op voor supporters, zoals zijn brief aan de leugeneer. Dat had je van de virige knuppel niet hoeven te verwachten.

Geef hem de tijd. Organisatie eerst leren kennen, het ons-kenr-ons systeem incl de maastrichtse mentaliteit. Laten we hem erna afrekenen. Het is sowieso niet meest ideale periode om te beginnen maar wellicht is hij in alle stilte bezig aan iets wag ons allen zal doen verrrassen. Het hoeft niet allemaal open en blood in de leugeneet. Doet geen enkel bedrijf, waarom een bvo dan wel?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 20:56 15 sept 2020 20:57 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #6
Ik kan me vergissen, maar het lijkt er op of je express zit te stoken Napoleon (correct me if i'm wrong).
Mijn persoonlijke mening over Noor :
Komt in mijn ogen goed over.
Heeft tijd nodig om de organisatie te leren kennen.
Zijn eerste indruk is goed en zijn eerste openbaar zichtbare goede actie is de brief aan de limburger. Niks mis mee.
Dus voorlopig het voordeel vd twijfel.
Betekend dit dat ik pro Noor ben? Nee! Ik oordeel pas als er resultaten naar buiten komen of niet. Daar is het nu nog te vroeg voor. Moeten we dan niet kritisch alles volgen wat Noor doet? Ja dat kan controle is goed maar je zult hem wel de kans moeten geven iets op te bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 21:41
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #7
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten ,dus een brief naar de Limburger is tot nu alles wat hij heeft gedaan knap hoor na 3 maanden.maar ik ben bang dat het daar voorlopig bij blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 21:58 15 sept 2020 21:59 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 172
Meer
Erik Noor #8

dreekemvvke schreef : Dan zul je nog een tijdje moeten wachten ,dus een brief naar de Limburger is tot nu alles wat hij heeft gedaan knap hoor na 3 maanden.maar ik ben bang dat het daar voorlopig bij blijft.


Lezen blijft lastig hè Dreeke, die brief is tot nu toe zijn enige zichtbare actie. Zou ook wel knap zijn, 3 maanden bezig zijn met een brief als reactie op iets dat vorige week in de krant stond. Gegarandeerd dat hij voldoende andere zaken aan het regelen is die wij nu (nog) niet zien. Zoals De_Lange terecht aangeeft, waarom zou hij alles openbaar moeten gooien, doet geen enkel bedrijf, kan alleen maar je plannen in de weg zitten. Het is nog te vroeg om te oordelen, geef hem een kans en we zullen vanzelf resultaten gaan zien (of niet) en dan is het tijd om te oordelen.

@mvvke4life: het idee dat Napoleon met dit topic wil stoken had ik ook al....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De_Lange, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 22:10
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #9
Misschien is de vergelijking niet hetzelfde maar als ik een andere afdeling op het werk onder mijn hoede krijg ziet een buitenstaander dat morgen ook nog niet. Verandering kost tijd, zeker als er veel werk te verrichten is. Van binnenuit zal dat anders zijn er zijn binnen MVV zeker mensen die weten hoe Noor werkt en hem kunnen beoordelen/ veroordelen. Wij kunnen echter niet direct in de keuken kijken bij Noor. Ik vind ook dat hij de tijd moet krijgen. Ik denk echter dat we aan het einde van dit seizoen een beter beeld van Noor hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 23:07
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Erik Noor #10

dreekemvvke schreef : Dan zul je nog een tijdje moeten wachten ,dus een brief naar de Limburger is tot nu alles wat hij heeft gedaan knap hoor na 3 maanden.maar ik ben bang dat het daar voorlopig bij blijft.


En nu heeft dreeke ook alweer een mening over Noor? Wat een genie ben je toch!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 07:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #11
Deze topic is geopend omdat die denk ik bijdraagt aan de beeldvorming over een hele belangrijke functie binnen MVV! Iedereen die daar iets van weet of vind kan daar hier over Erik Noor iets over schrijven , en laten we hopen dat het veel succes verhalen zijn, dat is alleen goed voor de club !

Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen

Zo ook zijn uitspraak over dat 70 procent van zijn tijd aan commercie besteedt zou moeten worden , ook dat een prima idee ...maar hoe zit het er nu mee ...wat zijn de eerste winstpunten op dat gebied ?! Noor is gehaald omdat MVV een ondernemende AD wilde en een netwerk buiten Maastricht ! Na 4 maanden moeten daar al successen zijn behaald lijkt mij ...mooi moment om te delen als dat zo is !!

Dus er lijkt mij genoeg te vertellen en dat draagt alleen maar bij aan de juiste beeldvorming ...en dan op hoofdlijnen , het zou goed zijn als supporters daar in worden meegenomen , je kunt daar heel veel winnen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 09:09 16 sept 2020 09:19 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Erik Noor #12
@Napoleon: beeldvorming is natuurlijk interessant, maar dan liever gebaseerd op basis van feiten dan op ervaringen en aannames van forumleden. Ik kan me vergissen, maar wie van de forumleden hier heeft dergelijke ingangen dat-ie een exact beeld heeft van wat Noor doet? Ik kan veel vinden, maar of dat aansluit bij de werkelijkheid... Beeldvorming op basis van meningen kan ook tot een verkeerd beeld leiden. Kijk, iedereen heeft natuurlijk recht op een mening en die mag zeker kritisch zijn, maar ik kan me nog geen goed beeld vormen. Misschien heeft Noor meer tijd nodig, misschien kan-ie beter communiceren, misschien heeft-ie al geweldige deals in petto. Ik wacht het af. Overigens, is het voor mij bij meer clubs onduidelijk welke concrete resultaten directeuren daar behalen. Zeker na pas vier maanden. Het gaat nou eenmaal vaker over de spelers, trainer of eventueel de technisch directeur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 09:16
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Erik Noor #13

Napoleon schreef : Deze topic is geopend omdat die denk ik bijdraagt aan de beeldvorming over een hele belangrijke functie binnen MVV! Iedereen die daar iets van weet of vind kan daar hier over Erik Noor iets over schrijven , en laten we hopen dat het veel succes verhalen zijn, dat is alleen goed voor de club !

Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen

Zo ook zijn uitspraak over dat 70 procent van zijn tijd aan commercie besteedt zou moeten worden , ook dat een prima idee ...maar hoe zit het er nu mee ...wat zijn de eerste winstpunten op dat gebied ?! Noor is gehaald omdat MVV een ondernemende AD wilde en een netwerk buiten Maastricht ! Na 4 maanden moeten daar al successen zijn behaald lijkt mij ...mooi moment om te delen als dat zo is !!

Dus er lijkt mij genoeg te vertellen en dat draagt alleen maar bij aan de juiste beeldvorming ...en dan op hoofdlijnen , het zou goed zijn als supporters daar in worden meegenomen , je kunt daar heel veel winnen !


Was jij maar zo open geweest over jouw "revulutionaire" plannen; neem je verlies daarin, dat zou je sieren. Waar je eerst je pijlen richtte op Elsen & Co probeer je m.i. nu op slinkse wijze stemming te maken aan het adres van Eric Noor. Geef die man rustig de tijd en oordeel pas als de tijd daar rijp voor is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjappie, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 09:23
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Erik Noor #14

jovkle schreef :

Napoleon schreef : Deze topic is geopend omdat die denk ik bijdraagt aan de beeldvorming over een hele belangrijke functie binnen MVV! Iedereen die daar iets van weet of vind kan daar hier over Erik Noor iets over schrijven , en laten we hopen dat het veel succes verhalen zijn, dat is alleen goed voor de club !

Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen

Zo ook zijn uitspraak over dat 70 procent van zijn tijd aan commercie besteedt zou moeten worden , ook dat een prima idee ...maar hoe zit het er nu mee ...wat zijn de eerste winstpunten op dat gebied ?! Noor is gehaald omdat MVV een ondernemende AD wilde en een netwerk buiten Maastricht ! Na 4 maanden moeten daar al successen zijn behaald lijkt mij ...mooi moment om te delen als dat zo is !!

Dus er lijkt mij genoeg te vertellen en dat draagt alleen maar bij aan de juiste beeldvorming ...en dan op hoofdlijnen , het zou goed zijn als supporters daar in worden meegenomen , je kunt daar heel veel winnen !


Was jij maar zo open geweest over jouw "revulutionaire" plannen; neem je verlies daarin, dat zou je sieren. Waar je eerst je pijlen richtte op Elsen & Co probeer je m.i. nu op slinkse wijze stemming te maken aan het adres van Eric Noor. Geef die man rustig de tijd en oordeel pas als de tijd daar rijp voor is.


Mijnheer Napoleon is op dit moment meer bezig met VVV en zich daar in te nestelen, dus vraag me af waar hij zich hier druk om maakt. Ik stond achter zijn ideeën maar begin steeds meer het idee te krijgen dat het luchtkastelen zijn. Alsof jezelf binnen 4 maanden alles op de rit zou hebben. Dat bleek uit je plannen wel anders. En openheid van zaken? Doet dat dan ook over je communicatie met MVV.

Mischien wil je daar wel eens op reageren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 09:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Erik Noor #15
Mijn plannen voor MVV zijn afgesloten , deze topic gaat over Erik Noor graag daar op reageren .

En Noor krijgt alle tijd , ik vind dat prima !
In deze topic kun je zaken plaatsen over Erik Noor die specifiek over hem gaan , zoals de ingezonden brief zou hier goed tot zijn recht komen ipv bij algemene zaken van topic MVV algemeen !
En zo zullen er nog wel meer onderwerpen komen die specifiek voor Noor gelden , daarom deze topic en zo ook een beeld kunnen vormen van
Niet zo moeilijk allemaal over denken , hou t simpel !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden