Erik Noor
- Napoleon
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Erik Noor
14 Sep 2020 19:19Lijkt me goed om die eens te openen en de bevindingen van Noor en de bijna 4 maanden in dienst van MVV eens te belichten , wat is er tot op heden gerealiseerd wat staat er aan te komen , wat is de invloed van Noor op het beleid etc etc , verzin het maar !!
Wie trapt eraf over de de bevindingen van Erik Noor ?!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
Re: Erik Noor
14 Sep 2020 19:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
14 Sep 2020 20:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Sep 2020 21:08Geef hem de tijd. Organisatie eerst leren kennen, het ons-kenr-ons systeem incl de maastrichtse mentaliteit. Laten we hem erna afrekenen. Het is sowieso niet meest ideale periode om te beginnen maar wellicht is hij in alle stilte bezig aan iets wag ons allen zal doen verrrassen. Het hoeft niet allemaal open en blood in de leugeneet. Doet geen enkel bedrijf, waarom een bvo dan wel?
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2020 20:56 - 15 Sep 2020 20:57Mijn persoonlijke mening over Noor :
Komt in mijn ogen goed over.
Heeft tijd nodig om de organisatie te leren kennen.
Zijn eerste indruk is goed en zijn eerste openbaar zichtbare goede actie is de brief aan de limburger. Niks mis mee.
Dus voorlopig het voordeel vd twijfel.
Betekend dit dat ik pro Noor ben? Nee! Ik oordeel pas als er resultaten naar buiten komen of niet. Daar is het nu nog te vroeg voor. Moeten we dan niet kritisch alles volgen wat Noor doet? Ja dat kan controle is goed maar je zult hem wel de kans moeten geven iets op te bouwen.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
15 Sep 2020 21:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
15 Sep 2020 21:58 - 15 Sep 2020 21:59dreekemvvke wrote: Dan zul je nog een tijdje moeten wachten ,dus een brief naar de Limburger is tot nu alles wat hij heeft gedaan knap hoor na 3 maanden.maar ik ben bang dat het daar voorlopig bij blijft.
Lezen blijft lastig hè Dreeke, die brief is tot nu toe zijn enige zichtbare actie. Zou ook wel knap zijn, 3 maanden bezig zijn met een brief als reactie op iets dat vorige week in de krant stond. Gegarandeerd dat hij voldoende andere zaken aan het regelen is die wij nu (nog) niet zien. Zoals De_Lange terecht aangeeft, waarom zou hij alles openbaar moeten gooien, doet geen enkel bedrijf, kan alleen maar je plannen in de weg zitten. Het is nog te vroeg om te oordelen, geef hem een kans en we zullen vanzelf resultaten gaan zien (of niet) en dan is het tijd om te oordelen.
@mvvke4life: het idee dat Napoleon met dit topic wil stoken had ik ook al....
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
15 Sep 2020 22:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
15 Sep 2020 23:07dreekemvvke wrote: Dan zul je nog een tijdje moeten wachten ,dus een brief naar de Limburger is tot nu alles wat hij heeft gedaan knap hoor na 3 maanden.maar ik ben bang dat het daar voorlopig bij blijft.
En nu heeft dreeke ook alweer een mening over Noor? Wat een genie ben je toch!
- Napoleon
-
Topic Author
- Platinum Member
-
16 Sep 2020 07:54Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen
Zo ook zijn uitspraak over dat 70 procent van zijn tijd aan commercie besteedt zou moeten worden , ook dat een prima idee ...maar hoe zit het er nu mee ...wat zijn de eerste winstpunten op dat gebied ?! Noor is gehaald omdat MVV een ondernemende AD wilde en een netwerk buiten Maastricht ! Na 4 maanden moeten daar al successen zijn behaald lijkt mij ...mooi moment om te delen als dat zo is !!
Dus er lijkt mij genoeg te vertellen en dat draagt alleen maar bij aan de juiste beeldvorming ...en dan op hoofdlijnen , het zou goed zijn als supporters daar in worden meegenomen , je kunt daar heel veel winnen !
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2020 09:09 - 16 Sep 2020 09:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Sep 2020 09:16Napoleon wrote: Deze topic is geopend omdat die denk ik bijdraagt aan de beeldvorming over een hele belangrijke functie binnen MVV! Iedereen die daar iets van weet of vind kan daar hier over Erik Noor iets over schrijven , en laten we hopen dat het veel succes verhalen zijn, dat is alleen goed voor de club !
Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen
Zo ook zijn uitspraak over dat 70 procent van zijn tijd aan commercie besteedt zou moeten worden , ook dat een prima idee ...maar hoe zit het er nu mee ...wat zijn de eerste winstpunten op dat gebied ?! Noor is gehaald omdat MVV een ondernemende AD wilde en een netwerk buiten Maastricht ! Na 4 maanden moeten daar al successen zijn behaald lijkt mij ...mooi moment om te delen als dat zo is !!
Dus er lijkt mij genoeg te vertellen en dat draagt alleen maar bij aan de juiste beeldvorming ...en dan op hoofdlijnen , het zou goed zijn als supporters daar in worden meegenomen , je kunt daar heel veel winnen !
Was jij maar zo open geweest over jouw "revulutionaire" plannen; neem je verlies daarin, dat zou je sieren. Waar je eerst je pijlen richtte op Elsen & Co probeer je m.i. nu op slinkse wijze stemming te maken aan het adres van Eric Noor. Geef die man rustig de tijd en oordeel pas als de tijd daar rijp voor is.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2020 09:23jovkle wrote:Napoleon wrote: Deze topic is geopend omdat die denk ik bijdraagt aan de beeldvorming over een hele belangrijke functie binnen MVV! Iedereen die daar iets van weet of vind kan daar hier over Erik Noor iets over schrijven , en laten we hopen dat het veel succes verhalen zijn, dat is alleen goed voor de club !
Verder zijn we nu 4 maanden verder en vind ik dat er weinig informatie van waar Noor mee bezig is naar buiten komt ! Een van zijn opmerkingen bij zijn aanstelling was dat hij vond dat MVV een naar binnen toe gekeerde organisatie is , hij wilde dat veranderen , heel positief dus ! Maar laat het zien ...kom met een maandelijkse blog/interview of iets waar supporters kunnen deelnemen aan de ontwikkelingen
Was jij maar zo open geweest over jouw "revulutionaire" plannen; neem je verlies daarin, dat zou je sieren. Waar je eerst je pijlen richtte op Elsen & Co probeer je m.i. nu op slinkse wijze stemming te maken aan het adres van Eric Noor. Geef die man rustig de tijd en oordeel pas als de tijd daar rijp voor is.
Mijnheer Napoleon is op dit moment meer bezig met VVV en zich daar in te nestelen, dus vraag me af waar hij zich hier druk om maakt. Ik stond achter zijn ideeën maar begin steeds meer het idee te krijgen dat het luchtkastelen zijn. Alsof jezelf binnen 4 maanden alles op de rit zou hebben. Dat bleek uit je plannen wel anders. En openheid van zaken? Doet dat dan ook over je communicatie met MVV.
Mischien wil je daar wel eens op reageren.
- Napoleon
-
Topic Author
- Platinum Member
-
16 Sep 2020 09:42En Noor krijgt alle tijd , ik vind dat prima !
In deze topic kun je zaken plaatsen over Erik Noor die specifiek over hem gaan , zoals de ingezonden brief zou hier goed tot zijn recht komen ipv bij algemene zaken van topic MVV algemeen !
En zo zullen er nog wel meer onderwerpen komen die specifiek voor Noor gelden , daarom deze topic en zo ook een beeld kunnen vormen van
Niet zo moeilijk allemaal over denken , hou t simpel !!