Erik Noor

19 sept 2020 00:35
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Erik Noor #91
Ja het wordt wel n beetje “in Erikej we trust’ hier. Jongens jogens toch.ok, DDL heef twel heel veel woorden nodig en dat is meestal ren teken can een meoilijk verhaal. Maar dan nog. Wat geeft dit voor een gezicht. Weg met deze man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 06:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #92
Weg met wie?

Ik geloof dat je het verhaal maar half hebt gevolgd?
Wat is dan gebeurd behalve dan wat we al wisten? Ik denk eerder dat de leugeneer eens moet worden aangepakt met zijn stemmingmakerij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 06:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Erik Noor #93
Weg met wie?

Ik geloof dat je het verhaal maar half hebt gevolgd?
Wat is dan gebeurd behalve dan wat we al wisten? Ik denk eerder dat de leugeneer eens moet worden aangepakt met zijn stemmingmakerij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 09:32 19 sept 2020 09:34 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Erik Noor #94
Ok inhoudelijk dan:

Uit documenten blijkt dat hij direct of indirect betrokken was bij minstens vijf bedrijven die failliet gingen, niet zelden met grote schulden.

Lees dat eens in combinatie met de uitbestedingsdrang van Noor. Bij het event in de businessclub werd opeens het dure Dreamz ingehuurd om de drankjes te doen. Ook voor het afwikkelen van financiële zaken is nu opeens een extern bedrijf ingehuurd. Wat kost dat wel niet allemaal? Bestel maar eens een pils bij de Dreams..

Noor weet over het algemeen het geld goed uit te geven, schulden te maken. Maar wat haalt hij binnen qua sponsors?. En de kracht van zijn vlotte babbel zal ook afnemen naar gelang zijn faillisementen in de media blijven komen. We moeten niet naief zijn jongens, kom op. Ik denk dat MVV nog wel eens in heel grote problemen kan komen met die Noor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Appy Unknown

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 09:42
Nuss1996
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Erik Noor #95
Al sinds mijn 8ste ga ik naar us MVV-ke en dus al bijna 50 jaar. Mijn club. Ik volg dit forum bijna dagelijks en zelden reageer ik hier. Nu wil ik toch graag even iets kwijt. We hebben allemaal ups en downs bij MVV meegemaakt. Een wake houden voor het behoud van onze club vond ik een van de meest indrukwekkende. Nu zitten we weer in zo een vergelijkbare fase. Dit bestuur doet er alles aan om de club financieel gezond te houden. En als dat dan betekend dat je in je begroting moet aanpassen moeten we dit respecteren. Met dit spelersbudget heeft MVV het nog niet eens zo slecht gedaan. Er zitten een aantal prima mannen tussen. Eindelijk is er ook gekozen om de aanstormende talenten voor de club te behouden. Ook de keuze van trainer vind ik een prima keuze. Een man met het hart op de tong en een aangenaam iemand die de pers goed te woord staat. Wat betreft onze directeur, deze man ligt onder vuur. Echter als jij solliciteert op zulk een functie binnen een BVO heb je aan een aantal verplichtingen te voldoen. Jij bent dan ook verantwoordelijk voor een jeugdafdeling die bij deze BVO is ondergebracht. De KNVB eist van alle medewerkers, die op enigerlei wijze met jeugdvoetbal heeft te maken, een Verklaring Omtrent Gedrag moeten overleggen. De zogenaamde VOG. Er is voor een directie ook een aparte VOG aan te vragen. Mocht het zo zijn dat de heer Noor ook maar iets op zijn kerfstok zou hebben zou hij NIET in aanmerking komen voor een VOG en zou hij deze functie ook niet mogen bekleden. Verder wil ik met jullie delen dat mensen die met ideeën komen zeker een luisterend oor verdienen. Doch als jouw idee geen gehoor vind is dat jammer. Bekend is dat deze mensen vaak de schopstoel gebruiken om hun gelijk te halen en vaak met modder beginnen te gooien. Leg je bij je nederlaag neer en sta positief tegenover je club. Nu hoor ik jullie al reageren. Nooit iets gezegd en nu in een keer wel. Dit forum is er voor iedereen. Als je positief bent straal je dat ook uit naar anderen. Het is heel gemakkelijk om negatief te zijn maar o zo fijn om positief te zijn.
Kom op veur die roeie. Blief achter dien club stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 09:44
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Erik Noor #96
Deze publicatie is slecht voor het imago van Mvv, los of het verhaal klopt.
Het is inderdaad beter dat Noor en Mvv uit elkaar gaan want dit is niet goed voor ons clubje.
Sponsoren en/of investeerders zullen nu toch hun wenkbrauwen fronsen en hierdoor misschien niet in zee gaan met Mvv.
Ik vraag me ook af wat Noor nu aan het doen is bij Mvv, we hebben niet meer sponsors gekregen en over een hoofdsponsor hoor je niets meer. Eigenlijk zie ik totaal geen vooruitgang.
Ik kan ook niet zeggen dat Noor bij Mvv een positieve draai aan het geven is, veel hosanna in het begin en daarna blijft alles wel erg stil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Appy Unknown

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 10:02
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Erik Noor #97
Fascinerend om dit topic te lezen.

Klap op de vuurpijl:
Een schrijfsel in een dagblad dat een verzoek heeft gekregen van een vriendje van een journalistje om maar eens even goed stemming te maken, omdat bepaalde mensen hun zin niet hebben gekregen. Hebben we nog ergens een obscure Roemeen? Perfect. Feitelijke onjuistheden? Alsof onze lezers dat iets uitmaakt.
Dan te bedenken dat dit in een lokaal flutblad staat dat op dit forum (terecht) altijd De Leugeneer wordt genoemd, maar dat het nu opeens wél bij het rechte eind zou hebben, omdat meneer Noor bij bepaalde mensen niet in het pulletje valt.

Maar soit.

Ik ben benieuwd waar we in januari staan, dat lijkt me een mooi moment om meneer Noor te evalueren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 10:28 19 sept 2020 10:35 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Erik Noor #98
Ik had geen voorkennis of uitgesproken mening over Noor. Ik moet zeggen vond het wel goed klinken, een oud-prof tafeltennisser die ook nog eens in de sportkleding heeft gezeten.

DDL maakt graag stemming. Ik heb DDL steeds verweten dat ze MVV graag in een negatief daglicht zetten zonder gedegen verslaggeving of onderzoek.

Nu hebben ze dan eens echt onderzoek gedaan, dat juich ik toe. Ik hoop dat ze dat ook eens doen naar de huidige staatssteunconstructie bij Roda. Want het blijft er gewoon dik bovenop liggen bij DDL voor welke clubs ze wel en geen symphatie hebben.

Maar dan terug naar Noor: die faillisementen zijn feitelijk en DDL heeft documenten in handen. diverse bedrijven zijn achtergelaten met dikke schulden. Dat baart me zorgen als ik dan zie dat er bij MVV nu wel van alles duur wordt uitbesteed en nog steeds geen hoofdsponsor is.

En dan zeggen “blijf achter je club staan” dat is wel heel makkelijk. Tuurlijk dat doen we allemaal, maar dat betekent niet noodzakelijkerwijs dat we achter Noor staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Driver, Appy Unknown

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 10:38 19 sept 2020 10:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Erik Noor #99
Het zegt toch genoeg dat die krant geen onderzoek doet, naar de gemeente Kerkrade, geen huur betalen van de club, en het aantrekken van dure spelers hiervan. Maar als er ook maar iets, maar dan ook maar iets is, waar ze zich aan kunnen vastgrijpen bij MVV, of het nu het bestuur is of haar supporters, dan wordt er gewroet, en alles diep onderzocht. En dit wordt zodanig gedaan, dat het het liefst landelijk nieuws wordt. Kom op Leugeneer. Onderzoek eens diep verder. Maar dan in oostelijke richting. Dan hebben jullie pas écht werk. En zolang dit niet gebeurd is, zegt het toch eigenlijk genoeg??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 11:05
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Erik Noor #100
Het negatieve sentiment jegens mvv bij dat lokaal krantje dat steeds minder lezers trekt omdat t inhoudelijk al jaren geen ene moer meer voorstelt komt allemaal uit de koker van dat mannetje Delait die daar de sportscepter zwaait.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 12:01 19 sept 2020 12:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Erik Noor #101
Eindelijk een bericht (Nuss 1996)waar ik op zat en zit te wachten,ook ik ben een diehard van meer dan 50 jaar mvv.
Hoeveel stront krijgen we nog over ons heen,het blijft pijn doen elke keer weer.
Nu weer breed uitgemeten in de landelijke en regionale pers het verleden van onze algemene directeur.
Ik word niet mvv moe,maar wel elke keer als weer groot negatief nieuws vaan us mvvke de pers haalt.
Daarom vind ik dat artikel zoals boven omschreven een verademing tussen alle shit kwa negatieve bericht geding specifiek op ons forum.
Het moment dat we weer omhoog kunnen en mogen kijken laat eke keer weer op zich wachten,en het word er niet beter op nu alle shit over onze directeur overal leesbaar voor het oprapen ligt.
Ja ik was toentertijd bij die wake en zou het zo weer doen,wanneer gaat de ☀️ weer een beetje schijnen,ik word zo moe van al die negatieve commentaren op ,,ons,,forum.
Gezocht positieve forummers ...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 12:16
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Erik Noor #102

Zwegel schreef :

Zwegel schreef : Zoals ik al enkele weken geleden ergens schreef zegt mijn gevoel dat Noor niet lang hier zal zijn, en na dit seizoen (wellicht al eerder) met de Noorderzon is vertrokken.


Kijk eens aan, wat een mensenkennis.....
Dit alles zal denk ik nu in een stroomversnelling komen.

Maar wat zijn sommigen van jullie toch naïef ?
Was dit bij onze oosterburen het geval geweest, dan was het alweer Hosanna, en was het de waarheid.
Maar nu in ons geval ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is :)
Wat willen jullie nog meer horen.
Feit is dat er weer wat moois binnengehaald is in Maastricht, en de verantwoordelijken slapen gewoon verder.

Belachelijk overigens dat er mensen zijn die denken dat Napoleon hierachter zit.
Al zou dit zo zijn, So what ?
Ik ken Napoleon zelf niet maar ik had graag gezien dat MVV met hem in zee was gegaan, maar daar heb ik helaas geen invloed op.
Hij had in ieder geval goede bedoelingen. Ik zeg: 'een gemiste kans'.


Dus jij gaat jezelf quoten om nog meer gal te spuwen dan er al gedaan word. En dan hemel je Napoleon ook nog op? Iedereen zijn mening, maar waar jij en Napoleon mee bezig zijn is precies waar de Leugeneer op uit is. Onrust onrust onrust.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 12:43
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Erik Noor #103
Noor gaf eerder deze week een kritisch antwoord op die debiele column van de supporters buiten het stadion tegen Cambuur en opeens is daar dit journalistiek 'werk'. Vooral op aannames en meningen van anderen gebaseerd, maar in officiële documenten niet aansprakelijk gesteld.

Goed, positief bekijken: Blijkbaar zijn er toch een paar personen bij De Limburger die tijd krijgen om onderzoek te doen voor een artikel. Dan kan ik niet wachten op het artikel over het geld dat Roda al jaren ontvangt van de gemeente, onder welke voorwaarden, of deze voorwaarden worden voldaan en waaraan anders het geld allemaal uitgegeven is geworden. Ik neem aan dat dit zo'n artikel binnen niet al te lange tijd geplaatst zal worden...of toch...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 13:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Erik Noor #104
Het is natuurlijk het goed recht van een journalist om de gangen van de Erik Noor na te gaan, als hij signalen ontvangt dat er iets niet in de haak zou zijn. Alle uitzoekerij heeft mijns inziens opgeleverd dat er nogal wat faillissementen aan de heer Noor kleven. Maar kennen we de details? Blijkbaar benadeelde bronnen doen hun beklag; daar had ik ook niet van verwacht dat die positief zouden zijn. Faillissementen doen nu eenmaal pijn en het is altijd handig om naar zondebokken te wijzen. Hele inboedels zouden door hem gestolen zijn; blijkbaar is er geen aangifte gedaan, want anders zou de heer Noor echt wel door justitie vervolgd worden. Hij heeft geen strafblad. Hem kan hoogstens verweten worden dat hij niet goed leiding gegeven heeft en dat dit mede tot die faillissementen heeft geleid, maar daarover lees ik niets. Het blijft wat mij betreft op het niveau van roddel en achterklap. Zijn er bronnen geraadpleegd die positieve ervaringen met hem hebben?

Bij MVV heeft Erik Noor niet alleen de leiding en wordt hij gecontroleerd door bestuur en Ledenraad. Als Noor inschat dat er bij MVV veel tijd gaat zitten in activiteiten die niet direct met voetbal en commercie gerelateerd zijn en deze daarom uitbesteedt, dan neem ik aan dat het bestuur daarvan op de hoogte is gesteld. Wij kennen als supporters de details niet. Een beetje vertrouwen in directie en bestuur zou wat mij betreft wel op zijn plaats zijn.

Is dit te vergelijken met de situatie bij Roda JC? Ik denk het niet. Van iemand als Korotaev was bekend dat hij zaken had lopen met justitie; daarvan is bij Noor geen sprake. En bij MVV is Erik Noor niet de allesbepalende geldschieter; bij MVV is de zeggenschap anders geregeld via bestuur en Ledenraad.

Intussen is het kwaad wel geschied. Ongeruste supporters en waarschijnlijk ook sponsoren vragen zich af of de heer Noor wel te vertrouwen is. Wat gaat hier weer de spin-off van worden? Sponsoren en supporters die afhaken? Voor de zoveelste keer komt onze club negatief in het nieuws. En waarop gebaseerd? En weer kun je aan vrienden en bekenden uitleggen dat het weliswaar sportief magertjes loopt bij MVV, maar dat de financiële situatie netjes op orde is; sinds het burgemeesterschap van Leers zonder een cent overheidssteun. Dan lijkt me inderdaad een onderzoek naar de tientallen miljoenen aan verkapte overheidssteun aan Roda JC vele malen onderzoekswaardiger.

Laten we Erik Noor ons vertrouwen geven; pas als over enkele maanden duidelijk is dat de organisatie niet professioneler loopt en er bijv. geld over de balk wordt gegooid, dan mag hij op basis daarvan aangepakt worden. Hij en Kalezic willen de club vanaf de grond af herzien om een goed nieuw fundament te leggen; een pittige klus. Ik vind het triest dat berichtgeving in DDL dat extra bemoeilijkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u daan4suz, Schapendonk, Karakter, Medusa, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2020 14:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Erik Noor #105
Wat ik niet begrijpt is dat men iemand een functie geeft die zoveel negatieve zaken achter zijn naam heeft,het is heel makkelijk andermans geld uitgeven en niet verantwoordelijk hoeft te zijn voor de uitgaven.wie houdt dit in de gaten en controleerd dit.wat als het mis gaat dan stapt hij op en mvvv zit met de gebakken peren .lijkt mij niet erg gezond ,maar hopelijk heb ik het mis maar heb een raar gevoel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden