Maurice Verberne

01 mei 2024 13:00
Sjiek
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Maurice Verberne #106
Zou het niet gewoon een besparingsmaatregel zijn? Maurice en salaris laten gaan en Hermans doorschuiven?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2024 13:22
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Maurice Verberne #107

Sjiek schreef : Zou het niet gewoon een besparingsmaatregel zijn? Maurice en salaris laten gaan en Hermans doorschuiven?

Dit is inderdaad ook het enige dat ik kan bedenken. We zullen het ongetwijfeld snel weten.

01 mei 2024 19:36
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Maurice Verberne #108

Sander70 schreef : Nu mag Mauriceke weer van geluk spreken dat Hermans naast hem zit, net zoals hij van geluk mocht spreken dat hij vorig jaar Luypers naast zich had. Jaja interessante theorieën allemaal. Verberne is voor ons champions league niveau, als je dat niet inziet dan houd maar op.

Of zijn we de toppers als Wels en Kalezic alweer vergeten?

Staar je vooral blind op de resultaten. Maurice doet helemaal niks op CL niveau, en als je al iets zou kunnen bedenken is het zijn manier van doen. Kan hier wel 20 leuke ankedotes vertellen over zijn besprekingen, tactische analyses. Spelers lachen zich de ballen uit de broek. Ga voor de grap eens 3 weken naar de training kijken, iedere week is precies hetzelfde.

01 mei 2024 19:48 01 mei 2024 19:49 door ASR.
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #109

Mithrandir schreef :

Sander70 schreef : Nu mag Mauriceke weer van geluk spreken dat Hermans naast hem zit, net zoals hij van geluk mocht spreken dat hij vorig jaar Luypers naast zich had. Jaja interessante theorieën allemaal. Verberne is voor ons champions league niveau, als je dat niet inziet dan houd maar op.

Staar je vooral blind op de resultaten. Maurice doet helemaal niks op CL niveau, en als je al iets zou kunnen bedenken is het zijn manier van doen. Kan hier wel 20 leuke ankedotes vertellen over zijn besprekingen, tactische analyses. Spelers lachen zich de ballen uit de broek. Ga voor de grap eens 3 weken naar de training kijken, iedere week is precies hetzelfde.

Ik kan dit beamen. Maurice is een prima uithangbord, maar je kunt beter Hermans binnenboord houden. ;)

01 mei 2024 19:52 01 mei 2024 19:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #110

Mithrandir schreef :

Ga voor de grap eens 3 weken naar de training kijken, iedere week is precies hetzelfde.

Dat waor ouch zoe bij alle veurige trainers die nao Trost koume ; de eenige dee echt good waor, waor "Coocky" Voorn bij Riny Tuijs dee situaasies en aofwerreeke deed trainen. Meh dee had dat weer vaan Bertsje gelierd

01 mei 2024 20:06
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Maurice Verberne #111

ASR schreef :

Mithrandir schreef :

Ik kan dit beamen. Maurice is een prima uithangbord, maar je kunt beter Hermans binnenboord houden. ;)

Ach, de mensen die dagelijks met Maurice werken zeggen dit allemaal. Fijne assistent, geen hoofdtrainer. De echte analyses kwamen idd vorig jaar van Mark en dit seizoen van Hermans.

Oh en men mag Smeets niet vergeten. Hele belangrijke speler binnen en buiten het veld. Ook schijnbaar iemand wat in de rust aangeeft hoe het moet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

02 mei 2024 08:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #112
Tsja.

Alex Ferguson gaf zelden zelf een veldtraining en werd geprezen om zijn management van niet alleen de spelers, maar vooral ook de technische staf. Als Maurice twee jaar op rij een assistent en een belangrijke speler een grote rol geeft in de tactische besprekingen en dat pakt twee jaar op rij goed uit, zegt dat op zichzelf toch echt iets positiefs over Verberne.

Maar waar naar mijn mening vooral overheen wordt gestapt is de opmerking van Sander70 "Of zijn we de toppers als Wels en Kalezic alweer vergeten?". Voeg daar Usta aan toe. Ruys, Çapa, Koolhof, en ga zo maar verder terug in het verleden.

Ja, Verberne is uiteraard niet perfect en niet CL-niveau. Maar ik heb bij MVV niet het blinde vertrouwen dat een eventuele vervanger beter is. Zeker niet als je hoort dat in het geruchtencircuit namen als Hofland (gelukkig al getekend elders) en Peeters rondgaan en sommige fans met fucking Wil Boessen aan komen kakken. Allemaal namen van mensen die het nooit lang ergens hebben volgehouden. Als dat het type trainer is waarnaar we kijken, dan houd ik ook liever vast aan Verberne.

Als Hermans tactisch zo goed is, geef hem dan de kans en zet er een goede people manager naast als assistent of zo.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Sander70

02 mei 2024 16:43
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #113
Verberne is volgens de Limburger benaderd door en in gesprek met twee clubs. Ik denk dat FC Eindhoven daarbij zit en dat dat ook zijn nieuwe club wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

05 mei 2024 13:33
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer

24 mei 2024 12:29
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Maurice Verberne #115
Prettig afscheidsinterview van Verberne bij MVV TV. Blijft op mij toch een zeer prettige indruk maken zowel als trainer als als mens. Hoop dat we nog eens te horen krijgen wat nu de reden is om iemand die heel graag door wil en top gepresteerd heeft niet te verlengen. Zou die vraag graag eens aan Laura voorgelegd zien (neem aan dat die daar een beslissing over genomen heeft?). Nu zeer benieuwd wie er nu voor de groep komt te staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Mosae

24 mei 2024 15:41
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #116
Prettige persoonlijkheid Verberne, maar misschien niet altijd met de juiste beslissingen (maar welke trainer wel), late wissels, soms andere keuzes wat betreft opstelling, en voor mij toch ietswat gezapig. Maar van de andere kant overgepresteerd met budget. Al met al moet je hem beoordelen op het resultaat, en dat was boven verwachting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

24 mei 2024 15:46
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #117
Ik ben nu eigenlijk alleen nog maa tevreden als ik bij de nieuwe trainer zoiets heb van: wow dat is een ‘topper’ voor us. Zoniet had je net zo goed Mauriceke kunnen behouden. Ben eens benieuwd wat onze Ronny voor ons uit de hoge hoed gaat toveren.

24 mei 2024 17:34 24 mei 2024 17:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #118
Kon de woorden van Mosae zelf geschreven hebben. Ik denk dat van Geneugden begin maart nooit had gedacht dat mvv zich op een haar na zou plaatsen voor de playoffs. Of nu de gedachte anders is betwijfel ik. Kan ook zo zijn dat men het na twee jaar genoeg vind en men Verberne niet genoeg heeft zien vooruit gaan. De insteek van Mvv is eigenlijk of wellicht was net zoals ze dat bij jonge spelers doen een beginnende trainer de kans geven zich te ontwikkelen. Daarom wordt de naam Hermans ook regelmatig genoemd. Alleen die intentie zou over een jaar overigens al achterhaald kunnen zijn. Stel je wil structureel in de top 8 spelen...dan ga je toch niet telkens een beginner voor de groep zetten. Dan kan je intentie meteen tegenstrijdig zijn aan het doel om uiteindelijk te willen promoveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MF

25 mei 2024 22:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #119
Misschien kan iemand een petitie starten voor Verberne?

25 mei 2024 22:50
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Maurice Verberne #120

Hill28 schreef : Misschien kan iemand een petitie starten voor Verberne?

En dan hahaha?
Beslissing is al lang en breed genomen.
Er is afscheid genomen, laten we kijken naar de nieuwe trainer die gaat komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden