Maurice Verberne

02 jan 2024 06:15
daan4suz
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Maurice Verberne #16
Wat erg. Vaöl sterkte Maurice en femilie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2024 12:15
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
Maurice Verberne #17
Veel sterkte Maurice.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2024 13:06
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Maurice Verberne #18
Sterkte Maurice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2024 14:37
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Maurice Verberne #19
Heel veel sterkte Maurice met dit grote verlies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Maurice Verberne #20
Op dit moment gaat het 'hardnekkige "gerucht de ronde dat Maurice Verberne op korte termijn vervangen gaat worden

Gebrek aan synergie met de groep zegt "men" , tja !!

De namen van Kevin Hofland en Edwin Hermans zouden zijn vervanger gaan zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 17:23
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Maurice Verberne #21
Ik mag toch hopen dat met 'korte termijn' het einde van het seizoen wordt bedoeld. Met al het persoonlijk leed (zijn overleden moeder) waar hij momenteel mee kampt, kan ik me moeilijk voorstellen dat dit eerder gaat zijn. Of is het op eigen initiatief? Ik vind het een heel raar gerucht in ieder geval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, kyleman333, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 17:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Maurice Verberne #22

Pierrot schreef : Ik mag toch hopen dat met 'korte termijn' het einde van het seizoen wordt bedoeld. Met al het persoonlijk leed (zijn overleden moeder) waar hij momenteel mee kampt, kan ik me moeilijk voorstellen dat dit eerder gaat zijn. Of is het op eigen initiatief? Ik vind het een heel raar gerucht in ieder geval.


Dat gun ik hem ook , maar de geruchten zijn anders ! We gaan t zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 17:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #23
Stel dat deze geruchten kloppen:

Van mij mag Maurice het seizoen afmaken, dat heeft hij verdient na vorig jaar. Maar als de groep echt klaar is met hem, dan heb ik gemakkelijk praten maar is het beter als de wegen scheiden.

Ik vind Kevin Hofland een minkukel eerste klas die overal mislukt is. Zou ernstig teleurgesteld zijn als die ideeloze knakker hier de grote jongen komt uithangen.

Edwin Hermans is geen verkeerde maar beetje eeuwige assistent. Was een aantal jaar geleden al zo goed als rond met MVV maar toen werd een andere hoofdtrainer op het laatst uit de hoge hoed getoverd, daar was Edwin best teleurgesteld over.

Het is natuurlijk vreemd om vrijwel direct na de winterstop de trainer er uit te gooien, doe het dan voor de winterstop zodat een eventuele nieuwe trainer wat meer tijd heeft om voor te bereiden. Maar dat heeft wellicht te maken met de privésituatie van Maurice.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 18:20
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Maurice Verberne #24

Jacques schreef : Stel dat deze geruchten kloppen:

Van mij mag Maurice het seizoen afmaken, dat heeft hij verdient na vorig jaar. Maar als de groep echt klaar is met hem, dan heb ik gemakkelijk praten maar is het beter als de wegen scheiden.

Ik vind Kevin Hofland een minkukel eerste klas die overal mislukt is. Zou ernstig teleurgesteld zijn als die ideeloze knakker hier de grote jongen komt uithangen.

Nu bij meerssen doet ie t goed

Edwin Hermans is geen verkeerde maar beetje eeuwige assistent. Was een aantal jaar geleden al zo goed als rond met MVV maar toen werd een andere hoofdtrainer op het laatst uit de hoge hoed getoverd, daar was Edwin best teleurgesteld over.

Het is natuurlijk vreemd om vrijwel direct na de winterstop de trainer er uit te gooien, doe het dan voor de winterstop zodat een eventuele nieuwe trainer wat meer tijd heeft om voor te bereiden. Maar dat heeft wellicht te maken met de privésituatie van Maurice.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 18:41 17 jan 2024 18:44 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Maurice Verberne #25
Heeft mvv dan geld om een contract af te kopen. En als die namen de ambities van de Amerikanen weerspiegelen, dan weten we meteen hoe de vlag erbij hangt. Tenzij het voor een paar maanden is. Als er geen spits bijkomt, heeft het ook weinig nut te wisselen. Dan ga je de playoffs normaal gesproken niet halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 18:42
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Maurice Verberne #26

Napoleon schreef : Op dit moment gaat het 'hardnekkige "gerucht de ronde dat Maurice Verberne op korte termijn vervangen gaat worden

Gebrek aan synergie met de groep zegt "men" , tja !!

De namen van Kevin Hofland en Edwin Hermans zouden zijn vervanger gaan zijn .


Zou het wel zo netjes vinden om Maurice het af te laten maken.
Dat ze na dit seizoen bij iemand anders uit komen vind ik prima.
Hofland heeft ook pas aangekondigd dat hij na dit seizoen ook stopt bij Meerssen.
Ook zijn zoon zit bij de O21 en soms op de bank bij MVV 1.
Dus dat zou best logisch kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2024 19:07
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Maurice Verberne #27
Dit was al vorig jaar al, alleen toen zat alles mee. Daarom vertrekt ook iedere bepalende speler/ of wilt iedere bepalende speler weg.

Maurice is een hele leuke kerel, zal een geweldige assistent zijn..maar het is een enorme zenuwpees die dat niet onder controle krijgt. Bij momenten van druk is hij als trainer de eerste wat bezwijkt. Komt zelden tot nooit met oplossing , en dit slaat over naar de spelers.

Mijn gevoel zegt dat indien dit klopt, Hofland hem vervangt. Weet niet of ik daar zo blij van wordt. Schijnt een enorme zuurpruim te zijn, die zichzelf ook heel hoog heeft zitten. Geen makkelijke kerel in de omgang ( vernomen van Fortunezen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2024 10:00
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Maurice Verberne #28
Ik mag toch hopen dat er van ontslag geen sprake is. Met de laagste begroting uit het Nederlandse betaald voetbal 5de worden in de KKD zou toch wat krediet op moeten leveren. Als je nu dit jaar stijf onderaan staat met 6 punten okay, maar qua mogelijkheden doet MVV het naar behoren. Een top 5 notering is gewoon niet haalbaar in de situatie waar de club zit en dat geeft direct aan wat voor een vakwerk Maurice vorig seizoen geleverd heeft.

Als je Bosz of Slot weg kunt halen zou ik het eventueel nog overwegen maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die wel eens afwijzend tegenover een dienstverband bij een KKD club zouden kunnen staan. Buiten dit soort trainers denk ik dat een andere trainer op dit moment werkelijk 0,0 verschil gaat maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2024 10:08
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Maurice Verberne #29

Mithrandir schreef : Dit was al vorig jaar al, alleen toen zat alles mee. Daarom vertrekt ook iedere bepalende speler/ of wilt iedere bepalende speler weg.

Maurice is een hele leuke kerel, zal een geweldige assistent zijn..maar het is een enorme zenuwpees die dat niet onder controle krijgt. Bij momenten van druk is hij als trainer de eerste wat bezwijkt. Komt zelden tot nooit met oplossing , en dit slaat over naar de spelers.

Mijn gevoel zegt dat indien dit klopt, Hofland hem vervangt. Weet niet of ik daar zo blij van wordt. Schijnt een enorme zuurpruim te zijn, die zichzelf ook heel hoog heeft zitten. Geen makkelijke kerel in de omgang ( vernomen van Fortunezen).


En op deze manier kan je natuurlijk alles negatief beredeneren.

De trainer wordt 5de maar heeft geen klik met de spelersgroep dus alle sterkhouders willen weg. Slaat natuurlijk totaal nergens op. Buiten Real Madrid willen uiteindelijk bij elke club de sterkhouders een stapje hogerop, om dat aan de trainer toe te schuiven vind ik nogmaals compleet belachelijk.

Waarom is hij een zenuwpees? Ik vind hem altijd rust uitstralen in interviews en langs de lijn. Herken me totaal niet in het beeld dat geschets wordt. Maurice is niet heilig, dat is niemand, maar ik begrijp werkelijk niet dat er mensen blij zouden zijn met een eventueel vertrek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Och jeh, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2024 10:44
daan4suz
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Maurice Verberne #30
Poe, hoop het toch niet. Natuurlijk kan je de trainer vervangen, maar ik vind dat op dit moment zinloos, behalve als je een half nieuw elftal haalt en dat alvast naar de hand van de nieuwe trainer wil zetten in de 2de helft van de competitie zodat je ingespeeld aan het nieuwe seizoen begint.

En alsjeblieft geen Hofland, heb daar een totaal verkeerd gevoel bij en tot nu toe nul prestaties gezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden