Maurice Verberne

16 mrt 2023 13:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #1
Zie ik nu goed dat onze trainer nog geen eigen topic heeft?

Enfin, we mogen onze handen dichtknijpen dat forumer Faty Papy hier niet over gaat, want Verberne heeft zijn contract gelukkig verlengd met één jaar. Goed bezig Maurice, ga zo door!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, bokkesprongen, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2023 14:07
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Maurice Verberne #2
nao Trost is Sies idd de beste trainer dee veer sinds jaore höbbe gehad: hoop tot heet langer bij us bleif daan 1 ekstra jaor !

lieveer Sies daan 't Bies !


't filmpke met de reaksie vaan Sies zit in dit artikel

www.1limburg.nl/sport/2153754/mvv-maastr...ach-maurice-verberne
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2023 15:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Maurice Verberne #3
Heel fijn! Het klikt met Maurice.
Er kan wel gezegd worden dat we 2e seizoenshelft minder presteren en dat soort dingen; zou best kunnen; maar gelukkig bestaat de competitie uit 2 helften.
En we zijn niet aan het zakken op de ranglijst: we staan nog altijd 12 plaatsen (!!) boven de plek waar we volgens ons budget meer dan thuis zouden horen: plek 20.
Chapeau voor MVV, chapeau voor Ronny, chapeau voor de spelers en uiteraard ook een hele dikke chapeau voor Maurice! Klaas Vaak speelde vorig seizoen met bijna hetzelfde materiaal waardeloos voetbal met slechte resultaten. Je zag eind vorig seizoen al dat de aanpak van Maurice werkt.
Fijn dat er nu duidelijkheid is. Maurice blijft. Wie volgt? Kunnen we bouwen op dit zeer succesvolle seizoen? (wát de eindstand ook moge zijn)
MVV laat zich weer zien op ALLE vlakken. LAOT GOAN!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 07:59
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Maurice Verberne #4
Ik zie net het interview met Maurice Verberne op L1 na de oefenwedstrijd van gisteren, maar dan denk ik wat mogen we toch ONGELOFELIJK blij zijn met deze trainer!

Gewoon duidelijke, eerlijke en normale antwoorden, geen gezeik over tegenslagen zoals het veld en de huidige blessures en gewoon uit durven spreken dat je voor de playoffs wilt gaan omdat je vindt dat de ploeg verder is dan vorig jaar. Een zegen voor het moderne voetbal en een uithangbord voor die vaan us!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Gianni Bruno, Mestreech28, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 13:00
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
Maurice Verberne #5
Zolang hij bv Schenk opsteld, heb ik toch wel twijfels over deze verder sympathieke man. Hoe lang heeft het niet geduurd voordat hij dit zag.
Een van zijn fout(jes) het laatste seizoen was dat hij teveel vasthoudt aan een vaste 11 man selectie, en niet spelers roteerde (ook moet je durven om te schakelen naar een ander systeem 4-4-2 in bv moeilijke uitwedstrijden). In de NC maakte de meeste een uitgebluste indruk (in weze waren ze 2 weken voor het einde van de competitie al zeker van de PO en nog verloren we Kostons door een blessure in de voorlaatste wedstrijd) . Verkeerde instructies ?
Ja hij houdt zijn spelers bijeen en goed gemotiveeerd, dat is zijn grote plus-punt. Misschien moet er een strateeg naast hem zitten op de bank?

Van Geneugden is meer verantwoordelijk voor het gedeeltelijke succes, denk ik. Als ze dit nu ook nog financieel meer weten uit te buiten dan gaat het de goede kant op (Laura let maar goed op de centjes, want MVV is niet het slimste jongetje van de klas).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 13:18 23 juli 2023 13:19 door kyleman333.
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
Maurice Verberne #6
Ik begin inmiddels de indruk te krijgen dat Schenk je persoonlijk iets aangedaan heeft. Hoe je toch steeds op dezelfde stokpaardjes kunt terugvallen terwijl Labylle eigenlijk al maanden eerste keus is linksback. En dan ook nog insinueren dat de blessure van Koen aan de trainer lag? Je zal het er wel om doen, anders kan ik dit soort opmerkingen niet begrijpen.

Hoe iemand na vorig seizoen nog steeds niet overtuigd kan zijn van Verberne kan ik niet begrijpen. Als voor het seizoen iemand de 5de plek verspeld had, was diegene opgenomen. Tuurlijk kunnen er dingen beter, ook Guardiola zal verbeterpunten hebben, maar voor MVV lijkt me dit de perfecte man op de juiste plek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 13:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Maurice Verberne #7

FatyPapy1990 schreef : Zolang hij bv Schenk opsteld, heb ik toch wel twijfels over deze verder sympathieke man. Hoe lang heeft het niet geduurd voordat hij dit zag.
Een van zijn fout(jes) het laatste seizoen was dat hij teveel vasthoudt aan een vaste 11 man selectie, en niet spelers roteerde (ook moet je durven om te schakelen naar een ander systeem 4-4-2 in bv moeilijke uitwedstrijden). In de NC maakte de meeste een uitgebluste indruk (in weze waren ze 2 weken voor het einde van de competitie al zeker van de PO en nog verloren we Kostons door een blessure in de voorlaatste wedstrijd) . Verkeerde instructies ?
Ja hij houdt zijn spelers bijeen en goed gemotiveeerd, dat is zijn grote plus-punt. Misschien moet er een strateeg naast hem zitten op de bank?

Van Geneugden is meer verantwoordelijk voor het gedeeltelijke succes, denk ik. Als ze dit nu ook nog financieel meer weten uit te buiten dan gaat het de goede kant op (Laura let maar goed op de centjes, want MVV is niet het slimste jongetje van de klas).


Labylle speelt bijna altijd?
Schenk is niet top maar MVV heeft niet de knaken om een topper als Links back te halen.
Hoe kun je Verberne afgeven op een blessure van Kostons die door een botsing met Koeman de wedstrijd moest missen.

Een strateeg heeft Verberne afgelopen jaar ook niet nodig gehad dus dat hoeft nu ook niet.
Verberne is onze strateeg en dat heeft hij vorig seizoen meer dan bewezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2023 18:32 23 juli 2023 18:34 door Yannick.
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Maurice Verberne #8
@FatyPapy1990 Wat een lulkoek zeg. Een trainer die vast houdt aan zijn vaste 11 behaalt daarmee juist succes, want zo slijt je routine in je team. Af en toe rouleren of iemand utit vorm wisselen dat terzijde, maar Verberne kun je nooit afrekenen op zijn opstellingen. Hij werd gewoon 5e (!!) Met het slechts betaalde team van de KKD.

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2023 08:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Maurice Verberne #9
Maurice Verberne is een sympathiek mens en dus ook coach ! Een groot verschil met zijn voorganger Klaas Wels die de ideale opvolger was volgens Noor destijds van Darije Kalizic . Noor die geen Jonker wilde ( nu bondscoach van NL dames elftal) maar perse Wels , we weten nu hoe t met beide trainers is afgelopen Wels en Jonker ( zoek de verschillen )
Wels inmiddels ook weer weg bij Oss ( ik denk dat zijn carriere in het betaalde voetbal bijna voorbij is)

Dat Maurice het goed doet komt vooral door zijn prettige karakter , hij maakt weinig tot geen tegenstanders , en zijn menselijke benadering zorgt voor veel goodwill en vooral prettige sfeer . Het verwonderd me dan ook niks dat op basis van wie Maurice is , er gewoon goed gewerkt en gepresteerd wordt.
Of Maurice een echte topcoach is , dat denk ik niet maar voor hem is altijd werk in het voetbal . En ik verwacht op termijn dat hij een ideale assistent bij een goed betaalde eredivisie club gaat worden !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2023 10:06
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Maurice Verberne #10

Napoleon schreef : Maurice Verberne is een sympathiek mens en dus ook coach ! Een groot verschil met zijn voorganger Klaas Wels die de ideale opvolger was volgens Noor destijds van Darije Kalizic . Noor die geen Jonker wilde ( nu bondscoach van NL dames elftal) maar perse Wels , we weten nu hoe t met beide trainers is afgelopen Wels en Jonker ( zoek de verschillen )
Wels inmiddels ook weer weg bij Oss ( ik denk dat zijn carriere in het betaalde voetbal bijna voorbij is)

Dat Maurice het goed doet komt vooral door zijn prettige karakter , hij maakt weinig tot geen tegenstanders , en zijn menselijke benadering zorgt voor veel goodwill en vooral prettige sfeer . Het verwonderd me dan ook niks dat op basis van wie Maurice is , er gewoon goed gewerkt en gepresteerd wordt.
Of Maurice een echte topcoach is , dat denk ik niet maar voor hem is altijd werk in het voetbal . En ik verwacht op termijn dat hij een ideale assistent bij een goed betaalde eredivisie club gaat worden !


Knap om ook vanuit dit onderwerp je persoonlijke haat jegens Noor weer te ventileren.
Wat ben je toch een zielig ventje.

(Nee, ik verdedig Noor hier niet, voordat je dat er weer van maakt, maar het heeft gewoon niks met dit onderwerp te maken.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 19:39
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Maurice Verberne #11
Moeder Maurice Verberne overleden
Maandag 01 januari 2024
In de eerste ochtend van het nieuwe jaar is toch nog plotseling de moeder van onze coach Maurice Verberne overleden.

Namens alle MVV-spelers, staf, medewerkers, vrijwilligers, sponsoren en supporters wensen wij Maurice en zijn hele familie heel veel sterkte en kracht toe om dit intense verdriet te verwerken.

www.mvv.nl/nieuws/moeder-maurice-verberne-overleden
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 19:57
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Maurice Verberne #12
Heel erg veel sterkte Maurice!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 21:10
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Maurice Verberne #13
Ontzettend slecht begin Maurice ontzettend veel sterkte….mvrgr Ampa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 21:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Maurice Verberne #14
Dat is ontzettend snel gegaan. Hopelijk haalt Maurice er enige troost uit dat haar een mogelijke lijdensweg bespaard is gebleven. Veel sterkte, Maurice!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2024 01:32
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Maurice Verberne #15
Mijn medeleven aan Maurice en zijn familie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.242 seconden