Maurice Verberne

06 mrt 2024 20:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Maurice Verberne #76
Ik schreef het een aantal weken geleden al dat de dagen van Maurice geteld waren . Gelukkig laten ze hem wel het seizoen afmaken , want hij moet hier via de voordeur naar buiten gaan .

Ik wil Maurice helemaal niet als trainer beoordelen , over zijn tactiek of wissels of andere zaken . Hij maakt op mij een hele prettige indruk en warm mens die je er volgens mij graag bij hebt . Verberne is een nette coach , misschien wel te eerlijk en te oprecht . In MVV zijn ogen is hij niet meer goed genoeg , dat zegt alles over MVV van dit moment denk ik

Zonder geld of iets is MVV onder Verberne voetballend helemaal opgeleefd , daar waar de club in de organisatie en financieel helemaal de laatste jaren is afgebrokkeld tot het bot , heeft Verberne iets van glans terug gebracht na jaren van voetballende ellende in de Geusselt . Volgepakte tribunes , wedstrijden die er om gingen de nacompetitie zelfs gehaald en een paar spelers een mooie transfers laten maken .

Maurice je hebt t fantastisch bij MVV gedaan , je bent een fatsoenlijke vent voor jou is er altijd werk in het voetbal , ook al vind ik je de ideale assistent je hebt mijn verwachtingen als coach overtroffen

Niet jij hoeft MVV te danken voor de kans die je kreeg maar MVV moet jou bedanken dat jij vele duizenden supporters weer de weg hebt laten vinden naar Stadionplein 1 , onze thuishaven De Geusselt !
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, jovkle, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 20:12
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Maurice Verberne #77

Sander70 schreef :

Mosae schreef : Sympathiek is hij zeker. Maar ben ik nu de enige misschien, dat ik er niet echt rouwig om ben. Ik zie liever wat meer bravour en pit langs de zijlijn, en iemand die ingrijpt. Ik vond het zo gezapig soms.


Ik ben er wel rouwig om. Liever een trainer die in staat is te overpresteren met matige selecties, dan een type Hyballa of die Spanjaard van Fortuna vorig jaar, waar die jongens alleen maar zenuwachtig van worden. Nee ik heb geen begrip voor deze keuze van Ronny. We zullen er wel achter komen wat de daadwerkelijke reden is van het vertrek van Verberne.


Deze keuze komt echt niet alleen vanuit Ronny. Daarom ook de vage reden “ wij gunnen hem een stap “. Iedere TD wilt zijn beste spelers behouden, maar ook zeker een goede trainer.. zeker in de positie van MVV.

Nee dit verhaal is gewoon onzin.

Spelersgroep heeft hier ook zijn aandeel in gehad ( tijd terug waren hier al berichten over).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 20:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
Maurice Verberne #78
Net de reportage gezien van Wat is Loos een programma dat ik niet zo hoog heb zitten,maar toch werd heel goed weergegeven hoe het nu werkelijk in elkaar zit en ben een stuk wijzer geworden.
Ronny heeft duidelijk de mening weergegeven vanuit MVV en Maurice heeft ook zijn zegje mogen doen.
Geen insinuaties maar gewoon dit is het en dit was dan het dan met klare taal.
Ik denk dat het goed is dat er een frisse wind gaat waaien met de komst van een ,,nieuwe,,trainer.
Ff verder over de mens Verberne wat een (H)eerlijke persoonlijkheid die na het verhaal Wels als een ,,onervaren,,coach binnen MVV de kar mocht gaan trekken en dat heeft hij niet onverdienstelijk gedaan.
Maurice heel veel succes in je verdere eigenlijk nog beginnende carrière hopenlijk zien we je ooit terug bij die vaan us….mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 21:41
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Maurice Verberne #79
Wat is loos is tenminste overal bij wat is daar mis mee. ? Liever l1 of Limburger als 045 sympathisanten?..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 21:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
Maurice Verberne #80

steefmestreech schreef : Wat is loos is tenminste overal bij wat is daar mis mee. ? Liever l1 of Limburger als 045 sympathisanten?..


Vind jij het dan journalistiek professioneel los van L1 of DDL?…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 22:08
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Maurice Verberne #81
Off topic: Wat is loos staat voor Ronny van Geneugden en begint: ‘Ronny van Heugten..’ en noemt zichzelf journalist ? Wat een grap is die man.

Er zullen toch wel genoeg CV’s binnenkomen. Ik zou Maurice als assistent hebben gehouden. Altijd loyaal en prima uithangbord voor de club geweest. Zo iemand moet je koesteren.

Ik heb ook de nodige kritiek op hem gehad dus een trainerswissel vind ik niet erg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 22:09
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Maurice Verberne #82
Wat is loos is leuk als felicitatie programma, maar heeft 0 nieuwswaarde. Ik kijk er niet na, omdat ik me erger aan de meest domme vragen van die man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2024 22:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
Maurice Verberne #83

dijkie1975 schreef : Wat is loos is leuk als felicitatie programma, maar heeft 0 nieuwswaarde. Ik kijk er niet na, omdat ik me erger aan de meest domme vragen van die man.


Dus je kijkt wel?:thumbsup:…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 09:26
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 313
Meer
Maurice Verberne #84
Over 'wat is loos' gesproken.
Hou op zeg, wat is die man slecht. Dat gaat gewoon nergens over.
Komt amper uit zijn woorden, verspreekt zich telkens, stelt de meest domme vragen en weet in 90 procent van de gevallen totaal niet waar die het over heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 13:14
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Maurice Verberne #85
Ik ben eerlijk gezegd best verbaasd dat hier het merendeel blij lijkt te zijn met de beslissing om Verberne niet te verlengen. Ik lees dingen als ´hij is de ideale assistent´ en ´we hebben iemand nodig met meer pit´. Het enige waar een trainer op afgerekend zou moeten worden zijn de resultaten. Met de laagste begroting (ik heb het idee dat veel mensen dat lijken te vergeten) presteert Verberne dit jaar goed en vorig jaar fenomenaal. Wat moet hij nog meer doen? Ik zou er best geld op durven inzetten dat als we over een jaar kijken waar we staan een hoop mensen Verberne toch liever hadden zien blijven. Ik hoop dat ik het fout heb want dan zou MVV het uitstekend doen maar ik zie zijn opvolger het niet zo snel beter doen. Als de Amerikanen ineens met een zak geld in zomer een hoop versterkingen halen is dat een ander verhaal uiteraard, maar ook dan had ik Verberne fijn laten zitten.

We gaan het allemaal zien. Ik heb genoten van MVV onder Verberne en vind dat hij veel en veel te weinig waardering krijgt voor wat hij gepresteerd heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 13:27
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 608
Meer
Maurice Verberne #86
Maurice heeft met het beschikbare budget en spelers uitermate goed gepresteerd. Niet alleen door blij vlagen zeer goed voetbal, maar ook de ontwikkeling van spelers zie ik met tevreden ogen aan. Spelers zijn duidelijk sterker geworden onder zijn leiding, en hebben daardoor mooie transfers gemaakt (van Bommel/Waem/Kostons) of spelen nu in het eerste eftal van de club waarvan ze gehuurd waren (Steuckers, van Helden).

Als je alleen al kijkt naar de marktwaarde van deze twee gehuurde spelers bij aankomst MVV en vertrek.
Steuckers € 275.000 > € 475.000, en ondertussen € 2.500.000
Rein van Helden € 100.000 > € 300.000, en ondertussen € 1.500.000

Ik had Maurice graag ook aankomend seizoen voor de groep gezien, wellicht inderdaad met meer budget, mogelijkheid tot doorselecteren en dan zien waar we staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 13:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #87
Als Kevin Hofland echt zijn vervanger wordt, dan gaan we over een maand of acht nog heel hard smeken of Maurice alsjeblieft terug wil komen.

Maar ik vrees dat MVV grotere problemen heeft de komende maanden dan wie de nieuwe trainer wordt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 13:59
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 480
Meer
Maurice Verberne #88
Overdrijven is ook een kunst. Natuurlijk heeft Verberne het uitermate goed gedaan. Als trainer ben je wel erg afhankelijk van je spelers. Van Helden weg, Steuckers weg, van Bommel weg, en de eerste scheurtjes gaan zich vertonen. Wie zijn verdienste is het dan, vraag je je een beetje af. Een trainer wordt afgerekend op de resultaten, en die waren inderdaad niet slecht. Eerlijk is eerlijk, maar ook door ook andere spelers. Niet dat een andere trainer de spelers van dit moment beter gaan maken. Maar meningen verschillen, wat betreft persoonlijkheid en aansturing. Waar ik me soms over verbaas (en bijvoorbeeld Trost had dit ook), is de gelatenheid. "We hebben verloren, ach ja, kan gebeuren heh, we hebben het laagste budget". Enz enz. Natuurlijk niet letterlijk, maar voor mij soms zo gelaten. Dus ja, dan verlang je naar wat meer pit zoals Körver had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 14:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #89
Ik weet niet meer wie het was, maar een oud-speler vertelde ooit heerlijk over Körver. Over hoe goed die was om de boel op te fokken en zelfvertrouwen te geven. Wist het hele team te overtuigen dat je echt geen haar slechter was dan Ajax. Spelers liepen vol overtuiging het veld op. Uitslag?

(ik bedoel hier verder niets mee, gewoon een anekdote delen)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 14:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 480
Meer
Maurice Verberne #90
Körver was de trainer, die zei dat MVV niets te zoeken heeft in de eerste divisie om daar in te dabbelen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden