Hill28 schreef : Misschien kan iemand een petitie starten voor Verberne?
Denk je dat dit zin heeft die beslissing is allang een stuk eerder genomen en gaat echt niet op sentimenten terug gedraaid gaat worden!
Wat wij er ook van vinden telt niet de TD en andere verantwoordelijken nemen deze beslissing!
Ik heb ook wisselende gedachtes hij heeft een enorme gunfactor maar is dat beslissend omtrent zijn aanblijven?
Ik had ook vaker mijn twijfels vooral omtrent zijn late wisselbeleid en tactiek!
Los van dat hij heeft goed gepresteerd in sommige gedeeltes van de afgelopen competitie.
Als er geen blessures zoals bijv Smeets en anderen waren geweest plus het vertrek van Koen hadden dan de jongeren en zeker Livramento hun en zijn minuten mogen maken,ik denk het het niet!
Wie had ooit gedacht dat livramento zou uitgroeien tot de speler die hij nu is en ook nog een redelijke transferwaarde vertegenwoordigd!
Ik denk en verwacht dat Hermans de nieuwe hoofdcoach word met in zijn kielzog Davy en een nieuwe assistent die de 021 op zich gaat nemen.
Verwacht dat heymans in de toekomst een nog belangrijker functie binnen MVV gaat krijgen,in Tongeren liepen ze met hem weg…mvrgr Ampa