Maurice Verberne

25 mei 2024 23:54 25 mei 2024 23:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2448
Meer
Maurice Verberne #121

Hill28 schreef : Misschien kan iemand een petitie starten voor Verberne?


Denk je dat dit zin heeft die beslissing is allang een stuk eerder genomen en gaat echt niet op sentimenten terug gedraaid gaat worden!
Wat wij er ook van vinden telt niet de TD en andere verantwoordelijken nemen deze beslissing!
Ik heb ook wisselende gedachtes hij heeft een enorme gunfactor maar is dat beslissend omtrent zijn aanblijven?
Ik had ook vaker mijn twijfels vooral omtrent zijn late wisselbeleid en tactiek!
Los van dat hij heeft goed gepresteerd in sommige gedeeltes van de afgelopen competitie.
Als er geen blessures zoals bijv Smeets en anderen waren geweest plus het vertrek van Koen hadden dan de jongeren en zeker Livramento hun en zijn minuten mogen maken,ik denk het het niet!
Wie had ooit gedacht dat livramento zou uitgroeien tot de speler die hij nu is en ook nog een redelijke transferwaarde vertegenwoordigd!
Ik denk en verwacht dat Hermans de nieuwe hoofdcoach word met in zijn kielzog Davy en een nieuwe assistent die de 021 op zich gaat nemen.
Verwacht dat heymans in de toekomst een nog belangrijker functie binnen MVV gaat krijgen,in Tongeren liepen ze met hem weg…mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2024 12:17
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
Maurice Verberne #122
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar het is nu definitief (bron: De Limburger)

Maurice Verberne volgt Willem Weijs op als hoofdtrainer FC Eindhoven

FC Eindhoven heeft Maurice Verberne gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer. De voormalig MVV-coach volgt Willem Weijs uit Broekhuizenvorst op bij de Brabantse eerstedivisionist.

Dat Verberne de belangrijkste kandidaat was om de nieuwe hoofdcoach van Eindhoven te worden was al langere tijd bekend. Maandag volgde de officiële bekendmaking van zijn aanstelling. Hij keert terug bij de club waar hij tussen 2013 en 2018 als assistent-trainer actief was.

Verberne was de afgelopen twee seizoenen eindverantwoordelijke bij MVV en presteerde boven verwachting in Maastricht. In zijn eerste jaar leidde hij MVV naar de vijfde plek in de eerste divisie, afgelopen jaar grepen de Sterrendragers net naast een ticket voor de play-offs. Ondanks de goede resultaten werd zijn contract niet verlengd in De Geusselt.

Bij Eindhoven kwam de functie van hoofdtrainer vacant nadat Willem Weijs vertrok. Voor de coach uit Broekhuizenvorst was het zijn eerste klus als hoofdcoach in het betaalde voetbal.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2024 10:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
Maurice Verberne #123
Ik hoop dat Maurice de wedstrijden tegen MVV verliest maar verder wens ik hem alle goeds en succes in de toekomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2024 21:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
Onderwerp Auteur
Maurice Verberne #124
Haha, Eindhoven, die halen gewoon een trainer die zijn assistenten veel werk laat doen en daarmee de play-offs haalt en alle seizoenen boven verwachting presteert! Wat een domkoppen!

Zoals Boschpoort zegt, alle succes voor hem behalve tegen die van ons.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden