>
Ontvangen bedankjes 75
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef :
Dit kan ik effe niet volgen, Roei baank. Wat bedoel je?Roei baank schreef : Über Vertragsinhalte wurde Stillschweigen vereinbart. Maurice Streich.
Mithrandir schreef : Goed wij verschillen duidelijk van mening betreffende de ontwikkeling van de spelers. Naar idee zijn Waem, Blummel absoluut niet beter geworden. Steuckers was echt goed toen hij binnenkwam ( was juist tweede seizoenshelft stuk minder) , Kostons haalde vanaf het begin ook een hoog niveau.
Kleinen kan ik me in vinden, Souren begon naar mijn idee al onder Wels beter te spelen, kan ik me even in vergissen. Mathys zijn ontwikkeling heeft niet echt met Maurice te maken..
De woordkeuze van mij “geluk” is wellicht discutabel. Wat ik alleen probeer te zeggen ; onze Keeper heeft absurd veel kansen tegen gekregen, en procentueel extreem veel reddingen gemaakt. Met een gemiddeld percentage reddingen , waren we een stuk lager geëindigd. Goed nu zijn dit statistieken, en zijn we in de praktijk hoog geëindigd, en dat is wat telt.
Alleen ik mis wel enige vorm van kritisch kijken, want ook de tweede seizoenshelft was eigenlijk niet best. Het is dat we eerste seizoenshelft wat wonderbaarlijke overwinningen hebben gehaald.
Uiteindelijk zou de spelersgroep dus iets hebben aangegeven. Als alles zo hossana was met een 5de plek en nu weer play-offs in zicht.. dan speelt er dus meer achter de schermen. En hier heeft iemand anders al wat over geschreven op het forum.
Duin schreef : Zijn Boessen en Hofland Belgen? Dat wist ik helemaal niet...
LRB schreef :
Zjus wie gezeiver euver Koen: boe hadde veer zoonder Koen en zien goole & assists gestande ?
Dylan schreef :
LRB schreef :
Zjus wie gezeiver euver Koen: boe hadde veer zoonder Koen en zien goole & assists gestande ?
Es v'r op de statistieken aofgoon hadden v'r met Livramento zien Minutes per goal noe al 24 Golazo's ge
had t.o.v. Koen zien 9
Boschpoort schreef : “Maurice is een talentvolle coach en in onze ogen
toe aan een volgende stap, dat gunnen we hem natuurlijk van harte.”
Een opvolger heeft MVV nog niet aangesteld. Ook is nog niet bekend waar
Maurice Verberne volgend seizoen actief zal zijn.”