>
Ontvangen bedankjes 98
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
kyleman333 schreef :
Mithrandir schreef : Dit was al vorig jaar al, alleen toen zat alles mee. Daarom vertrekt ook iedere bepalende speler/ of wilt iedere bepalende speler weg.
Maurice is een hele leuke kerel, zal een geweldige assistent zijn..maar het is een enorme zenuwpees die dat niet onder controle krijgt. Bij momenten van druk is hij als trainer de eerste wat bezwijkt. Komt zelden tot nooit met oplossing , en dit slaat over naar de spelers.
Mijn gevoel zegt dat indien dit klopt, Hofland hem vervangt. Weet niet of ik daar zo blij van wordt. Schijnt een enorme zuurpruim te zijn, die zichzelf ook heel hoog heeft zitten. Geen makkelijke kerel in de omgang ( vernomen van Fortunezen).
En op deze manier kan je natuurlijk alles negatief beredeneren.
De trainer wordt 5de maar heeft geen klik met de spelersgroep dus alle sterkhouders willen weg. Slaat natuurlijk totaal nergens op. Buiten Real Madrid willen uiteindelijk bij elke club de sterkhouders een stapje hogerop, om dat aan de trainer toe te schuiven vind ik nogmaals compleet belachelijk.
Waarom is hij een zenuwpees? Ik vind hem altijd rust uitstralen in interviews en langs de lijn. Herken me totaal niet in het beeld dat geschets wordt. Maurice is niet heilig, dat is niemand, maar ik begrijp werkelijk niet dat er mensen blij zouden zijn met een eventueel vertrek.
bokkesprongen schreef : Zeegers Penders Basri ,Schenk Remans hoe wil je die nu NOG beter krijgen Die zitten allemaal aan hun top en kunnen niet beter daar moet je afscheid van nemen , zou Zeegers betrekken bij de jeugd van MVV .......
Kleinen ,Sour ,Mathijs V Bommel Kostons zijn zeker beter geworden bij Verbenne ,,,,Blummel had Mvv moeten behouden even als Dzepar.....
Mithrandir schreef :
Dat men een stap hogerop wilt is vrij logisch. Alleen iedereen wat vorig seizoen presteerde wilden weg. Omdat de spelers snapte dat het vrij onmogelijk was om het seizoen te evenaren. Ja er was zeker geloof dat ze vorig seizoen goed gingen eindigen, maar de spelers besefte ook de enorme mazzel wat er was. Statistisch ( ja dit is de theorie en niet de praktijk ) had MVV ergens onderste zone middenmoot moeten staan. Het enorme aantal kansen tegen, en het bizar hoge reddingspercentage van Mathyss.
bokkesprongen schreef : Zeegers Penders Basri ,Schenk Remans hoe wil je die nu NOG beter krijgen Die zitten allemaal aan hun top en kunnen niet beter daar moet je afscheid van nemen , zou Zeegers betrekken bij de jeugd van MVV .......
Kleinen ,Sour ,Mathijs V Bommel Kostons zijn zeker beter geworden bij Verbenne ,,,,Blummel had Mvv moeten behouden even als Dzepar.....
FatyPapy1990 schreef : Inderdaad Mithrandir:
“Maurice komt heel leuk over in de interviews, sympathieke kerel. Alleen daar doel ik niet op. Alleen kijk eens naar zijn wisselbeleid, omzettingen bij voorsprong / achterstand. Wisselingen in opstellingen…”
Met een goede trainer a la Pastoor of Jonk waren we vorig jaar 3e geëindigd en misschien wel gepromoveerd in de PO. Als je hier niet in geloofd dan kun je promotie voor altijd vergeten. Steuckers van Helden van Bommel Waem, Mathys, Souren, Kleinen kunnen alle mee in de hoogste klasse (bij enigen is het al realiteit). Dit soort buitenkansjes, bij dit budget, doet zich 1x in de 5 tot 10 jaar voor.
Maurice zag ook niet welke spelers geen toekomst hebben (waarom hebben ze niet Essers en Psv-Zeegers behouden als back die waren ietwat beter, en waarschijnlijk niet duurder).
Ik zou de trainer van Jong PSV Wil Boessen nemen als opvolger (heeft ook genoeg connecties naar FSC) als hij te betalen is voor MVV.
Een trainer/strateeg kan wedstrijden winnen door goede wissels of door een aangepaste opstelling in bepaalde moeilijke uitwedstrijden.
Dit kan ik effe niet volgen, Roei baank. Wat bedoel je?Roei baank schreef : Über Vertragsinhalte wurde Stillschweigen vereinbart. Maurice Streich.
FatyPapy1990 schreef : Prima verwoord Mosae
Wat ik vanavond niet begreep: waarom stond Nieling niet in de basis?
De laatste 5 wedstrijden voor de winterstop vanaf R#da uit stond het achterin redelijk stabiel. Tegen Groningen speelde MVV zelfs een heel goede wedstrijd. Nieling was beduidend beter als Zeegers nog maar te zwijgen van Schenk. Zou onze trainer het alweer vergeten zijn of zouden er andere zaken een rol spelen?
En het pas laat opnemen van Tasci in de basis dit seizoen, kost ons hoogstwaarschijnlijk een PO plek dit seizoen; ze hebben al te veel onnodige punten verspeeld. Maar de gemiddelde die-hard MVV fan is snel content.
Met Schenk en Zeegers in de basis speel je in weze met 10 man, hier zal ik komend seizoen waarschijnlijk niet meer naar komen kijken (bij de amateurs lopen gegarandeerd betere spelers rond, Quick boys, Hercules of locale Belgische clubs).
Klaas Vaak en Kalezic pasten cultureel niet bij deze club, maar Kalezic was definitief een betere trainer.