>
Ontvangen bedankjes 235
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
de bok schreef : Fc Twente kan grote boete ontvangen voor een spandoek dat zondag ophing in de Grosch-veste met de tekst "" Coke , Hash en pillen dit is ons weekend ""
De knvb zegd dat Twente een voorbeeld functie heeft !
Er komt een onderzoeks commissie !
Het ligd niet aan Mr. Rinkens de samenleving accepteert deze accessen niet meer !
Rebel schreef : Er zijn schijnbaar persberichten verspreid, die niet verspreid zouden moeten worden. ( aldus een bestuurslid via mail) er zouden rectificaties volgen. Er zijn een aantal opties besproken die nog nader onderzocht moesten worden.
Tee schreef : Vandaag in ddl gelezen dat 18 van de 21 'brievenontvangers' een tweede kans krijgen. De 3 betrokkenen met reeds een SV zijn gemeld bij KNVB en justitie.
Toen ik op de bewuste dag voor het stadion arriveerde en enkele SVs op gepaste afstand zag toekijken werd hen toch echt duidelijk gemaakt dat voor deze dag een uitzondering gold en dat ze wel bij de aktie betrokken mochten zijn. Dit was schijnbaar zo met het bestuur afgesproken.
Als het bestuur inderdaad betrokken was bij deze afspraak moet het zo dapper zijn om de hand ook in eigen boezem te steken. Ze moeten dan toegeven dat er wellicht een inschattingsfout is gemaakt en dan zouden deze drie SVs toch op zijn minst ook recht op ietwat meer respijt hebben.
Tee schreef : Vandaag in ddl gelezen dat 18 van de 21 'brievenontvangers' een tweede kans krijgen. De 3 betrokkenen met reeds een SV zijn gemeld bij KNVB en justitie.
Toen ik op de bewuste dag voor het stadion arriveerde en enkele SVs op gepaste afstand zag toekijken werd hen toch echt duidelijk gemaakt dat voor deze dag een uitzondering gold en dat ze wel bij de aktie betrokken mochten zijn. Dit was schijnbaar zo met het bestuur afgesproken.
Als het bestuur inderdaad betrokken was bij deze afspraak moet het zo dapper zijn om de hand ook in eigen boezem te steken. Ze moeten dan toegeven dat er wellicht een inschattingsfout is gemaakt en dan zouden deze drie SVs toch op zijn minst ook recht op ietwat meer respijt hebben.
Je snapt het niet heBoer458 schreef : Ik hoop dat de maatregelen tegen het spandoek bij Twente de mensen ook weer eens aan het denken zet. Ik ben een voetbalsupporter van de oude stempel en wil als zodanig niet geassocieerd worden met hasj, coke en pillen.