Stadionverboden

20 aug 2013 06:02
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Stadionverboden #556
Helaas houdt het bestuur zich niet bij de woorden die Rinkens de laatste wedstrijd heeft uitgesproken: "Niemand is groter dan de club."
Door al te komen met je 10 geboden, geef je al aan dat je wil wet is. Denk dat binnenkort het Maastrichts volkslied wordt vervangen voor een "Wees gegroet bestuur".
Er is 1 incident gebeurd (en laten we eerlijk zijn, het is groter gemaakt dan het was) en het bestuur spreid alles uit en laat wel even aan de KNVB en Fox zien hoe zij dat wel niet oplossen. Even een flinke bruine arm halen om zo weer het liefste en gewilligste jongetje uit de klas te zijn.

Ik ben blij dat het bestuur destijds heel veel moeite in MVV hebben gestoken en ons hebben gered van de ondergang. En dat MVV weer na zo veel jaar zwarte cijfers schrijft. Maar helaas is dit bestuur ervoor aan het zorgen dat MVV zijn identiteit aan het verliezen is. Helaas doen ze dit bewust, want ze willen er een familie-club van maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 07:47
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Stadionverboden #557
10 geboden? :lolno: Daar valt je toch niks meer bij in. Verrekte.......
1 gij zult niet roken
2 gij zult niet schelden
3 gij zult niet zingen
4 gij zult niet protesteren
5 gij zult niet gaan staan
6 gij gult niet fanatiek zin
Iemand nog suggesties voor de overige 4?

Volgens mij denkt die rinkens zelf dat die boven Mvv staat.
Stelde mezelf altijd vrij neutraal op tegenover rinkens, maar nu heb
ik het toch echt gehad met die gast. Nu ben je toch ver over je houdbaarheidsdatum
heen. :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 07:50 20 aug 2013 07:51 door Rebel.
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
Stadionverboden #558
Zoals ik in een ander topic al schreef, er zouden nog geen besluiten zijn genomen en er zou vanavond een vervolgoverleg zijn waar misschien ( hopelijk) beslissingen vallen.

Er zijn schijnbaar persberichten verspreid, die niet verspreid zouden moeten worden. ( aldus een bestuurslid via mail) er zouden rectificaties volgen. Er zijn een aantal opties besproken die nog nader onderzocht moesten worden.

ECHTER WAAR BLIJVEN DEZE RECTIFICATIES (9-5 mentaliteit op kantoor???)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 08:34
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Stadionverboden #559
7 gij zult geen spandoeken ophangen (zoals in de leugeneer staat, dat er meer gescreend gaat worden op de doeken)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 08:46
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
Stadionverboden #560
8. Gij zult niet schelden op clubs waar we (in de toekomst) mee samenwerken, ook niet tijdens derby''s

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 09:19
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Stadionverboden #561
Fc Twente kan grote boete ontvangen voor een spandoek dat zondag ophing in de Grosch-veste met de tekst "" Coke , Hash en pillen dit is ons weekend ""

De knvb zegd dat Twente een voorbeeld functie heeft !

Er komt een onderzoeks commissie !

Het ligd niet aan Mr. Rinkens de samenleving accepteert deze accessen niet meer !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske, Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 09:38
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Stadionverboden #562

de bok schreef : Fc Twente kan grote boete ontvangen voor een spandoek dat zondag ophing in de Grosch-veste met de tekst "" Coke , Hash en pillen dit is ons weekend ""

De knvb zegd dat Twente een voorbeeld functie heeft !

Er komt een onderzoeks commissie !

Het ligd niet aan Mr. Rinkens de samenleving accepteert deze accessen niet meer !


Ze maage dat toch ough al jaore zinge in de stadion en noe steit 't op un spandook en daan maag 't neet!
In wat veur un land leeve veer teegewoordig straks maage veer nog allein mer rech opzitte en puutjes geeve bah bah voetbal is beleving,voetbal is passie,voetbal is vaan us en dat moot gewoen truk op de velde en niks aanders!!!

Hasj Coke en Pillen
Zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons TWENTE
Ja dan gebeurt er nog wat
Wilde taferelen, als er een goal word gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente word gekraakt!
jalalala hasj coke en pillen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 09:55 20 aug 2013 09:57 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Stadionverboden #563

Rebel schreef : Er zijn schijnbaar persberichten verspreid, die niet verspreid zouden moeten worden. ( aldus een bestuurslid via mail) er zouden rectificaties volgen. Er zijn een aantal opties besproken die nog nader onderzocht moesten worden.


En dat is dan inmiddels de zoveelste keer dat er wat in de media komt waar MVV van zegt dat het er niet in had gemogen.
Maar ondertussen laten ze de wereld wel lezen hoe ze erover denken.

Ik weet niet of MVV doorheeft dat de doorsnee burger het idee heeft dat het bestuur alleen maar bezig is met supporters weg te jagen, uit te sluiten, verbannen, monddood te maken.
Dat je relschoppers aanpakt oké maar je leest al dagen niks anders, begin er kotsend moe van te worden.
10 Geboden......laat me niet lachen (oh nee, dat doen de supporters van de tegenpartij al).

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 09:58
Tee
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
Stadionverboden #564
Vandaag in ddl gelezen dat 18 van de 21 'brievenontvangers' een tweede kans krijgen. De 3 betrokkenen met reeds een SV zijn gemeld bij KNVB en justitie.
Toen ik op de bewuste dag voor het stadion arriveerde en enkele SVs op gepaste afstand zag toekijken werd hen toch echt duidelijk gemaakt dat voor deze dag een uitzondering gold en dat ze wel bij de aktie betrokken mochten zijn. Dit was schijnbaar zo met het bestuur afgesproken.
Als het bestuur inderdaad betrokken was bij deze afspraak moet het zo dapper zijn om de hand ook in eigen boezem te steken. Ze moeten dan toegeven dat er wellicht een inschattingsfout is gemaakt en dan zouden deze drie SVs toch op zijn minst ook recht op ietwat meer respijt hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 12:10
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
Stadionverboden #565

Tee schreef : Vandaag in ddl gelezen dat 18 van de 21 'brievenontvangers' een tweede kans krijgen. De 3 betrokkenen met reeds een SV zijn gemeld bij KNVB en justitie.
Toen ik op de bewuste dag voor het stadion arriveerde en enkele SVs op gepaste afstand zag toekijken werd hen toch echt duidelijk gemaakt dat voor deze dag een uitzondering gold en dat ze wel bij de aktie betrokken mochten zijn. Dit was schijnbaar zo met het bestuur afgesproken.
Als het bestuur inderdaad betrokken was bij deze afspraak moet het zo dapper zijn om de hand ook in eigen boezem te steken. Ze moeten dan toegeven dat er wellicht een inschattingsfout is gemaakt en dan zouden deze drie SVs toch op zijn minst ook recht op ietwat meer respijt hebben.


Precies, zo is het en niet anders. O.a. De voetbalcoördinator van de politie heeft dit gezegd, net als de supporterscoördinator van MVV na overleg met MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 13:02 20 aug 2013 13:14 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Stadionverboden #566

Tee schreef : Vandaag in ddl gelezen dat 18 van de 21 'brievenontvangers' een tweede kans krijgen. De 3 betrokkenen met reeds een SV zijn gemeld bij KNVB en justitie.
Toen ik op de bewuste dag voor het stadion arriveerde en enkele SVs op gepaste afstand zag toekijken werd hen toch echt duidelijk gemaakt dat voor deze dag een uitzondering gold en dat ze wel bij de aktie betrokken mochten zijn. Dit was schijnbaar zo met het bestuur afgesproken.
Als het bestuur inderdaad betrokken was bij deze afspraak moet het zo dapper zijn om de hand ook in eigen boezem te steken. Ze moeten dan toegeven dat er wellicht een inschattingsfout is gemaakt en dan zouden deze drie SVs toch op zijn minst ook recht op ietwat meer respijt hebben.


Op dat moment wist EN de voetbalcoördinator van de politie EN de supporterscoördinator van MVV nog niet dat het "uit de hand" ging lopen. Ik denk ook zeker dat als er geen vuurwerk gegooid was dat er niks gemeld geworden was echter nogmaals is de verwachte situatie iets anders gelopen .....

Overigens heb ik wel het idee dat het bestuur dit incident volledig aangrijpt om een aantal regels er door te drukken waar anders veel meer mensen tegen geweest zouden zijn maar die nu alles maar slikken om het avondje MVV veiliger te maken. Dit vind ik wel overigens typisch iets van het huidge bestuur. Wees dan ook een vent maar ga niet 1 wedstrijd gebruiken om allerhande (al klaarliggende?) maatregels er ineens door te drukken.

En dan nog een 2e ... MVV toon eens lef noem het beestje eens bij zijn naam ...... "andere supportersgroepen" die problemen veroorzaken. Hoeveel zijn er buiten de SC, HKM en de Ultras? Wees dan ook ook "een vent" en noem het bij zijn naam.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 13:45
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Stadionverboden #567
Ja vooral supporters mond dood maken en spandoeken verwijderen (die niet goed in beeld mogen komen) kan ik niet goed hebben. We zijn toch allemaal vrije mensen (een grote verworvenheid)? Censuur is zeer verwerpelijk, en waar het toe leid, kijk maar naar Rusland. Is dat wat het huidige bestuur wil. Wat ik ze ook altijd hoog zal aanrekenen is het instemmen met de plannen van Fox (maar dat was waarschijnlijk kortzichtigheid en achterafgezien dom; hopelijk zijn ze daar nu wel al achter)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 13:56
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Stadionverboden #568
Als Rinkens en de rest van het bestuur ook eens zoveel tijd en aandacht zou schenken aan "kleine" sponsors dan zouden er niet zoveel weglopen. Rinkens is verkeerd bezig, waarom zo overdreven reageren? Ultra's horen bij Mvv! Zij kunnen voor sfeer zorgen, inderdaad wel jammer dat ze het laatste jaar meer een protestgroep zijn. Mvv moet het meer over voetbal hebben, ik lees alleen maar het maatschappelijke Mvv en dat we ons allemaal netjes moeten gedragen. Mvv is een volksclub en daar hoort passie bij!! Wees slim Mvv en herstel de band met alle supportersgroepen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 15:38
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Stadionverboden #569
Om nu meteen met tien geboden te gaan werken komt een beetje kinderachtig over, maar met sommige van die "geboden"
zijn velen het 100% eens.
Ik zelf stoor me bijvoorbeeld aan het gebruik van het woord moffen voor parkstad bewoners. Pubers die de geschiedenis niet kennen zeggen zo iets, en moeten op dit gebied nodig opgevoed worden. Net zoals het te pas en te onpas gooien met het woord kanker richting de tegenstander getuigd van weinig verstand.
Ik hoop dat de maatregelen tegen het spandoek bij Twente de mensen ook weer eens aan het denken zet. Ik ben een voetbalsupporter van de oude stempel en wil als zodanig niet geassocieerd worden met hasj, coke en pillen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 15:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Stadionverboden #570

Boer458 schreef : Ik hoop dat de maatregelen tegen het spandoek bij Twente de mensen ook weer eens aan het denken zet. Ik ben een voetbalsupporter van de oude stempel en wil als zodanig niet geassocieerd worden met hasj, coke en pillen.

Je snapt het niet he :)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden