Stadionverboden

20 aug 2013 16:00
Rebel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 42
Meer
Stadionverboden #571
Met de controles mag dit doek zeker ook niet meer, is niet maaatschappelijk verantwoord. DRINK WATER
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 16:44
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Stadionverboden #572

Sjotelsplak schreef :

Boer458 schreef : Ik hoop dat de maatregelen tegen het spandoek bij Twente de mensen ook weer eens aan het denken zet. Ik ben een voetbalsupporter van de oude stempel en wil als zodanig niet geassocieerd worden met hasj, coke en pillen.

Je snapt het niet he :)


Boer gaat liever voor: Bier, Sex en Frieten ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 17:21
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Stadionverboden #573
10 geboden..

Als het bestuur nou de laatste jaren daadwerkelijk iets vóór haar supporters had gedaan, hadden ze wellicht het recht gehad dit zonder pardon van het MVV publiek te mogen verwachten.

Echter zijn het juist die supporters die de voorbije jaren door het bestuur als pispaal gebruikt zijn.

Zijn we niet openlijk in de media uitgemaakt voor racisten, fraudeurs en homofoob?

Hebben een groep supporters die, de rechter bevestigd notabene dat ze uit noodweer gehandeld hebben, niet een mes in de rug ontvangen door totaal misplaatst en onbevoegd op voorhand met stadionverboden te strooien?

Hebben we niet tenenkrommend moeten lezen dat het bestuur zich "vanzelfsprekend" neerlegt bij het besluit van de burgemeester van Eindhoven?

Hebben we niet moeten constateren dat de ledenraad een complete farce is wat betreft de inspraak en het aandeel van supporters?

Kunnen we niet vaststellen dat de supportersplatform een wassen neus is? Er is immers op nog geen enkel ingebracht punt actie ondernomen en wordt nu blijkt enkel gebruikt om te kunnen schermen met "we onderhouden goed contact met een vertegenwoordiging van onze achterban"? Nu ineens wel ja, nu het ze voor de publieke opinie uitkomt..

Nee MVV, als je dan werkelijk de hand in eigen boezem hebt gestoken zoals beweerd wordt bij L1, zou je toch eigenlijk een geheel andere conclusie moeten trekken. Waarom deze extreme excessen? Omdat de achterban zich niet serieus genomen voelt en zich geen raad meer weet. De schijn wordt hooggehouden, maar de dubbele agenda is duidelijk. En dan worden de supporters notabene als de onbetrouwbare partij afgeschilderd? Goedkoop scoren, terwijl de feiten heel anders liggen. Meerdere supporters, supportersgroepen, sponsoren en vrijwilligers hebben het contact met het bestuur reeds verbroken, juist omdat zij de onbetrouwbare partij zijn gebleken. Logisch gevolg is dat de noodkreten steeds drastischere vormen aannemen..

Nee MVV, met eindverantwoordelijke Paul R. , tot mijn ongenoegen is MVV de laatste dagen enkel negatief in het nieuws met feitelijke onwaarheden, tendentiare berichtgeving, goedkoop scoren over de rug van je eigen supporters, wetende dat die geen weerwoord kunnen/willen geven in het belang van MVV.

Kijk alstublieft nogmaals in de spiegel en handel naar eer en geweten. Gedragsregels opstellen en dus beweren dat je te maken hebt met infantiel publiek welke er inderdaad de voorbije 3 jaar niets van begrepen heeft, toont in mijn ogen aan dat de MVV supporter niet voor vol wordt aangezien. Dat betekend dus ook dat we op dezelfde voet verder gaan & betekend ben ik bang ook de ondergang van het MVV waar wij ooit verliefd op zijn geworden..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, Mebwaster, Dixi, vette sajs, Raffalaldo, Smicerke, marke, Peter Pan, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2013 18:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Stadionverboden #574

Boer458 schreef : Ik hoop dat de maatregelen tegen het spandoek bij Twente de mensen ook weer eens aan het denken zet. Ik ben een voetbalsupporter van de oude stempel en wil als zodanig niet geassocieerd worden met hasj, coke en pillen.


Het is maar een spandoek....
De ophef wat daarover begint slaat ook 10x op niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 10:08 21 aug 2013 10:10 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Stadionverboden #575

Romadu schreef : 10 geboden..

Als het bestuur nou de laatste jaren daadwerkelijk iets vóór haar supporters had gedaan, hadden ze wellicht het recht gehad dit zonder pardon van het MVV publiek te mogen verwachten.

Echter zijn het juist die supporters die de voorbije jaren door het bestuur als pispaal gebruikt zijn.

etc. etc.


Ik ben het deels wel eens met je bericht maar je moet ook beseffen dat een aantal groeperingen het het bestuur wel heeeeeeel makkelijk maken om dit soort beslissingen te nemen. Om jezelf (of deze groepen) dan vervolgens in de slachtoffer rol te drukken vind ik echter te gemakkelijk. Natuurlijk heb je 100% gelijk met de opsomming tegen MVV maar dan moet je in alle eerlijkheid ook de incidenten vanuit de supporters neerzetten als tegen geluid. Ik weet dat een deel van de supporters vindt dat er nul incidenten geweest zijn en dat van hun kant alles moet kunnen / mogen onder het kopje vrijheid van meningsuiting maar hoe bijvoorbeeld destijds het "moffen" incident van beide kanten opgepakt werd verdient geen schoonheidsprijs zowel niet van MVV maar zeker ook niet vanuit de ULTRAS die ook tegen alle vragen van MVV in expres de andere kant op leken te werken. Goodwill moet je kweken en dat komt van 2 kanten niet alleen van de kant van MVV.

Daarbij heb ik ook nog eens geen idee wat de 10 geboden zijn voor het zelfde geld staan daar 10 normale zaken in die eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn waar dan ook. Het probleem is dat hier altijd van te voren al gezegd wordt dat het kut is (zelfde als met de jong elftallen in de JL). Ik ben van mening dat ik het eerst eens aankijk en dan mijn mening vorm.

Echter ik weet ook uit ervaring dat met een deel van de supportersgroepen waar Rinkens nu naar refereert idd moeilijk / geen afspraken te maken zijn. Of dit komt door moedwilligheid, onwil, slechte organisatie of stomme pech laat ik mij niet over uit.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Boschpoort, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 11:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #576
Feit is wel dat er nu een supportersoverleg is, waar iedereen aan tafel zit. Dus enige progressie is er al geboekt.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 11:53
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Stadionverboden #577

MVV4life schreef : Feit is wel dat er nu een supportersoverleg is, waar iedereen aan tafel zit. Dus enige progressie is er al geboekt.


jammer alleen dat de "gewone" fan hier zelden iets van hoort ..... ik snap best dat er een aantal dingen besproken worden die "binnenskamers" moeten blijven maar de andere zaken mogen toch best eens naar buiten gebracht worden via dit forum of andere media..

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 13:35
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Stadionverboden #578

Punker73 schreef :

MVV4life schreef : Feit is wel dat er nu een supportersoverleg is, waar iedereen aan tafel zit. Dus enige progressie is er al geboekt.


jammer alleen dat de "gewone" fan hier zelden iets van hoort ..... ik snap best dat er een aantal dingen besproken worden die "binnenskamers" moeten blijven maar de andere zaken mogen toch best eens naar buiten gebracht worden via dit forum of andere media..

Mee eens.
Er is wel vaker iets hier neergezet, maar niet genoeg.
Ik heb ook namens de groep aangeboden om weer een open forum avond te organiseren hier op het forum, welgeteld 1 reactie...

Maar ik pak dit op, hier kan zeker weten makkelijk meer naar buiten komen, zodat de "onafhankelijke" supporter ook zaken meekrijgt. Ik leg het voor aan de groep.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 17:45
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Stadionverboden #579
Misschien nog een kleine aanvulling. De zaken die worden besproken tijdens het supportersoverleg gaan tot nu toe hoofdzakelijk over de problemen die er zijn. Zo lang deze nog niet zijn opgelost is het wenselijk dat alles “binnenskamers” blijft. Vanuit het overleg is er bijvoorbeeld een werkgroep passie en ambiance gecreëerd waarin verschillende ideeën ter sprake komen. Echter zo lang bepaalde problemen niet zijn opgelost is het moeilijk om op dit gebied voortgang te boeken. Wij hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2013 17:56
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Stadionverboden #580
Dan hoop ik dat alles word uitgepraat en er tegen VVV weer de oude sfeer terug komt, dan staat Trost al met 0-1 achter. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 08:47
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Stadionverboden #581

Roei baank schreef : De zaken die worden besproken tijdens het supportersoverleg gaan tot nu toe hoofdzakelijk over de problemen die er zijn. Zo lang deze nog niet zijn opgelost is het wenselijk dat alles “binnenskamers” blijft.


Want? ...... ik snap niet waarom dit binnenskamers besproken dient te worden.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 11:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Stadionverboden #582
@Punker73: Er zijn hele goede redenen om dat binnenskamers te houden. Voorbeeld: "Breda" is tot nu toe zeer uitgebreid besproken. Daarbij komen dan de rollen van verschillende betrokkenen ook aan bod. Je snapt dat dat niet met naam en toenaam op straat hoeft te liggen. En al helemaal niet als er verschil van mening bestaat over wie wanneer welke fouten heeft begaan.

Hoewel hierdoor voor de buitenwereld moeilijk is aan te geven welke resultaten het overleg oplevert, denk ik dat het goed is dat het bestuur in elk geval met een brede afvaardiging van supporters in overleg wilt blijven.

Het supportersoverleg bestaat uit vertegenwoordigers van de officiële supportersclub, Ultras, harde kern, Trepke B, supporterswebsite MVVFans.nl, Angel-Side Veteranen, Commissie Stadionverboden, Ledenraad en de supporterscoördinator. Daarmee denken wij een goede afspiegeling van “de gemiddelde MVV supporter” te zijn. Punten die op deze site worden aangedragen worden echt wel meegenomen in het overleg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 12:50
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Stadionverboden #583
Ik hoef ook niet tot in detail te weten waar het over gaat. Ik begrijp heel goed dat dit niet kan echter zou je bijvoorbeeld wel de "agenda" van een vergadering al eens kunnen openbaren (of achteraf de besproken top-list) dan weten de overige supporters tenminste wat er besproken wordt (in zeer grote lijnen).

Op deze manier kweek je tenminste support voor de groep en lijkt het niet op een besloten overleg waar de fans vertegenwoordigd worden zonder hier überhaupt binding mee te hebben (daar heb ik de ledenraad voor die lukt dat al prima :lolno: ).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 13:14
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Stadionverboden #584
Ik lees net even snel door dit topic heen en ik zie dat men valt over het bericht dat MVV een plan maakt om herhaling te voorkomen.

Kortom, welke regels/plan men ook verzint, het zal (voor sommige) nooit goed zijn, kritiek kun je overal op geven, dat is zo gemakkelijk.
Dit heeft niks te maken met braafste jongetje van de klas (KNVB) te zijn, dit zijn interne problemen die mvv moet aanpakken/oplossen.

Feit is wel dat er iets moet gebeuren, en dat doen ze nu ook.
Ik vind dat dit bestuur ballen heeft en het nu ook gaat aanpakken. Hetzij duidelijker maken wat wel en niet toelaatbaar is.
Daar is toch niks mis mee, je weet waar je aan toe bent.

De grens is tegen Jong Twente echt bereikt.
Ik verbaas me dat sommige over het voorval er nu wel erg luchtig over doen, dit was een diepte punt in de MVV historie.
Hier moet een einde aan komen, want deze fratsen kosten de club onnodig veel te veel geld.
Geld dat men veel beter kan gebruiken voor nieuwe spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani, Zoeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2013 13:15 22 aug 2013 13:20 door Zoeper.
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Stadionverboden #585

Punker73 schreef : Op deze manier kweek je tenminste support voor de groep en lijkt het niet op een besloten overleg waar de fans vertegenwoordigd worden zonder hier überhaupt binding mee te hebben (daar heb ik de ledenraad voor die lukt dat al prima :lolno: ).


want jij krijgt geen nieuwsbrief van de vereniging met het verslag van de vergaderingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden