>
Ontvangen bedankjes 1561
dreekemvvke schreef : Mvv conditioneel de mindere van Fortuna dat is wat ik gisteren gezien heb koolhof en losha de zwakste spelers maar ook Pereira erg zwak .waarom jildrim wisselen voor Martina terwijl je losha had moeten wisselen .maar vooral op conditioneel gebied kon mvv het niet meer belopen maar dat zie je ook inde eredivisie,in mijn ogen wordt er niet meer getraind als vroegerhet is maar positie en kleine partijtjes van een uur ,wij trainde vroeger een hele wedstrijd dus kondEn we ook 90 minuten blijven gaan en dat is wat ik mis heden ten dagen .sorry maar dit moest ik even kwijt
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Pino67 schreef : Wat mij elke keer weer enorm verbaasd is dat onze trainer, Ron Elsen, telkens buiten schot blijft. Met deze trainer zal MVV nooit promoveren en bereiken we af en toe via een toevalstreffer, zoals bij Cambuur, de 2 ronde van de play-offs. Ik lees op het forum dat er veel gesproken wordt over de kwaliteit en kwantiteit van de selectie. Wie is hiervoor verantwoordelijk? In het tegenwoordige voetbal moet je scouten op fysieke spelers. MVV heeft veel lilliputters in zijn selectie. Als je trainer van Barcelona bent hoef je je spelers tijdens een wedstrijd weinig te coachen. Bij MVV is dit wel het geval. De trainer van Fortuna begrijpt dit wel. Tekenend was gisteren dat er heel veel fout ging bij MVV en het enige wat Elsen deed was met de handen in de zakken staan en tijdens de vele blessure (tijdrek) momenten in de wedstrijd zat Elsen met het hoofd tussen zijn benen omlaag gebogen. Neem gvd die momenten de tijd om je ploeg te instrueren. Iedereen in het stadion zag toch dat Martina telkens veel te ver van zijn man af stond te dekken. Spreek Martina daarop aan. Bij MVV zakte Loshaj en Nijs telkens terug naar achteren om de bal op te halen. Die hebben daar niks te zoeken. Je komt dan een man op het middenveld tekort, zeker in de omschakeling. Stuur die spelers daar weg trainer. De achterhoede kan zelf opbouwen als zich aanspeelpunten aandienen op het middenveld. Gisteren was duidelijk te zien dat Elsen niet wist wat hij moest doen om het tij te keren. MVV is in de 2e helft volkomen zoek gespeeld door Fortuna. Het wisselbeleid van Elsen rammelt al jaren aan alle kanten. Gisteren was hiervan weer een mooi voorbeeld. Koolhof kwam fysiek enorm tekort tegen Fortuna en MVV kon nauwelijks een bal vasthouden op het middenveld. Waarom breng je Houben in? Breng in de rust Matisse Thuys in. In zijn invalbeurt tegen Cambuur heeft hij bewezen goed een bal vast te kunnen houden en rust in de ploeg te brengen. Als laatste hoop ik dat het bestuur ook gaat inzien dat de weg omhoog met kleine stapjes nooit ingezet kan worden. We kunnen niet blijven roepen dat we het zonder investeerder ook kunnen. Ga op zoek naar een investeerder en maak afspraken over bepaalde kernwaarden van de club die nooit aangetast kunnen worden. Op een gegeven moment hebben de supporters genoeg van een rol in de marge. Zeker voor een stad als Maastricht met zoveel potentie. Als het ergens omgaat vinden de mensen die weg terug naar het stadion hebben we gisteren gezien. Dit zijn geen successupporters maar realistische mensen. Een avondje voetbal is relatief duur voor veel mensen maar hebben het er graag voor over als ze waar voor hun geld krijgen. MVV supporters hebben dit gisteren niet gekregen op 20 minuten na. Het zal dus weer even duren eer de tribunes weer vol zitten.
dreekemvvke schreef : Ja opa dat bedoel ik je had yildrim moeten laten staan vond hem een van de betere samen met Marvin in de spits en Martina eruit je moetdoelpunten maken.maar het wissel beleid van Ron snap ik toch al niet en zal het ook wel nooit snappen .
Pino67 schreef : Ik wil wel even reageren op de reactie op mijn verhaal. In het begin hebben we punten verzameld niet dankzij de trainer maar ondanks de trainer. Eagles hebben we gelukkig eens een keer het geluk aan onze zijde gehad. Cambuur hadden we toch echt 3 punten gehaald als onze trainer niet Martina had ingebracht op het middenveld maar tijdig Peirera had vervangen omdat die nadrukkelijk naar rood aan het solliciteren was. Gisteren hadden we in de as o.a. Koolhof en Loshaj die het fysiek en loopvermogen aflegde tegen het middenveld van Fortuna. Dat was na 20 minuten in de eerste helft al duidelijk. Fortuna was razendsnel in de omschakeling. In de rust had Thuys al ingebracht moeten worden om controle terug krijgen op het middenveld, balvast houden zodat iedereen in zijn positie kan terugkeren. Met een investeerder bedoel ik de reactie van onze voormalige directeur die de deur altijd dicht hield voor investeerders. Praten kun je altijd en natuurlijk liggen de investeerders niet voor het oprapen maar sta er wel open voor. Wat de trainer overigens betreft is het geen kwestie van niet mogen. Hij mag voor mij zijn rol als technisch directeur weer gaan vervullen en is hierin zeer waardevol. Ook de credits voor het feit dat hij op voetbalgebied MVV gebracht heeft waar ze nu staan. Alleen om de volgende stap te zetten is zowel organisatorisch (beleid) en voetbaltechnisch zijn er andere kwaliteiten gevraagd en die ontbreken toch echt bij onze trainer. Ik had vanaf cambuur al willen reageren maar dit is niet goed voor mijn gezondheid (stress) vandaar nu pas een reactie. Na gisteren moest ik even reageren. Of de trainer van Fortuna nou een gek is of niet, hij liet fortuna verdomd aardig voetballen. (heeft ook op veel plekken in de keuken kunnen kijken) Een dergelijke trainer past goed bij MVV en zijn supporters. Met een dergelijke trainer slaat de vlam snel over op de supporters.
Tip: nl.wikipedia.org/wiki/InterpunctiePino67 schreef : Ik wil wel even reageren op de reactie op mijn verhaal. In het begin hebben we punten verzameld niet dankzij de trainer maar ondanks de trainer. Eagles hebben we gelukkig eens een keer het geluk aan onze zijde gehad. Cambuur hadden we toch echt 3 punten gehaald als onze trainer niet Martina had ingebracht op het middenveld maar tijdig Peirera had vervangen omdat die nadrukkelijk naar rood aan het solliciteren was. Gisteren hadden we in de as o.a. Koolhof en Loshaj die het fysiek en loopvermogen aflegde tegen het middenveld van Fortuna. Dat was na 20 minuten in de eerste helft al duidelijk. Fortuna was razendsnel in de omschakeling. In de rust had Thuys al ingebracht moeten worden om controle terug krijgen op het middenveld, balvast houden zodat iedereen in zijn positie kan terugkeren. Met een investeerder bedoel ik de reactie van onze voormalige directeur die de deur altijd dicht hield voor investeerders. Praten kun je altijd en natuurlijk liggen de investeerders niet voor het oprapen maar sta er wel open voor. Wat de trainer overigens betreft is het geen kwestie van niet mogen. Hij mag voor mij zijn rol als technisch directeur weer gaan vervullen en is hierin zeer waardevol. Ook de credits voor het feit dat hij op voetbalgebied MVV gebracht heeft waar ze nu staan. Alleen om de volgende stap te zetten is zowel organisatorisch (beleid) en voetbaltechnisch zijn er andere kwaliteiten gevraagd en die ontbreken toch echt bij onze trainer. Ik had vanaf cambuur al willen reageren maar dit is niet goed voor mijn gezondheid (stress) vandaar nu pas een reactie. Na gisteren moest ik even reageren. Of de trainer van Fortuna nou een gek is of niet, hij liet fortuna verdomd aardig voetballen. (heeft ook op veel plekken in de keuken kunnen kijken) Een dergelijke trainer past goed bij MVV en zijn supporters. Met een dergelijke trainer slaat de vlam snel over op de supporters.
Flauw en onnodig. Valt reuze mee. Voldoende punten en comma's gebruikt. Ik heb het hier wel veel slechter gezien. Reageer dan inhoudelijk...Janepie schreef :
Tip: nl.wikipedia.org/wiki/InterpunctiePino67 schreef : Ik wil wel even reageren op de reactie op mijn verhaal. In het begin hebben we punten verzameld niet dankzij de trainer maar ondanks de trainer. Eagles hebben we gelukkig eens een keer het geluk aan onze zijde gehad. Cambuur hadden we toch echt 3 punten gehaald als onze trainer niet Martina had ingebracht op het middenveld maar tijdig Peirera had vervangen omdat die nadrukkelijk naar rood aan het solliciteren was. Gisteren hadden we in de as o.a. Koolhof en Loshaj die het fysiek en loopvermogen aflegde tegen het middenveld van Fortuna. Dat was na 20 minuten in de eerste helft al duidelijk. Fortuna was razendsnel in de omschakeling. In de rust had Thuys al ingebracht moeten worden om controle terug krijgen op het middenveld, balvast houden zodat iedereen in zijn positie kan terugkeren. Met een investeerder bedoel ik de reactie van onze voormalige directeur die de deur altijd dicht hield voor investeerders. Praten kun je altijd en natuurlijk liggen de investeerders niet voor het oprapen maar sta er wel open voor. Wat de trainer overigens betreft is het geen kwestie van niet mogen. Hij mag voor mij zijn rol als technisch directeur weer gaan vervullen en is hierin zeer waardevol. Ook de credits voor het feit dat hij op voetbalgebied MVV gebracht heeft waar ze nu staan. Alleen om de volgende stap te zetten is zowel organisatorisch (beleid) en voetbaltechnisch zijn er andere kwaliteiten gevraagd en die ontbreken toch echt bij onze trainer. Ik had vanaf cambuur al willen reageren maar dit is niet goed voor mijn gezondheid (stress) vandaar nu pas een reactie. Na gisteren moest ik even reageren. Of de trainer van Fortuna nou een gek is of niet, hij liet fortuna verdomd aardig voetballen. (heeft ook op veel plekken in de keuken kunnen kijken) Een dergelijke trainer past goed bij MVV en zijn supporters. Met een dergelijke trainer slaat de vlam snel over op de supporters.
nl.wikipedia.org/wiki/Alinea
Doe er wat mee.
Ok, inhoudelijk? Zoek een investeerder en we worden misschien kampioen, zie topic elders op dit forum. (Comma's is met een 'k' trouwens )pinobel schreef :
Flauw en onnodig. Valt reuze mee. Voldoende punten en comma's gebruikt. Ik heb het hier wel veel slechter gezien. Reageer dan inhoudelijk...Janepie schreef :
nl.wikipedia.org/wiki/Alinea
Doe er wat mee.