MVV Maastricht- Fortuna Sittard
27 sept 2017 16:08
27 sept 2017 16:09 door Fortuna88.
Onderwerp Auteur
13-10-2017 20.00:
MVV Maastricht -Fortuna sittard
Beide teams hebben goed ingekocht en spelen leuk aantrekkelijk voetbal. Het beloofd dan ook een spannende en leuke wedstrijd te worden. Alle 550 kaarten voor het uitvak waren binnen 2 dagen uitverkocht helaas. Ik gok op een 2-2 en jullie?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 sept 2017 23:32
Ik gok op een "morele overwinning" voor Förtünä Ankara en drie punten voor MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Anna D., Janepie
30 sept 2017 17:41
30 sept 2017 17:49 door Schapendonk.
Ja 5-0, 5-1, 0-6 etc...Fortuna komt natuurlijk even MVV vernederen volgende week. Daarom wordt dit topic ook geopend door een boer
( huichelachtig 2-2 vermelden). Tja, echt beven doe ik niet ervan en een 0-5 gaat het niet worden. Denk echter wel een 0-2 of 1-2. En daar moeten de boeren het mee doen. Enfin dat is hun zeker genoeg. Maar heb er al vaker voor gewaarschuwd. En niet om negatief te zijn of wat dan ook.
30 sept 2017 18:22
Schapendonk schreef : Ja 5-0, 5-1, 0-6 etc...Fortuna komt natuurlijk even MVV vernederen volgende week. Daarom wordt dit topic ook geopend door een boer
( huichelachtig 2-2 vermelden). Tja, echt beven doe ik niet ervan en een 0-5 gaat het niet worden. Denk echter wel een 0-2 of 1-2. En daar moeten de boeren het mee doen. Enfin dat is hun zeker genoeg. Maar heb er al vaker voor gewaarschuwd. En niet om negatief te zijn of wat dan ook.
Niet zo negatief Schapendonk. MVV heeft een sterkere selectie en verliest in de Geusselt eigenlijk nooit. Fortuna thuis en uit is ook nog altijd een wereld van verschil(daar doet 1 hoge uitslag niet aan af). Met een gelijkspel zou ik heel erg tevreden zijn.
30 sept 2017 18:24
Kom op zeg! We gaan niet angstig lopen doen omdat Fortuna een hoop punten heeft gepakt tegen het potentiële rechterrijtje?
Wij staan gedeeld derde en hebben reeds tegen titelkandidaten NEC, Cambuur, GA Eagles en de Graafschap gebald.
3-1 voor 7800 toeschouwers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Ivinho
30 sept 2017 19:04
Deze wedstrijd is altijd al moeilijk te voorspellen, maar nu al helemaal met het aantal geblesseerden. Wat dat betreft zie ik het niet heel zonnig in. Gelukkig zijn de 'interlandafwezigen' dan weer terug.
30 sept 2017 22:29
Een derby voorspellen, moeilijk.
Meestal stelt de favoriet teleur ...
Wie weet ... promoveert de club die vrijdag de 13e verliest.
30 sept 2017 22:47
30 sept 2017 22:48 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Ik dacht dat we juist tegen Fortuna ook de interlandjongens misten. Gaat volgens mij 2 speelrondes duren...
Volgens mij mist Fortuna dan die 'wonderboy' Schuurs, zal ook een stuk schelen
Boe is dat feeske?
30 sept 2017 23:19
30 sept 2017 23:23 door jeoff.
Boe is dat feeske? schreef : Ik dacht dat we juist tegen Fortuna ook de interlandjongens misten. Gaat volgens mij 2 speelrondes duren...
Volgens mij mist Fortuna dan die 'wonderboy' Schuurs, zal ook een stuk schelen
Ok.. dus zonder Pereira, Mmae en misschien ook Martina.. en waarschijnlijk ook geen Janssens. Sorry maar dan zie ik het redelijk duister in.
(Mocht dit scenario kloppen. Even afwachten nog dus..)
30 sept 2017 23:35
Onderwerp Auteur
Perr Schuurs en Andre Vidigal spelen 10 oktober hun laatste interland en zijn dus tijdig terug voor de derby, dat geldt ook voor de geselecteerde spelers van MVV.
01 okt 2017 11:27
mvvkeoleeke
Senior Boarder
De laatste interlands zijn op 10 oktober. 13 oktober hebben we dus iedereen terug. Helaas wel groot risico dat de mannen vermoeid zijn.
01 okt 2017 12:07
01 okt 2017 12:11 door jeoff.
mvvkeoleeke schreef : De laatste interlands zijn op 10 oktober. 13 oktober hebben we dus iedereen terug. Helaas wel groot risico dat de mannen vermoeid zijn.
Ik denk dat Pereira dan niet zal spelen na zijn reis uit Afrika. Van het nationale team van Curacao kan ik geen schema vinden, spelen die wel die week? Mmae zal wellicht wel kunnen spelen, maar Janssens is dan nog geblesseerd vermoed ik.
Edit: Ik zie dat Kaapferdie alleen op 7 oktober een wedstrijd speelt tegen Senegal, en daarna pas op 6 november. Wellicht dat Pereira dan ook gewoon kan spelen.
01 okt 2017 21:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Pereira is een voordeel, ook geen jetlag op Afrikaanse vluchten.
Hopen dat de rest niet speelt Haha, dan ben je ook niet moe.
Triest om dit te moeten hopen trouwens
Boe is dat feeske?
01 okt 2017 22:19
Fortuna thuis is altijd kut
En vind wel sjiek dat veer nou luxe hubbe tot veer stress hubbe UM interlandweekend waer wel uns aenders haha
02 okt 2017 13:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Ik kan me nog een Per Schuurs herinneren die voor Fortuna-MVV aangaf MVV te gaan pakken en de spits op voorhand al in zijn zak had
De beste wedstrijd van Verheijdt in het rood-wit.
Dus , Ogunjimi lekker op deze peuter zetten
Verder speelt Ospitaliri altijd zijn beste ( een ietsiepietsie sarcasme) tegen ons met de vuurpijlen die het stadion uitgaan.
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden