MVV Maastricht- Fortuna Sittard
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV Maastricht- Fortuna Sittard
12 Oct 2017 11:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 12:03 - 12 Oct 2017 12:03Maar goed, niet de meest nuttige discussie dit.

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 12:26Jacques wrote: Loos geeft dus inderdaad zelf aan dat hij antwoord van MVV verwacht. Terwijl in het antwoord van Roei Baank stond dat met Fortuna is afgesproken dat Fortuna zou communiceren. En dat had Loos al gelezen.
Maar goed, niet de meest nuttige discussie dit.Ik stoor me aan het beeld dat "jullie" lijken te denken dat dit (het niet krijgen van extra kaarten) aan MVV ligt. Vandaar mijn (door jullie gepercipieerd als) knip en plak-werk.
Ik denk dat er onbedoeld wat mis is gegaan in de communicatie tussen de verschillende partijen. Hier is niemand echt "schuld" aan. De enige reële optie was een stukje van Noord geweest maar die tribune gaat waarschijnlijk ook uitverkocht raken, het lijkt me logisch dat thuisfans dan voorrang hebben. Als alles normaal verloopt morgen kan MVV waarschijnlijk ook 300 kaarten extra(buffervak) krijgen voor de wedstrijd in Sittard. Laat dat het begin zijn van de normalisatie mbt het bezoek van een uitwedstrijd tussen Fortuna en MVV :thumbsup:
- MVVke
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 12:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
12 Oct 2017 12:54Draankorgel, Zeikbak en Vreigeleer gaan eerst een tactisch plan in elkaar steken omtrent het vloeien van de goud-gele rakkers. Lijnsje heeft drie nieuwe compagnons bereidt gevonden om enig loopwerk in deze te verrichten zodat we bij deze hoge temperaturen voor de tijd van het jaar niet al te veel vocht verliezen. Bij de mannen thuis zal er uiteraard ook enig voorvocht aan te pas komen

2-1, Okita in grootse doen samen met Mmaae in de laatste lijn.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 14:20Jacques wrote: Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.
Nou, ik zat er weer eens flink naast, volgens MVV inmiddels al meer dan 7000 kaarten verkocht en het is niet eens wedstrijddag. Ik weet van een paar mensen dat ze willen gaan maar nog geen kaart hebben. Zoals de bok zegt gaat het 20 graden worden en prima weertje. Misschien toch boven de 8000 dan? Durf ik zelfs te denken aan volledig uitverkocht? Hoeveel zaten er officieel tegen Roda in de play-offs, 8800?
- Sjeng10
-
- New Member
-
12 Oct 2017 14:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
12 Oct 2017 14:32Jacques wrote:Jacques wrote: Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.
Nou, ik zat er weer eens flink naast, volgens MVV inmiddels al meer dan 7000 kaarten verkocht en het is niet eens wedstrijddag. Ik weet van een paar mensen dat ze willen gaan maar nog geen kaart hebben. Zoals de bok zegt gaat het 20 graden worden en prima weertje. Misschien toch boven de 8000 dan? Durf ik zelfs te denken aan volledig uitverkocht? Hoeveel zaten er officieel tegen Roda in de play-offs, 8800?
8800 toen de thuiswedstrijd tegen de moffen.
Denk morgen dat we dat net niet gaan halen, ook hopelijk dat de dagjesmensen geen ruzie gaan maken om de stoeltjes
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 16:41www.mvv.nl/nieuws/derby-mvv-fortuna-voor...dstrijd-van-het-jaar
- Driver
-
- Platinum Member
-
12 Oct 2017 18:37Als ik hoor en lees zijn ze verder dan Mvv, ben daarom benieuwd morgen naar deze wedstrijd. Mvv heeft ook een leuke ploeg met veel jonge spelers. We weten dat Mvv leuk kan voetballen maar ook dat ze soms onherkenbaar zijn....Ik verheug me op deze pot!
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
13 Oct 2017 07:49Het stadion wordt vandaag goed bezocht ruim 7.500 toeschouwers.
Hoop vandaag heel veel ROED en WIT te zien, het zou mooi zijn als iedereen op de Angel-side tribune iets aan heeft met onze clubkleuren. Ook de ander tribunes gekleed in onze clubkleuren.
Sfeer zal er vanavond genoeg zijn en degene die komen voor de rotzooi blief THOES.
- Olzie
-
- Premium Member
-
13 Oct 2017 09:34Malpertoni wrote: Vandaag vrijdag de 13e, wat gaat het geven voor us MVV. Stop MVV de negatieve spriraal?
Het stadion wordt vandaag goed bezocht ruim 7.500 toeschouwers.
Maak daar maar ruim 8.000 van. Zijn er nu al bijna 7.500 verkocht

Fortuna Sittard.. wat moet je erover zeggen. Altijd een mooie rivaliteit geweest, maar toch nog nooit gevoeld als een echte concurrent. Altijd was het een wedstrijd tegen een zwakke tegenstander of een wedstrijd die nergens om ging. Voor de eerste keer dat ik me kan herinneren dat we misschien we de underdog zijn.
Er is wel een grote maar aan dit Fortuna. Ik vind dat ze een relatief makkelijk programma hebben gehad, waarbij het makkelijk scoren een enorm voordeel is gebleken. Ik zei tegen een collega voor de grap "de eerste tegenstander van naam die jullie tegen komen verliezen jullie". En ja hoor, NEC werd meteen 1-2. Overigens ook al verloren van Jong Ajax.
Ik denk dat we Fortuna gewoon moeten laten voetballen. Niet eens de volle druk moeten willen zetten, maar op onze snelle voorhoede met Okita, Yildrim en ook Schrooijen moeten vertrouwen. Ik ben benieuwd.... heb het gevoel dat beide ploegen ver kunnen komen dit jaar. Toch wel bijzonder van een Fortuna, twee jaar geleden 1.000 supporters bij een thuiswedstrijd, die ik al lang failliet had verklaard. Maar ik gun ze het bestaan. Zijn toch altijd de mooiste wedstrijden geweest. Zeker de 0-7

- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
13 Oct 2017 12:32 - 13 Oct 2017 12:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
13 Oct 2017 13:13 - 13 Oct 2017 13:17Boys_in_Red wrote: Net even een korte berekening gemaakt en ik kom uit op: 8.800-1.075=7.725 kaarten verkocht. Echter viel mij op dat voor de hoofdtribune vakken C t/m E geen kaarten meer beschikbaar waren. Ik weet niet of die worden vrijgehouden of dat ze daadwerkelijk verkocht zijn. Toch als we zo naar het aantal kijken, zal de de Geusselt vanavond goed gevuld zijn.
Die zijn al tijden uitverkocht, worden voor business club (die vanavond vol zal zijn) en familie van spelers en dergelijke gereserveerd.
Let wel: MVV zal op enig moment kaarten voor losse verkoop uitprinten en die worden dan online weggehaald, dus online tellen op wedstrijddag geeft vaak een vertekend beeld

[edit] er zijn óf meer dan 300 kaarten op de hoofdtribune online verkocht in de afgelopen uren, óf MVV heeft 300 kaarten hoofdtribune vak A en G uit het systeem gehaald om los te verkopen of iets dergelijks. Andere tribunes zie ik dat nog niet zo duidelijk terug.