>
Ontvangen bedankjes 256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef : Loos geeft dus inderdaad zelf aan dat hij antwoord van MVV verwacht. Terwijl in het antwoord van Roei Baank stond dat met Fortuna is afgesproken dat Fortuna zou communiceren. En dat had Loos al gelezen.
Maar goed, niet de meest nuttige discussie dit. Ik stoor me aan het beeld dat "jullie" lijken te denken dat dit (het niet krijgen van extra kaarten) aan MVV ligt. Vandaar mijn (door jullie gepercipieerd als) knip en plak-werk.
Jacques schreef : Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.
Jacques schreef :
Jacques schreef : Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.
Nou, ik zat er weer eens flink naast, volgens MVV inmiddels al meer dan 7000 kaarten verkocht en het is niet eens wedstrijddag. Ik weet van een paar mensen dat ze willen gaan maar nog geen kaart hebben. Zoals de bok zegt gaat het 20 graden worden en prima weertje. Misschien toch boven de 8000 dan? Durf ik zelfs te denken aan volledig uitverkocht? Hoeveel zaten er officieel tegen Roda in de play-offs, 8800?
Malpertoni schreef : Vandaag vrijdag de 13e, wat gaat het geven voor us MVV. Stop MVV de negatieve spriraal?
Het stadion wordt vandaag goed bezocht ruim 7.500 toeschouwers.
Boys_in_Red schreef : Net even een korte berekening gemaakt en ik kom uit op: 8.800-1.075=7.725 kaarten verkocht. Echter viel mij op dat voor de hoofdtribune vakken C t/m E geen kaarten meer beschikbaar waren. Ik weet niet of die worden vrijgehouden of dat ze daadwerkelijk verkocht zijn. Toch als we zo naar het aantal kijken, zal de de Geusselt vanavond goed gevuld zijn.