MVV Maastricht- Fortuna Sittard

12 okt 2017 11:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #46
Nog zo,n 1700 kaarten te koop en morgen 20 graden celsius ,raakt toch uitverkocht zonder fortua fans ? zo te zien ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2017 12:03 12 okt 2017 12:03 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #47
Loos geeft dus inderdaad zelf aan dat hij antwoord van MVV verwacht. Terwijl in het antwoord van Roei Baank stond dat met Fortuna is afgesproken dat Fortuna zou communiceren. En dat had Loos al gelezen.

Maar goed, niet de meest nuttige discussie dit. ;) Ik stoor me aan het beeld dat "jullie" lijken te denken dat dit (het niet krijgen van extra kaarten) aan MVV ligt. Vandaar mijn (door jullie gepercipieerd als) knip en plak-werk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

12 okt 2017 12:26
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #48

Jacques schreef : Loos geeft dus inderdaad zelf aan dat hij antwoord van MVV verwacht. Terwijl in het antwoord van Roei Baank stond dat met Fortuna is afgesproken dat Fortuna zou communiceren. En dat had Loos al gelezen.

Maar goed, niet de meest nuttige discussie dit. ;) Ik stoor me aan het beeld dat "jullie" lijken te denken dat dit (het niet krijgen van extra kaarten) aan MVV ligt. Vandaar mijn (door jullie gepercipieerd als) knip en plak-werk.

Ik denk dat er onbedoeld wat mis is gegaan in de communicatie tussen de verschillende partijen. Hier is niemand echt "schuld" aan. De enige reële optie was een stukje van Noord geweest maar die tribune gaat waarschijnlijk ook uitverkocht raken, het lijkt me logisch dat thuisfans dan voorrang hebben. Als alles normaal verloopt morgen kan MVV waarschijnlijk ook 300 kaarten extra(buffervak) krijgen voor de wedstrijd in Sittard. Laat dat het begin zijn van de normalisatie mbt het bezoek van een uitwedstrijd tussen Fortuna en MVV :thumbsup:

12 okt 2017 12:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #49
Iech höb e slech geveul euver mörge...2-3 veur Fortuna.

12 okt 2017 12:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #50
De verwachtingen bij de buren beginnen al wat te temperen op hun forum. Ik zie trouwens dat we al een jaar of 4(?) niet meer gewonnen hebben thuis van Fortuna. Het lijkt wel of de uitspelende ploeg meestal niet verliest (ook wij bij Fortuna de laatste jaren).

Draankorgel, Zeikbak en Vreigeleer gaan eerst een tactisch plan in elkaar steken omtrent het vloeien van de goud-gele rakkers. Lijnsje heeft drie nieuwe compagnons bereidt gevonden om enig loopwerk in deze te verrichten zodat we bij deze hoge temperaturen voor de tijd van het jaar niet al te veel vocht verliezen. Bij de mannen thuis zal er uiteraard ook enig voorvocht aan te pas komen ;)

2-1, Okita in grootse doen samen met Mmaae in de laatste lijn.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

12 okt 2017 14:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #51

Jacques schreef : Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.

Nou, ik zat er weer eens flink naast, volgens MVV inmiddels al meer dan 7000 kaarten verkocht en het is niet eens wedstrijddag. Ik weet van een paar mensen dat ze willen gaan maar nog geen kaart hebben. Zoals de bok zegt gaat het 20 graden worden en prima weertje. Misschien toch boven de 8000 dan? Durf ik zelfs te denken aan volledig uitverkocht? Hoeveel zaten er officieel tegen Roda in de play-offs, 8800?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

12 okt 2017 14:31
Sjeng10
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #52
Mooi dat vanuit jullie kant gezien, beseft wordt dat er geen plek meer over is in het stadion voor extra uitsupporters aangezien nog slechts 250 kaarten voor Noord beschikbaar zijn. Voor Boschpoort nog 800 kaarten en Hoofd 700 kaarten. Dus nog maar 1750 kaarten beschikbaar ruim 1 dag voor de wedstrijd!

12 okt 2017 14:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #53

Jacques schreef :

Jacques schreef : Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen.

Nou, ik zat er weer eens flink naast, volgens MVV inmiddels al meer dan 7000 kaarten verkocht en het is niet eens wedstrijddag. Ik weet van een paar mensen dat ze willen gaan maar nog geen kaart hebben. Zoals de bok zegt gaat het 20 graden worden en prima weertje. Misschien toch boven de 8000 dan? Durf ik zelfs te denken aan volledig uitverkocht? Hoeveel zaten er officieel tegen Roda in de play-offs, 8800?

8800 toen de thuiswedstrijd tegen de moffen.

Denk morgen dat we dat net niet gaan halen, ook hopelijk dat de dagjesmensen geen ruzie gaan maken om de stoeltjes

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

12 okt 2017 16:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #54
Ippel helaas weer geblesseerd en dus niet van de partij morgen. Ogunjimi wel weer present.

www.mvv.nl/nieuws/derby-mvv-fortuna-voor...dstrijd-van-het-jaar

12 okt 2017 18:37
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #55
Fortuna vindt ik wel de verrassing van de eerste divisie. Overtuigende overwinningen en een ploeg waar veel scorend vermogen in zit.
Als ik hoor en lees zijn ze verder dan Mvv, ben daarom benieuwd morgen naar deze wedstrijd. Mvv heeft ook een leuke ploeg met veel jonge spelers. We weten dat Mvv leuk kan voetballen maar ook dat ze soms onherkenbaar zijn....Ik verheug me op deze pot!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

12 okt 2017 21:20
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #56
7200 verkocht

13 okt 2017 07:49
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #57
Vandaag vrijdag de 13e, wat gaat het geven voor us MVV. Stop MVV de negatieve spriraal?

Het stadion wordt vandaag goed bezocht ruim 7.500 toeschouwers.

Hoop vandaag heel veel ROED en WIT te zien, het zou mooi zijn als iedereen op de Angel-side tribune iets aan heeft met onze clubkleuren. Ook de ander tribunes gekleed in onze clubkleuren.

Sfeer zal er vanavond genoeg zijn en degene die komen voor de rotzooi blief THOES.

13 okt 2017 09:34
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #58

Malpertoni schreef : Vandaag vrijdag de 13e, wat gaat het geven voor us MVV. Stop MVV de negatieve spriraal?

Het stadion wordt vandaag goed bezocht ruim 7.500 toeschouwers.

Maak daar maar ruim 8.000 van. Zijn er nu al bijna 7.500 verkocht ;)

Fortuna Sittard.. wat moet je erover zeggen. Altijd een mooie rivaliteit geweest, maar toch nog nooit gevoeld als een echte concurrent. Altijd was het een wedstrijd tegen een zwakke tegenstander of een wedstrijd die nergens om ging. Voor de eerste keer dat ik me kan herinneren dat we misschien we de underdog zijn.

Er is wel een grote maar aan dit Fortuna. Ik vind dat ze een relatief makkelijk programma hebben gehad, waarbij het makkelijk scoren een enorm voordeel is gebleken. Ik zei tegen een collega voor de grap "de eerste tegenstander van naam die jullie tegen komen verliezen jullie". En ja hoor, NEC werd meteen 1-2. Overigens ook al verloren van Jong Ajax.

Ik denk dat we Fortuna gewoon moeten laten voetballen. Niet eens de volle druk moeten willen zetten, maar op onze snelle voorhoede met Okita, Yildrim en ook Schrooijen moeten vertrouwen. Ik ben benieuwd.... heb het gevoel dat beide ploegen ver kunnen komen dit jaar. Toch wel bijzonder van een Fortuna, twee jaar geleden 1.000 supporters bij een thuiswedstrijd, die ik al lang failliet had verklaard. Maar ik gun ze het bestaan. Zijn toch altijd de mooiste wedstrijden geweest. Zeker de 0-7 :)

13 okt 2017 12:32 13 okt 2017 12:32 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #59
Net even een korte berekening gemaakt en ik kom uit op: 8.800-1.075=7.725 kaarten verkocht. Echter viel mij op dat voor de hoofdtribune vakken C t/m E geen kaarten meer beschikbaar waren. Ik weet niet of die worden vrijgehouden of dat ze daadwerkelijk verkocht zijn. Toch als we zo naar het aantal kijken, zal de de Geusselt vanavond goed gevuld zijn.

13 okt 2017 13:13 13 okt 2017 13:17 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #60

Boys_in_Red schreef : Net even een korte berekening gemaakt en ik kom uit op: 8.800-1.075=7.725 kaarten verkocht. Echter viel mij op dat voor de hoofdtribune vakken C t/m E geen kaarten meer beschikbaar waren. Ik weet niet of die worden vrijgehouden of dat ze daadwerkelijk verkocht zijn. Toch als we zo naar het aantal kijken, zal de de Geusselt vanavond goed gevuld zijn.

Die zijn al tijden uitverkocht, worden voor business club (die vanavond vol zal zijn) en familie van spelers en dergelijke gereserveerd.

Let wel: MVV zal op enig moment kaarten voor losse verkoop uitprinten en die worden dan online weggehaald, dus online tellen op wedstrijddag geeft vaak een vertekend beeld ;) We komen op een ruime 8.000 uit vanavond.

[edit] er zijn óf meer dan 300 kaarten op de hoofdtribune online verkocht in de afgelopen uren, óf MVV heeft 300 kaarten hoofdtribune vak A en G uit het systeem gehaald om los te verkopen of iets dergelijks. Andere tribunes zie ik dat nog niet zo duidelijk terug.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden