MVV Maastricht- Fortuna Sittard

10 okt 2017 12:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #31
Ogunjimi kan (al dan niet met spuit/andere middelen) wellicht spelen/op de bank plaatsnemen. In de raadselachtige MVV-termen is hij "niet wedstrijdfit". Voor zover mijn bekend heeft hij (al vanaf begin seizoen) een flinke kneuzing aan zijn voet. Geloof dat MVV nu de tijd neemt om dat te laten genezen dus die zal er vrijdag niet bij zijn, verwacht ik. Duidelijk hè? ;) Janssens sowieso niet er bij. Shermar Martina traint weer mee maar zal waarschijnlijk ook nog niet er bij zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 12:51
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #32
Wie is de Limburgse voetbalbaas van de Jupiler League?
Deze week staat de Jupiler League-weedstrijd MVV - Fortuna Sittard in de spotlight.
Limburger Joeri Schroijen weet zeker dat MVV gaat winnen tegen zijn oude club.Joeri
www.vi.nl/video/overig/wie-is-de-limburg...an-de-jupiler-league

10 okt 2017 23:09
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #33

Sandro schreef : Wie is de Limburgse voetbalbaas van de Jupiler League?
Deze week staat de Jupiler League-weedstrijd MVV - Fortuna Sittard in de spotlight.
Limburger Joeri Schroijen weet zeker dat MVV gaat winnen tegen zijn oude club.Joeri
www.vi.nl/video/overig/wie-is-de-limburg...an-de-jupiler-league

Geinig itempje. De voice over zegt aan het eind dat de wedstrijd bijna uitverkocht is. Dat zal toch wel meevallen. Iemand enig idee wat de actuele stand van zaken is m.b.t. de kaartverkoop?

10 okt 2017 23:55 10 okt 2017 23:57 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #34
Volgens MVV.nl/tickets te vinden onder bestel:

Angelside: Uitverkocht
Q-Park: 999 beschikbaar
Noord: 416 beschikbaar
Hoofdtribune: 790 beschikbaar

In totaal nog 2.205 kaarten beschikbaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

11 okt 2017 04:58
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #35
Er zijn al 6.450 tickets verkocht.

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

11 okt 2017 05:01 11 okt 2017 05:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #36
Waarom kan dat niet iedere 2 weken. Dan was MVV in een oogwenk uit de JL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

11 okt 2017 09:34 11 okt 2017 09:34 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #37

Roei baank schreef : Wat mij stoort is dat iedereen in Sittard er automatisch vanuit gaat dat MVV niets doet met dit verzoek. Veer zien MVV en kijken naar ieder verzoek serieus.

Kun je misschien een statusupdate geven van dit verzoek Roei baank of iemand anders ? In Sittard was maandag nog geen reactie binnengekomen namelijk. Kan me overigens goed voorstellen dat dat aan de lokale driehoek ligt.

11 okt 2017 13:59
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #38
Bonjour Gohf,

Het antwoord op dit verzoek is in het veiligheidsoverleg terug gekoppeld naar Fortuna. Fortuna zou dit normaliter dan bekend moeten maken aan de achterban.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

11 okt 2017 14:59 11 okt 2017 14:59 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #39

Malpertoni schreef : Lekker een vol stadion met een geweldige sfeer zoals tegen 045 en lekker knallen (geen vuurwerk) op het veld met een leuk resultaat. Ook een scheids die de wedstrijd aanvoelt en niks voor iedere scheet de wedstrijd kapot fluit.

Scheidsrechter aankomende vrijdag is de kwal Ed Janssen. Ben bang dat we dus weer een aantal zeer discutabele beslissingen tegen gaan krijgen, want in de wedstrijden MVV-NAC uit seizoen '15-'16 en natuurlijk 045-MVV vorig seizoen liet hij zien dat hij duidelijk iets heeft op MVV.

Verder denk ik dat we inderdaad niet zo in de broek moeten poepen. Leuk dat Fortuna eens bovenin staat, maar buiten NEC om hebben ze nog geen enkele tegenstander van importantie gehad. Ik voorspel een 2-1 overwinning.

Meh noe iers pils

11 okt 2017 19:08
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #40

Zeikbak schreef :

Malpertoni schreef : Lekker een vol stadion met een geweldige sfeer zoals tegen 045 en lekker knallen (geen vuurwerk) op het veld met een leuk resultaat. Ook een scheids die de wedstrijd aanvoelt en niks voor iedere scheet de wedstrijd kapot fluit.

Scheidsrechter aankomende vrijdag is de kwal Ed Janssen. Ben bang dat we dus weer een aantal zeer discutabele beslissingen tegen gaan krijgen, want in de wedstrijden MVV-NAC uit seizoen '15-'16 en natuurlijk 045-MVV vorig seizoen liet hij zien dat hij duidelijk iets heeft op MVV.

Verder denk ik dat we inderdaad niet zo in de broek moeten poepen. Leuk dat Fortuna eens bovenin staat, maar buiten NEC om hebben ze nog geen enkele tegenstander van importantie gehad. Ik voorspel een 2-1 overwinning.

Meh noe iers pils

Jong AZ draaide bovenin mee toen ze na ons kwamen, Almere is een lastige tegenstander en Telstar uit is geen makkelijke, en fc Dordrecht staat gewoon in het linkerrijtje, het heeft ons wel 12 punten opgeleverd...

We gaan het zien vrijdag, voorspelling durf ik niet te doen, het kan alle kanten op vrijdag.

11 okt 2017 19:38
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #41

Fortuna88 schreef :

Zeikbak schreef :

Meh noe iers pils

Jong AZ draaide bovenin mee toen ze na ons kwamen, Almere is een lastige tegenstander en Telstar uit is geen makkelijke, en fc Dordrecht staat gewoon in het linkerrijtje, het heeft ons wel 12 punten opgeleverd...

We gaan het zien vrijdag, voorspelling durf ik niet te doen, het kan alle kanten op vrijdag.

Beloftenploegen zijn zo onvoorspelbaar als de nacht, dus daar kun je moeilijk iets over zeggen. Daarnaast zijn Dordrecht, Almere en Telstar nog altijd geen de Graafschap, Cambuur en GAE. Echter jullie hebben er wel 12 punten tegen gepakt, moeten wij eerst nog maar eens doen.

Iech wil pils

11 okt 2017 20:07
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #42
Hebben jullie trouwens al gezien dat Ed Janssen is aangesteld als scheidsrechter? :puke:
Dat verzin je toch niet he, hoe krijgt de KNVB het toch voor elkaar. :lachen:
(Oké, als hij ons bijvoorbeeld een onterechte pingel zou geven vrijdag, dan hoor je mij niet klagen, zeg ik al bij voorbaat :schamen: )

11 okt 2017 20:30 11 okt 2017 20:34 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #43

Mappie schreef : Hebben jullie trouwens al gezien dat Ed Janssen is aangesteld als scheidsrechter? :puke:
Dat verzin je toch niet he, hoe krijgt de KNVB het toch voor elkaar. :lachen:
(Oké, als hij ons bijvoorbeeld een onterechte pingel zou geven vrijdag, dan hoor je mij niet klagen, zeg ik al bij voorbaat :schamen: )

Overigens heeft Ed Janssen vorige week donderdag nog in de Business Lounge in het Geusseltstadion een clubarbitrage inspiratiesessie gehouden voor geïnteresseerden ter voorbereiding op de komende derby :( .
www.mvv.nl/nieuws/clubarbitrage-inspirat...ssie-door-ed-janssen

12 okt 2017 09:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #44

Roei baank schreef : Bonjour Gohf,

Het antwoord op dit verzoek is in het veiligheidsoverleg terug gekoppeld naar Fortuna. Fortuna zou dit normaliter dan bekend moeten maken aan de achterban.

Roei Baank, dit antwoord van je staat op de supporterssite van Fortuna. Vervolgens reageert de voorzitter (!) van de supportersvereniging van Fortuna dat hij nog niets heeft teruggehoord. Hij stelt dat hij

al niet vanuit gegaan dat MVV iets ging doen met het verzoek, maar wij vinden dit toch wel erg teleurstellend. E-mailtje was genoeg geweest.

Dus ten eerste, volgens hem heeft MVV niets met het verzoek gedaan. Terwijl in het bericht boven hem staat dat MVV dit wel heeft gedaan. Ten tweede lijkt hij te vinden dat MVV ook iets had kunnen laten weten. Terwijl in het bericht boven hem staat dat Fortuna het antwoord heeft en afgesproken was dat zij dit zouden communiceren

Typisch. Alles extern leggen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

12 okt 2017 10:50 12 okt 2017 10:53 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #45
Het klopt in die zin wel dat er een voorlopig antwoord is gegeven en geen definitief.

Dit is het volledige bericht waarin je (onbewust?) weg laat dat er door "supporters al niet vanuit werd gegaan" dat is wel wat anders als door de supportersvereniging zelf.

Ik kan je in ieder geval zeggen dat wij, als aanvragende partij van de extra kaarten, geen bericht hebben ontvangen. Niet van MVV en niet van Fortuna. Ik heb afgelopen week één e-mail gekregen van onze veiligheidscoördinator met de woorden: De extra kaarten voor deze wedstrijd zal jammer genoeg zeer waarschijnlijk worden afgewezen door lokale driehoek Maastricht.

Dus op dit moment wachten wij nog altijd op bericht, waarbij wij ondertussen geen bussen meer kunnen bijbestellen denk ik. Dus om op de woorden hierboven terug te komen: er werd door supporters al niet vanuit gegaan dat MVV iets ging doen met het verzoek, maar wij vinden dit toch wel erg teleurstellend. E-mailtje was genoeg geweest.

Reactie op jouw bericht :

Haha wel leuk om mezelf nu terug te 'zien' op MVVfans.nl met een geknipt en geplakt stukje waarin het lijkt alsof ik 'al niet vanuit gegaan dat MVV iets ging doen met het verzoek'

@Jacques, je leest vast mee, wij zijn aanvragende partij en hebben dit ook vanuit FortunaSC gedaan aan MVV. Er is aan ons, als aanvragende partij, niets gecommuniceerd en n.a.v. veiligheidsoverleg kwam alleen naar buiten dat het twijfelachtig was of we kaarten zouden krijgen.

Maakt me verder niet uit wie schuld is en ik weet wel zeker dat communicatie vanuit onze veiligheidscoördinator de afgelopen weken niet optimaal was, maar wij hebben als aanvragende partij (en nee, Fortuna doet niets aan uitwedstrijd organisatie) gewoonweg geen bericht gekregen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden