MVV Maastricht- Fortuna Sittard

13 okt 2017 22:33
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #76

Meerssen schreef :
Ook een bewijs dat je met een onbekende buitenlandse investeerder veel sneller naar boven kunt, dan met braaf en geduldig maatschappelijk verantwoord beleid.

O echt, gaan we nu op die toer?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2017 22:38
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #77

Kay schreef :

Meerssen schreef :
Ook een bewijs dat je met een onbekende buitenlandse investeerder veel sneller naar boven kunt, dan met braaf en geduldig maatschappelijk verantwoord beleid.

O echt, gaan www.mvvfans.nl/forum-new/10-niet-voorzie...vvv?start=5295#65573 we nu op die toer?

Dat is inderdaad te kort door de bocht. Maar we moeten hier nu niet van opkijken. Als je onze bank ziet is dat met alle respect hoofdklasse niveau. Snap ook niet dat we die Yildirim hebben vastgelegd, als Houben en Golpek de kans krijgen om zich te ontwikkelen moet Kostons dat ook krijgen. Op naar volgende week!

13 okt 2017 22:38
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #78
Geen passie, geen inzet = 0 punten.

Waar mvv de eerste wedstrijden van het seizoen streed voor herstel zag ik na de 1-1 alle kopjes gaan hangen. Een verdiende verlies partij, helaas.

13 okt 2017 22:40 13 okt 2017 22:44 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #79

Meerssen schreef : Ook een bewijs dat je met een onbekende buitenlandse investeerder veel sneller naar boven kunt, dan met braaf en geduldig maatschappelijk verantwoord beleid.

Als je graag Russisch Roulette speelt misschien.

Over de wedstrijd: Over het geheel gezien heeft Fortuna gewoon verdiend gewonnen, met name door een betere 2de helft.
Niet alleen Ippel werd gemist, ik denk dat Janssens een nog groter gemis is. Martina speelt altijd prima centraal achterin, maar had het erg moeilijk als linksback. Elke aanval over die kant was gevaarlijk.

Ik was een beetje bang voor die scheids na alle verhalen maar hij floot gewoon een prima wedstrijd. Met name de gele kaart voor die verschrikkelijk irritante matennaier van Fortuna was mooi.

Verder blijft Okita toch wel voor mij de verrassing van het seizoen... beetje een alles of niets speler maar zijn acties lukken toch regelmatig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

13 okt 2017 22:46 13 okt 2017 22:46 door Altied.
Altied
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #80
Vorig jaar hadden we een team! Dit jaar is het helemaal niks. Je mist op een goal na promotie maakt vervolgens meteen een aanwinst bekend (koolhof). Vervolgens hou je een informatieavond voor transfernieuws dit was de meest waardeloze avond uit mijn leven. Er werd helemaal niets gemeld en bergen beloofd. 4 spelers wat mee konden in de eredivisie , en wel 40 solicitaties. Dan volgt de leegloop het geld stroomt binnen je zou denken nu komen de toppers. Niets is minder waar de enigste echte aanwinst is Okita. De bank is niet veel beter dan de bank van IBC. Vorig jaar zaten er mannen van basisnivo dat is nu wel anders helaas! Dit jaar gaan we de slag missen door verkeerd beleid. Je kunt niet eeuwig blijven wedden op de verkeerde paarden.

13 okt 2017 22:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #81

Kay schreef :

Meerssen schreef :

Meerssen heeft natuurlijk wel gelijk. Na een leuk vorig seizoen (toen het nogal meezat) zijn we nu in tussenseizoen 22 belandt. Als je ziet wat allemaal is weggegaan sinds vorig seizoen zijn we er zowel kwantitatief als kwalitatief enorm op achteruit gegaan. We hebben welgeteld 1 (EEN) fatsoenlijke aanvaller (Okita), de rest is bagger'/prutsers. Schrooyen was vorig seizoen zo goed doordat Labylle achter hem stond. Als 1 belangrijke speler wegvalt (Janssens) hebbenm we gelijk een gigantisch probleem omdat we niemand voor die plek achter de hand hebben. En met Houben en Golpek (Meerssen-nivo) win je de oorlog ook niet. Nee, ik ben echt klaar met het gedabbel in de juupleague. Voor mij mag er ook gerust een investeerder komen die de zaakjes 20 keer versneld. En of dat nu ffrietsje van Pietsje is of een loempiaboer uit Vietnam die hier ook nog wat centjes aan verdienen zal mij worst zijn . als we MVV heten en rood-wit dragen in Maastricht ben ik tevreden. Fortuna doet in 1 jaar wat waar wij al 20 jaar mee bezig zijn; een fatsoenlijk elftal op de mat zetten. Met Turks geld, maar ook dat stinkt niet.

13 okt 2017 22:50
LU.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #82

Meerssen schreef : Wel of geen Ippel is een te groot verschil in het spel van MVV.

Verdiende overwinning voor de Turken. Ook ondanks het tijdrekken, blessures veinzen en matennaaien. Gewoon veel slagvaardiger.

Wil je beweren dat het beleid van Gün niet braaf, niet geduldig en maatschappelijk onverantwoord is?

Fortuna en MVV hebben nagenoeg dezelfde begroting. Wij zijn zo blij met Gün omdat hij juist niet iemand is die met geld smijt, maar iemand die een goede organisatie op poten zet.

13 okt 2017 22:50
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #83
Als je ziet hoe dom onze spelers zijn, zal je zulke wedstrijden nooit winnen. het enige wat Loshaj moet doen bij die eerste is even een overtreding maken, maar zo slim zijn ze niet. Dan zie je pas hoe je Ippel mist. Bij die tweede staat 3meter rond die vent niemand. Als er iemand van ons ligt speelt Shittard door. Wij spelen hem uit....( kun je voorspellen).
Bij ieder licht duwtje liggen ze , wij blijven staan, zo win je misschien de fair play cup, maar geen wedstrijden waar het erom gaat....
Eerste helft wat kansjes gehad, tweede helft waardeloos.

13 okt 2017 22:54
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #84
DDL: "Portugezen leiden Fortuna in derby naar winst in Maastricht"

En maar zingen 'Zitterd allein'...

Lang leve het moderne voetbal.

VZM!

13 okt 2017 22:55 13 okt 2017 22:57 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #85

pinobel schreef : En of dat nu ffrietsje van Pietsje is of een loempiaboer uit Vietnam die hier ook nog wat centjes aan verdienen zal mij worst zijn . als we MVV heten en rood-wit dragen in Maastricht ben ik tevreden. Fortuna doet in 1 jaar wat waar wij al 20 jaar mee bezig zijn; een fatsoenlijk elftal op de mat zetten. Met Turks geld, maar ook dat stinkt niet.

Je weet het toch nooit zeker... tegenover elk succesverhaal met een investeerder zijn er ook meerdere drama's te noemen (zie onze oosterburen, of onze eigen turk). En nu lijkt Gun een geschenk uit de hemel, maar hoe ziet dit over 5 - 10 jaar uit? Je weet nooit welke lijken er uit de kast kunnen vallen in de toekomst (bijv. dat het een witwaspraktijk blijkt, of als deze gast er ineens geen zin meer in heeft).

Ik ben er niet jaloers op in ieder geval. Ook al winnen ze en staan ze voor de eerste keer in 15 jaar 'boven de Sjengen' :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

13 okt 2017 22:59
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #86

LU. schreef :

Meerssen schreef : Wel of geen Ippel is een te groot verschil in het spel van MVV.

Verdiende overwinning voor de Turken. Ook ondanks het tijdrekken, blessures veinzen en matennaaien. Gewoon veel slagvaardiger.

Wil je beweren dat het beleid van Gün niet braaf, niet geduldig en maatschappelijk onverantwoord is?

Fortuna en MVV hebben nagenoeg dezelfde begroting. Wij zijn zo blij met Gün omdat hij juist niet iemand is die met geld smijt, maar iemand die een goede organisatie op poten zet.

Kom op zeg.
Die Turk heeft jullie aan de haren uit de jarenlange Sittardse ellende getrokken met zijn Lira's. Binnen 1 jaar.
Een goede organisatie neerzetten is onmogelijk zonder eerst alle schulden te betalen, en vervolgens geld voor investeringen in de organisatie en de selectie beschikbaar te hebben.

Of zijn Turken zoveel slimmer dan Sittardenaren?

13 okt 2017 23:01 13 okt 2017 23:03 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #87

LU. schreef :

Geloof mij maar dat Gun er veel geld in stop. Op het tweede oog doet hij het schijnbaar zeer goed ;) Hij haalde 4 extra fulltimers in de organisatie en dat Turkse super talent verdient rond de 2 ton. Koopt Dammers en koopopties op Vidal en Semedo. Knap hoe je dat allemaal betaald van een spelers/staf begroting van 7-8 ton. Als je maar 60% van je begroting aan salarissen mag spenderen. Nee dit word gewoon gedaan door externe geldstromen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

13 okt 2017 23:04
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #88

pinobel schreef :

Kay schreef :

Meerssen schreef :

Meerssen heeft natuurlijk wel gelijk. Na een leuk vorig seizoen (toen het nogal meezat) zijn we nu in tussenseizoen 22 belandt. Als je ziet wat allemaal is weggegaan sinds vorig seizoen zijn we er zowel kwantitatief als kwalitatief enorm op achteruit gegaan. We hebben welgeteld 1 (EEN) fatsoenlijke aanvaller (Okita), de rest is bagger'/prutsers. Schrooyen was vorig seizoen zo goed doordat Labylle achter hem stond. Als 1 belangrijke speler wegvalt (Janssens) hebbenm we gelijk een gigantisch probleem omdat we niemand voor die plek achter de hand hebben. En met Houben en Golpek (Meerssen-nivo) win je de oorlog ook niet. Nee, ik ben echt klaar met het gedabbel in de juupleague. Voor mij mag er ook gerust een investeerder komen die de zaakjes 20 keer versneld. En of dat nu ffrietsje van Pietsje is of een loempiaboer uit Vietnam die hier ook nog wat centjes aan verdienen zal mij worst zijn . als we MVV heten en rood-wit dragen in Maastricht ben ik tevreden. Fortuna doet in 1 jaar wat waar wij al 20 jaar mee bezig zijn; een fatsoenlijk elftal op de mat zetten. Met Turks geld, maar ook dat stinkt niet.

We zijn in oktober. MVV heeft er in de afgelopen 22 jaar (gelukkig iets minder) een paar keer veel later in het seizoen nog een stuk beter voor gestaan​. Daarvoor hoef ik slechts een paar maanden terug te denken... Zowel voor​ MVV als Fortuna is het in mei te doen. Deze nederlaag doet pijn, maar ik zit nog steeds veel liever in de situatie van MVV dan die van Fortuna. Bij Fortuna is het nog maar afwachten of dit geen eenmalige uitschieter is, terwijl MVV al jaren stappen in de goede richting zet.

13 okt 2017 23:06 13 okt 2017 23:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #89
Ik ben het volkomen eens met pinobel,heb het ook helemaal gehad(sorry veer zien mvv).
Hoelang nog blijven wij bouwen aan weer een nieuw opbouw jaar?
We komen echt te kort tegen elftal dat door een investeerder opgekocht is?
Is dat echt een heel slechte optie?
Je blijft echt nog jaren zo door ballen op dit jupiler gebeuren, :puke:
En dat meen ik echt hoop echt dat er een investeerder annex sponsor opstaat die de boel eindelijk de juiste push op geeft.
Maar jong ik heb het echt helemaal gehad,al herhaald net als pinobel er moet iets giga veranderen,na 50 jaar word ik super moe van van het huidige mijn geduld is op.
Ik weet er is geen sponsorgroep wat opstaat,maar blijf hopen op die ,,persoon,,die op staat en zegt mvv here i come, meer voeg ik niet toe...gr opa ;)

....

13 okt 2017 23:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #90

Belgske schreef :

pinobel schreef :

Kay schreef :

Meerssen schreef :

We zijn in oktober. MVV heeft er in de afgelopen 22 jaar (gelukkig iets minder) een paar keer veel later in het seizoen nog een stuk beter voor gestaan​. Daarvoor hoef ik slechts een paar maanden terug te denken... Zowel voor​ MVV als Fortuna is het in mei te doen. Deze nederlaag doet pijn, maar ik zit nog steeds veel liever in de situatie van MVV dan die van Fortuna. Bij Fortuna is het nog maar afwachten of dit geen eenmalige uitschieter is, terwijl MVV al jaren stappen in de goede richting zet.

Ja, via een 30-jarenplan. Het zal niet snel meer zo druk worden in het stadion. Heel veel mensen waren zwaar teleurgesteld in het spel van MVV.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden