MVV Maastricht- Fortuna Sittard

17 okt 2017 14:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #151

Gohf schreef :
Op dit moment alleen Linssen ja.

En MVV, dat nogmaals - en dit meen ik oprecht - geen betere jeugdopleiding heeft dan Fortuna, heeft Nick Kuipers. 1-1 dus in dat opzicht. Fortuna heeft al 8 jaar geen transfersom meer ontvangen, of ik moet een speler enorm over het hoofd zien. Sportief gezien tot dit jaar ook totaal niets gepresteerd. Zo ver heeft die jeugdopleiding - waar wij "nog niet eens in de buurt" komen - jullie dus gebracht ;) Ik vind het prima dat MVV niet te veel inzet op de jeugdopleiding. De grootste talenten zijn op 12jarige leeftijd toch al weg naar Genk, Luik, PSV, noem maar op. Jullie hebben enorme mazzel dat zo'n Schuurs wat verder kijkt dan zijn neus lang is en bij Fortuna gebleven is. Ben ik jaloers op. Maar structureel Schuursen voortbrengen kan ook Fortuna niet meer. Die spelers gaan gewoon veel te vroeg weg (overigens hebben PSV en Genk et cetera daar zelf ook last van, Chelsea en Man City et cetera kapen daar de grootste talenten weer weg).

Maar goed, dit is weer een heel andere discussie. Ik weet niet of Fortuna in de huidige tijd nog zo veel heeft aan een inderdaad betere jeugdopleiding.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2017 14:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #152
Ik heb het altijd fijn gevonden dat een Fortuna supporter als Gohf bij ons op het forum zat. Iemand waarmee je op een normale manier een discussie over MVV en Fortuna kon voeren. Ik merk de laatste tijd dat Fortuna88 juist het tegenovergestelde is. Een soort wolf in schaapskleding. Zogenaamd een vraag stellen, maar daarmee mensen proberen te triggeren en tegen elkaar op te zetten. Hierboven kun je ook weer lezen dat het aardig lukt. Heel irritant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Gohf

17 okt 2017 15:01
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #153

Jacques schreef :

Gohf schreef :
Op dit moment alleen Linssen ja.

En MVV, dat nogmaals - en dit meen ik oprecht - geen betere jeugdopleiding heeft dan Fortuna, heeft Nick Kuipers. 1-1 dus in dat opzicht. Fortuna heeft al 8 jaar geen transfersom meer ontvangen, of ik moet een speler enorm over het hoofd zien. Sportief gezien tot dit jaar ook totaal niets gepresteerd. Zo ver heeft die jeugdopleiding - waar wij "nog niet eens in de buurt" komen - jullie dus gebracht ;) Ik vind het prima dat MVV niet te veel inzet op de jeugdopleiding. De grootste talenten zijn op 12jarige leeftijd toch al weg naar Genk, Luik, PSV, noem maar op. Jullie hebben enorme mazzel dat zo'n Schuurs wat verder kijkt dan zijn neus lang is en bij Fortuna gebleven is. Ben ik jaloers op. Maar structureel Schuursen voortbrengen kan ook Fortuna niet meer. Die spelers gaan gewoon veel te vroeg weg (overigens hebben PSV en Genk et cetera daar zelf ook last van, Chelsea en Man City et cetera kapen daar de grootste talenten weer weg).

Maar goed, dit is weer een heel andere discussie. Ik weet niet of Fortuna in de huidige tijd nog zo veel heeft aan een inderdaad betere jeugdopleiding.

Noujah, persoonlijk vind ik het wel mooi meegenomen als er een aantal jongens vanuit de jeugd doorstromen naar het 1e elftal en ook de kwaliteit hebben om in de basis te spelen. Maar dat de jeugdopleiding over het algemeen een hoop geld kost waar je als 1e divisie club over het algemeen weinig rendement uit haalt klopt. Maar gevoelsmatig vind ik een goeie JO toch belangrijk.

Fortuna heeft wel wat transfersommen ontvangen voor een paar jeugdspelers in die periode maar niet heel veel indd. Fortuna was in die tijd meer bezig met ieder jaar hetzelfde spelletje : Vooral niet verdrinken.

17 okt 2017 15:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #154
Ach Karakter, zo zitten er meer. Er is ook een forumer weer in deze topic actief - "Meerssen" - die erg opzichtig een trol is. Hoef je alleen maar zijn berichtengeschiedenis er bij te halen. Eerste wedstrijden van dit seizoen heeft hij letterlijk 0 posts op het forum. Tussen 4 augustus en 27 september geen berichten. Vanaf NEC - MVV, de eerste wedstrijd die we verliezen, is hij opeens weer actief. En zijn berichten lijken zowel MVV als Fortuna af te kraken.

Kijken we iets verder terug: tussen begin mei en eind mei geen berichten. We verslaan Cambuur in de play-offs? Meerssen blijft stil. We verliezen de play-offs bij de aartsrivaal? Hij moet blijkbaar een dagje bijkomen van de festiviteiten rondom het lijfsbehoud van zijn club, maar daarna zit hij vrolijk te posten dat MVV de concurrentie aan moet gaan met de middenmoot van de eerste divisie en dat Fortuna een turkenclub is.

Ik heb een duidelijk vermoeden van welke club Meerssen fan is ;) Fortuna88 komt er ten minste nog openlijk voor uit :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

17 okt 2017 17:13 17 okt 2017 17:13 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #155
Ironisch dat je als Fortunafan hier iets komt zeggen over het beleid van MVV, en dan met name het huren van spelers, terwijl nota bene in de eigen selectie de twee beste spelers van afgelopen vrijdag gehuurd zijn. Geeft al aan dat je ofwel hier komt stoken, of gewoon geen benul van zaken hebt. Jammer.

Ik ben blij als het vrijdag is en we deze wedstrijd definitief achter ons kunnen laten. Fortuna heeft terecht gewonnen, klaar. Maar mijn god, laten we het allemaal niet groter maken dan het is. Het is 1 wedstrijd. Het zijn 3 punten. Fortuna is niet opeens een absolute voetbalgrootmacht met een beleid waar heel Europa jaloers op is, al denken sommige Fortunezen van wel. En wij zijn niet totaal reddeloos verloren dit seizoen en voor eeuwig gepasseerd door Fortuna en de rest van de Limburgse clubs. Als de goal 20 centimeter breder was geweest en Okita de 2-2 had binnen getikt (of Yilderim de 2-1) hadden we waarschijnlijk deze discussies niet eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

17 okt 2017 21:46
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #156
Is op dit forum een discussie mogelijk ? Ik moet het eens zijn met het beleid van MVV, ik mag geen complimenten uitdelen of waardering hebben voor concurrerende clubs, elke vraag/opmerking wordt gezien als, je zult wel een troll zijn. Werkelijk ?

18 okt 2017 18:23
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #157
Weet je waar ik kak van krijg? In discussie gaan met supporters van andere clubs op je eigen MVV forum. what a life!!!! Van mij mogen ze allemaal worden geband. Pure verveling van die gasten.

19 okt 2017 09:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #158
We zitten op een vrij forum.

Mensen als Gohf, prima welkom. Niemand dwingt jou om het te lezen. Leven en laten leven.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

19 okt 2017 11:01
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #159
Iech zeen 't probleem neet zoe. Wat is mis mèt 'n gooj discussie?

De ideale discussie:

a) De wins de discussie, op basis vaan gooj arguminte.
b) De verleers de discussie, op basis vaan beter arguminte vaan de tegestander
c) De kùms tot 'n compromis
d) De kums d'r neet oet, giefs 'n hand aon ein, en de geis weer weier...

Nao mien inziech geit dat toch aordeg mèt Gohf en co. Euveral zitte rotte appele cq trolle, mer euver 't algemein vèlt dat hei toch mèt?

Es ze mer neet veur die zwart gele kut club zien, dao is naomelek gein inkel normaal discussie mèt meugelek...

22 okt 2017 00:10
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #160

Jacques schreef : Ach Karakter, zo zitten er meer. Er is ook een forumer weer in deze topic actief - "Meerssen" - die erg opzichtig een trol is. Hoef je alleen maar zijn berichtengeschiedenis er bij te halen. Eerste wedstrijden van dit seizoen heeft hij letterlijk 0 posts op het forum. Tussen 4 augustus en 27 september geen berichten. Vanaf NEC - MVV, de eerste wedstrijd die we verliezen, is hij opeens weer actief. En zijn berichten lijken zowel MVV als Fortuna af te kraken.

Kijken we iets verder terug: tussen begin mei en eind mei geen berichten. We verslaan Cambuur in de play-offs? Meerssen blijft stil. We verliezen de play-offs bij de aartsrivaal? Hij moet blijkbaar een dagje bijkomen van de festiviteiten rondom het lijfsbehoud van zijn club, maar daarna zit hij vrolijk te posten dat MVV de concurrentie aan moet gaan met de middenmoot van de eerste divisie en dat Fortuna een turkenclub is.

Ik heb een duidelijk vermoeden van welke club Meerssen fan is ;) Fortuna88 komt er ten minste nog openlijk voor uit :P

Jacques, ik heb dan ook maar ff naar jouw berichtengeschiedenis gekeken. Je post 365 dagen per jaar 24 uur per dag op alle onderwerpen. Soms met zinnige teksten, maar steeds meer lange lappen verwarde tekst, en steeds vaker vlieg je uit de bocht.

Ik heb dus een duidelijk vermoeden hoe het met JOU zit:

1. je hebt geen werk, en je begrijpt mensen die wel werk hebben niet
2. je echte voorkeur ligt niet bij MVV, maar bij Schultenbrau

Verder heb ik het idd niet op de Fortunezen op dit forum:
Het zijn net Jehova Getuigen, een klein groepje fanatici, die jou, ongevraagd, en in jouw eigen huis, hun versie van de Waarheid komen opdringen.

Blijf vooral dit forum volgen, dan kun je nog heel veel leren over Fortuna Sittard, haar organisatie, haar toekomstvisie, haar heden & verleden.

Ik haak hier af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

22 okt 2017 04:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #161
:lachen: wel eens met het stukje over Fortuna Sittard trouwens....hardnekkige bezoekers van dit forum zijn er zeer zeker bij. En tja blijf het zeggen, niet zonder rede.

22 okt 2017 20:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #162
Ik zit inderdaad teveel op dit forum en ik houd inderdaad van bier. Goed gezien. :thumbsup:

De volgende gebruiker (s) zei dank u RedWhiteArmy

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden