>
Ontvangen bedankjes 5009
Gohf schreef :
Op dit moment alleen Linssen ja.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Gohf schreef :
Op dit moment alleen Linssen ja.
En MVV, dat nogmaals - en dit meen ik oprecht - geen betere jeugdopleiding heeft dan Fortuna, heeft Nick Kuipers. 1-1 dus in dat opzicht. Fortuna heeft al 8 jaar geen transfersom meer ontvangen, of ik moet een speler enorm over het hoofd zien. Sportief gezien tot dit jaar ook totaal niets gepresteerd. Zo ver heeft die jeugdopleiding - waar wij "nog niet eens in de buurt" komen - jullie dus gebracht Ik vind het prima dat MVV niet te veel inzet op de jeugdopleiding. De grootste talenten zijn op 12jarige leeftijd toch al weg naar Genk, Luik, PSV, noem maar op. Jullie hebben enorme mazzel dat zo'n Schuurs wat verder kijkt dan zijn neus lang is en bij Fortuna gebleven is. Ben ik jaloers op. Maar structureel Schuursen voortbrengen kan ook Fortuna niet meer. Die spelers gaan gewoon veel te vroeg weg (overigens hebben PSV en Genk et cetera daar zelf ook last van, Chelsea en Man City et cetera kapen daar de grootste talenten weer weg).
Maar goed, dit is weer een heel andere discussie. Ik weet niet of Fortuna in de huidige tijd nog zo veel heeft aan een inderdaad betere jeugdopleiding.
Jacques schreef : Ach Karakter, zo zitten er meer. Er is ook een forumer weer in deze topic actief - "Meerssen" - die erg opzichtig een trol is. Hoef je alleen maar zijn berichtengeschiedenis er bij te halen. Eerste wedstrijden van dit seizoen heeft hij letterlijk 0 posts op het forum. Tussen 4 augustus en 27 september geen berichten. Vanaf NEC - MVV, de eerste wedstrijd die we verliezen, is hij opeens weer actief. En zijn berichten lijken zowel MVV als Fortuna af te kraken.
Kijken we iets verder terug: tussen begin mei en eind mei geen berichten. We verslaan Cambuur in de play-offs? Meerssen blijft stil. We verliezen de play-offs bij de aartsrivaal? Hij moet blijkbaar een dagje bijkomen van de festiviteiten rondom het lijfsbehoud van zijn club, maar daarna zit hij vrolijk te posten dat MVV de concurrentie aan moet gaan met de middenmoot van de eerste divisie en dat Fortuna een turkenclub is.
Ik heb een duidelijk vermoeden van welke club Meerssen fan is Fortuna88 komt er ten minste nog openlijk voor uit