>
Ontvangen bedankjes 891
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
SintServaos schreef : Verleere vaan Fortuna in eige hoes is veur miech oonacceptabel
krampioen schreef : Ik kan alleen maar vaststellen dat Fortuna, dankzij een externe investeerder, in een tweetal jaren qua selectie al verder is dan MVV in een veel langere periode. Het is niet anders. Wat mij betreft zijn we op de verkeerde weg. Nog 2 jaren en wij zijn de enige Limburgse club die in de 1e divisie speelt. En dat is Maastricht onwaardig. Wij kunnen alleen de club blijven steunen en we doen dat ook. Anderzijds hoop ik ook op een beleidswijziging van de hotemetoten die ertoe leidt dat wij de leidende club in limburg worden.
Fortuna88 schreef : Ik denk dat we tussen plek 3 en 6 gaan eindigen dit seizoen.
Jacques schreef :
Fortuna88 schreef : Ik denk dat we tussen plek 3 en 6 gaan eindigen dit seizoen.
Met alle respect, en ik snap dat je dit nu niet wilt horen, maar Fortuna gaat geen top-6 halen. Laat staan top-3. Kom hier gerust eind van het seizoen op terug Ik snap dat het nu zo voelt voor jullie (en zo te lezen voor een aantal MVV-fans), zeker na zo veel jaren ellende. Fortuna eindigt ergens tussen plaats 6 en 12. Dus ja, als alles goed valt lukt die 6e plaats net. Ik durf daarom de gok wel aan dat dat niet gebeurt. En nee, dit is geen slechte-verliezer praat of zo. NEC en Jong Ajax zullen waarschijnlijk gaan vechten om plaats 1 en 2, minimaal twee ploegen uit het rijtje Cambuur - Go Ahead - De Graafschap gaan in de top 5 eindigen (en ja, ik weet dat die allemaal matig begonnen zijn - neem zo'n Cambuur, wat die allemaal op de bank hebben zitten, daar ben ik stikjaloers op). Jong PSV is verrassend slecht begonnen maar die zie ik eigenlijk ook nog wel minimaal 6e worden. En dan nog een hele rits "subtoppers" zoals Almere, Emmen, Eindhoven, Volendam als die daar de boel op de rit krijgen. In dat rijtje subtoppers hoort Fortuna thuis dit jaar. Vandaar plaats 6 tot 12.
MVV geldt hetzelfde voor overigens. Had na de goede seizoenstart hoop op meer maar daar is de selectie echt te smal voor. Beide ploegen zullen play-offs wel redden zelfs als het uiteindelijk een teleurstellend seizoen wordt (dankzij de tweede elftallen is plaats 10 of 11 daar genoeg voor, waarschijnlijk). En daar is alles mogelijk.