MVV Maastricht- Fortuna Sittard

02 okt 2017 14:06
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #16

Lijnsje@tappunt schreef : Ik kan me nog een Per Schuurs herinneren die voor Fortuna-MVV aangaf MVV te gaan pakken en de spits op voorhand al in zijn zak had :lachen: De beste wedstrijd van Verheijdt in het rood-wit.

Dus , Ogunjimi lekker op deze peuter zetten :thumbsup:

Verder speelt Ospitaliri altijd zijn beste ( een ietsiepietsie sarcasme) tegen ons met de vuurpijlen die het stadion uitgaan.

In de wedstrijd waar jij op doelt speelde Perr Schuurs helemaal niet mee dus helaas.
Ospi heeft zich iig goed herpakt.

Wordt leuke pot, zin in!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2017 09:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #17
Ik houd de (online) kaartverkoop een beetje in de gaten. In de afgelopen week ongeveer 1000 kaarten verkocht. Angel Side grotendeels uitverkocht, op alle andere vakken is nog heel veel plaats. Q-Park bijvoorbeeld nog meer dan 1000 kaarten te krijgen als ik zo snel tel. Nu zal die uiteindelijk ook wel zo goed als vol zitten, veel mensen die op wedstrijddag een kaartje kopen en zien dat Angel Side uitverkocht is, zullen daar naar toe gaan. Denk dat we rond de 7000 toeschouwers uit gaan komen. Resultaat van vanavond zal ook nog wat verschil maken. Als MVV wint en Fortuna verliest niet van NEC, dan zijn Fortuna en MVV gewoon de hoogst geplaatste ploegen als je Jong Ajax niet meetelt. Dan is het echt een topper. Als MVV verliest kan je zo maar de middenmoot inzakken (zo dicht staat het uiteraard na pas 7 wedstrijden bij elkaar) en zullen er veel "dagjesmensen" denken zie je wel, het is niks en het wordt niks. Wint MVV vanavond, dan zie ik het zelfs nog wel richting de 8000 toeschouwers gaan.

Mochten er Fortuna-fans meelezen: als jullie per sé een kaartje willen kopen, dan alsjeblieft voor de Hoofdtribune. Ga niet op de kidstribune (Noord) zitten en al helemaal niet op de Boschpoort (Qpark). Weet ook dat er van Roda-supporters die dit probeerden in de play-offs, redelijk veel geweigerd zijn. Het is op eigen risico.

Wat mij betreft verschuiven we de wand van het uitvak weer zodat Fortuna wat meer supporters mag meenemen. Is daar al een ei over gelegd? Al gun ik het de leeghoofden op fortunasc.nl niet:

Alleen al uit jaloezie werken die sjengen ons tegen! Laat maar gaan, sportieve revanche komt op het veld!

wij geen extra kaarten. dan mvv ook niet. simpel.

Die kleuters zijn er van overtuigd dat MVV als club dit tegenwerkt. Nee, Fortunafans. Als dit niet mag, dan mag dat van de lokale driehoek niet. MVV wil echt wel die extra centjes verdienen. En waar zou MVV in hemelsnaam jaloers op moeten zijn? :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

06 okt 2017 09:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #18
Denk dat we die 7.000 sowieso (makkelijk?) halen.
Momenteel nog 3.050 kaarten beschikbaar, oftewel meer dan 5.500 verkocht. Angel-Side is volgens mij al tijdje terug dat die een week voor een wedstrijd uitverkocht was en meeste mensen zullen deze pas hun kaarten gaan halen, of de vrijdag zelf nog.

06 okt 2017 09:49
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #19
Hey Jacques, ik ben niet een van de dagjes mensen, koop altijd losse kaartjes voor de Angel side tribune.

Verliest Mvv bij almere dan ben ik er ook bij tegen Fortuna. Heb de kaartjes al.

Ook hoop ik dat MVV het uitvak uitbreidt voor de supporters van Fortuna, het extra geld kunnen we inderdaad goed gebruiken.

Lekker een vol stadion met een geweldige sfeer zoals tegen 045 en lekker knallen (geen vuurwerk) op het veld met een leuk resultaat. Ook een scheids die de wedstrijd aanvoelt en niks voor iedere scheet de wedstrijd kapot fluit.

06 okt 2017 10:25
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #20

Jacques schreef : En waar zou MVV in hemelsnaam jaloers op moeten zijn? :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Misschien denken zij, dat we jaloers zijn op de Turkse Lira's en kuruş, die Fortuna Ankara eindelijk hebben verlost van afhankelijkheid van het armoedige Sittard.

06 okt 2017 18:49
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #21

Malpertoni schreef : Hey Jacques, ik ben niet een van de dagjes mensen, koop altijd losse kaartjes voor de Angel side tribune.

Verliest Mvv bij almere dan ben ik er ook bij tegen Fortuna. Heb de kaartjes al.

Ook hoop ik dat MVV het uitvak uitbreidt voor de supporters van Fortuna, het extra geld kunnen we inderdaad goed gebruiken.

Lekker een vol stadion met een geweldige sfeer zoals tegen 045 en lekker knallen (geen vuurwerk) op het veld met een leuk resultaat. Ook een scheids die de wedstrijd aanvoelt en niks voor iedere scheet de wedstrijd kapot fluit.

Ook ik behoor niet tot de groep ""dagjesmensen" en koop al jaren (om diverse redenen) altijd losse kaartjes.
Meestal aan de kassa maar nu door de grote belangstelling online !

Verleere veer vaan die boere oet Zitterd, daan is de jong gewoen de volgende toeswedstrijd weer debij ! En wie ... B)

Tip veur luij met e klein portemeneekke ( die dus gein sezoenskaart kinne permiteere) : gaank nao "ticketveilingen"...
kint geer soms keertsjes koupe veur 8 euries inkluusief koste...! :thumbsup:

06 okt 2017 19:28 06 okt 2017 19:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #22
in 85

hadde die boere aoch al floep veur die vaan us tot ze gerrem allerlei truuke ginge oethoole...

Can you hear the Angelside .... :evil:
Bijlagen:

07 okt 2017 13:25 07 okt 2017 13:28 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #23
@Jacques

Zou niet te zwaar tillen aan dat soort excessen. Die lopen overal er tussen, dat betekend niet dat iedere Fortuna fan zo beredeneert en/of denkt.

Die gast die beweerd dat MVV jaloers op ons zou zijn en dat we daarom geen extra kaarten zouden krijgen, schrijft vandaag doodleuk dat we nog kampioen gaan worden maw : niet serieus nemen.

Ik lees hier af en toe ook van die kinderachtige onzin, gewoon negeren ;).

Voor wat de wedstrijd betreft is het 50/50 denk ik. MVV is thuis altijd sterk maar draait de laatste weken iets minder(blessures etc) en Fortuna draait beter als ik verwacht had. Gaat een spannende pot worden. Als MVV wil aanhaken voor de bovenste plekken moeten ze winnen. Fortuna eigenlijk ook als ze nog een reële kans willen blijven houden op de periode. Word een open wedstrijd denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, opadiehard

09 okt 2017 13:14 09 okt 2017 13:15 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #24
Er zijn momenteel zo'n 6000 tickets verkockt.

Angelside: UITVERKOCHT.!
Q-park: nog 1.100 plaatsen beschikbaar.
Noord: nog 500 plaatsen beschikbaar.
Hoofd: nog 1.200 plaatsen beschikbaar.

09 okt 2017 14:41
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #25
Voor deze wedstrijd zullen 9 supporters van Stoke City afreizen om hun rood-witte Nederlandse club aan te moedigen. Ik verwacht dat ze al vroeg in de middag in de stad zullen vertoeven B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Ivinho, M.V.V. 1902

09 okt 2017 16:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #26
Hoe meer mensen komen hoe liever en vanaf minuut een achter de mannen gaan staan en dit Fortuna op Vreten geen seconde de tijd geven om op adem te komen,dan komt het succes vanzelf deze wedstrijd.

09 okt 2017 21:05
Dester1902
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #27
Hoop dat ze vrijdag UT graas opvreten en volle gaas goon.
Dat ze publiek flink met krijgen en winnen.
Want begin al weer negatieve geluiden te horen over mvv maar eigenlijk doen ze UT goot tot nu toe alleen tegen Almere maja wat wenste met gans nuije verdediging.
Es ze vrijdag winnen tegen Fortuna Daan is weer iedereen positief euver US MVV KE.

09 okt 2017 21:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #28
En Vrijdag is het een zomerse dag volgens de weerberichten dus volle ...............bak

10 okt 2017 11:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #29
In Sittard hebben ze er massaal vertrouwen in:

Dennis the Menace:
Volgende week grwoon 3 punten pakken bij de sjengen.

Vlinderstraatjes:
van mvv en thuis van fc eindhoven winnen

Don Leo:
MVV is uit vorm, die moeten we gewoon kunnen pakken als we met lef spelen!

Rdorenberg:
Fortuna in deze vorm wint van MVv

en als uitsmijter mijn favoriet:

Fritske emeran:
Ik zie het positief vrijdag pakken we de periode!

Beste Fritske, de periode pakken jullie vrijdag sowieso niet, die duurt na vrijdag nog twee speelronden.

Inhoudelijk: een derby voorspellen slaat meestal nergens op, laatste jaren wint vrij vaak de ploeg uit vorm - zowel in Maastricht als in Sittard. MVV speelt thuis meestal erg sterk maar juist thuis tegen Fortuna hebben we nu al vijf keer op rij niet gewonnen. Daar staat tegenover dat volgens mij vrijwel al die keren Fortuna als underdog naar De Geusselt kwam, dat zal nu wel meevallen. Kan echt alle kanten op, een grote overwinning voor één van de twee is net zo waarschijnlijk als een 0-0 voor mijn gevoel. MVV moet zichzelf niet in een dip praten, wat dat betreft sowieso niet verliezen en hopelijk drie punten pakken. Lekker vol stadion, zin in!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

10 okt 2017 12:03
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht- Fortuna Sittard #30
@Jacques

Wie mist de wedstrijd aan de kant van MVV as vrijdag ? Alleen Janssens en Ogunjimi ? voor de rest iedereen fit en geen schorsingen ?

Tijd voor maken pagina: 0.648 seconden