>
Ontvangen bedankjes 660
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Hoewel ik Kalezic best hoog heb zitten als coach kan hij beter de eer aan zichzelf houden als hij zich zo negatief blijft uiten. Dit slaat natuurlijk ook over op de spelers. Dan kan MVV zich beter dat salaris besparen om te kunnen overleven in dit k* seizoen.
Ik snap best dat hij had gehoopt op betere spelers maar nu dat niet is gelukt moet hij zich focussen om er het beste uit te halen. Daarbij is er vandaag wat overmacht in het spel vanwege zieke spelers (Corona) en de afwezigheid van een international.
Brncic schreef : Heldere analyse Houten, maar toch vind ik dat hij niet telkens zijn beklag moet doen in de media. Dat moet hij binnenskamers doen. Media zien de botsing tussen hem en Elsen, spelers zien zijn interview en zullen daar niet meer vertrouwen van krijgen. De vuile was houd je binnen, wat er ook gebeurd is. En ik vind 14 nieuwe spelers met dat budget nog best een prestatie, waarbij ik ervan uitga dat Kalezic toch ook een stem heeft gehad in de spelers die gehaald zijn.
LRB schreef : Heb net zijn interview voor de thuiswedstrijd met GAE bekeken....merkwaardig want schijnbaar heeft hij zich niet goed voorbereid toen hij zijn contract tekende.
MVV heeft niks te makken en de grootste sponsor is VZM. En waar komen hun inkomsten vandaan...? Juist omzet.
En nu er geen publiek komt, komen er dus ook geen inkomsten bij VZM binnen.
Daarnaast was en is hier door de financiële situatie diep triest de laatste jaren zoals Ekstertje terecht opmerkt.
Dat moest Darije toch ook weten.
En dat betekent dus nu: aanpassen en helaas afstappen, uitstellen tijdelijk of bijwerken van je egocentrisch denken en het centraal stellen van "mijn visie" en "mijn process". Van Gaal kletste ook zo, maar zonder die spelers destijds had VG er ook niks van gebakken zoals Michels bij FC Köln totaal de mist in ging, Rijkaard en Beenhakker zelfs degradeerden met hun cluppies.
We hebben ook allemaal ONZE visie SINDS 20 jaar...en komen vaak helaas met bloedend hart bedrogen uit: that's live !
En als je je nu al niet kunt motiveren, dan wees consequent en stap anders op. Want anders blijf je hier tegen aan lopen en heeft dit een negatieve impact op het MVV proces, de groep en jezelf.
Triest dat uit de mond van deze man te horen, zo'n defaitistische praat. Moet hij maar eens eens een goed voorbeeld nemen aan zijn landgenoten die in moeilijkere tijden ook met weinig tot geen middelen toch het hoofd recht hielden.
Sram te bilo , schaam je Darije !!!
Darije sine; ik neem je graag mee op een motivatiereisje naar Grbavica bij mijn vrienden van Fudbalski klub Željezničar Sarajevo. Helaas is een oude kennis, Željo trainer "Mane" ( Josip Bukal ooit ook spelend voor Standard Liege) , er niet meer maar Željo trainer Ivica (Osim) kan je nog steeds goede tips geven.
Kom op, hajde Darije ! Pak het op , ga gewoon goed door / ''Idemo dalje'' !
Vozi Misko ( ko to tamo peva...) ☼☺☼