Darije Kalezić

16 okt 2020 14:14 16 okt 2020 14:14 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Darije Kalezić #31
Ach, als dat krantje een kans ruikt om MVV wat negatiever in het nieuws te brengen dan zullen ze het niet laten, daar is dit een lichtend voorbeeld van.
Ik ben blij dat Kalezic eerlijk antwoord geeft en ja, ook ik vond zijn vorige interview zoals reeds gezegd abominabel.

Echter, Kalezic is in mijn ogen een uitstekende trainer. Hopen dat we de komende weken van coronagevallen in de selectie verschoond blijven zodat Darije verder kan bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 15:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Darije Kalezić #32

Jacques schreef : Nou, het gejank hier op het forum is voer voor de journalisten van de Limburger. Zo wordt er een probleem gemaakt dat er niet is.


Deze keer ben ik het niet je eens,hier spreekt iedereen altijd openlijk!
Juist dit forum is er om je mening te profileren, en als je ergens wat leest en een mening neer zet is dat je hoopt dat er mensen verschillende meningen hier plaatsen
Dat een journalist daar dan een artikel over plaatst is zijn goed recht het is zijn werk.
Het is juist zijn hoop dat er op gereageerd word,laten we in vredesnaam door gaan met onze mening profileren ook als daar een journalist over de schouders mee leest.
Nog steeds vind ik kalezic een kei van een gast en met een recht voor zijn raap mening.
Misschien is het omdat we al zolang in de ellende zitten,dat we weinig personen de afgelopen decennia zijn tegen gekomen die het hart op de juiste plaats hebben zitten en zeker kwa eerlijkheid....KALEZIC...ga zo door en hou ons wakker...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, jovkle, Boer458, M.V.V. 1902, Driver, Lijnsje@tappunt, ASR, Burgundian043, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 18:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Darije Kalezić #33
Natuurlijk mag iedereen hier zijn mening neerzetten. Dat wil alleen niet zeggen dat ik het met die mening eens moet zijn, ik kan het daar niet mee eens zijn. En me er aan storen dat het in de regionale pers een thema wordt. En ja, natuurlijk is dat het werk van die journalist (persoonlijk vraag ik me af of je daarom ooit de journalistiek in bent gegaan, kan me niet voorstellen dat het veel voldoening oplevert, maar dat is een andere discussie - het is gewoon zijn werk inderdaad).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 12:06
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Darije Kalezić #34
Iech hub ff alle beriechte op miech in laote werreke veur tot Iech reageer. Ut is natuurlijk bedinkelijk es uzze trainer keihel verkondig tot heer ziech meuilijk kin motivere veur de wedstrijde. De vraog die beij miech leef is:wat is Kalezic in de gesprekke met Elsen towgezag en zien de beloftes naogekoume of neet. Mien geveul zeet tot beloftes neet zien naogekoume, mer nogmaols dat is un geveul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 13:44
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Darije Kalezić #35
Misschien kan hij zich ook moeilijk motiveren door de corona maatregelen. Voetballen in lege stadions en continue testen, zouden het voor mij ook niet leuk maken.

En elke week een ander team door de vele afwezigen, is voor een trainer ook niet optimaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2021 17:14
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Darije Kalezić #36
Zojuist heb ik op FoxSports 2, nu ESPN 2, gekeken naar de documentaire "Soldaat van Waalwijk". Deze documentaite van circa een uur gaat over het leven van Darije Kalezic voor hij naar MVV is gekomen. De moeite waard om te bekijken. Morgenvroeg om 09.00 uur is een herhaling op FoxSports 3, ESPN 3 dus,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2021 11:03 02 jan 2021 11:04 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Darije Kalezić #37
Of te bekijken via


Voor al die verwende voetballertjes... karakter en mentaliteit is belangrijker dan talent!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Bieske, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2021 11:50
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Darije Kalezić #38
Ik vond het een indrukwekkende docu, je kijkt dan toch even anders naar zo een persoon.
Hier heb ik wel respect voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 jan 2021 14:21
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Darije Kalezić #39
Respect !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 12:36 15 jan 2021 12:36 door Angel-Side official.
Angel-Side official
Verified
Verified
Berichten: 54
Meer
Darije Kalezić #40
Supporters staan achter MVV trainers

SV-1902 en de Angel-Side scharen zich volledig achter de nieuwe 'generaal' van Maastricht en zijn trainersstaf. Hoofdtrainer Darije Kalezic krijgt ondanks de teleurstellende stand op de ranglijst de volledige steun van beide supportersgroeperingen en zij hopen op een tweede jaar van de Bosniër, waarin hij ook volledig onze steun krijgt.

Kalezic vindt het belangrijk om, met het oog op volgend seizoen, verder te bouwen aan de selectie en met veel strijd en inzet in het linker rijtje te eindigen. Hij wil samen met ons de stap maken naar waar onze traditieclub thuishoort, de eredivisie. Zij op het veld, wij ernaast!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Huib, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 13:09 15 jan 2021 13:19 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #41
iech huur bei gein groep mer ondersjrief dit :

LRB steunt uzze trainer 100 % !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2021 19:05
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Darije Kalezić #42
Mooi filmpje op het youtubekanaal van MVV. Ik vind het altijd interessant te horen wat een trainer tijdens een wedstrijd zegt en te zien hoe hij het beleeft.
En zeg nou eerlijk, hoeveel trainers zingen nou mee wanneer hun club een doelpunt maakt? :lol:
Leuk idee om dit zo eens in beeld te brengen en te laten horen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 16:34
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #43
Jouw proces lijkt eindelijk zijn vruchten af te werpen: odlicno Darije! Gefeliciteerd !!!

Nu nog winnen van *oda en ...
Ti ćeš biti naši Valter !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:35
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Darije Kalezić #44
Een donderslag bij heldere hemel..

Darije gaat MVV verlaten, aan zijn reactie te lezen lijkt het dat het trainerschap/TD-schap alle ernergie uit hem heeft gezogen.

Wat een slappe smoes!

Ik vermoed dat hij al in vergevorderde gesprekken is met een andere club die natuurlijk meer zal betalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Darije Kalezić #45
Vrijwel zeker dat hij naar de Graafschap gaat.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden