>
Ontvangen bedankjes 1550
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : „Het heeft weinig meer met profvoetbal te maken, de situatie waarin de club verkeert.” Hij doelde op het tekort aan financiële middelen, waardoor de club amper stappen kan maken. „Wat gebeurt met mijn visie en met het proces dat ik wil inzetten?”, klonk het haast radeloos. En vervolgens iets cryptisch: „Ik krijg veel drempels voor de neus gegooid. Misschien wordt het straks allemaal te veel.”
InDoDoNnY schreef :
Frank Salemans schreef : „Het heeft weinig meer met profvoetbal te maken, de situatie waarin de club verkeert.” Hij doelde op het tekort aan financiële middelen, waardoor de club amper stappen kan maken. „Wat gebeurt met mijn visie en met het proces dat ik wil inzetten?”, klonk het haast radeloos. En vervolgens iets cryptisch: „Ik krijg veel drempels voor de neus gegooid. Misschien wordt het straks allemaal te veel.”
Ik denk het met name interessant is om te weten wat er achter de dikgedrukte quote zit. Zoals ik het interpreteer worden er naast financiele beperkingen (die hij duidelijk kan en mag benoemen) ook andere beperkingen opgeworpen...welke zijn dit en waarom?
Hill28 schreef : Nog nooit meegemaakt dat een trainer zich zo negatief uitlaat over zijn club, terwijl hij nog in dienst is.schandalig vind ik het. En als je dan iets via de media wil spelen, kom dan met iets concreets, zeg bv “ik had Werker willen hebben” of “het kunstgras is slecht” ipv maar wekelijks te roepen dat er helemaal niks van deugt. De hele club maar in een negatief daglicht zetten, terwijl de fox journalisten vaak met een positieve insteek komen. Wat doe je hier dan nog vraag ik me af..
En dan nog wat. Ik wil wel eens zien bij welke andere club Kalezic terecht kan, die nog tonnen/miljoenen klaar heeft liggen voor zijn wensenlijstje in de huidige tijd. Ga gewoon aan het werk en kom in principe positief voor de dag, ipv wekelijks je handen er vanaf te trekken mocht het misgaan. je bent als trainer ambassadeur van de club. Op deze manier kun je net zo goed dreeke en Napoleon de interviews voor de wedstrijd laten doen.
Dat vind ik een wat denigrerende opmerking van je. Ik was denk ik de eerste die wat bedenkingen postte over zijn interview, en dat was zeker niet bedoeld om te janken, maar is inderdaad wel zo ongeveer letterlijk wat er in het eerste deel van het artikel staat. In tegenstelling van jou zie ik geen probleem in dit artikel en vind ik het eigenlijk wel een prima stuk van deze journalist. Kaledzic kiest ervoor om open te communiceren. Daar krijgt hij waardering voor, maar als je dan een beetje vaag open bent, krijg je ook onrust. Wat mij betreft haalt dit artikel een heleboel kou uit de lucht omdat Kaledzic bepaalde uitspraken kan uitleggen. En ik ben het helemaal met Kaledzic eens dat deze openheid net zorgt voor waardering bij de fans. Hij zal dan echter ook de openheid van fans (moeten) accepteren als zij reageren op uitspraken. Dat zorgt volgens mij net voor verbondenheid.Jacques schreef : Nou, het gejank hier op het forum is voer voor de journalisten van de Limburger. Zo wordt er een probleem gemaakt dat er niet is.