>
Ontvangen bedankjes 124
Hill28 schreef : Dus die jeugdspelers zijn nu weggestuurd op voorspraak van wie eigenlijk? Kalezic? Elsen? Noor? Wie heeft de voetbaltechnische keuze gemaakt?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roed en Wit 70 schreef : Eerlijk gezegd onverwacht nieuws, vaag verhaal ook. Heeft veel energie vereist. Wat is er echt aan de hand ? Je tekent met volle verstand voor 2 jaar en weet in ieder geval voor het eerste jaar welk budget er is. Gedachten...heeft het met de te vertrekken jeugdspelers te maken icm Elsen,überhaupt de samenwerking met Elsen, budget. Met totaal geen horeca inkomsten, veel coronatest kosten, sponsoren die met de corona gevolgen zitten, zou je normaal gesproken nooit hetzelfde budget kunnen hebben. Van nieuwe grotere sponsoren heel seizoen niks gehoord van Noor. Wat opvalt in het mvv bericht is dat kalezic spreekt over Wels alsof hij persoonlijk heeft meegezocht naar een nieuwe trainer en dat een paar regels duidelijk over de bescheiden middelen gaan.
houtengerard schreef : Je proeft gewoon aan alles dat hij meer krediet wilt halen in het trainersgilde en prijzen achter zijn naam wilt zetten. De signalen van onvrede waren heel duidelijk in de winterstop. "Ik kan hier niet mijn werk doen met dit materiaal. Dit moet volgend seizoen anders". Ook aan het einde van de competitie gaf hij dit signaal af, dat MVV aan zet is. Het is zijn goed recht om dan te vertrekken als hij zich in zijn baan beperkt voelt en geen vertrouwen ziet.
Hup, hup hup MVV, els geer wilt MVV, komp geer op de letste plaots te stoon. EM VEE VEE!
(azijnstraal uit)
LRB schreef : In ieder geval heeft hij nooit een band met ons opgebouwd of contact met ons fans gezocht, maar zeer afstandelijk gebleven.... niet bepaald kenmerkend voor iemand uit ex YU.
En ik ken er een paar die dat wel deden , bijv. Bukal zaliger ( ex speler Standard en ex trainer Zeljo...grote club uit Bosnië) of Petro ( Zelko Petrovic) of Ivica Osim!
Roed en Wit 70 schreef : @ audiowaste Zeker, misschien is mvv niks of niet alles aan te rekenen. Kan voor kalezic een reden zijn, budget/salaris. Kalezic tekende echter ook met z'n volle verstand voor twee jaar. Dus uit je contract stappen omdat zaken tegenvallen en zo meteen in augustus weer doodleuk bij een andere club te beginnen, vind ik ook niet helemaal koosjer.
LRB schreef :
houtengerard schreef : tekst
Ben het met je oneens Sjraar; waar heeft hij dan wel iets bewezen? Tuurlik mag hij vertrekken, maar dat getuigt m.i. eerder van vluchtgedrag en zwakte...
Geen ballen hebben, mouwen opstropen en het maximale eruit halen en de moeilijke klus en uitdaging afmaken.
Ons na al die mooie woorden in de kou laten staan, en dan heb ik het niet over de jonge selectie ... hoe moeten die gasten zich voelen nadat hij god weet wat tegen hun zei en dan met de noorderzon vertrekt bij wat tegenslag....
Wat een arrogantie ..? of eigenlijk zielig en een trieste man die al 6 jaar zo de wereld over trekt?
Hoeveel mensen hebben die luxe niet en keus niet ...om van arbeidsplek te veranderen omdat het hun niet bevalt ...of 'n ei-ke hun dweers zit.
Ik begrijp je gedachtegang maar vind dit hier niet van toepassing want zijn magie heb ik nog niet gezien op het veld, daarvoor waren we te wisselvalig.
En de selectie vanTrost had ook zijn beperkingen...
Ach ja... voltooid verleden tijd Gospodin Darije K.
Napoleon schreef : Dat Kalazic niet lang zou blijven dat kon je eigenlijk al op 2 vingers uittellen .
Een verademing tov Usta en Elsen bij elkaar , maar ook veel te vaak zich zelf op de borst kloppen . En uiteindelijk heeft hij bij MVV ook niks bijzonders gepresteerd , want met 11 punten achterstand op een PO plek is die haven nooit in zicht geweest . En tuurlijk heeft MVV een hele mooie periode gekend met voldoende overwinningen en punten waar je als supporter weer wat hoop uit kon putten. Maar moeten Kalazic nu bedanken om na 1 jaar het proces weer te verlaten en de club de rug toe te keren ?! Ik kan me daar ook nog wel wat bij voorstellen , immers er is geen enkel perspectief bij MVV financieel het komend seizoen en hoe komt dat nu ??
En dat alles heeft met geld en beleid te maken maar ook met de puinhoop die er bij MVV is opgebouwd de laatste jaren . Noor is inmiddels een jaar in dienst en hij zou de man worden die vanuit een zijn achtergrond een aantoonbare zakelijk resultaten ( welke ??) meer geld in het laadje zou moeten brengen
Wat Noor alleen doet is open deuren in trappen . We mogen concluderen dat we na 1 jaar Noor geen hoofdsponsor hebben, dat VZM uit de gracht is verdwenen als het gaat om de catering en die deal is verkocht tegen een 10 jaar contract met Yvey ( tarieven consumpties gaan komend seizoen 15-20 procent stijgen , dus de supporter betaalt die deal , daar waar de supporters een aantal jaren geleden het belachelijk vonden dat seizoenskaarten met 15% gingen stijgen , dan maak je borst maar nat als het bekende pilsje gaat bestellen )
De echte effecten van corona worden de komende tijd pas duidelijk, hoeveel seizoenkaart houders gaan bijtekenen , hoeveel zakelijk partners blijven of haken af… hoeveel geld moet er terug worden betaalt . Samengevat hoe staat de club er eigenlijk voor .
Welnu MVV onder Noor blijft maar geld uitgeven , een technisch manager met dito salaris wil men aantrekken binnen de club , terwijl het spelers budget amper gaat stijgen. Er is een voetbal academy opgezet zonder een fatsoenlijk budget en met een dure manager. Hoe gaat de club dat allemaal dragen ??
Noor die laat in de wandelgangen rondbazuinen dat er veel internationale interesse is voor investeerders maar we zijn al maanden aan de gang en het is niet voor niks dat Kalazic afhaakt . En dat Darije nu gaat vind ik verder prima, teveel met zichzelf bezig uiteindelijk !
Er was een tijdje geleden sprake dat 25% van de aandelen verkocht waren , wellicht is die deal afgeketst .
MVV mist een sterk bestuur en een sterke directeur , deugt doet me wel dat Onno Hoes laatst een gesprek binnen MVV heeft gehad , wat zijn rol gaat zijn of worden weet ik niet maar ze hebben tenminste nog wat gedaan met mijn inspanningen althans.
Maar zolang de MVV bestuur en directie bestaat uit diegene wat het nu is hoeft niemand te verwachten dat we stappen gaan maken , want als er enig perspectief was geweest dan was Kalazic echt wel gebleven , nu keert hij de club de rug toe , misschien wel te begrijpen maar aan de andere kant vind ik het slap van hem om niet zijn zogenaamde proces af te maken , wellicht bang om komend seizoen niet de verwachtingen te kunnen managen
Trouwens Kalazic heeft een hele grote stem gehad in de nieuwe trainer , die ik weer via een ander kanaal begreep dat Wels een prima kerel is … we zullen zien we geven hem eens kans !
webmastersfm schreef :
LRB schreef : In ieder geval heeft hij nooit een band met ons opgebouwd of contact met ons fans gezocht, maar zeer afstandelijk gebleven.... niet bepaald kenmerkend voor iemand uit ex YU.
En ik ken er een paar die dat wel deden , bijv. Bukal zaliger ( ex speler Standard en ex trainer Zeljo...grote club uit Bosnië) of Petro ( Zelko Petrovic) of Ivica Osim!
Dit is pertinent niet waar. Darije was achter de schermen heel betrokken. Zijn er kleine groep (angelside en SV) gesprekjes geweest met Darije en de technische staf en was zijn beleid dat ze met elk supporters initiatief zouden meewerken. Darije was zelfs zo betrokken dat hij opperde voor aanpassingen in het stadion om het sfeervoller te maken. Dus je stelling zou ik op persoonlijke ervaringen zetten en hem niet zo wegzetten.
Darije bedankt! De puinhoop achtergelaten vergde gewoon veel te veel energie.