Darije Kalezić

22 mei 2021 15:15 22 mei 2021 15:17 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Darije Kalezić #61

Hill28 schreef : Dus die jeugdspelers zijn nu weggestuurd op voorspraak van wie eigenlijk? Kalezic? Elsen? Noor? Wie heeft de voetbaltechnische keuze gemaakt?


Beste Hill28 als MVV nu alle jeugdspelers had weggestuurd had je een heel goed punt. We hebben zelfs 3 jongens een nieuw contract gegeven. Over Last, Kostons Martina weten we niet de exacte reden waarom deze spelers zijn weggegaan. aan jouw reacties lijkt het of jij meer weet? Er is nu een documentaire op de NPO over het jeugdvoetbal en daar kwamen ze bij een top opleiding als die van Sparta tot de conclusie dat maar 1% van de instroom het eerste elftal haalt en per lichting dat er ongeveer 1tje was. Verwacht je dan dat MVV elk jaar 5 spelers kan vastleggen en alle 5 dan slagen? Ben het natuurlijk wel met je eens dat als we dan geen rol meer spelen we beter met 11 lokale jongens kunnen spelen dan al die afdankertjes uit de rest van het land.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:19
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Darije Kalezić #62
Nou jammer dit nieuws. Was er wel bang voor... En het is nu dus ook al duidelijk wat de stand van zaken is en wat we komend seizoen kunnen verwachten.
Allereerst Darije merci!!! Voor al je inzet en wat je bereikt hebt met de jongens!
Zelf vind ik dat Darije fantastisch gepresteerd heeft met de jongens. Met niks fantastisch gepresteerd op het veld en ook in interviews en communicatie en erg fijn.
Volgens mij is afgelopen seizoen het maximale eruit gehaald. En dan vinden sommigen mensen het raar dat je je zelf op de borst klopt??? Je moet natuurlijk ook je eigen pr goed verzorgen. En het is ook goed om soms duidelijk te zijn want er zijn altijd mensen die het vanzelfsprekend vinden dat je het volgend seizoen weer hoger eindigt. Sommige mensen verliezen snel de realiteit.
En meteen komen we dan volgens mij bij het punt waar de organisatie staat... Sommige mensen gaan ervan uit dat het budget maar effekes substantieel erop vooruit gaat wat een voorwaarde is om sportief ook weer opnieuw een stap te zetten. Dus dit is dus niet het geval helaas, dat neem ik MVV ook niet kwalijk, gezond zijn is het belangrijkste. Maar wel duidelijk dat we sportief geen hoop moeten hebben op play offs... Ik denk dat als dit wel het geval was, dat als Darije dacht we kunnen groeien en de volgende stap zetten (want er is meer budget en ik kan gewenste spelers halen) dan was hij wel gebleven.
Blijkt ook wel uit de nieuwe trainer die we krijgen... dit straalt geen ambitie uit ondanks dat Klaas natuurlijk wel ambitie heeft.
Ik verwacht een overbruggingsjaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Darije Kalezić #63

Roed en Wit 70 schreef : Eerlijk gezegd onverwacht nieuws, vaag verhaal ook. Heeft veel energie vereist. Wat is er echt aan de hand ? Je tekent met volle verstand voor 2 jaar en weet in ieder geval voor het eerste jaar welk budget er is. Gedachten...heeft het met de te vertrekken jeugdspelers te maken icm Elsen,überhaupt de samenwerking met Elsen, budget. Met totaal geen horeca inkomsten, veel coronatest kosten, sponsoren die met de corona gevolgen zitten, zou je normaal gesproken nooit hetzelfde budget kunnen hebben. Van nieuwe grotere sponsoren heel seizoen niks gehoord van Noor. Wat opvalt in het mvv bericht is dat kalezic spreekt over Wels alsof hij persoonlijk heeft meegezocht naar een nieuwe trainer en dat een paar regels duidelijk over de bescheiden middelen gaan.


In plaats van alle oorzaken bij MVV te leggen, wat dacht je er van dat Kalezic zelf ergens anders meer wil verdienen, met budget hebben en meer mogelijkheden? Ligt veel meer voor de hand.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:42
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #64

houtengerard schreef : Je proeft gewoon aan alles dat hij meer krediet wilt halen in het trainersgilde en prijzen achter zijn naam wilt zetten. De signalen van onvrede waren heel duidelijk in de winterstop. "Ik kan hier niet mijn werk doen met dit materiaal. Dit moet volgend seizoen anders". Ook aan het einde van de competitie gaf hij dit signaal af, dat MVV aan zet is. Het is zijn goed recht om dan te vertrekken als hij zich in zijn baan beperkt voelt en geen vertrouwen ziet.


Hup, hup hup MVV, els geer wilt MVV, komp geer op de letste plaots te stoon. EM VEE VEE!
(azijnstraal uit)


Ben het met je oneens Sjraar; waar heeft hij dan wel iets bewezen? Tuurlik mag hij vertrekken, maar dat getuigt m.i. eerder van vluchtgedrag en zwakte...
Geen ballen hebben, mouwen opstropen en het maximale eruit halen en de moeilijke klus en uitdaging afmaken.
Ons na al die mooie woorden in de kou laten staan, en dan heb ik het niet over de jonge selectie ... hoe moeten die gasten zich voelen nadat hij god weet wat tegen hun zei en dan met de noorderzon vertrekt bij wat tegenslag....
Wat een arrogantie ..? of eigenlijk zielig en een trieste man die al 6 jaar zo de wereld over trekt?
Hoeveel mensen hebben die luxe niet en keus niet ...om van arbeidsplek te veranderen omdat het hun niet bevalt ...of 'n ei-ke hun dweers zit.
Ik begrijp je gedachtegang maar vind dit hier niet van toepassing want zijn magie heb ik nog niet gezien op het veld, daarvoor waren we te wisselvalig.
En de selectie vanTrost had ook zijn beperkingen...
Ach ja... voltooid verleden tijd Gospodin Darije K.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Darije Kalezić #65
Dat Kalazic niet lang zou blijven dat kon je eigenlijk al op 2 vingers uittellen .

Een verademing tov Usta en Elsen bij elkaar , maar ook veel te vaak zich zelf op de borst kloppen . En uiteindelijk heeft hij bij MVV ook niks bijzonders gepresteerd , want met 11 punten achterstand op een PO plek is die haven nooit in zicht geweest . En tuurlijk heeft MVV een hele mooie periode gekend met voldoende overwinningen en punten waar je als supporter weer wat hoop uit kon putten. Maar moeten Kalazic nu bedanken om na 1 jaar het proces weer te verlaten en de club de rug toe te keren ?! Ik kan me daar ook nog wel wat bij voorstellen , immers er is geen enkel perspectief bij MVV financieel het komend seizoen en hoe komt dat nu ??

En dat alles heeft met geld en beleid te maken maar ook met de puinhoop die er bij MVV is opgebouwd de laatste jaren . Noor is inmiddels een jaar in dienst en hij zou de man worden die vanuit een zijn achtergrond een aantoonbare zakelijk resultaten ( welke ??) meer geld in het laadje zou moeten brengen
Wat Noor alleen doet is open deuren in trappen . We mogen concluderen dat we na 1 jaar Noor geen hoofdsponsor hebben, dat VZM uit de gracht is verdwenen als het gaat om de catering en die deal is verkocht tegen een 10 jaar contract met Yvey ( tarieven consumpties gaan komend seizoen 15-20 procent stijgen , dus de supporter betaalt die deal , daar waar de supporters een aantal jaren geleden het belachelijk vonden dat seizoenskaarten met 15% gingen stijgen , dan maak je borst maar nat als het bekende pilsje gaat bestellen )

De echte effecten van corona worden de komende tijd pas duidelijk, hoeveel seizoenkaart houders gaan bijtekenen , hoeveel zakelijk partners blijven of haken af… hoeveel geld moet er terug worden betaalt . Samengevat hoe staat de club er eigenlijk voor .
Welnu MVV onder Noor blijft maar geld uitgeven , een technisch manager met dito salaris wil men aantrekken binnen de club , terwijl het spelers budget amper gaat stijgen. Er is een voetbal academy opgezet zonder een fatsoenlijk budget en met een dure manager. Hoe gaat de club dat allemaal dragen ??

Noor die laat in de wandelgangen rondbazuinen dat er veel internationale interesse is voor investeerders maar we zijn al maanden aan de gang en het is niet voor niks dat Kalazic afhaakt . En dat Darije nu gaat vind ik verder prima, teveel met zichzelf bezig uiteindelijk !
Er was een tijdje geleden sprake dat 25% van de aandelen verkocht waren , wellicht is die deal afgeketst .
MVV mist een sterk bestuur en een sterke directeur , deugt doet me wel dat Onno Hoes laatst een gesprek binnen MVV heeft gehad , wat zijn rol gaat zijn of worden weet ik niet maar ze hebben tenminste nog wat gedaan met mijn inspanningen althans.

Maar zolang de MVV bestuur en directie bestaat uit diegene wat het nu is hoeft niemand te verwachten dat we stappen gaan maken , want als er enig perspectief was geweest dan was Kalazic echt wel gebleven , nu keert hij de club de rug toe , misschien wel te begrijpen maar aan de andere kant vind ik het slap van hem om niet zijn zogenaamde proces af te maken , wellicht bang om komend seizoen niet de verwachtingen te kunnen managen
Trouwens Kalazic heeft een hele grote stem gehad in de nieuwe trainer , die ik weer via een ander kanaal begreep dat Wels een prima kerel is … we zullen zien we geven hem eens kans !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 15:55
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Darije Kalezić #66
@ audiowaste Zeker, misschien is mvv niks of niet alles aan te rekenen. Kan voor kalezic een reden zijn, budget/salaris. Kalezic tekende echter ook met z'n volle verstand voor twee jaar. Dus uit je contract stappen omdat zaken tegenvallen en zo meteen in augustus weer doodleuk bij een andere club te beginnen, vind ik ook niet helemaal koosjer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:00 22 mei 2021 16:02 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Darije Kalezić #67

LRB schreef : In ieder geval heeft hij nooit een band met ons opgebouwd of contact met ons fans gezocht, maar zeer afstandelijk gebleven.... niet bepaald kenmerkend voor iemand uit ex YU.
En ik ken er een paar die dat wel deden , bijv. Bukal zaliger ( ex speler Standard en ex trainer Zeljo...grote club uit Bosnië) of Petro ( Zelko Petrovic) of Ivica Osim!


Dit is pertinent niet waar. Darije was achter de schermen heel betrokken. Zijn er kleine groep (angelside en SV) gesprekjes geweest met Darije en de technische staf en was zijn beleid dat ze met elk supporters initiatief zouden meewerken. Darije was zelfs zo betrokken dat hij opperde voor aanpassingen in het stadion om het sfeervoller te maken. Dus je stelling zou ik op persoonlijke ervaringen zetten en hem niet zo wegzetten.

Darije bedankt! De puinhoop achtergelaten vergde gewoon veel te veel energie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, Kloeteklaos, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:04
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Darije Kalezić #68

Roed en Wit 70 schreef : @ audiowaste Zeker, misschien is mvv niks of niet alles aan te rekenen. Kan voor kalezic een reden zijn, budget/salaris. Kalezic tekende echter ook met z'n volle verstand voor twee jaar. Dus uit je contract stappen omdat zaken tegenvallen en zo meteen in augustus weer doodleuk bij een andere club te beginnen, vind ik ook niet helemaal koosjer.


Welkom in de voetballerij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:07 22 mei 2021 16:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Darije Kalezić #69

LRB schreef :

houtengerard schreef : tekst


Ben het met je oneens Sjraar; waar heeft hij dan wel iets bewezen? Tuurlik mag hij vertrekken, maar dat getuigt m.i. eerder van vluchtgedrag en zwakte...
Geen ballen hebben, mouwen opstropen en het maximale eruit halen en de moeilijke klus en uitdaging afmaken.
Ons na al die mooie woorden in de kou laten staan, en dan heb ik het niet over de jonge selectie ... hoe moeten die gasten zich voelen nadat hij god weet wat tegen hun zei en dan met de noorderzon vertrekt bij wat tegenslag....
Wat een arrogantie ..? of eigenlijk zielig en een trieste man die al 6 jaar zo de wereld over trekt?
Hoeveel mensen hebben die luxe niet en keus niet ...om van arbeidsplek te veranderen omdat het hun niet bevalt ...of 'n ei-ke hun dweers zit.
Ik begrijp je gedachtegang maar vind dit hier niet van toepassing want zijn magie heb ik nog niet gezien op het veld, daarvoor waren we te wisselvalig.
En de selectie vanTrost had ook zijn beperkingen...
Ach ja... voltooid verleden tijd Gospodin Darije K.


15 januari gaf je hem nog je onvoorwaardelijke steun in dit topic LRB. Dat moet toch ook ergens of gefundeerd zijn neem ik aan?

Wat hij bewezen heeft ? Hij heeft in mijn ogen bewezen dat je met het (reguliere)budget van FC Dordrecht toch de 11e plek kunt halen op basis van inzet en motivatie en zonder oppeppend publiek op de tribunes. Zelfs zonder tweede spits, en een nummer 10 op het veld of de bank is er een normaal seizoen(Noem het een tussenjaar) afgewerkt. Usta had veel meer budget, wel de oppeppende heksenketel op de tribunes, maar haalde slechts de 15e plek (Onafgewerkt seizoen). Dit was het beste seizoensresultaat sinds het (Budgettaire)verval dat drie seizoenen geleden is begonnen, voortkomend uit de sponsor leegloop en de beëindigde samenwerking met Genk. Naar vermogen kijkend vind ik dat een knappe prestatie van hem en zijn team.

Afhankelijk van je opleiding en ervaring heb je meer macht op de arbeidsmarkt dan bijvoorbeeld een ongeschoolde fabrieksarbeider die door schuldendruk geen keuzevrijheid heeft. Er zijn sectoren waarbij de werkgever aandachtig luistert naar het salarisvoorstel van de werknemer. De macht en vrijheid om te kiezen voor een nieuwe werkgever heeft Kalezic blijkbaar, want anders noemt het UWV dit verwijtbare werkloosheid. Ik verwacht ook snel dat hij een nieuwe club zal vinden, die misschien wel beter in zijn straatje past qua voorwaarden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:22
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Darije Kalezić #70

Napoleon schreef : Dat Kalazic niet lang zou blijven dat kon je eigenlijk al op 2 vingers uittellen .

Een verademing tov Usta en Elsen bij elkaar , maar ook veel te vaak zich zelf op de borst kloppen . En uiteindelijk heeft hij bij MVV ook niks bijzonders gepresteerd , want met 11 punten achterstand op een PO plek is die haven nooit in zicht geweest . En tuurlijk heeft MVV een hele mooie periode gekend met voldoende overwinningen en punten waar je als supporter weer wat hoop uit kon putten. Maar moeten Kalazic nu bedanken om na 1 jaar het proces weer te verlaten en de club de rug toe te keren ?! Ik kan me daar ook nog wel wat bij voorstellen , immers er is geen enkel perspectief bij MVV financieel het komend seizoen en hoe komt dat nu ??

En dat alles heeft met geld en beleid te maken maar ook met de puinhoop die er bij MVV is opgebouwd de laatste jaren . Noor is inmiddels een jaar in dienst en hij zou de man worden die vanuit een zijn achtergrond een aantoonbare zakelijk resultaten ( welke ??) meer geld in het laadje zou moeten brengen
Wat Noor alleen doet is open deuren in trappen . We mogen concluderen dat we na 1 jaar Noor geen hoofdsponsor hebben, dat VZM uit de gracht is verdwenen als het gaat om de catering en die deal is verkocht tegen een 10 jaar contract met Yvey ( tarieven consumpties gaan komend seizoen 15-20 procent stijgen , dus de supporter betaalt die deal , daar waar de supporters een aantal jaren geleden het belachelijk vonden dat seizoenskaarten met 15% gingen stijgen , dan maak je borst maar nat als het bekende pilsje gaat bestellen )

De echte effecten van corona worden de komende tijd pas duidelijk, hoeveel seizoenkaart houders gaan bijtekenen , hoeveel zakelijk partners blijven of haken af… hoeveel geld moet er terug worden betaalt . Samengevat hoe staat de club er eigenlijk voor .
Welnu MVV onder Noor blijft maar geld uitgeven , een technisch manager met dito salaris wil men aantrekken binnen de club , terwijl het spelers budget amper gaat stijgen. Er is een voetbal academy opgezet zonder een fatsoenlijk budget en met een dure manager. Hoe gaat de club dat allemaal dragen ??

Noor die laat in de wandelgangen rondbazuinen dat er veel internationale interesse is voor investeerders maar we zijn al maanden aan de gang en het is niet voor niks dat Kalazic afhaakt . En dat Darije nu gaat vind ik verder prima, teveel met zichzelf bezig uiteindelijk !
Er was een tijdje geleden sprake dat 25% van de aandelen verkocht waren , wellicht is die deal afgeketst .
MVV mist een sterk bestuur en een sterke directeur , deugt doet me wel dat Onno Hoes laatst een gesprek binnen MVV heeft gehad , wat zijn rol gaat zijn of worden weet ik niet maar ze hebben tenminste nog wat gedaan met mijn inspanningen althans.

Maar zolang de MVV bestuur en directie bestaat uit diegene wat het nu is hoeft niemand te verwachten dat we stappen gaan maken , want als er enig perspectief was geweest dan was Kalazic echt wel gebleven , nu keert hij de club de rug toe , misschien wel te begrijpen maar aan de andere kant vind ik het slap van hem om niet zijn zogenaamde proces af te maken , wellicht bang om komend seizoen niet de verwachtingen te kunnen managen
Trouwens Kalazic heeft een hele grote stem gehad in de nieuwe trainer , die ik weer via een ander kanaal begreep dat Wels een prima kerel is … we zullen zien we geven hem eens kans !


Welkom terug Napoleon!
Nog steeds hetzelfde bandje zo te zien?
Het bestuur kan er niks van enz enz.
Je bent dit keer alleen Andries nog vergeten, of hoort die niet meer bij de inner circle?

Mooi dat uitgerekend jij vindt dat iemand anders zich te veel op de borst klopt en te veel met zichzelf bezig is. Wederom een bijdrage uit het boekje haha
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:25
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
Darije Kalezić #71
Voor mij een hele teleurstelling dat Kalezic vertrekt, maar wel te begrijpen.
Bij Mvv is namelijk niets mogelijk, armoe troef is het bij Mvv, geen enkel perspectief voor de toekomst.
Clubs om ons heen vinden allemaal een geldschieter of sponsor maar Mvv moet het maar blijven doen met een beperkt spelersbudgetje.
Noor heeft ons niet verder gebracht, komend seizoen ballen we weer in de onderste regionen van het betaald voetbal, voor mij en mijn vrienden wordt het geen seizoenkaart meer voor komend seizoen. Het doet me pijn om Mvv zo te zien afglijden.
Kalezic bedankt voor jouw inzet en betrokkenheid bij Mvv, succes bij jouw nieuwe club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:39
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #72
klopt, ik geef ieder het voordeel v.d. twijfel, al had ik wel wat bedenkingen toen hij zijn kritiek zo en plein publique uitte.
Niettemin zag het er naar uit dat er iets ontstond en was zijn verhaal duidelijk en op een langere termijn gericht en realistisch.
Vandaar mijn support.
Maar om dan zo snel de spreekwoordelijke pijp aan Maarten te geven, stoot mij wat tegen de borst.

Enerzijds omdat ik natuurlijk door en door roedwit dink, aosem en leef....dus objectief ben!
Anderzijds dit onderstaande voor mij realiteit en een leidraad is en geen loze woorden zijn :

"die al ging ’t ins neet,Noets de mood verloore heet."

"Meh heels dien kroen toch opgeriech, En ongeknak bis diech gebleve, Door euze band vaan trouw aon diech"

Dat is toch de leidraad van iedere MVV fan, van Opa, Pinobel, via Mental, Anita en noem ze maar op en we ook verwachten van spelers en staf.
Fuat en Ron hadden het ook niet makkelijk, maar vochten voor wat ze waard waren... Dat stelt me teleur bij Darije...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:41
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #73

webmastersfm schreef :

LRB schreef : In ieder geval heeft hij nooit een band met ons opgebouwd of contact met ons fans gezocht, maar zeer afstandelijk gebleven.... niet bepaald kenmerkend voor iemand uit ex YU.
En ik ken er een paar die dat wel deden , bijv. Bukal zaliger ( ex speler Standard en ex trainer Zeljo...grote club uit Bosnië) of Petro ( Zelko Petrovic) of Ivica Osim!


Dit is pertinent niet waar. Darije was achter de schermen heel betrokken. Zijn er kleine groep (angelside en SV) gesprekjes geweest met Darije en de technische staf en was zijn beleid dat ze met elk supporters initiatief zouden meewerken. Darije was zelfs zo betrokken dat hij opperde voor aanpassingen in het stadion om het sfeervoller te maken. Dus je stelling zou ik op persoonlijke ervaringen zetten en hem niet zo wegzetten.

Darije bedankt! De puinhoop achtergelaten vergde gewoon veel te veel energie.


Merci voor je correctie. Dan trek ik mijn conclusie in en excuses !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:48
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Darije Kalezić #74
Wakker geworden napoleon? Was jij het niet die telstar als maatstaf zag qua budget? En waar met dat budget veel beter beleid werd gevoerd? Messias andries zou wel eens laten zien hoe je met een klein budget optimaal resultaat bereikt. De stand zegt genoeg wat betreft die vergelijking.

Waarom weer alles van a tot z afkraken? Als toppunt je ook nog een veer in de kont duwen over onno hoes haha. Lachwekkend. Ga leker verder met je telecom deals in aachen noord en je voor Nederland unieke Venlose Griekse deal.

Back to topic. Bedankt Darije. Je hebt met de puinhopen die er waren laten zien dat MVV de juiste weg is ingeslagen. HOpelijk kan men voortborduren op jouw werk!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Lijnsje@tappunt, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 16:49 22 mei 2021 16:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Darije Kalezić #75
Tussen neus en lippen door horen we hierboven dus dat VZM niet meer de pilsjes gaat tappen, maar dat ook dit is uitbesteed door Noor. Dus minder invloed voor VZM en de supporters, en meer betalen voor een drankje. Het cateringbedrijf zal de enige zijn die ervan profiteert. Maar Noor heeft inmiddels een aardig netwerkje opgebouwd voor zichzelf bij de tig bedrijven die hij inhuurt voor allerlei randzaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden