Darije Kalezić

12 aug 2021 10:38
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Darije Kalezić #121

Oldchap schreef : Dan wacht de huidige coach maar eens af,die doet hier nog een schepje bovenop.Beginnend tijdens de training en dan persoonlijk op de man af.


Daarbij was Kalezic inhoudelijk wel sterk. Kerel kon wel zijn visie overbrengen. Wels krijgt absoluut het voordeel van de twijfel, maar zijn extreme aanpak werkt alleen als je wint. Doet me beetje denken aan Hyballa haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 10:49
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Darije Kalezić #122

Boredass schreef :

Oldchap schreef : Dan wacht de huidige coach maar eens af,die doet hier nog een schepje bovenop.Beginnend tijdens de training en dan persoonlijk op de man af.


Dat kun je wel zeggen. Tegenover Wels is kalezic een rustige trainer, maar blijkbaar werkt het wel, want volgens mij zijn de spelers die onder hem werken tevreden.


Zijn de spelers die onder hem werken daadwerkelijk tevreden? De jonge nieuwelingen waarschijnlijk, omdat ze geen keuze hebben.

Wels is nog een stapje erger wat dit punt betreft dan Kalezic. Dat verklaart in mijn ogen ook het vertrek van bijna iedereen die de 2e helft van vorig jaar aangetrokken is. Met Sürmeli als meest recente voorbeeld.

Persoonlijk verwacht ik dat Blummel en Rico ook nog gaan vertrekken:
Blummel is voor en door Kalezic gekomen, met een bepaald plan en spelers om hem heen. Daar is nu niks meer van over, dus wat heeft hij hier te zoeken?

En Rico was een van de sterkhouders van vorig jaar, na een sterke seizoenshelft door Kalezic vastgelegd.
En die zit ineens op de bank met 3 concurrenten, waarvan een onbekende jonge centrale verdediger zelfs de voorkeur krijgt op zijn positie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2021 12:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Darije Kalezić #123

Duin schreef :

Boredass schreef :

Oldchap schreef : Dan wacht de huidige coach maar eens af,die doet hier nog een schepje bovenop.Beginnend tijdens de training en dan persoonlijk op de man af.


Dat kun je wel zeggen. Tegenover Wels is kalezic een rustige trainer, maar blijkbaar werkt het wel, want volgens mij zijn de spelers die onder hem werken tevreden.


Zijn de spelers die onder hem werken daadwerkelijk tevreden? De jonge nieuwelingen waarschijnlijk, omdat ze geen keuze hebben.

Wels is nog een stapje erger wat dit punt betreft dan Kalezic. Dat verklaart in mijn ogen ook het vertrek van bijna iedereen die de 2e helft van vorig jaar aangetrokken is. Met Sürmeli als meest recente voorbeeld.



Persoonlijk verwacht ik dat Blummel en Rico ook nog gaan vertrekken:
Blummel is voor en door Kalezic gekomen, met een bepaald plan en spelers om hem heen. Daar is nu niks meer van over, dus wat heeft hij hier te zoeken?

En Rico was een van de sterkhouders van vorig jaar, na een sterke seizoenshelft door Kalezic vastgelegd.
En die zit ineens op de bank met 3 concurrenten, waarvan een onbekende jonge centrale verdediger zelfs de voorkeur krijgt op zijn positie.


Ik bedoelde meer de spelers die in het verleden onder hem werkte.
Wat betreft Rico denk ik zeker dat je gelijk gaat krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 10:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Darije Kalezić #124
Kalezic is een goede trainer. Alleen hij begint overal ergens aan maar verlaat het ook weer net zo snel. Hier bij MVV niks anders. Heeft het qua selectie en vooral de tweede seizoenshelft gewoon heel goed gedaan. Maar de praatjes proces hier proces daar laat dat in vervolg gewoon. Want je maakt het niet af.

Wels is ook een goede trainer. Maar ik heb bij hem het gevoel wel dat als hij iets zegt hij het ook gewoon afmaakt.

Qua belevenis op het veld is Wels erger en ik denk dat hij dat toch iets moet minderen hier in Maastricht.
Je mag iets verwachten van spelers zoals dat ze 90 minuten lang moeten kunnen vechten en fit blijven. (Denk door dat ze vochten ervoor ook de wedstrijd tegen Utrecht hierdoor hebben gewonnen)
Maar tijdens de training op de man af gaan motiveer je de spelers niet mee, dus pak dat op een andere manier aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 11:36 13 aug 2021 11:37 door sjengvandenboorn.
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Darije Kalezić #125
Meningen zijn verdeeld over benadering van spelers. Zelf vond ik het als speler ook (h)eerlijk als ik geen trainer had met zachte zuidelijke mentaliteit (aai over de bol en over een jaar hoor je een keer wat er nu aan de hand was, of via iemand anders). Betaald voetbal hoort presteren bij en als de spelers daar niet tegen kunnen moeten ze naar Denemarken. Kortgeleden gehoord dat ze daar alles met handschoentjes aanpakken :p
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden