>
Ontvangen bedankjes 3
.Yannick schreef : Een donderslag bij heldere hemel..
Darije gaat MVV verlaten, aan zijn reactie te lezen lijkt het dat het trainerschap/TD-schap alle ernergie uit hem heeft gezogen.
Wat een slappe smoes!
Ik vermoed dat hij al in vergevorderde gesprekken is met een andere club die natuurlijk meer zal betalen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Ik ben er totaal niet rouwig om dat deze meneer vertrekt bij onze club. Achteraf praten is makkelijk, maar ik heb al vaker gezegd dat hij zichzelf erg op de borst klopt en precies zegt wat de supporter wilt horen. Vele liepen daarom al snel weg met deze man. Hij stond voor het seizoen begon al met 3-0 voor t.o.v. een Usta.
Gedurende het seizoen werden er (positieve) veranderingen aan de hand van Kalezic ingezet. Hij heeft zeker ook goede dingen gedaan binnen de club. Maar uiteindelijk had hij mijn inziens te veel macht binnen een club als MVV.
Aan het einde van de rit blijkt waar hij voor is gekomen ; zichzelf binnen Nederland / Europa weer op de kaart te zetten. Dit verklaart ook het negeren van jeugdspelers op het moment dat MVV uitgespeeld is. Alles om zijn eigen beeld meer glans te geven voor andere clubs.
Het enigste wat hem siert (althans, denk ik) is dat hij dit tijdig heeft aangegeven zodat MVV een opvolger kan vinden. Met Wels haal je natuurlijk geen grote naam binnen, maar wel een trainer die met beperkte middelen zoals die bij MVV zijn iets kan neerzetten. Een nuchtere boer in de goede zin van het woord.
Darije , graag gedaan dat MVV voor jou als sprinkplank heeft gefungeerd. Klaasje , welkom bij onze mooie club!