Darije Kalezić

23 mei 2021 12:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Darije Kalezić #91
Wat ik gister mede begreep is dat de aanhoudende bemoeienis van Elsen als het gaat om het geven van contracten aan bevriende jeugdspelers en de aanhoudende interne problemen er voor hebben gezorgd dat Kalazic er helemaal klaar mee was !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 13:07 23 mei 2021 13:07 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Darije Kalezić #92
Allemaal aannames napoleon, wacht op een reactie van Kalezic en MVV zelf. Niet zomaar dingen gaan roepen daar hebben we helemaal niks aan...
We zullen zien hoe en wat.
Een goede vervanger voor kalezic is wat mij betreft wel gevonden.
ik hoop alleen dat MVV met een betrouwbare investeerder(s) rond komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 13:29 23 mei 2021 13:35 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #93

Audiowaste schreef : Benieuwd of hier ook iemand bij een werkgever voor 30.000 euro per jaar blijf werken terwijl je ergens anders 150.000 per jaar kan verdienen.


klopt en in principe heb je gelijk, maar het is ook in dit geval ergens een beetje te kort door de bocht :
dan moet een trainer niet lullen over visie en het proces ...
en twee jaar tekenen met de bedoeling iets ( gebaseerd op het proces) binnen 2 jaar neer te zetten ...
en dan plots bij wat tegenslag meteen na een half jaar "te jenke" en de vuile was buiten hangen ( doe je niet, hou je intern) ...
en na een jaar het hazenpad kiezen.

Dat getuigt eerder van of een slechte en amateuristische voorbereiding voordat je aan een klus begint, dan dat je pretendeert kwalitatief te (kunnen) denken
of dat je zo snel mogelijk ergens ( in zijn geval PSM Makassar) weg wilt en meteen bij de eerste beste (MVV dus en nu weer jong Utreg) tekent.
Dat is op zien Mestreechs gezag "glupereg"

Roept bij mij de vraag op: wat de reden is waarom hij overal sinds 2015 al bij 5 clubs zo na een jaar vertrok...
En ook dat MVV te snel toehapte en niet verder keek dan hun neus lang is met zo'n jobhoppertje...

Ik gaf hem het volste vertrouwen zoals Sjraar bevestigde, steunde hem omdat ik dacht dat hij idd binnen 2 jaar met beperkte middelen iets kon neer zetten, maar dit gedrag vind ik niet bepaald integer.

Kortom : "het proces" daar is een gewone Bosnische uitdrukking voor : ne zajebavaj me!

Slotje op Darijottje...:P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 13:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Darije Kalezić #94

Ster_Drager schreef : Allemaal aannames napoleon, wacht op een reactie van Kalezic en MVV zelf. Niet zomaar dingen gaan roepen daar hebben we helemaal niks aan...
We zullen zien hoe en wat.
Een goede vervanger voor kalezic is wat mij betreft wel gevonden.
ik hoop alleen dat MVV met een betrouwbare investeerder(s) rond komt.


Zijn geen aannames ( ik roep of schrijf geen dingen die niet kloppen ) maar je hoeft t niet te geloven verder !
Mee eens dat Wels een prima trainer/ kerel is , dat weet ik van iemand die 4 jaar bij Oss met hem gewerkt heeft ! Hoop dat hij wel de kans krijgt en de tijd , immers voor de meeste supporters is hij een onbekende en zitten de “resultaten” van Kalazic nog vers in t geheugen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 13:34
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Darije Kalezić #95
als een trainer in het buitenland zit en er is geen mogelijkheid om terug te komen omdat er geen werk is , dan is de optie te beginnen bij een kleine club als mvv om dan te kijken naar ander werk. zo werkt dat

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 14:02 23 mei 2021 14:22 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #96

peeke schreef : als een trainer in het buitenland zit en er is geen mogelijkheid om terug te komen omdat er geen werk is , dan is de optie te beginnen bij een kleine club als mvv om dan te kijken naar ander werk. zo werkt dat



klopt maar ik lees bijvoorbeeld:

2016 VI" Kalezic trok na zijn vertrek bij Roda, na een conflict met technisch directeur Ton Caanen..."

2017 Al-Taawoun: 10 apr. 2017 — Arbitration CAS 2017/A/5402 Club Al-Taawoun v. Darije Kalezic, (= conflict)

2018 Wellington Phoenix : The Wellington Phoenix have confirmed that coach Darije Kalezic is leaving the club with immediate effect.
The Dutchman had already signalled that he would leave the club at the end of the season.

"Since the club and I weren't able to find mutual agreement on how to proceed in the future, my professional belief is that the next coach should be provided with [the] opportunity to lead the team for the remaining of the season in order to have enough time to create his opinion about current squad and his own action plan on how to proceed in the season to come," Kalezic said through a club statement.

klinkt bekend...?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 14:29
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Darije Kalezić #97
ja klinkt bekend dus eens kijken hoelang hij het vol houd bij Utrecht

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 14:54 23 mei 2021 15:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Darije Kalezić #98

Napoleon schreef :

Ster_Drager schreef : Allemaal aannames napoleon, wacht op een reactie van Kalezic en MVV zelf. Niet zomaar dingen gaan roepen daar hebben we helemaal niks aan...
We zullen zien hoe en wat.
Een goede vervanger voor kalezic is wat mij betreft wel gevonden.
ik hoop alleen dat MVV met een betrouwbare investeerder(s) rond komt.


Zijn geen aannames ( ik roep of schrijf geen dingen die niet kloppen ) maar je hoeft t niet te geloven verder !
Mee eens dat Wels een prima trainer/ kerel is , dat weet ik van iemand die 4 jaar bij Oss met hem gewerkt heeft ! Hoop dat hij wel de kans krijgt en de tijd , immers voor de meeste supporters is hij een onbekende en zitten de “resultaten” van Kalazic nog vers in t geheugen



Verkeerde post sorrie...

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 15:22
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Darije Kalezić #99

Napoleon schreef :

Ster_Drager schreef : Allemaal aannames napoleon, wacht op een reactie van Kalezic en MVV zelf. Niet zomaar dingen gaan roepen daar hebben we helemaal niks aan...
We zullen zien hoe en wat.
Een goede vervanger voor kalezic is wat mij betreft wel gevonden.
ik hoop alleen dat MVV met een betrouwbare investeerder(s) rond komt.


Zijn geen aannames ( ik roep of schrijf geen dingen die niet kloppen ) maar je hoeft t niet te geloven verder !
Mee eens dat Wels een prima trainer/ kerel is , dat weet ik van iemand die 4 jaar bij Oss met hem gewerkt heeft ! Hoop dat hij wel de kans krijgt en de tijd , immers voor de meeste supporters is hij een onbekende en zitten de “resultaten” van Kalazic nog vers in t geheugen


Alweer -zoe es altied- biste get aon 't verkoupe es zijnde ''de woerheid''. Eders kier zeukste 'ne stek um mèt te kinne howwe. Nog steeds zien v'r op dit forum aon 't wachte op die ''bewieze'', ''breve'' en ''appkes'' die'ste us belaof höbs. Bis 'ne vent en geef gewoen ierlek touw totste op d'n pieleke getrooje bis, umtot de club neet mèt diech in zie wèlt goon.

Es iech Noor waor -of eder aander dee in de leiding vaan M.V.V. zaot-. had 'ch d'ch allang aongeklaog veur laster of smaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 15:23 23 mei 2021 15:26 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Darije Kalezić #100

Audiowaste schreef : Benieuwd of hier ook iemand bij een werkgever voor 30.000 euro per jaar blijf werken terwijl je ergens anders 150.000 per jaar kan verdienen.


Dan moet er een transfersom betaald worden normaalgesproken in de voetbalwereld. Behalve als je directeur Erik Noor heet.

Iedreen valt hier Napoleon aan, maar het is wel degelijk Noor die hier aan de knoppen zit. Het moddergooien naar Elsen mag van mij trouwens ook achterwege blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 16:14 23 mei 2021 16:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Darije Kalezić #101
Kalezic naar Jong Utrecht voor meer salaris en zonder transfersom. Dit grenst aan verwijtbaar mismanagement.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 16:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Darije Kalezić #102

Hill28 schreef : Kalezic naar Jong Utrecht voor meer salaris en zonder transfersom. Dit grenst aan verwijtbaar mismanagement.


Hoezo Hill? Weet jij wat de afspraken in het contract van Kalezic waren bij positieverbetering? Ze zijn in goed overleg uit elkaar, dat zie je wel vaker bij trainers. Waar komt jouw kruistocht tegen Noor vandaan?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 16:30 23 mei 2021 16:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Darije Kalezić #103
Mensenkennis. Zijn verleden. 2 ton laten liggen van de now regeling. Geen nieuwe sponsoren binnenhalen. Nauwelijks nog wedstrijdshirts verkrijgbaar bij de sportzaken in Maastricht, voor een zogenaamde pionier in de sportkleding; ‘Johan Truijf’ hoe duidelijk wil je het hebben? Uitbestedingsdrang. Alleen nog maar verdere achteruitgang. Een trainer voor niks de deur uit laten lopen die nog een jaar vast ligt. Positieverbetering? Is meer salaris daar het enige criterium voor?
Goed brncic, je mag het een knap staaltje werk vinden. Feit is dat we met Noor aan het roer geen speler met jouw naam meer naar Maastricht krijgen.

Hij had echt maar één ding hoeven te bereiken om me minder krtiisch te maken, maar helemaal niks helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 16:41
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 180
Meer
Darije Kalezić #104
Inderdaad Bayer Muenchen betaald 25 miljoen voor hun nieuwe trainer Nagelsmann?

Als je een trainer hebt die vindt dat hij te goed is voor de club of meer ambities heeft, en gevraagd wordt elders, daarvoor kun je net als voor een goed voetballer geld vragen, dunkt mij. Maar ik ken de afspraken en contracten niet (maar die stel je ook als club op)

Ben trouwens niet zo rouwig dat hij gaat, liever iemand die hier graag werkt als iemand die er met tegenzin zit, en ook nog voor de kamera klaagt over...

Onder zijn beleid groeide Mares uit tot Captain… toen moest ik echt 3x slikken. Ben wel blij dat we van Schrooijen af zijn (was dat zijn werk ?)
Dan had ik Deom aanvoerder gemaakt (een jaar geleden)…dat verhoogd bovendien de transferwaarde en is een signaal naar andere Franstalige spelers.
Het MVV bestuur heeft niet zoveel fantasie….
1400 man buiten op de tribune tijdens corona, hoe verzin je het, en de ander 700 seizoenskaarthouders mogen er niet in.
Catering outsourcen daar heb ik ook gemengde gevoelens bij.... dacht dat dit net de grote verdienste was de laatste jaren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 16:55 23 mei 2021 16:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Darije Kalezić #105
Fata ik was in het stadion als er 500 mensen waren was dat veel,mensen waren afgehaakt dit in verband met de verplichte test vooraf.
En dat aantal wat mvv mocht toe laten was het Max wat toegelaten mocht worden dat is al langer bekend.
Dus je vergelijk gaat niet helemaal op,nogmaals het is niet mvv wat de aantallen mag bepalen....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Zoewiezoe, M-MVV, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden