Darije Kalezić

22 mei 2021 17:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Darije Kalezić #76

Hill28 schreef : Tussen neus en lippen door horen we hierboven dus dat VZM niet meer de pilsjes gaat tappen, maar dat ook dit is uitbesteed door Noor. Dus minder invloed voor VZM en de supporters, en meer betalen voor een drankje. Het cateringbedrijf zal de enige zijn die ervan profiteert. Maar Noor heeft inmiddels een aardig netwerkje opgebouwd voor zichzelf bij de tig bedrijven die hij inhuurt voor allerlei randzaken.


jij begrijpt precies ! en MVV wordt er niks wijzer geloof me !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 17:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Darije Kalezić #77

Hill28 schreef : Tussen neus en lippen door horen we hierboven dus dat VZM niet meer de pilsjes gaat tappen, maar dat ook dit is uitbesteed door Noor. Dus minder invloed voor VZM en de supporters, en meer betalen voor een drankje. Het cateringbedrijf zal de enige zijn die ervan profiteert. Maar Noor heeft inmiddels een aardig netwerkje opgebouwd voor zichzelf bij de tig bedrijven die hij inhuurt voor allerlei randzaken.

Klopt niet. Was al veel langer bekend. Is o.a. door VZM gecommuniceerd dat dit in goed overleg met hun is besloten en dat zij hier achter staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Jacques, Huib, Lassie80, jovkle, Kletswief, Lukunku, Hill28, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 17:23 22 mei 2021 17:23 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Darije Kalezić #78
Napoleon..Man man man, kruip terug je schuttershol in. Je totale discussie wijkt voor de 100 keer van het topic af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 17:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Darije Kalezić #79

pinobel schreef :

Hill28 schreef : Tussen neus en lippen door horen we hierboven dus dat VZM niet meer de pilsjes gaat tappen, maar dat ook dit is uitbesteed door Noor. Dus minder invloed voor VZM en de supporters, en meer betalen voor een drankje. Het cateringbedrijf zal de enige zijn die ervan profiteert. Maar Noor heeft inmiddels een aardig netwerkje opgebouwd voor zichzelf bij de tig bedrijven die hij inhuurt voor allerlei randzaken.

Klopt niet. Was al veel langer bekend. Is o.a. door VZM gecommuniceerd dat dit in goed overleg met hun is besloten en dat zij hier achter staan.


Contract liep af per 01-06-2021 met VZM en MVV . MVV heeft voor deze andere partij gekozen dat is natuurlijk het goed recht van MVV en hoefde niet te verlengen met VZM . Een ding weten we zeker dat iedere gedronken pilsje niet meer direct ten goede komt van MVV en de verenigingen die hun uren konden draaien . Het 10 jarig contract heeft o.a te maken dat businessclub wordt aangepast en dat kost veel geld 80-90 K deze worden door YveY betaalt dat doen ze trouwens ook bij andere clubs op deze manier. Dit soort zaken kun je ook niet van VZM verwachten
Feit is wel dat je dan ergens 10 jaar aan vast hangt en de supporters en sponsors dat gaat betalen , daar kan je van alles van vinden maar het is gewoon een feit dat er een flinke prijsstijging gaat komen tov wat supporters gewend waren, wellicht is de prijs dan wel meer gericht op wat een pilsje kost vergelijk richting horeca stad bv .

Maar dit soort deals kunnen we allemaal maken die partijen zijn in de markt ( Yvey) , die zijn zo niet moeilijk lastiger wordt als je dit soort deals zelf financieert met bv growdfunding . Bedoel 80K is best uit de markt te halen met een klein rendement. Alleen moet je dan alles goed regelen, ik vond dat VZM dat in de grachten prima deden, dat gaat zeker niet beter worden met Yvey .Wat anders is een hoofdsponsor vinden die 125-150 K per jaar doet dat is Noor niet gelukt ( tot nu toe ) Dan doet Telstar het idd beter met Buko als hoofdsponsor .

Alles draait om netwerk en je kwaliteit en Noor zit daar gewoon voor zichzelf, dat zal de nabije toekomst wel uitwijzen( hij brengt MVV niks) . De zaken die nu bij MVV zijn verbetert waar hij verantwoordelijk voor is zijn weinig opvallend . Echter de 200.000 NOW2 die onder zijn verantwoordelijk is gemist wordt maar onder het tapijt geschoven .
En maak je niet druk ik ben maar tijdelijk terug , ik roep te veel weerstand op bij de meeste hier ! En dat snap ik ergens ook nog wel. Maar onder tussen zie ik wat er gebeurd en zie ik ook wie allemaal van de door mij aangedragen namen mee wordt gesproken of is gesproken ... wel apart

Ik maak me er verder niet druk om , hoop dat t MVV goed gaat want veel te veel mensen profiteren van t merk MVV en leveren daar amper iets voor terug ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 17:50
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Darije Kalezić #80
Napoleon, toch weer telstar prijzen met hun hoofdsponsor. Het lukt je iedere keer weer om iets positiefs te melden over die club :)

Gelukkig hadden we dit jaar kalezic en geen jonker voor de groep staan. Wat kalezic voor elkaar heeft gekregen was je vriend andries nooit gelukt. Telstar heeft daarnaast duidelijk geen progressie geboekt gedurende het seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 18:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Darije Kalezić #81

Lukunku schreef : Napoleon, toch weer telstar prijzen met hun hoofdsponsor. Het lukt je iedere keer weer om iets positiefs te melden over die club :)

Gelukkig hadden we dit jaar kalezic en geen jonker voor de groep staan. Wat kalezic voor elkaar heeft gekregen was je vriend andries nooit gelukt. Telstar heeft daarnaast duidelijk geen progressie geboekt gedurende het seizoen.


Ja ik vind dat een knappe prestatie van Telstar , voor jouw beeldvorming Telstar speelt al sinds 1978 in de eerste divisie ! Weet niet of je zelf ooit eens in Ijmuiden geweest bent , dat is echt een wereld van verschil met Maastricht en met MVV .Dat is een hele kleine club/stad en sinds Jonker er is heeft hij toch leuke dingen laten zien en leuke spelers gebracht en verkocht . En ik ben t zeker met je eens dat de 2de seizoenshelft van Telstar heel matig was , dat heeft ook wel zijn oorzaak gehad denk ik
Even los van de plek of het nu 11, 12 of 14de is wat MVV is geworden of Telstar .Wat wij bij MVV al jaren missen is rust , en dat is rust in de organisatie , bestuur en directie en ook op t veld . Jonker is iemand die structuur brengt en kan bouwen , en natuurlijk kunnen dat ook nog een heleboel andere mensen , maar niet zo veel die echt voor MVV zouden kiezen of zich ook een MVVér voelen. Kalazic ( om even weer ontopic te gaan) heeft een heel slecht eerste half jaar gedraaid daar heeft hij veel uitspraken gedaan in de media die best een aanval waren op MVV en spelers , en zeker ook wel terecht maar daarin had hij ook een rol want toe Darije kwam waren er 7 spelers hij heeft daarna ook mee bepaald wie kwamen
Kijk er is geen twijfel Darije is een vele betere trainer dan Usta en Elsen samen ( denk ik) en met MVV heeft hij een mooie lijn gepakt in de 2de helft van dit seizoen . Alleen door nu op te stappen vind ik daarmee maakt hij t zijn opvolger en de club gewoon lastig. Ik weet zeker dat als Darije was gebleven veel supporters toch sneller die seizoenskaart hadden gepakt dan met Wels . Feitelijk wordt de club weer terug geduwd en we moeten de corona rekening nog gaan opmaken want wie gaat allemaal afhaken richting 2022 inzake partners/supporters/sponsoren

Maar ik moet gelijk zeggen Wels is een prima kerel dat heb ik vandaag vernomen van iemand die jaren met hem gewerkt heeft en hem goed kent, dus laten we voor de club hopen dat het een goede zet is . Hij is in ieder geval een club man vanaf 2010 bij Oss in dienst geweest tot nu dat zegt wel iets , een beetje een 2de Ron Elsen ;-)

Alleen MVV is een vreemde club we eerlijk zijn , supporters vragen om prestaties en eigenlijk gezien de mogelijkheden is dat heel lastig . Maar goed het zijn communicerende vaten veld/commercie etc Dus de druk bij MVV ligt hoe dan ook hoog , en hoger dan bij Oss .
We zullen het zien , maar MVV begint weer opnieuw , met een paar contractspelers aan boord , want wie gaan dat nu doen ?? Noor ??
Zolang er geen technisch manager is mag de club wel een na buiten brengen wie de contractbesprekingen doet. Elsen heeft daar geen rol meer in .
Ik begrijp echt wel de complimenten en de bedankjes richting Darije en in sommige zaken hebben jullie daar ook echt gelijk, maar dat wil niet zeggen dat ik persoonlijk vind dat als je een heel seizoen met een proces bezig bent dit verteld ook alles richting komend seizoen brengt en uitstippelt en dit wekelijks in de media het aanhaalt en iedereen doet geloven dat je er nog een jaar blijft dat je een enorme toneelspeler bent als je dan na 1 jaar opstapt , daarmee raak je mij kwijt als fan van Darije om eerlijk te zijn , want in zekere zin was ik best fan van hem.

We zullen zien en ook voor diegene die me graag weer zien verdwijnen , geen probleem ik haak alleen nog maar in als er iets bijzonders gebeurd en het me dan ook opvalt. Inmiddels ben ik ook al bijna 200 jaar dood ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 22:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Darije Kalezić #82
Wie is 't meugelek tot Napoleon nog neet vaan dit forum aof is gegoeid?? Maondelaank hure veer weer niks vaan dee, umtot alles eindelek begós te loupe en menier Napoleon dus geine kritiek kós lievere.

En noe weer get gebäört dat in 't sträötsje pas vaan dee zelfverklaorde alleskinner, steit 'r weer veuraon.

Ech Napoleon, diech bis e vies steukerke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 09:47 23 mei 2021 10:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2374
Meer
Darije Kalezić #83

MVVke schreef : Wie is 't meugelek tot Napoleon nog neet vaan dit forum aof is gegoeid?? Maondelaank hure veer weer niks vaan dee, umtot alles eindelek begós te loupe en menier Napoleon dus geine kritiek kós lievere.

En noe weer get gebäört dat in 't sträötsje pas vaan dee zelfverklaorde alleskinner, steit 'r weer veuraon.

Ech Napoleon, diech bis e vies steukerke.


Ik wilde hier eigenlijk niet al teveel aan toevoegen,maar napoleon is de eeuwige oppositie vertegenwoordiger.
Net als in de politiek al jaren veel geschreeuw maar weinig wol.
Je staat altijd aan de zijlijn te schreeuwen zonder dat je daadwerkelijk actie onderneemt.
Ik heb mij een tijd lang ingehouden maar voor mij ben je de irritatie grens al heel lang gepasseerd.
Ik dacht dat we je ,,kwijt,, waren hier op het forum maar je duikt net weer op het ,,juiste,,moment op.
Blijf alsjeblieft weg hier op het forum het enigste wat je bereikt met je commentaar is net dat geen wat de supporter niet nodig heeft en niet op zit te wachten.
Profileer je daar in het venlose met je sponsor gebeuren maar verziek hier niet het lees plezier van gemiddelde forumleden.
Zo ben het kwijt dat lucht op.....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 10:18
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Darije Kalezić #84

opadiehard schreef :

MVVke schreef : Wie is 't meugelek tot Napoleon nog neet vaan dit forum aof is gegoeid?? Maondelaank hure veer weer niks vaan dee, umtot alles eindelek begós te loupe en menier Napoleon dus geine kritiek kós lievere.

En noe weer get gebäört dat in 't sträötsje pas vaan dee zelfverklaorde alleskinner, steit 'r weer veuraon.

Ech Napoleon, diech bis e vies steukerke.


Ik wilde hier eigenlijk niet al teveel aan toevoegen,maar napoleon is de eeuwige oppositie vertegenwoordiger.
Net als in de politiek al jaren veel geschreeuw maar weinig wol.
Je staat altijd aan de zijlijn te schreeuwen zonder dat je daadwerkelijk actie onderneemt.
Ik heb mij een tijd lang ingehouden maar voor mij ben je de irritatie grens al heel lang gepasseerd.
Ik dacht dat we je ,,kwijt,, waren hier op het forum maar je duikt net weer op het ,,juiste,,moment op.
Blijf alsjeblieft weg hier op het forum het enigste wat je bereikt met je commentaar is net dat geen wat de supporter niet nodig heeft en niet op zit te wachten.
Profileer je daar in het venlose met je sponsor gebeuren maar verziek hier niet het lees plezier van gemiddelde forumleden.
Zo ben het kwijt dat lucht op.....mvrgr Opa.


Volgens mij luisteren ze in Venlo wel naar hem.
Tenminste aan de rechte lijn naar beneden te zien van de afgelopen maanden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 11:27
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Darije Kalezić #85
Kalezic nieuwe trainer Jong FC Utrecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 11:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2374
Meer
Darije Kalezić #86

Farty schreef : Kalezic nieuwe trainer Jong FC Utrecht.


Schiet lekker op...mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 12:02
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Darije Kalezić #87
Deze keuze zegt genoeg hoe mvv er voor staat meer wil ik er niet over kwijt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 12:04
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
Darije Kalezić #88

opadiehard schreef :

Farty schreef : Kalezic nieuwe trainer Jong FC Utrecht.


Schiet lekker op...mvrgr Opa.


ben het met je eens Pee....
Als ik dan terug lees :

de Limburger op 4 mrt. 2021 — Vrijdagavond zijn de beloften van FC Utrecht aan de beurt ... MVV-coach Kalezic: 'Niet denken dat wij wel even gaan winnen bij Jong-teams'

klopt.... hij heeft de Utregtse Zilvervloot al heel snel nu binnengehaald.
Wat ik denk bekeken door miene roedwitte bril: dit plaatst zijn plotselinge vertrek in een ander perspectief, of denk ik nu teveel in complot-theorieën...?
Vertel het me maar...!!!
In ieder geval was het ontbinden van zijn contract en ondertekenen bij Utreg wel erg rap op elkaar aansluitend...
Lijkt toch eerder op iemand die kijkt hoe snel hij pleite kan gaan...
Tja T-Mobile en van Seumeren zijn toch iets anders dan onze hondstrouwe Sjef Ubaghs...

maar in ieder geval is het positief dat we zijn salaris kunnen besparen op het budget...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 12:38
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Darije Kalezić #89
Deze move toont nou niet bepaald de bij ons zo gepredikte ambitie en het beoogde topsportklimaat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 12:40
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Darije Kalezić #90
Benieuwd of hier ook iemand bij een werkgever voor 30.000 euro per jaar blijf werken terwijl je ergens anders 150.000 per jaar kan verdienen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden